Σε μια στιγμή που δεν έπιασε η τηλεοπτική κάλυψη του GP του Ιντερλάγκος, ο Φερνάντο Αλόνσο φάνηκε να βγαίνει εξαντλημένος από το μονοθέσιό του στο τέλος του επεισοδιακού αγώνα - “Έπρεπε να συνεχίσω, για όσους υποφέρουν στη Βαλένθια”, είπε ο Ισπανός.
Ο Φερνάντο Αλόνσο διεγνώσθη με εντερική λοίμωξη την προηγούμενη εβδομάδα, η οποία τον ταλαιπώρησε στο GP του Μεξικού και συνεχίζεται τώρα και ενόψει του αγώνα του Ιντερλάγκος αυτό το τριήμερο (1-3 Νοεμβρίου).
Η πιο μεγάλη ευκαιρία της καριέρας του Φερνάντο Αλόνσο, η dream team που χτίζει η Aston Martin F1 στο Σίλβερστοουν με την προσθήκη (και) του Άντριαν Νιούι, πέτυχε τον Ισπανό στη δύση της καριέρας του. Όμως, μπορεί ο “Ελ Νάνο” να μείνει στη F1 και μετά το 45ο έτος της ηλικίας του;
Τρεις από τους μεγαλύτερους εν ενεργεία αστέρες του παγκόσμιου μότορσπορ, οι Ισπανοί Φερνάντο Αλόνσο και Κάρλος Σάινθ της F1 και ο Μαρκ Μαρκέζ του MotoGP, “υποκλίθηκαν” στον Ραφαέλ Ναδάλ μετά την ανακοίνωση του θρύλου του τένις ότι αποχωρεί από τα κορτ μετά από δύο δεκαετίες.
Το πέρασμα της Formula 1 στη σύγχρονη εποχή του ground effect το 2022, δηλαδή της παραγωγής της περισσότερης άντωσης των μονοθεσίων από το δάπεδο αντί των πτερυγών τους, άλλαξε εντελώς την οδηγική προσέγγιση. Τόσο που ο Φερνάντο Αλόνσο λέει ότι “πολλές φορές δεν ξέρουμε γιατί είμαστε γρήγοροι ή αργοί”.
Σε μια εκ βαθέων προσωπική εξομολόγηση, ο Φερνάντο Αλόνσο μίλησε για όλα όσα έχει θυσιάσει στη ζωή του για να γίνει πρωταθλητής της Formula 1, αποκάλυψε ότι δεν επέλεξε ο ίδιος να γίνει οδηγός αγώνων, και (με αφορμή την υπόθεση Φερστάπεν-FIA) εξέφρασε την άποψή του για το ρόλο που πρέπει να έχει ένας οδηγός ως πρότυπο.
Ο Φερνάντο Αλόνσο επιβεβαίωσε αυτό που όλοι οι υποστηρικτές του ήθελαν να ακούσουν μετά την είδηση της μετακίνησης του Άντριαν Νιούι στην Aston Martin F1 από τον Μάρτιο του 2025: ότι ο στόχος του είναι να κατακτήσει το τρίτο παγκόσμιο πρωτάθλημα της θαυμαστής καριέρας του.
Η λατρεία για τον δις πρωταθλητή της Formula 1 Φερνάντο Αλόνσο στην Ισπανία είναι άσβεστη, και φτάνει πολλές φορές σε εντελώς απρόσμενες εκφάνσεις - όπως στην απεικόνισή του με τη μορφή του Ιησού στις επακαλαμίδες που φορά ένας ποδοσφαιριστής της ομάδας Αλαβές.
Πριν από μιάμιση δεκαετία ο Φερνάντο Αλόνσο είχε βρεθεί στις πύλες του Μίλτον Κινς, όπως αποκάλυψε πρόσφατα ο Άντριαν Νιούι - και τώρα ο σύμβουλος της Red Bull Χέλμουτ Μάρκο αποκάλυψε το λόγο για τον οποίο χάλασε αυτή η μεταγραφική "βόμβα".
Η "dream-team" που οικοδομεί ο Λόρενς Στρολ στο Σίλβερστοουν για την Aston Martin F1 μπορεί -μετά τους Άντριαν Νιούι, Άντι Κάουελ, Ενρίκο Καρντίλε, Νταν Φάλοους- να ολοκληρωθεί με τη μεταγραφή-”βόμβα” του τρις παγκόσμιου πρωταθλητή Μαξ Φερστάπεν.
