Ο Σεμπαστιάν Οζιέ κέρδισε τον Τιερί Νεβίλ με 2,2 δευτ. στο συγκλονιστικό φινάλε του πρώτου αγώνα της χρονιάς - Ο Τάνακ κέρδισε τους Λεμπ-Λάτβαλα στη μάχη για το βάθρο.
Στο απόλυτο όριο Σεμπαστιάν Οζιέ και Τιερί Νεβίλ, χωρίζονται από 4,3 δευτ. στο τέλος της δεύτερης μέρας - Ολομέτωπη επίθεση Τάνακ για την τρίτη θέση του βάθρου.
Ένα λάθος στέρησε από τον Τιερί Νεβίλ την πρωτοπορία μετά την πρώτη πλήρη ημέρα του Ράλι Μόντε Κάρλο. Καταστροφή για τον Τάνακ, που έμεινε εκτός μάχης μετά από κλατάρισμα.
Με τη σωστή επιλογή ελαστικών ο Βέλγος, Τιερί Νεβίλ, της Hyundai ηγείται μετά το πρωινό loop. Σε απόσταση αναπνοής ο Οζιέ, ο Τάνακ έμεινε 17 δευτ. μακριά.
Ο Φερνάντο Αλόνσο θα δοκιμάσει το Toyota Hilux 4WD του Ντακάρ και το Yaris WRC του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, καθώς σκέφτεται να επεκταθεί και στους εκτός δρόμου αγώνες.
Τρίτη σερί νίκη του Εσθονού της Toyota, μετά τα χθεσινά προβλήματα των Νεβίλ και Οζιέ - που, όμως, επέστρεψαν για να πάρουν τους μέγιστους βαθμούς της Power Stage.
Η "μάχη των τιτάνων" δεν έγινε ποτέ στην Τουρκία, καθώς πρώτα ο Τιερί Νεβίλ και μετά ο Σεμπαστιάν Οζιέ εγκατέλειψαν, αφήνοντας τον Τάνακ να κάνει ένα μεγάλο βήμα τίτλου.
Ο Τιερί Νεβίλ απάντησε στην εκπληκτική αντεπίθεση του Σεμπαστιάν Οζιέ και τώρα η νίκη στην Τουρκία είναι μεταξύ των δύο! Εκτός μάχης οι Μπριν-Όστμπεργκ με τα δύο Citroen.
Ο Αντρέας Μίκελσεν ηγείται κατά 6 και 8 δευτερόλεπτα από το δίδυμο της Citroen, Μπριν και Όστμπεργκ αντίστοιχα. Εκτός εξάδας, με προβλήματα ορατότητας στη σκόνη, οι Οζιέ και Τάνακ.
Το 10 ράλι της χρονιάς ξεκίνησε χθες βράδυ με την υπερειδική διαδρομή στην περιοχή του Μαρμαρά, που αποτελεί και το κέντρο του αγώνα της Τουρκίας, που άλλαξε θέση και επέστρεψε στο καλεντάρι του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι έπειτα από 8 χρόνια.
Μετά τα δάση της Φινλανδίας ο Οττ Τάνακ κέρδισε και στην γερμανική άσφαλτο, και πλησίασε στους 36 και 13 βαθμούς τους Νεβίλ και Οζιέ στην κορυφή του πρωταθλήματος!
Ο Τάνακ συνεχίζει να εντυπωσιάζει και στη Γερμανία κερδίζοντας τη μια ειδική μετά την άλλη και αν συνεχίσει έτσι θέτει υποψηφιότητα για το φετινό τίτλο.
O Οτ Τάνακ, με κεκτημένη ταχύτητα από τη νίκη του στη Φινλανδία με το Toyota Yaris, έκανε το καλύτερο χρόνο στην υπερειδική διαδρομή του Σεν Βέντελ, μήκους 2 χλμ., που άνοιξε την αυλαία του ράλι της Γερμανίας.
Ο Οττ Τάνακ ήταν «σε δικό του ρυθμό» τη δεύτερη μέρα και απέκτησε διαφορά ασφαλείας στην κορυφή από τον Μαντς Όστμπεργκ, ο οποίος τώρα δέχεται και την επίθεση του Λάτβαλα.
Ο Εσθονός της Toyota πήρε βραχύ προβάδισμα στη συγκλονιστική του μάχη με τον Μαντς Όστμπεργκ της Citroen στο πρώτο σκέλος. Ο Οζιέ επικρατεί του Νεβίλ, για τη μάχη του τίτλου.
Οττ Τάνακ (Toyota) και Μαντς Όστμπεργκ (Citroen) στο δευτερόλεπτο στην κορυφή. - Ένα λάθος του Τιερί Νεβίλ τον έχει αφήσει 40 δευτ. πίσω από τον Σεμπαστιάν Οζιέ.
Με την υπερειδική διαδρομή στο κέντρο της πόλης Jyvaskyla, στη Φινλανδία, άνοιξε ο πιο θεαματικός αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι. Σήμερα (27/7) αρχίζει το κυρίως πιάτο του αγώνα, με 10 ειδικές διαδρομές στα δάση.
