Ο Μονεγάσκος δεν έχει τερματίσει σε κανένα από τα τρία GP που έχει αγωνιστεί στην πατρίδα του, και παρότι χρειάζεται τη νίκη το προσεχές τριήμερο (27-29/5) για να επιστρέψει στην κορυφή του πρωταθλήματος, λέει ότι δεν πρόκειται να ρισκάρει όπως πέρσι για να την πετύχει.
Παρότι η εγκατάλειψη του Σαρλ Λεκλέρ στον 26ο γύρο του GP Ισπανίας μας στέρησε μια καθαρή εικόνα για τις ισορροπίες στην κορυφή, διαφαίνεται ότι η Ferrari έλυσε στη Βαρκελώνη το μεγάλο πρόβλημα της διαχείρισης των ελαστικών, και η Mercedes W13 άρχισε να βγάζει στην επιφάνεια την ταχύτητά της.
Ο Σαρλ Λεκλέρ είπε ότι δεν τον απασχολεί η απώλεια της πρωτοπορίας στο πρωτάθλημα της F1 μετά την εγκατάλειψή του στο GP Ισπανίας και τη νίκη του Μαξ Φερστάπεν και επιβεβαίωσε ότι η Ferrari σημείωσε στη Βαρκελώνη σημαντική πρόοδο στο βασικότερο πρόβλημά της.
Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν ο νικητής του GP της Ισπανίας, με τον οδηγό της Red Bull να βλέπει πρώτος την καρό σημαία, μπροστά από τον Πέρεζ και τον Τζορτζ Ράσελ. Άτυχος ο Λεκλέρ, ο οποίος αναγκάστηκε να εγκαταλείψει στα μέσα του αγώνα.
Ο Σαρλ Λεκλέρ πήρε την pole position στο GP της Ισπανίας την τέταρτή του του για τη φετινή σεζόν. Από τη δεύτερη θέση θα ξεκινήσει ο Μαξ Φερστάπεν, τρίτος ο Σάινθ.
Οι δύο διεκδικητές του τίτλου Σαρλ Λεκλέρ και Μαξ Φερστάπεν χωρίστηκαν από 72 χιλιοστά του δευτερολέπτου στην 3η περίοδο δοκιμών του GP Ισπανίας, ενώ η Mercedes έδειξε ξανά τη δυναμική ότι αρχίζει να πλησιάζει τις Ferrari και RBR.
Ο Σαρλ Λεκλέρ και η Ferrari παρέμειναν στην κορυφή των χρόνων και στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών της Βαρκελώνης, αλλά αυτή τη φορά οι Τζορτζ Ράσελ και Λιούις Χάμιλτον με τις δύο Mercedes W13 τον χώρισαν από τον Κάρλος Σάινθ. Πέμπτος, τρία δέκατα μακριά ο Μαξ Φερστάπεν.
Το αγωνιστικό τριήμερο με τις περισσότερες αναβαθμίσεις των μονοθεσίων της Formula 1 μέχρι στιγμής φέτος, το GP Ισπανίας στη Βαρκελώνη, ξεκίνησε με τον Σαρλ Λεκλέρ ταχύτερο κατά 79 χιλιοστά από τον Κάρλος Σάινθ και κατά 3 δέκατα από τον Μαξ Φερστάπεν.
Ο Κρίστιαν Χόρνερ παραδέχθηκε ότι οι αναβαθμίσεις της Ferrari F1-75 στο GP Ισπανίας το προσεχές τριήμερο θα κλιμακώσουν ξανά τη μάχη της Red Bull Racing με τη Scuderia, ενώ ο Χέλμουτ Μάρκο λέει ότι και η RB18 θα έχει επίσης νέες αναβαθμίσεις στον αγώνα της Καταλονίας.
Ο Σαρλ Λεκλέρ οδήγησε στο "Monaco Historique" την ιστορική Ferrari 312 που οδηγούσε ο Λάουντα την δεκαετία 70', αλλά τα πράγματα δεν πήγαν καλά για αυτόν, αφού την έστειλε στις μπαριέρες.