Οι προδιαγραφές των σιρκουί της Μόντσα και της Σιγκαπούρης -τον προσεχή Σεπτέμβριο- ταιριάζουν στη Ferrari, και ο Φερνάντο Αλόνσο υποστηρίζει ότι η SF-24 μπορεί να είναι το κορυφαίο μονοθέσιο εκεί. Φρεντ Βασέρ: "Αν προσπαθεί να μας φορτώσει με πίεση, να ξέρει ότι δεν διαβάζω το Twitter του".
Μια πρόσφατη δήλωση του πρωταθλητή του NASCAR Κάιλ Λάρσον ότι είναι σφαιρικά καλύτερος οδηγός από τον Μαξ Φερστάπεν άνοιξε μια ανούσια συζήτηση στη Formula 1 για τον καλύτερο οδηγό του κόσμου - συζήτηση για την οποία ρωτήθηκαν τόσο ο Ολλανδός όσο και ο Φερνάντο Αλόνσο στο Ζάντβορτ.
Έχοντας επιστρέψει για τα καλά και πάλι στο προσκήνιο της F1, ως γενικός διοικητής της Alpine F1, ο Φλάβιο Μπριατόρε είπε ότι ο Φερνάντο Αλόνσο είναι ένας μοναδικός οδηγός του σπορ, και δεν απέκλεισε ο Ισπανός να παραμείνει εδώ και μετά το 2026.
Μετά τις πρόσφατες δηλώσεις του ότι οι οδηγοί της Formula 1 στο παρελθόν ήταν “ήρωες”, σε σχέση με την τωρινή νέα γενιά του σπορ για την οποία “είναι πιο εύκολο να χειριστούν ένα μονοθέσιο”, τώρα ο Φερνάντο Αλόνσο δήλωσε ότι είχαν και πιο ισχυρή προσωπικότητα όταν έβγαζαν το κράνος.
Παρά την αγωνιστική άνοδο των McLaren, Ferrari και Mercedes στα τελευταία GP, και παρότι απέχουμε ακόμα πολύ από το μέσον του φετινού πρωταθλήματος της Formula 1, ο Φερνάντο Αλόνσο έχρισε ήδη πρωταθλητή του 2024 τον Μαξ Φερστάπεν. Τι είπε ο Ισπανός για τους κανονισμούς του 2026 και για τις δικές του ελπίδες μέχρι τότε.
Οι 24 Ώρες του ΛεΜαν είναι ένας από τους σπουδαιότερους αγώνες της ιστορίας του παγκόσμιου μότορσπορ, και στον πρώτο αιώνα της διεξαγωγής του υπήρξαν 5 πρωταθλητές της Formula 1 που έχουν γευθεί τη νίκη στις όχθες του ποταμού La Sarthe.
"Είναι πιο εύκολο, με την καλή έννοια, για τους οδηγούς αυτής της γενιάς να χειριστούν ένα μονοθέσιο της Formula 1" είπε σε συνέντευξή του στους Times του Λονδίνου ο Φερνάντο Αλόνσο, 23 χρόνια και 388 GP μετά το ντεμπούτο του στο σπορ.
Ο έξι φορές παγκόσμιος πρωταθλητής του MotoGP έκανε άλλη μια παραπομπή στον δις πρωταθλητή της Formula 1 Φερνάντο Αλόνσο, στο πλαίσιο του GP των μοτοσικλετών στο ΛεΜάν της Γαλλίας, χρησιμοποιώντας τη φράση του συμπατριώτη του “έχω ένα πλάνο”. Τι είχε πει πριν από λίγο καιρό για τη “δεύτερη νεότητα” του οδηγού της Aston Martin F1.
Πως η τεχνολογία των βιοκαυσίμων του 2026 που εξελίσσει η Aramco, παράλληλα με την εξέλιξη της μονάδας ισχύος της Honda και τη γιγάντωση της Aston Martin F1, κάνουν τον Φερνάντο Αλόνσο αισιόδοξο ότι θα μπορέσει το 2026 να διεκδικήσει το τρίτο του πρωτάθλημα στη F1 - είκοσι χρόνια μετά το τελευταίο του.
