Ο Λιούις Χάμιλτον δήλωσε ενθουσιασμένος για το γεγονός ότι μια μεγάλη αλλαγή κατεύθυνσης που έκανε στις ρυθμίσεις της Mercedes W15 θα του δώσει ελπίδες για κάτι καλό στο αυριανό GP του Μπαχρέιν, παρότι αυτή ακριβώς η αλλαγή τον άφησε σήμερα στην 9η θέση των δοκιμών κατάταξης.
Οι Φερνάντο Αλόνσο και Μαξ Φερστάπεν εναλλάσσονταν στην κορυφή των χρόνων της τρίτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών του GP του Μπαχρέιν, πρώτου φετινού αγώνα της Formula 1, όμως ο Κάρλος Σάινθ τοποθέτησε στο τέλος τη Ferrari SF-24 στην κορυφή των χρόνων.
Με δύο σβέλτες προσομοιώσεις δοκιμών κατάταξης ο Λιούις Χάμιλτον ανέβηκε στην κορυφή των χρόνων στη 2η περίοδο των ελεύθερων δοκιμών του πρώτου GP του 2024. Στα δύο δέκατα πίσω του ο Τζορτζ Ράσελ με την έτερη Mercedes W14, ο Μαξ Φερστάπεν μισό δευτερόλεπτο μακριά.
Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο της “νέας” ομάδας RB πέτυχε τον ταχύτερο γύρο στις εναρκτήριες ελεύθερες δοκιμές του πρώτου GP της Formula 1 για το 2024 στο Μπαχρέιν. Προβλήματα για τη Red Bull, έμεινε στην 6η θέση ο Μαξ Φερστάπεν, ταχύτερος με τη μέση γόμα ο Φερνάντο Αλόνσο.
Το νέο, φετινό μονοθέσιο της Red Bull Racing ενσωματώνει δύο από τις ιδέες των Mercedes των τελευταίων ετών, αλλά ο Τότο Βολφ χαρακτηρίζει τη RB20 ως ένα “εξαιρετικά θαρραλέο βήμα”.
Το τριήμερο δοκιμών εξέλιξης των φετινών μονοθεσίων βρήκε τον Λιούις Χάμιλτον ικανοποιημένο από τον ανασχεδιασμό της Mercedes W15, την οποία χαρακτήρισε “ευχάριστη στην οδήγηση και μια καλή βάση εξέλιξης”. Όμως, παραδέχθηκε ότι η απόσταση που τη χωρίζει από τη νέα Red Bull RB20 είναι μεγάλη.
Μετά τον Φερνάντο Αλόνσο που είπε -κατά τη δεύτερη ημέρα των δοκιμών του Μπαχρέιν- ότι ο Μαξ Φερστάπεν είναι ήδη ο πρωταθλητής του 2024, έχοντας δει τη νέα Red Bull RB20 εν δράσει, τώρα και ο Ντάνιελ Ρικιάρντο της RB δήλωσε ότι η πρωταθλήτρια “θέλει να συνθλίψει” όλες τις άλλες ομάδες στο φετινό πρωτάθλημα της Formula 1.
Ο διευθυντής της Scuderia Ferrari, Φρεντ Βασέρ, επιβεβαίωσε ότι η ιταλική ομάδα έχει κάνει με τη φετινή SF-24 ένα μεγάλο βήμα βελτίωσης στο μεγάλο περσινό της μειονέκτημα, που ήταν η διαχείριση των ελαστικών στις συστοιχίες γύρων του αγώνα.
Ο Σαρλ Λεκλέρ παρέμεινε στην κορυφή των χρόνων σχεδόν σε όλη τη διάρκεια της τρίτης και τελευταίας ημέρας των δοκιμών εξέλιξης των φετινών μονοθεσίων της Formula 1 στο Μπαχρέιν, με τη μαλακή γόμα C4 - αν και ήταν 0,4'' πιο αργός από το χρόνο του Κάρλος Σάινθ της δεύτερης μέρας, που ήταν ο ταχύτερος του τριημέρου.