Η Scuderia χρησιμοποίησε τη δεύτερη και τελευταία φετινή της ημέρα βιντοσκόπησης χθες στον ιταλικό "ναό της ταχύτητας", γράφοντας στο Twitter πως "η προσοχή μας τώρα εστιάζεται στη Βαρκελώνη την επόμενη εβδομάδα".
Μετά από δύο διαδοχικά GP που το μονοθέσιο της Scuderia δεν ήταν σε θέση να απειλήσει τη Red Bull RB18 του Μαξ Φερστάπεν, ο Σαρλ Λεκλέρ είπε ότι η ιταλική ομάδα πρέπει να εστιάσει την προσοχή της στη διαχείριση των ελαστικών στον αγώνα.
Πώς προέκυψε η τρίτη φετινή νίκη του Μαξ Φερστάπεν, στο Μαϊάμι, η προφανής πια ανωτερότητα της Red Bull RB18 απέναντι στη Ferrari F1-75 κατά 1-2 δέκατα στο γύρο, και πώς σκοπεύει να απαντήσει η Scuderia στην Ισπανία σε δύο εβδομάδες.
Ο Μαξ Φερστάπεν είδε πρώτος την καρό σημαία στο Μαϊάμι και πανηγύρισε την δεύτερη του σερί νίκη και τρίτη συνολικά στο πρωτάθλημα της Formula 1. Στη δεύτερη θέση ο Λεκλέρ και στην τρίτη ο Σάινθ.
Pole position του Σαρλ Λεκλέρ και ολική επαναφορά της Ferrari με το 1-2 του Μονεγάσκου και του Κάρλος Σάινθ στις κατατακτήριες δοκιμές του GP του Μαϊάμι. Έχασε τον τελευταίο του γρήγορο γύρο στο Q3 ο Μαξ Φερστάπεν με ένα μικρό αλλά χρονοβόρο οδηγικό λάθος.
Με έναν γρήγορο γύρο στο τέλος με τη μαλακή γόμα ο Σαρλ Λεκλέρ ανέβηκε στην κορυφή των χρόνων της πρώτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών του GP του Μαϊάμι, καθώς ο Μαξ Φερστάπεν αντιμετώπισε αδιευκρίνιστα μηχανικά προβλήματα και έμεινε 0,2'' πίσω από τη Ferrari.
Οι μεγάλες ευθείες και οι γρήγορες στροφές του νεότευκτου σιρκουί του Μαϊάμι οδήγησαν τη Scuderia στην απόφαση να τοποθετήσει τη δεύτερ μονάδα ισχύος στην F1-75, που περιλαμβάνει νέο και ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα MGU-K.
Μία μεταγραφή που θα αλλάξει τις ισορροπίες στην κορυφή της F1 στο μέσον της προηγούμενης δεκαετίας και τις τύχες της Ferrari στο σπορ, έφτασε μια ανάσα από την επίτευξή της. Ο Άντριαν Νιούι μιλά για τον καιρό που έφτασε λίγο έξω από τις πύλες του Μαρανέλο, αλλά και για το "παρεξηγημένο" οδηγικό στιλ του Μαξ Φερστάπεν.
Η Scuderia υποστηρίζει ότι δεν υπάρχει λόγος βιασύνης στην εξέλιξη του μονοθεσίου της, παρά την κυριαρχία του Μαξ Φερστάπεν και της RBR στην Ίμολα. Έτσι, το επόμενο τριήμερο στο πρώτο GP του Μαϊάμι θα έχει μόνο ένα σύνολο τροποποιήσεων χαμηλής άντωσης.
Η Red Bull Racing θεωρεί ότι απέκτησε ένα μικρό προβάδισμα στον βηματισμό προς τους φετινούς τίτλους της Formula 1, τον οποίο η Ferrari θα είναι δύσκολο να καλύψει στον επερχόμενο αγώνα των αναβαθμίσεων της RB18 και της F1-75, όπως λέει ο σύμβουλος της πρώτης Χέλμουτ Μάρκο.
