Ο Φερνάντο Αλόνσο θα παραμείνει για τουλάχιστον ακόμα δύο χρόνια στη Formula 1, μέχρι το τέλος του 2026, καθώς η Aston Martin F1 ανακοίνωσε και επίσημα τη νέα της συμφωνία με τον Ισπανό δις παγκόσμιο πρωταθλητή.
Το κακό ξεκίνημα της Mercedes στο φετινό πρωτάθλημα της Formula 1, για τρίτη διαδοχική χρονιά, πυροδότησε τις υποψίες ότι η πρώην πρωταθλήτρια θα αφήσει σε δεύτερη μοίρα το φετινό και το επόμενό της μονοθέσιο για να αφοσιωθεί πλήρως στους νέους τεχνικούς κανονισμούς του 2026. Όμως ο Τότο Βολφ αρνήθηκε κατηγορηματικά αυτό το ενδεχόμενο.
Οι μεταγραφικές αποφάσεις των οδηγών για τη διετία 2025-’26 δείχνουν να καθορίζονται εν πολλοίς από την εσωτερική πληροφόρησή τους σχετικά με την πρόοδο κάθε κατασκευαστή κινητήρων. Φερστάπεν: “Δεν υπάρχει λόγος πανικού” για τον πρώτο κινητήρα της Red Bull. Ράσελ: “Με τους νέους κανονισμούς η Mercedes θα επιστρέψει στην κορυφή”.
Η πολυπλοκότητα της λειτουργίας των υβριδικών μονάδων ισχύος στη F1 το 2026 και ο γρίφος της άντλησης και διάθεσης της ηλεκτρικής ενέργειας, ειδικά με το νέο κουμπί "Power Boost" ηλεκτρικής ισχύος για λίγα δευτερόλεπτα, ωθεί τις ομάδες να απευθυνθούν όλο και περισσότερο στην ανάπτυξη της Τεχνητής Νοημοσύνης των μονοθεσίων.
Η πρωταθλήτρια κατασκευάστρια κινητήρων των τελευταίων τριών ετών στη Formula 1 επενδύει βαρέως στην επόμενη μέρα μετά τη Red Bull Racing, θεμελιώνοντας μία νέα βάση της στην Αγγλία με στόχο να παραμείνει στην κορυφή του σπορ - πλέον με την Aston Martin.
Μια προσφορά δεκάδων εκατομμυρίων δολαρίων, κοντά στα συμβόλαια των πιο υψηλά αμοιβόμενων οδηγών της Formula 1, έκανε η Aston Martin στον κορυφαίο σχεδιαστή της ιστορίας της Formula 1, Άντριαν Νιούι, για να τον προσελκύσει από τη Red Bull στο Σίλβερστοουν.
Η περιβόητη μεγάλη αλλαγή των τεχνικών κανονισμών του 2026 περιλαμβάνει μονοθέσια που θα δώσουν έμφαση στον οδηγό, με ισχύ άνω των 1.000 ίππων και περιορισμένη αεροδυναμική, σύμφωνα με τον διευθύνοντα τεχνικό σύμβουλο της Formula 1 Πατ Σίμοντς.
Ο πρόεδρος της FIA Μοχάμεντ Μπεν Σουλαγέμ είχε συνάντηση με τον Τούρκο Πρόεδρο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν στο θέρετρο της Μαρμαρίδας για το ενδεχόμενο επιστροφής της γειτονικής μας χώρας στο πρόγραμμα τόσο της Formula 1 όσο και του WRC, μετά το 2021 και 2020 αντίστοιχα.
Συγκεκριμένοι όροι απόδοσης στο συμβόλαιό του με τη RBR επιτρέπουν στον Μαξ Φερστάπεν να φύγει πριν τη λήξη του, στο τέλος του 2028, παραδέχθηκε ο σύμβουλος της Red Bull Χέλμουτ Μάρκο. Όμως, συμπλήρωσε, δεν είναι τα χρήματα ενός ηγεμονικού συμβολαίου της Mercedes εκείνα που θα τον προσελκύσουν.
Η Ford Motor Co. έκανε με οξύ τρόπο σαφή την ενόχλησή της για το γεγονός ότι η Red Bull καθυστερεί να φτάσει στο πόρισμα της έρευνας για τις καταγγελίες που βαραίνουν τον Κρίστιαν Χόρνερ περί “απρεπούς συμπεριφοράς” σε υπάλληλο της ομάδας του Μίλτον Κινς.
Το 2026 λήγουν τα συμβόλαια επτά χωρών με τη Formula 1 και η Τουρκία έχει ξεκινήσει τις επαφές της για να πάρει μία από τις επτά αυτές θέσεις στο πρόγραμμα, ώστε το σπορ να επιστρέψει στην πίστα της Πόλης.