Μετά από δύο ημέρες δοκιμών εξέλιξης, οι ομάδες της Formula 1 σχημάτισαν την εντύπωση ότι η νέα Red Bull RB20 είναι από μισό ως ένα δευτερόλεπτο ταχύτερη όλων στο γύρο. Όμως, μια εντυπωσιακή συστοιχία γύρων του Κάρλος Σάινθ τη δεύτερη μέρα (22/02) αφήνει μια χαραμάδα αισιοδοξίας στη Scuderia.
Πριν καν το πρώτο φετινό αγωνιστικό τριήμερο της Formula 1, και στην 3η ημέρα δοκιμών του σπορ στο Μπαχρέιν, ο Φερνάντο Αλόνσο δηλώνει πως “νομίζω ότι 19 οδηγοί τώρα θα σκέφτονται ότι δεν θα κερδίσουν το πρωτάθλημα” και ότι “αυτό είναι ένα πολύ βάναυσο σπορ”.
Στις δοκιμές εξέλιξης του Μπαχρέιν αποκολλήθηκε -χθες, και πάλι σήμερα (23/02)- το ίδιο κάλυμμα απορροής των υδάτων στην πίστα, συνεχίζοντας το φαινόμενο που ξεκίνησε πέρσι στο GP του Λας Βέγκας. Πού οφείλεται, και πώς το προκαλούν τα σύγχρονα μονοθέσια της F1;
Τοποθετώντας για πρώτη φορά τη μαλακή γόμα (C4) ο Κάρλος Σάινθ έγραψε τον ταχύτερο γύρο της δεύτερης μέρας των δοκιμών εξέλιξης της F1 2024 στο Μπαχρέιν, με διαφορά 0,76'' από τον Σέρτζιο Πέρεζ (με τη μέση γόμα C3) που αντιμετώπισε αρκετά προβλήματα με τη Red Bull RB20.
Το πλατύ χαμόγελο του Τζιανπιέρο Λαμπιάσε, μηχανικού του Μαξ Φερστάπεν, φάνηκε λίγο τρομακτικό για τις αντιπάλους της Red Bull στο τέλος της πρώτης μέρας των δοκιμών εξέλιξης στο Μπαχρέιν - όμως είναι όντως η νέα RB20 όσο κυρίαρχη έδειξαν οι χρόνοι;
Το δεύτερο πρωί των δοκιμών εξέλιξης στο Μπαχρέιν έληξε μετά από 2 ώρες και 22 λεπτά, από τις συνολικά τέσσερις, λόγω της αποκόλλησης ενός καλύμματος απορροής των υδάτων. Ταχύτερος μέχρι τότε ήταν ο Σαρλ Λεκλέρ με τη Ferrari SF-24, ενώ ο Σέρτζιο Πέρεζ έχασε χρόνο με προβλήματα στα φρένα της Red Bull RB20.
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 Μαξ Φερστάπεν έγραψε με τη Red Bull RB20 τον ταχύτερο γύρο της πρώτης ημέρας των δοκιμών εξέλιξης των φετινών μονοθεσίων, με διαφορά 1,1 δευτερολέπτου από τον Λάντο Νόρις με τη McLaren MCL38.
Η πρώτη ημέρα των δοκιμών εξέλιξης των νέων μονοθεσίων της Formula 1 για το 2024 ξεκίνησε στην πίστα του Σακίρ, και ο Μαξ Φερστάπεν συνέχισε με τη νέα Red Bull RB20 από εκεί που είχε μείνει πέρσι: με τον πρώτο χρόνο, 0,7’’ εμπρός από τον Σαρλ Λεκλέρ και 0,84’’ από τον Φερνάντο Αλόνσο.
Τι είναι η μπογιά "flow-vis" που βλέπουμε στα αυτοκίνητα της F1 στις δοκιμές εξέλιξής τους και ποια είναι η χρησιμότητά τόσο αυτής όσο και των παράξενων μεταλλικών συσκευών που οι ομάδες τοποθετούν σε διάφορα σημεία του μονοθεσίου.
