Η νέα Ferrari F1-75 αναμφίβολα αποδείχθηκε αρκετά γρήγορη και υπερβολικά αξιόπιστη κατά την πρώτη ημέρα των χειμερινών δοκιμών της F1 στη Βαρκελώνη, αλλά όλοι γνωρίζουν ότι οι πρώτες δοκιμές δεν είναι απολύτως αντιπροσωπευτικές της πραγματικότητας - συμπεριλαμβανομένων και των Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ.
Η McLaren MCL36 και η Ferrari F1-75 ήταν τα δύο ταχύτερα μονοθέσια με το μαλακό και το μέσο σετ ελαστικών αντίστοιχα κατά την πρώτη -απρόσμενα απροβλημάτιστη- ημέρα των χειμερινών δοκιμών της F1 στη Βαρκελώνη της Ισπανίας, εμπρός από τη Mercedes W13.
Η Alfa Romeo θα παρουσιάσει επίσημα το μονοθέσιό της για τη φετινή σεζόν της F1 στις 27/2, αλλά σήμερα ξεκίνησε τις δοκιμές της C42 στην πίστα της Βαρκελώνης με καμουφλάζ και οδηγό τον δοκιμαστή της Ρόμπερτ Κούμπιτσα.
Ο διευθυντής της Mercedes F1, Τότο Βολφ, μίλησε για το μεγάλο πλεονέκτημα με το οποίο η Scuderia ξεκινά τη σεζόν του 2022, και μπορεί να την κάνει το νέο μονοθέσιο του Μαρανέλο ακόμα και ένα ως δύο δέκατα ταχύτερο από τη Mercedes W13.
Ο δις πρωταθλητής της Formula 1, Φερνάντο Αλόνσο, δήλωσε ότι ο κύριος λόγος για τον οποίο επέστρεψε στο σπορ πέρσι ήταν οι ελπίδες ότι ο ριζικός φετινός ανασχεδιασμός των μονοθεσίων με τους νέους κανονισμούς θα του δώσει την ευκαιρία να πρωταγωνιστεί ξανά στα GP.
Η Scuderia έκανε τα πρώτα χιλιόμετρα του νέου της μονοθεσίου F1-75 στην ιδιόκτητη πίστα της, στο Φιοράνο, και βρέθηκε εμπρός στην ευχάριστη έκπληξη μιας εξέδρας από δεκάδες φίλους της ομάδας που αψήφισαν το κρύο και την παχιά ομίχλη.
Ο Λιούις Χάμιλτον μίλησε για πρώτη φορά διεξοδικά για όσα σκέφτηκε μετά τα γεγονότα του αμφιλεγόμενου GP του Άμπου Ντάμπι του 2021, όπου του στερήθηκε το όγδοο πρωτάθλημα της καριέρας του, και δήλωσε πως "ό,τι δεν σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό".
Ο Λιούις Χάμιλτον έσβησε όλες τις αμφιβολίες που είχαν λιμνάσει το χειμώνα σε σχέση με τη συμμετοχή του στο πρωτάθλημα της F1 το 2022 και μίλησε για το στόχος του τη νέα σεζόν - που δεν είναι άλλος από τον όγδοό του τίτλο με τη νέα Mercedes W13.
Επαναφέροντας τον ασημί χρωματισμό των μονοθεσίων της, η παγκόσμια πρωταθλήτρια της F1 παρουσίασε στο εργοστάσιο του Μπράκλεϊ το νέο της μονοθέσιο για το 2022, την W13 που θα οδηγούν οι Λιούις Χάμιλτον και Τζορτζ Ράσελ.
Η παγκόσμια πρωταθλήτρια της F1 παρουσιάζει, παρόντος του Λιούις Χάμιλτον, στις 11:00 π.μ. το νέο της μονοθέσιο Mercedes W13 για τη σεζόν του 2022 - συνδεθείτε στο παρακάτω link για να την παρακολουθήσετε ζωντανά.
Ο διευθυντής της Scuderia μίλησε ξεκάθαρα για το στόχο της επιστροφής στις νίκες εντός 2022, ενόσω οι Σαρλ Λεκλέρ εντυπωσιάζονταν από τη νέα Ferrari F1-75 χαρακτηρίζοντάς την "καινοτομική και επιθετική".
Μ' έναν αριθμό και δύο λέξεις η Mercedes έδωσε τέλος σε κάθε σενάριο αποχώρησης του Λιούις Χάμιλτον από τη Formula 1. Το "44" είναι εδώ για να διεκδικήσει τον όγδοο τίτλο που έχασε στο Άμπου Ντάμπι.