Ο Φερνάντο Αλόνσο ρωτήθηκε στην παρουσίαση της νέας Aston Martin AMR24 για τα νέα της μετακίνησης του Λιούις Χάμιλτον στη Scuderia το 2025, και δεν φάνηκε ιδιαίτερα πεπεισμένος για τα λόγια του Βρετανού ότι ονειρευόταν από παιδί να οδηγήσει για τη Ferrari.
Ο Σαρλ Λεκλέρ δεν κατονόμασε τον Λιούις Χάμιλτον στις πρώτες του δηλώσεις μετά την είδηση της μεταγραφής του Βρετανού στο Μαρανέλο το 2025, αλλά είπε ότι “μοναδικός μου στόχος είναι η κατάκτηση του πρωταθλήματος και όχι η δεύτερη θέση”.
Η πρωταθλήτρια της Formula 1 προσέγγισε για πρώτη φορά τον Άλεξ Άλμπον με απώτερο σκοπό να εξασφαλίσει τις υπηρεσίες του Αγγλο-Ταϊλανδού μετά τη λήξη του συμβολαίου του με τη Williams, στο τέλος του 2025.
Παρότι η αίτηση της ομάδας της Andretti να μπει στη Formula 1 το 2025 είχε πάρει το “πράσινο φως” από τη FIA, και παρότι είχε την υποστήριξη της General Motors (Cadillac), η Formula 1 (Liberty Media) την απέρριψε, κι έτσι δεν θα υπάρξει 11η ομάδα στο σπορ - τουλάχιστον όχι πριν το 2028.
Η Scuderia δεν ανακοίνωσε την ακριβή χρονική διάρκεια της νέας της συμφωνίας με τον Σαρλ Λεκλέρ, διότι -όπως αποκαλύπτει ο ιταλικός Τύπος- αυτή περιλαμβάνει έναν σκληρό όρο που επιτρέπει στον Μονεγάσκο να φύγει από το Μαρανέλο στο τέλος του 2026.
Μετά την ανακοίνωση του μυθικού και πολυετούς νέου συμβολαίου του Σαρλ Λεκλέρ με τη Ferrari, που έκανε σαφές ότι ο Μονεγάσκος θα είναι ο ηγέτης της Scuderia τα επόμενα χρόνια, το Μαρανέλο τηρεί σιγή ασυρμάτου για την ανανέωση της συμφωνίας με τον Κάρλος Σάινθ πέραν του 2024.
Το ενδιαφέρον του Μίλτον Κινς και του Μαρανέλο για τον Λάντο Νόρις ήταν δεδομένο, όμως ο Βρετανός πήρε μια “εύκολη απόφαση”, όπως τη χαρακτήρισε, να αφιερώσει το αγωνιστικό μέλλον του στη McLaren. Και εξήγησε τους λόγους που τον οδήγησαν στην απόφαση αυτή.
Ο Άντριαν Νιούι, διευθύνων τεχνικός σύμβουλος της πρωταθλήτριας της Formula 1 Red Bull Racing, και ο διευθυντής του τομέα μονοθεσίων της FIA Νικόλας Τομπάζης, μιλούν για τη σημασία της επέκτασης των ενεργών αεροδυναμικών εξαρτημάτων -πέραν του DRS- στα μονοθέσια του 2026.
Οι Γκούντερ Στάινερ και Σιμόνε Ρέστα ήταν δύο βασικοί σύνδεσμοι της Haas με τη Scuderia Ferrari, στο πλαίσιο της τεχνικής συνεργασίας των δύο πλευρών στη Formula 1, και η αποχώρησή τους από την πρώτη άρχισε να γεννά ήδη στον ιταλικό Τύπο εικασίες περί ενδεχόμενης μελλοντικής συνεργασίας της ομάδας με τη Honda.
Ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Audi, Γκέρνοτ Ντέλνερ, σίγασε τη φημολογία ότι η γερμανική εταιρεία σκέφτεται να τραβήξει την πρίζα του προγράμματος της εισόδου της στη Formula 1 το 2026 - όμως, δύο χρόνια πριν μπει στο σπορ, σε ποιο σημείο βρίσκεται σήμερα;
Δύο χρόνια πριν τεθούν σε ισχύ οι νέοι τεχνικοί κανονισμοί των κινητήρων της Formula 1, η Scuderia ολοκλήρωσε την αρχική κατασκευή της υβριδικής της μονάδας ισχύος και ξεκίνησε την εξέλιξή της στον πάγκο δοκιμών του εργοστασίου της.