Ο Τιερί Νεβίλ βγήκε νικητής της συγκλονιστικής τριήμερης μονομαχίας του με τον Σεμπαστιάν Οζιέ στο Ράλλυ Σαρδηνίας και διεύρυνε τη διαφορά του από τον Γάλλο στους 27 βαθμούς, στην κορυφή του πρωταθλήματος.
Σε υπόθεση για δύο οδηγούς, και μάλιστα για τους δύο διεκδικητές του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι, έχει μετατραπεί η μάχη της νίκης στο Ράλι Σαρδηνίας: οι Σεμπαστιάν Οζιέ και Τιερί Νεβίλ χωρίζονται από μόλις 3,9 δευτερόλεπτα μετά από 16 Ειδικές Διαδρομές, και ενόψει της τελευταίας μέρας του αγώνα στο ιταλικό νησί.
Ελέγχοντας τέλεια τις εντελώς ασυνήθιστες για νησί της Μεσογείου τον Ιούνιο βροχερές και λασπωμένες Ειδικές, ο Σεμπαστιάν Οζιέ έκανε μια εντυπωσιακή αντεπίθεση το απόγευμα του πρώτου σκέλους του Ράλι Ιταλίας-Σαρδηνίας για να πάρει την πρωτοπορία μετά το πρώτο πλήρες σκέλος του 7ου αγώνα του φετινού WRC.
Η εργοστασιακή Citroen επιβεβαίωσε ότι θα παραμείνει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι για τουλάχιστον δύο χρόνια ακόμα και δεν αρνήθηκε το ενδιαφέρον της να υπογράψει ξανά τον Σεμπαστιάν Οζιέ.
Το σημαντικό ατύχημα που είχε στην Πορτογαλία το δίδυμο Kris Meeke και Paul Nagle, ανάγκασε τη γαλλική εταιρεία Citroen, να λάβει μια πολύ σημαντική απόφαση.
Διαφορά ασφαλείας έχτισε ο Τιερί Νεβίλ της Hyundai από τον Έβανς της M-Sport Ford, τη δεύτερη μέρα του Ράλι Πορτογαλίας. Ο Μικ στο νοσοκομείο για προληπτικούς λόγους, μετά από ατύχημα.
Με τον Τάνακ να έχει μικρό προβάδισμα μετά τη νίκη του στην Αργεντινή, ξεκίνησε το βράδυ της Πέμπτης (17/5) το ράλι Πορτογαλίας με την υπερειδική διαδρομή στην Λουσάντα.
Μετά το τετ-α-κε της πρώτης μέρας, ο Τάνακ κατέστρεψε τον συναγωνισμό στην Αργεντινή και κέρδισε για πρώτη φορά, όπως και η Toyota, στο φετινό WRC. Στους 10 βαθμούς η διαφορά Οζιέ-Νεβίλ.
Σε διαφορά ασφαλείας (42 δευτ.) το προβάδισμα του Τάνακ από τον Νεβίλ στην κορυφή του Ράλι Αργεντινής. Πολλά ατυχήματα και ομίχλη στα βουνά της Κόρδοβα.
Ο Εσθονός της Toyota, Οτ Τάνακ κέρδισε πέντε από τις επτά ειδικές διαδρομές της πρώτης ημέρας και ηγείται με 22,7 δευτερόλεπτα του Μικ. Ο Οζιέ 36 δευτ. πίσω, εγκατέλειψε ο Λάτβαλα.
Πρώτος χρόνος του Τιερί Νεβίλ στην υπερειδική της Βίλα Κάρλος Παζ, εμπρός από τον Οττ Τάνακ και τον Σεμπαστιάν Οζιέ. Πέντε οδηγοί στο ίδιο δευτερόλεπτο.
Η δράση ξεκίνησε για τον 5ο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι. Σήμερα στην Αργεντινή, ολοκληρώθηκε το καθιερωμένο shakedown πριν από τον αγώνα που ξεκινά τις πρώτες πρωινές ώρες (Ελλάδας) της Παρασκευής και ολοκληρώνεται το βράδυ αργά την Κυριακή.
Η κάθε ημέρα του Σεμπάστιαν Λεμπ, με τα δικά του λόγια, από τον WRC και την Κορσική μέχρι τη Βαρκελώνη και τον πρώτο φετινό αγώνα του Παγκόσμιου Rallycross.
Μετά το επιβλητικό ξεκίνημα του Σεμπαστιάν Οζιέ το 2018, με τρεις νίκες σε Μόντε Κάρλο, Μεξικό, και Κορσική στους τέσσερις πρώτους αγώνες της χρονιάς, ο Γάλλος σύντομα θα έχει στο Ford Fiesta WRC της M-Sport και μια σειρά σημαντικών αναβαθμίσεων - οι οποίες, σύμφωνα με τον Μάλκολμ Ουίλσον, «θα το κάνουν ακόμα ταχύτερο».