Μετά τις πιο “ταπεινές” εκδόσεις της νέας ηλεκτρικής εποχής της Mustang, ήρθε η ώρα της εκρηκτικής Mach-E GT που με τους 487 ίππους της, συναρπάζει ακόμα και σταματημένη.
Καιρό είχε η Renault να υπογραμμίσει τη διάθεσή της για παρουσία σε πιο premium κατηγορίες, όπως είναι αυτή των coupe-crossover που είναι εξ ορισμού για συγκεκριμένο κοινό.
Η ηλεκτρική εκδοχή της GLA, είναι εδώ για να προσφέρει τα πλεονεκτήματα της compact σχεδίασης, με την αυξημένη αυτονομία που προσφέρει η νέα μεγαλύτερη μπαταρία στο βασικό μοντέλο της γκάμας EQ της Mercedes-Benz.
Διαχρονικό και καθιερωμένο, το Opel Corsa δεν χρειάστηκε να αλλάξει τίποτα από την προσωπικότητα του κάνοντας το πέρασμα στον ηλεκτρισμό, διακριτικά και αθόρυβα, με το γνωστό σύστημα 136 ίππων και αυτονομίας 330 χιλιομέτρων της Stellantis.
Η δεύτερη γενιά της GLA για τη Mercedes-Benz είναι μια λαμπερή στιγμή, μια και μιλάμε για ένα πλήρες πακέτο που γίνεται ακόμα πιο γοητευτικό από το γεγονός πως είναι ετοιμοπαράδοτο.
Η Toyota ρίχνει στη σκληρή μάχη των C-SUV ένα εντελώς νέο μοντέλο που συνδυάζει τη δυναμική του ονόματος Corolla, την νεότερη υβριδική τεχνολογία της ιαπωνικής μάρκας, υψηλή απόδοση και σύστημα ηλεκτρικής τετρακίνησης.
Με χώρους C-SUV, επιδόσεις 130 ίππων, υβριδική οικονομία και τη δραστήρια διάθεση ενός Jeep, το Compass e-Hybrid αξίζει την προσοχή του υποψήφιου αγοραστή της κατηγορίας.
Η ολοκαίνουρια, 5η γενιά είναι σύμφωνα με τη Jeep το πλέον πολυτελές και τεχνολογικά προηγμένο Grand Cherokee που κατασκευάστηκε ποτέ, κι εμείς το διαπιστώσαμε στην πράξη.
Το υβριδικό Puma με τους 125 ίππους και το σύστημα mild hybrid συνδυάζει επιδόσεις με οικονομία και προσφέρει την πρακτικότητα, την ασφάλεια και τις ανέσεις που ψάχνεις από ένα κόμπακτ SUV.
Η νέα εποχή του Astra φέρνει και το στοιχείο του εξηλεκτρισμού, αρχικά μέσω της υβριδικής τεχνολογίας, για πρώτη φορά στην μακρόχρονη ιστορία του Γερμανικού μοντέλου.
Η έκδοση PHEV της ανανεωμένης Σειράς 3 υπόσχεται επιδόσεις επιπέδου σπορ σεντάν και κατανάλωση χαμηλότερη και από αυτοκίνητο πόλης. Πώς τα καταφέρνει στην πράξη;
Η Jeep κάνει το πρώτο βήμα προς τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα με το εντυπωσιακό σε εμφάνιση και πολλά υποσχόμενο σε δυνατότητες Avenger. Οδηγήσαμε το νέο B-SUV στην Ισπανία και καταγράφουμε όσα διαπιστώσαμε.
Το υβριδικό Jeep Wrangler 4xe δεν είναι πλέον μόνο ένα σκληροτράχηλο off-road για τη δύσβατη διαδρομή Rubicon Trail στη Σιέρα Νεβάδα, αλλά διαβαίνει και τον Ρουβίκωνα της τεχνολογίας: είναι το πρώτο που μπορεί να κινηθεί και αμιγώς ηλεκτρικά.
