Με την τεχνογνωσία από το σύγχρονο Ράλι Ντακάρ η Yamaha αναβίωσε το θρύλο του XT600 Tenere από το Ντακάρ του 1983 στο Tenere 700 Rally Edition - σε μια μοτοσικλέτα για ατέλειωτο παιχνίδι στο χώμα, αλλά και μαζί φιλική στην καθημερινή χρήση και στην άσφαλτο.
Στην τέταρτη γενιά του το ιαπωνικό supermini μένει ταγμένο στην διαχρονική του φιλοσοφία της χωροταξίας, και στη δύναμη των δικών του επιλογών - όπως μαρτυρά η διάθεσή του αποκλειστικά με το υβριδικό σύστημα e:HEV.
Δυόμισι δεκαετίες πριν, το Honda HR-V του 1998 ήταν ο φουτουριστικός σε εμφάνιση πρόγονος των Crossover. Σήμερα, η τρίτη γενιά είναι ένας αντίστοιχος πρωτοπόρος, ένας από τους πρώτους που πετυχαίνουν ρεαλιστικά την αληθινή μείωση της κατανάλωσης ενός SUV.
Το 100% ηλεκτρικό Piaggio δεν απευθύνεται μόνο στους παραδοσιακούς χρήστες σκούτερ, αλλά σε όλους όσους ψάχνουν μια ευέλικτη, εξηλεκτρισμένη και οικονομική λύση αστικής μετακίνησης.
Με το Civic του ‘72 η Honda ουσιαστικά εδραιώθηκε ως κατασκευαστής αυτοκινήτων παγκοσμίου βεληνεκούς. Το ίδιο κάνει στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με το Honda e.
Αν κάτι χαρακτηρίζει την full hybrid έκδοση του Kona είναι η ποιότητα που κρύβει σε κάθε του πτυχή, από τα μηχανικά μέρη και την κατασκευή μέχρι τον σχεδιασμό και τη συνολική του απόδοση.
Το στιλάτο και πρακτικό Renegade αποκτά ένα νέο υβριδικό σύστημα κίνησης 1.500 κυβικών και 130 ίππων που συνδυάζει οικονομία, επιδόσεις και ελευθερία κίνησης στον Δακτύλιο της Αθήνας καθημερινά.
Οδηγούμε στη Δανία το πρώτο αυτοκίνητο της “ηλεκτρικής καταιγίδας” που ετοιμάζει η Toyota, της οικογένειας “beyond Zero” (bZ) που θα εμπλουτιστεί με τουλάχιστον 15 αμιγώς ηλεκτρικά μέχρι το 2025.
Το μιλανέζικο σπορ σεντάν πάει κόντρα σε μια εποχή που θέλει ψηλά και εξηλεκτρισμένα αυτοκίνητα. Σνομπάρει τη μόδα των SUV, των υβριδικών και των ηλεκτρικών και προσφέρει απλόχερα γνήσια απόλαυση στον λάτρη της οδήγησης.
Το MX-30 μεταφέρει την σπορ παράδοση της Mazda στην εποχή της ηλεκτροκίνησης με τον διαφορετικό, ιδιαίτερο τρόπο που υλοποιεί κάθε της ιδέα η ιαπωνική μάρκα.
Η ιδανική συνταγή με την οικονομία της υβριδικής τεχνολογίας, επιδόσεις 230 ίππων, πρακτικότητα SUV, την άνεση του αυτόματου κιβωτίου και την ποιότητα και την αξιοπιστία του ονόματος Hyundai.
Δεν μοιάζει με εύκολο γρίφο να ανταγωνιστείς τους Γερμανούς στο λαμπρό πεδίο δόξης τους, τα πολυτελή αυτοκίνητα, οπότε η DS χρειάστηκε να σκάψει βαθιά στη γαλλική της κουλτούρα για να το πετύχει. Το DS 7 Crossback είναι το πρώτο δείγμα, κι αυτή είναι η plug-in υβριδική του έκδοση.
Με οικονομία υβριδικού, επιδόσεις 129 ίππων, πρακτικότητα C-SUV και λογική τιμή, το νέο S-Cross είναι μια εξαιρετική επιλογή για τον οικογενειάρχη που λατρεύει τα σπορ και τις εκδρομές.
Το DS 4 Cross συνδυάζει τις αρετές ενός οικογενειακού χάτσμπακ με την αύρα περιπέτειας των SUV και κοντράρει στα ίσια τον premium γερμανικό ανταγωνισμό της κατηγορίας C segment.
Η ηλεκτρική BMW i4 είναι πλέον διαθέσιμη στην ελληνική αγορά με γκάμα που περιλαμβάνει δύο εκδόσεις, με 340 και 544 ίππους αντίστοιχα και αυτονομία έως 590 km.
Το Suzuki Swift ανέκαθεν ξεχώριζε για την οικονομία του, χαρακτηριστικό που στην πρόσφατη γενιά απογειώνει με την υβριδική τεχνολογία και πλαισιώνει με οδηγική ευχαρίστηση και αξιοπιστία.
Το ‘Νέο 500’ όπως αποκαλεί η FIAT το αμιγώς ηλεκτρικό Πεντακοσαράκι, ή το 500e όπως αναγράφεται στο λογότυπο του μοντέλου, μάς δείχνει πόσο σοβαρά έχει πάρει η ιταλική φίρμα την ηλεκτροκίνηση.
Το Vitara συνδυάζει την τετρακίνητη παράδοση της Suzuki με τις αρετές της υβριδικής τεχνολογίας και τις επιδόσεις των 129 ίππων, σε ένα ευχάριστο, ασφαλές και προσιτό SUV.
Η άποψη του SPORT24 για την κορυφαία έκδοση Trailhawk 4xe Plug-in Hybrid του Jeep Renegade που σου δίνει πολλές επιλογές για να κινείσαι όπου και όπως θέλεις.
Με δυναμική εμφάνιση, 2λιτρο τούρμπο κινητήρα 306 ίππων και τετρακίνηση, η AMG A 35 προσφέρει οδηγική απόλαυση χωρίς να ξεχνά τις αρετές μιας Mercedes-Benz.
Το ανανεωμένο SUV της Citroen απέκτησε νέα εμφάνιση, αναβαθμισμένη γκάμα κινητήρων και καινούρια στοιχεία άνεσης και ασφάλειας. Το SPORT24 δοκιμάζει το C3 Aircross με τον 1.5 BlueHDi πετρελαιοκινητήρα των 110 ίππων που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.
Στη μηχανολογική "πανίδα" των "παπιών", σε αυτό το είδος δίτροχου που από όλη την Ευρώπη απαντάται μόνο στο εύκρατο κλίμα της Ελλάδας, η Yamaha επέστρεψε ολομέτωπα με το προδιαγραφών Euro4 πλέον Crypton S.