Μ' ένα ψηφιακά επεξεργασμένο video, η Alpha Tauri εμφάνισε τον χρωματισμό που θα έχει το νέο της μονοθέσιο, η ΑΤ03, όταν θα αποκαλυφθεί στη φυσική υπόσταση του την επόμενη εβδομάδα στις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης της Βαρκελώνης (23/2).
Ο Κάρλος Σάινθ, που μοιράστηκε το πόντιουμ του GP του Άμπου Ντάμπι με τον Μαξ Φερστάπεν και τον Λιούις Χάμιλτον, εξέφρασε το θαυμασμό του για τη συγκρότηση του Βρετανού την ώρα που "πάσχιζε" να συνειδητοποιήσει τον τρόπο που απώλεσε τον τίτλο του 2021.
Η Mercedes επιβεβαίωσε επί της ουσίας κάτι που θεωρητικά ακόμη εκκρεμεί, ότι δηλαδή ο Λιούις Χάμιλτον θα βρίσκεται τη φετινή σεζόν σε ένα από τα δύο κόκπιτ της W13, η οποία θα αποκαλυφθεί την ερχόμενη Παρασκευή 18/2 στο Σίλβερστοουν.
Το αρχικό πλάνο της Formula 1 για έξι αγώνες Sprint σε ισάριθμα από τα 23 αγωνιστικά Σαββατοκύριακα του 2022 κατέρρευσε, έπειτα από διχογνωμίες που υπήρξαν μεταξύ των ομάδων αναφορικά με το κόστος. Έτσι φαίνεται ότι οι Sprint αγώνες θα είναι τρεις, όπως και το 2021.
Θα καθυστερήσουν οι αποφάσεις της FIA και τα αποτελέσματα από την έρευνα όσων έγιναν στο τελευταίο Grand Prix της Formula 1 για το 2021, με τον νέο πρόεδρο, Μοχάμεντ Μπεν Σουλαγέμ, να ανοίγει στις 19/1 την συζήτηση για την χρήση του Safety Car.
Τον προβληματισμό του για το μέλλον του Λούις Χάμιλτον στην Formula 1 εξέφρασε ο Κρεγκ Σλέιτερ στο Sky Sports, λέγοντας πως ουδείς γνωρίζει αν ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής θα επιστρέψει για το 2022.
Δεν πάει πουθενά ο Λούις Χάμιλτον, με την Mercedes F1 να στέλνει ξεκάθαρο μήνυμα την Κυριακή (2/1), λίγες εβδομάδες πριν από την έναρξη των δοκιμών για το πρωτάθλημα του 2022.
Καθώς ο Λιούις Χάμιλτον εξακολουθεί να μην παίρνει θέση για τις πληροφορίες που τον θέλουν να σκέφτεται το ενδεχόμενο άμεσης αποχώρησης από τη Formula 1, ο διευθυντής της Mercedes F1, Τότο Βολφ, λέει ότι ο Άγγλος δεν μιλάει γιατί δεν έχει κάτι να πει.
Και όμως, η προσπέραση του Φερστάπεν στον Χάμιλτον, η οποία του έδωσε το πρωτάθλημα στο Άμπου Ντάμπι δεν ήταν η κορυφαία του 2021. Απολαύστε τις 10 πιο εντυπωσιακές της χρονιάς, σε ένα καταπληκτικό video.
Στην Formula 1 για τουλάχιστον έναν ακόμη χρόνο θα παραμείνει ο Λούις Χάμιλτον, καθώς το ιταλικό Motorsport αναφέρει πως ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής δεν σκέφτηκε ποτέ το ενδεχόμενο της συνταξιοδότησης.
Μια απίθανη ιδέα είχε ένας fan της Formula 1, καθώς συγκέντρωσε τα αποτελέσματα κάθε σεζόν στην ιστορία του αθλήματος για να δημιουργήσει την λίστα με τους 171 κορυφαίους οδηγούς όλων των εποχών.
Δέκα μέρες μετά το φινάλε του Grand Prix του Άμπου Ντάμπι, ο Νικολάς Λατίφι αποκάλυψε μέσω γράμματος που δημοσίευσε πως δέχθηκε διαδικτυακή επίθεση -ακόμη- και απειλές θανάτου μετά απ' όσα έγιναν.
Ποιοι διαθέσιμοι οδηγοί υπάρχουν στην αγορά ή ποιούς θα μπορούσε να προσελκύσει η Mercedes με τη φήμη της πρωταθλήτριας, στο σενάριο ενδεχόμενης αποχώρησης του Λιούις Χάμιλτον από τη Formula 1.