Συγκρίνοντας τον σπουδαιότερους οδηγούς της σύγχρονης ιστορίας της F1, ο Σεμπάστιαν Φέτελ είπε ότι "ο Μίκαελ [Σουμάχερ] ήταν ο ήρωάς μου και ο Λιούις [Χάμιλτον] έχει την καλύτερη στατιστική", αλλά συμπλήρωσε ότι ο δυσκολότερός του αντίπαλος στην πίστα ήταν ο Φερνάντο Αλονσο.
Σαν “μουσική στα αυτιά” του Φερνάντο Αλόνσο ακούγονται τα λόγια των διοικητών της Honda ότι θέλουν το 2026 να παραμείνουν πρωταθλητές της Formula 1, μετακομίζοντας από τα μονοθέσια της Red Bull σε εκείνα της Aston Martin. Μακροχρόνιος στόχος επανένωσης με τον Μαξ Φερστάπεν.
Ο Φερνάντο Αλόνσο θα κλείσει το 45ο έτος της ηλικίας του πριν τελειώσει το νέο του, διετές συμβόλαιο με την Aston Martin F1 το 2026 - κι αν κερδίζει GP στην ηλικία αυτή θα μπει στην πρώτη πεντάδα των γηραιότερων οδηγών που έχουν στεφθεί νικητές στη Formula 1.
Λίγες ώρες μετά την ανακοίνωση της επέκτασης του συμβολαίου του Φερνάντο Αλόνσο με την Aston Martin F1 για ακόμα δύο σεζόν, η Honda -που θα παρέχει τους κινητήρες στην Aston από το 2026- είπε ότι έχει αφήσει στο παρελθόν την προ οκταετίας προβληματική της σχέση με τον Ισπανό.
Ο Φερνάντο Αλόνσο μίλησε για την επερχόμενη επανένωσή του με τη Honda, που θα γίνει οκτώ χρόνια μετά από τη ρήξη του με τους Ιάπωνες εξαιτίας των δημόσιων επικριτικών σχολίων του Ισπανού για τους ιαπωνικούς κινητήρες που τότε χρησιμοποιούσε με τη McLaren.
O Φερνάντο Αλόνσο δήλωσε την πίστη του στο πρόγραμμα της Aston Martin προς την κορυφή της Formula 1 μετά την ανακοίνωση της ανανέωσης του συμβολαίου των δύο πλευρών μέχρι το τέλος του 2026, ενώ διευκρίνισε ότι θα παραμείνει στην αγγλική εταιρεία για πολλά χρόνια αφότου “κρεμάσει τα γάντια” του.
Ο Φερνάντο Αλόνσο θα παραμείνει για τουλάχιστον ακόμα δύο χρόνια στη Formula 1, μέχρι το τέλος του 2026, καθώς η Aston Martin F1 ανακοίνωσε και επίσημα τη νέα της συμφωνία με τον Ισπανό δις παγκόσμιο πρωταθλητή.
Ο Φερνάντο Αλόνσο φέρεται αποφασισμένος να ανανεώσει το συμβόλαιό του με την Aston Martin και πέραν του 2024, παρότι το όνομά του ακούγεται και για τη Mercedes και για τη Red Bull Racing, καθώς ο Ισπανός πιστεύει ότι “καμία άλλη ομάδα δεν έχει τόσο φιλόδοξα πλάνα όσο εμείς”.
Εν μέσω των δημοσιευμάτων που θέλουν τον Φερνάντο Αλόνσο σε συζητήσεις με τη Mercedes F1 και με τη Red Bull Racing, ο διευθυντής της Aston Martin F1 Μάικ Κρακ είπε ότι η αγγλική ομάδα θα προσπαθήσει να δώσει το καλύτερο δυνατό μονοθέσιο φέτος στον Ισπανό για να τον κρατήσει στις τάξεις της το 2025.
Ο Λιούις Χάμιλτον θα γίνει το 2025 μόλις ο έκτος οδηγός της ιστορίας της Formula 1 που πηγαίνει στο Μαρανέλο όντας ήδη παγκόσμιος πρωταθλητής. Όμως, πέραν του Χουάν Μανουέλ Φάντζιο το 1956, από τους Αλέν Προστ, Μίκαελ Σουμάχερ, Φερνάντο Αλόνσο και Σεμπάστιαν Φέτελ τις τρεις τελευταίες δεκαετίες, μόνο ο “Σούμι” έγινε πρωταθλητής με τη Scuderia.