Το τριήμερο δοκιμών των νέων μονοθεσίων της Formula 1 ξεκίνησε σήμερα (21/02) στο Μπαχρέιν, δέκα μέρες πριν το πρώτο GP του 2024 στην ίδια πίστα. Δείτε ποιοι οδηγοί και πότε θα βρίσκονται στα κόκπιτ αυτές τις τρεις ημέρες.
Το τριήμερο των δοκιμών εξέλιξης των φετινών μονοθεσίων στο Μπαχρέιν (21-23 Φεβρουαρίου) θα δώσει ορισμένες πρώτες ενδείξεις για τις ισορροπίες ισχύος και τον ανταγωνισμό στην κορυφή της Formula 1 τη φετινή σεζόν.
Την Τετάρτη (21/02) ξεκινά το ένα και μοναδικό τριήμερο των φετινών δοκιμών εξέλιξης των μονοθεσίων της Formula 1. Δείτε το πρόγραμμά τους και τις μέχρι στιγμής πληροφορίες για αυτές.
"Το 2024 είναι πολύ σημαντικό, θέλουμε να είμαστε οι καλύτεροι και να κερδίζουμε αγώνες" είπε ο διευθυντής της Scuderia Ferrari Φρεντ Βασέρ, σχετικά με τις απόψεις ότι η φετινή σεζόν θα είναι για την ιταλική ομάδα προπαρασκευαστική ενόψει της έλευσης του Λιούις Χάμιλτον το 2025.
Ο τεχνικός διευθυντής της Aston Martin F1 Ντάν Φάλοους είπε ότι η Red Bull “αναμφίβολα δεν είναι ανίκητη”, και ο Φερνάντο Αλόνσο υποστηρίζει πως “είναι καλό που το λέει, ελπίζω ότι θα κερδίσουμε την πρώτη νίκη της Aston Martin”.
Η Mercedes F1 παρουσίασε μια καινοτομική νέα εμπρός πτέρυγα στο πρώτο shakedown του νέου της μονοθεσίου W15, ο οποία φαίνεται να καλύπτει το γράμμα του νόμου αλλά θα προκαλέσει συζητήσεις μεταξύ των άλλων ομάδων και της FIA σχετικά με το κατά πόσον βρίσκεται μέσα στο “πνεύμα” των κανονισμών.
Ο Μαξ Φερστάπεν είδε τα σχέδια της φετινής Red Bull RB20 στο τελευταίο περσινό GP του Άμπου Ντάμπι, και όπως είπε "εντυπωσιάστηκα διότι υπάρχουν ορισμένες μεγάλες αλλαγές".
Μετά την χθεσινοβραδινή (15/02) εκδήλωση της πρωταθλήτριας Red Bull Racing για την αποκάλυψη της νέας RB20, έχουμε πλέον την πλήρη εικόνα του φετινού grid της Formula 1 - πέντε μέρες πριν ξεκινήσει το τριήμερο των δοκιμών εξέλιξης των μονοθεσίων στο Μπαχρέιν (21-23 Φεβρουαρίου).
Το τελευταίο μονοθέσιο της F1 2024 που απέμενε να παρουσιαστεί, η Red Bull RB20, έκανε απόψε (15/02) την πρώτη του εμφάνιση απόψε από την πρωταθλήτρια στο εργοστάσιό της στο Μίλτον Κινς.
Η πρωταθλήτρια των δύο τελευταίων ετών της Formula 1 είναι η τελευταία ομάδα που θα κάνει την παρουσίαση του νέου μονοθεσίου της, σήμερα (15/02), για τη νέα σεζόν της Formula 1. Δείτε την ώρα και τα κανάλια της μετάδοσής της.
Ο Λιούις Χάμιλτον θέλει να κλείσει κατά τη φετινή σεζόν της Formula 1 την ένδοξη 12ετία του στη Mercedes F1 με τον καλύτερο τρόπο, και σε όλη τη διάρκεια του περασμένου έτους μίλησε για όλα όσα θα ήθελε από το τελευταίο “ασημένιο βέλος” της καριέρας του. Και ο τεχνικός διευθυντής Τζέιμς Άλισον εξηγεί πώς η ομάδα άκουσε τις επιθυμίες του Βρετανού.