Το κορυφαίο i20 N των 204 ίππων είναι ένα κλασικό Hot Hatch του μέλλοντος, ένα "future classic" δηλαδή, από μια εταιρία που σέβεται τις παραδόσεις και τις επιθυμίες των ρομαντικών που λατρεύουν την καθαρόαιμη σπορ οδήγηση.
Το γαλλικό οικογενειακό crossover είναι άξιος απόγονος των θρυλικών Citroen που έβαζαν την άνεση σε προτεραιότητα μέσω της σχεδιαστικής ευφυίας και της τεχνολογίας.
Ένα ασφαλές, ποιοτικό, ιδιαίτερα ευρύχωρο και πλούσια εξοπλισμένο D-SUV που ταυτόχρονα προσφέρει εξαιρετικά υψηλή αποδοτικότητα, τόσο σε επίπεδο κατανάλωσης καυσίμου όσο και στην οδήγηση.
Η κορυφαία έκδοση PHEV του Captur είναι ένα από τα ελάχιστα B-SUV που συνδυάζουν τις επιδόσεις και την αυτονομία της βενζίνης με την αμιγώς ηλεκτρική - για έως 50 χιλιόμετρα - καθημερινή κίνηση.
Το πετρελαιοκίνητο C5 Aircross είναι ο απόλυτος συνδυασμός απαράμιλλης γαλλικής άνεσης με την πρακτικότητα ενός SUV και την υψηλή ροπή και οικονομία που προσφέρει ένας προηγμένος κινητήρες diesel 130 ίππων.
Το ολοκαίνουριο Honda Civic συνδυάζει τις επιδόσεις 184 ίππων με χαμηλή κατανάλωση 5,0 lt/100 km και την οδηγική ευχαρίστηση σπορ μοντέλου με την άνεση και ασφάλεια ενός οικογενειακού.
Τολμηρό σε σχεδίαση και με καινοτόμες τεχνολογίες, το νέο Astra σηματοδοτεί το ξεκίνημα μιας νέας εποχής, τόσο για το ίδιο το μοντέλο αλλά και για τη Γερμανική μάρκα γενικότερα.
Δεν είναι ούτε οι 280 ίπποι, ούτε το καλοστημένο πλαίσιο, ούτε το άμεσο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Είναι το ιδανικό δέσιμο όλων των επιμέρους στοιχείων, μια μοναδική σύνθεση αρμονίας, αποτελεσματικότητας και απόλαυσης, η τέλεια συνταγή για ένα από τα πιο συναρπαστικά Hot Hatch, ανεξαρτήτως τιμής και εποχής.
Οι τιμές των αυτοκινήτων έχουν εκτοξευθεί, στην κεντρική σκηνή ανεβαίνουν οι βασικές τους εκδόσεις και η βασική της νέας, τρίτης γενιάς του Qashqai -ήπια υβριδική με τον κινητήρα 1.3 Turbo 140 PS, δικίνητη και με μηχανικό κιβώτιο- δείχνει ήδη αρκετά ολοκληρωμένη.
Με 351 ίππους, 0-100 km/h σε 5,1΄΄, μεγάλη αυτονομία 540 km και αισθητική που κολάζει ακόμη τον πλέον φανατικό των κουπέ, το SUV της Ford έχει πολλά να μας πει για την ηλεκτροκίνηση.
Το ολοκαίνουριο SUV που αντικαθιστά το Renault Kadjar έρχεται αποκλειστικά με υβριδικούς κινητήρες έως 200 ίππους και σε σπορ έκδοση με την υπογραφή της Alpine.
Το Renault Arkana καταφέρνει στη mild hybrid έκδοσή του, να ταξιδέψει ήπια με κατανάλωση μέχρι και 5,7 lt/100km - χωρίς η Coupe του σχεδίαση να κάνει συμβαβασμούς στους χώρους που περιμένεις από ένα SUV.
Ο ρομαντισμός των πισωκίνητων ρόουντστερ είναι ακόμη εδώ, με άξιο εκπρόσωπο το άκρως απολαυστικό 2λιτρο MX-5 που πάει κόντρα στον αναπόφευκτο εξηλεκτρισμό της αυτοκίνησης.