Οι νέες δηλώσεις του Φερνάντο Αλόνσο σχετικά με το μέλλον του -αν αποφασίσει να παραμείνει- στη Formula 1 μπορεί να μοιάζουν κοινότοπες, όμως ενδέχεται να κρύβουν και τη δυναμική που συγκεντρώνει η Aston Martin F1 για να γίνει πρωταγωνίστρια του σπορ τα προσεχή χρόνια.
Καθώς το "καραβάνι" της Formula 1 βρίσκεται στη Μελβούρνη για το 3ο GP της φετινής σεζόν, ανατρέχουμε στο ατύχημα του Φερνάντο Αλόνσο για το οποίο ο Ισπανός δήλωσε πολύ τυχερός που βγήκε ζωντανός - μια τέτοια μέρα του 2016.
“Εργαζόμαστε και αναζητούμε την καλύτερη μελλοντική επιλογή για τον Φερνάντο” είπε ο μάνατζερ του Αλόνσο, Φλάβιο Μπριατόρε, ο οποίος στους πρώτους αγώνες της σεζόν συναντήθηκε και με τον Τότο Βολφ της Mercedes F1 και με τον Κρίστιαν Χόρνερ της Red Bull Racing.
Στην εβδομάδα που μεσολαβεί από τις δοκιμές εξέλιξης μέχρι το πρώτο αγωνιστικό τριήμερο στην πίστα του Σακίρ, οι δύο πρωταθλητές της F1 μαζί με άλλους οδηγούς επέλεξαν να περάσουν λίγο από τον ελεύθερο χρόνο τους στο κορτ του padel.
Τα δημοσιεύματα ότι ο Φερνάντο Αλόνσο είναι στην πολ ποζίσιον για τη θέση του Λιούις Χάμιλτον στη Mercedes το 2025 επιμένουν, και ο Ισπανός είπε ότι θα αρχίσει να σκέφτεται τι θα κάνει το 2025 μετά τους πρώτους φετινούς αγώνες.
Πριν καν το πρώτο φετινό αγωνιστικό τριήμερο της Formula 1, και στην 3η ημέρα δοκιμών του σπορ στο Μπαχρέιν, ο Φερνάντο Αλόνσο δηλώνει πως “νομίζω ότι 19 οδηγοί τώρα θα σκέφτονται ότι δεν θα κερδίσουν το πρωτάθλημα” και ότι “αυτό είναι ένα πολύ βάναυσο σπορ”.
Ο τεχνικός διευθυντής της Aston Martin F1 Ντάν Φάλοους είπε ότι η Red Bull “αναμφίβολα δεν είναι ανίκητη”, και ο Φερνάντο Αλόνσο υποστηρίζει πως “είναι καλό που το λέει, ελπίζω ότι θα κερδίσουμε την πρώτη νίκη της Aston Martin”.
Μια φωτογραφία που ανέβηκε στο Instagram απεικονίζει τον διευθυντή της Mercedes F1 Τότο Βολφ σε συνάντηση με τον Φλάβιο Μπριατόρε, που εξακολουθεί να εκπροσωπεί τον Φερνάντο Αλόνσο. Τη φωτογραφία ανέβασε ο ίδιος ο Μπριατόρε στο λογαριασμό του.
Ο Φερνάντο Αλόνσο ρωτήθηκε στην παρουσίαση της νέας Aston Martin AMR24 για τα νέα της μετακίνησης του Λιούις Χάμιλτον στη Scuderia το 2025, και δεν φάνηκε ιδιαίτερα πεπεισμένος για τα λόγια του Βρετανού ότι ονειρευόταν από παιδί να οδηγήσει για τη Ferrari.
Η Aston Martin F1 έκανε στο εργοστάσιό της -στο Σίλβερστοουν της Αγγλίας- τα αποκαλυπτήρια του νέου μονοθεσίου της για το πρωτάθλημα της Formula 1 του 2024, και ακολουθεί η πρώτη του επίσημη δοκιμή στην ομώνυμη πίστα.