Στο περιθώριο της παρουσίασης της νέας Mercedes W15, της τελευταίας Mercedes που θα οδηγήσει ο Λιούις Χάμιλτον στη Formula 1, ο Βρετανός μίλησε για τα συναισθήματά του ενόψει της σεζόν κατά την οποία θα αποχαρετίσει την ομάδα που δοξάστηκε.
Η ομάδα του Μπράκλεϊ έκανε την αποκάλυψη του τελευταίου της μονοθεσίου που θα οδηγεί ο Λιούις Χάμιλτον, της νέας W15 που άλλαξε πλήρως σχεδιαστική φιλοσοφία σε σχέση με τα προβληματικά της μονοθέσια των δύο τελευταίων σεζόν στη Formula 1.
Ο Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ, παρών στις σημαντικότερες στιγμές του παγκόσμιου αθλητισμού, συνεχίζει για 2η χρονιά τη μετάδοση του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος της Formula 1 και χαρίζει στους λάτρεις της βασίλισσας του μηχανοκίνητου αθλητισμού τη δυνατότητα να ταξιδέψουν στις πιο διάσημες πίστες του κόσμου. Όλοι οι αγώνες του κορυφαίου θεάματος της Formula 1 για το 2024, έρχονται ζωντανά, αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+ και σε ετεροχρονισμένη μετάδοση στον ΑΝΤ1.
H ομάδα του Ουόκινγκ εμφάνισε για πρώτη φορά τη McLaren MCL38, το μονοθέσιο με το οποίο ελπίζει να πλησιάσει -με τους Λάντο Νόρις και Όσκαρ Πιάστρι- την απόδοση της Red Bull και να διεκδικεί νίκες στα GP της Formula 1 του 2024.
Μετά τις Aston Martin και Ferrari τις περασμένες δύο ημέρες, σήμερα (14/02) είναι η σειρά των Mercedes και McLaren να αποκαλύψουν τα νέα τους μονοθέσια για τη F1 - όμως μόνο η πρώτη έχει προγραμματίσει LIVE μετάδοση της εκδήλωσης.
Οι δύο οδηγοί της Scuderia Ferrari, Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ, απέκτησαν την πρώτη οδηγική εμπειρία από το νέο μονοθέσιο SF-24 της Formula 1 του 2024 μετά τη σημερινή του αποκάλυψη, και μίλησαν για όσα θα ήθελαν από αυτό σε σχέση με την περσινή SF-23.
Λίγα λεπτά μετά τη διαδικτυακή αποκάλυψη της νέας Ferrari SF-24 η Scuderia την έβγαλε για τα πρώτα της χιλιόμετρα στην πίστα του Φιοράνο, αλλά νωρίτερα η Red Bull είχε κάνει το ίδιο με τη νέα της RB20 στο Σίλβερστοουν της Βρετανίας.
Η Scuderia παρουσίασε διαδικτυακά το νέο της μονοθέσιο για το πρωτάθλημα της Formula 1 του 2024, την SF-24, που κάτω από τα ανανεωμένα του χρώματα είναι κατά 95% ανασχεδιασμένο.
Η Scuderia θα αποκαλύψει σήμερα (13/02) το μεσημέρι το νέο της μονοθέσιο για το πρωτάθλημα της F1 2024. Δείτε την ώρα και πώς μπορείτε να παρακολουθήσετε LIVE την εκδήλωση που θα διεξαχθεί στο Μαρανέλο.
Ο τεχνικός ηγέτης της Aston Martin F1 Νταν Φάλοους εξήγησε γιατί το νέο μονοθέσιο AMR24 της αγγλικής ομάδας είναι μια “βαριά ανανέωση” του περσινού, λίγο μετά την παρουσίασή του και λίγο πριν το πρώτο του shakedown στην πίστα του Σίλβερστοουν.
Η Aston Martin F1 έκανε στο εργοστάσιό της -στο Σίλβερστοουν της Αγγλίας- τα αποκαλυπτήρια του νέου μονοθεσίου της για το πρωτάθλημα της Formula 1 του 2024, και ακολουθεί η πρώτη του επίσημη δοκιμή στην ομώνυμη πίστα.