Η ισορροπία στην κορυφή της Formula 1 δεν άλλαξε εν μία νυκτί, μεταξύ των εντυπωσιακά παρεμφερών σε ταχύτητα Ferrari F1-75 και Red Bull RB18. Διαβάστε πως έγινε και ο Μαξ Φερστάπεν κέρδισε δια περιπάτου μέσα στη χώρα της Scuderia.
Εκνευρισμένος με τον εαυτό του για το τετ-α-κε του 53ου γύρου του GP της Εμίλια Ρομάνια, ο Σαρλ Λεκλέρ είπε ότι δεν πρέπει να επαναλάβει ένα τέτοιο λάθος διότι την επόμενη φορά μπορεί να έχει χειρότερες συνέπειες.
Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν κυρίαρχος στην έδρα της Ferrari, στο Grand Prix της Εμίλια Ρομάνια, καθώς είδε πρώτος την καρό σημαία μπροστά από Πέρεζ και Νόρις. Στην 6η θέση ο Λεκλέρ, ενώ εγκατέλειψε ο Σάινθ σε έναν καταστροφικό αγώνα για τη Scuderia.
Τραγικό λάθος από τον Σαρλ Λεκλέρ, που έχασε την τρίτη θέση στην προσπάθειά του να κυνηγήσει τον δεύτερο, Σέρτζιο Πέρεζ, στον 53ο γύρο του Grand Prix της Ίμολα.
Ο Μαξ Φερστάπεν κράτησε την πρώτη θέση στην εκκίνηση του Grand Prix της Ίμολα, με τους Ρικάρντο - Σάινθ να έχουν επαφή και τον αγώνα του Ισπανού να καταστρέφεται στην πρώτη στροφή.
Ο Σαρλ Λεκλέρ χαρακτήρισε «παράξενη» τη φθορά των ελαστικών που είχε τους τελευταίους γύρους του αγώνα Sprint της Ίμολα, δήλωσε ότι η Ferrari δεν την περίμενε και είπε ότι η Scuderia πρέπει να τη διορθώσει για να έχει ελπίδες νίκης στον αυριανό αγώνα.
Οι διάλογοι που είχε ο Μαξ Φερστάπεν πριν και μετά το προσπέρασμα στον Λεκλέρ και το παράπονο του Ολλανδού μετά το τέλος του Sprint Race στην Ίμολα και την επικράτηση του.
Δείτε πώς διαμορφώθηκε η βαθμολογία της Formuls 1 σε οδηγούς και κατασκευαστές μετά τον αγώνα sprint στο Grand Prix Εμίλια Ρομάνια στην πίστα της Ίμολα.
Ο Μαξ Φερστάπεν έχασε την πρώτη θέση στην εκκίνηση, διαχειρίστηκε ωστόσο καλύτερα από τον Σαρλ Λεκλέρ τα ελαστικά του και πέρασε τον Μονεγάσκο έναν γύρο πριν από το φινάλε του Sprint Race στην Ίμολα.
Ό Μαξ Φερστάπεν ήταν ο νικητής του sprint race του Grand Prix της Εμίλια Ρομάνια, προσπερνώντας τον Λεκλέρ στον 20ο γύρο και ξεκινάει πρώτος στον αγώνα της Κυριακής (24/4, 16:00).
Ο Λεκλέρ έκανε πολύ καλή εκκίνηση στον αγώνα sprint της Εμίλια Ρομάνια, με τον οδηγό της Ferrari να περνάει μπροστά από τον Μαξ Φερστάπεν. Ο Τσόου είχε σύγκρουση με τον Γκασλί, με το αυτοκίνητο ασφαλείας να κάνει την εμφάνισή του.
Ο Μαξ Φερστάπεν κατέκτησε την pole position στο GP Ιταλίας μετά τις κατατακτήριες δοκιμές που διεξήχθησαν υπό βροχή σε μία επεισοδιακή διαδικασία με πολλές διακοπές.