Πόστο κόστισαν στην Haas τα ατυχήματα του Μικ Σουμάχερ; Ποιος ελίτ οδηγός ήταν ο πιο απρόσεκτος; Ποια ομάδα πλήρωσε τα λιγότερα σε επιδιορθώσεις ζημιών; Μία λίστα που κυκλοφόρησε στο Reddit, έχει τις απαντήσεις.
Η Mercedes F1 γιόρτασε στο εργοστάσιό της το όγδοό της διαδοχικό πρωτάθλημα κατασκευαστών και επεφύλλασε υποδοχή πρωταθλητή στον Λιούις Χάμιλτον - την ώρα που ο νέος πρόεδρος της FIA, Μοχάμεντ μπεν Σουλαγέμ, «άστραψε και βρόντησε» για την απουσία του από την τελετή απονομής των πρωταθλητών του 2021.
Με τις τελευταίες δοκιμές των ελαστικών 18 ιντσών του 2022 στο Άμπου Ντάμπι είπαν αντίο στη φετινή σεζόν της Formula 1 οι οδηγοί και αναέωσαν το ραντεβού τους για τον Φεβρουάριο.
Η Διεθνής Ομοσπονδία ανακοίνωσε την Τετάρτη (15/12) ότι ξεκινά ενδελεχή έρευνα για τα γεγονότα με το όχημα ασφαλείας του GP του Άμπου Ντάμπι, που εκτιμά ότι έπληξαν την εικόνα της Formula 1.
Η Honda αποχαιρέτησε τη F1 στο Άμπου Ντάμπι έχοντας κατασκευάσει τον κινητήρα του πρωταθλητή - και αυτές είναι οι στιγμές που δείχνουν γιατί το σπορ έχασε, και πάλι, έναν από τους τεχνολογικούς πιονέρους της ιστορίας του.
Η τεράστια πίεση που ασκήθηκε -από τον Τότο Βολφ και τον Κρίστιαν Χόρνερ- στον Μάικλ Μάσι οδήγησε τον Ρος Μπρον στην απόφαση να μπει τέλος στην ενδοεπικοινωνία των team principals με τον race director την επόμενη σεζόν.
Το Grand Prix του Άμπου Ντάμπι έχει προσφέρει άφθονο τηλεοπτικό περιεχόμενο, με τη Formula 1 να παρουσιάζει αυτή τη φορά την αγωνία και το ξέσπασμα των μηχανικών της Red Bull Racing Honda την στιγμή που ο Μαξ Φερστάπεν περνούσε την γραμμή εκκίνησης/τερματισμού.
Παρά το... τρίτο ημίχρονο που ακόμη παίζεται ανάμεσα σε Mercedes και Red Bull Racing Honda, ο Τότο Βολφ δεν παρέλειψε να συγχαρεί τον Μαξ Φερστάπεν για την κατάκτηση του τίτλου στη Formula 1.
Μετά το φινάλε της δεκαετίας στο GP του Άμπου Ντάμπι, η Formula 1 ετοιμάζεται πλέον για τη μετάβαση στα καινούρια μονοθέσια του 2022 - που, όπως σε κάθε αλλαγή κανονισμών, μπορεί να αναδύσουν νέες δυνάμεις, να αναζωογονήσουν κοιμώμενους γίγαντες, να φέρουν νέους διεκδικητές του τίτλου.
Ο Νικολάς Λατίφι απολογήθηκε για το οδηγικό λάθος που έφερε το Safety Car στη Yas Marina Circuit του Άμπου Ντάμπι κι εν συνεχεία έδωσε την ευκαιρία στον Μαξ Φερστάπεν να κατακτήσει τον τίτλο στη Formula 1.
Ο Στέφανος Τσιτσιπάς είχε την τύχη να παρακολουθήσει μέσα από τα πάντοκ της Red Bull τη νίκη του Φερστάπεν στο γκραν πρι του Άμπου Ντάμπι που του έδωσε τον φετινό τίτλο και πανηγύρισε έξαλλα τη νίκη του Ολλανδού οδηγού.
Το θαύμα του Γιας Μαρίνα Σιρκουί, το μάθημα που έδωσε το Grand Prix στο Άμπου Ντάμπι, η χρυσή φουρνιά των νεαρών οδηγών, ο ρόλος του Netflix και η ποδοσφαιροποίηση της Formula 1. Ο Χάρης Σταύρου γράφει για το άθλημα που αξίζει να συμπληρώνει τις Κυριακές μας.