Ο Κάρλος Σάινθ απέδωσε καλά με τη μαλακή γόμα στις δεύτερες ελεύθερες δοκιμές του GP Βρετανίας, σε αντίθεση με τον Σαρλ Λεκλέρ -που επίσης είχε και μικρά προβλήματα με τον κινητήρα- κι έτσι ο Ισπανός ευελπιστεί ότι αυτό θα είναι το καλύτερό του φετινό τριήμερο με τη Ferrari F1-75.
Σε στεγνές συνθήκες αυτή τη φορά, ο Κάρλος Σάινθ σημείωσε τον ταχύτερο γύρο της πρώτης μέρας δοκιμών του GP Βρετανίας, εμπρός από δύο Βρετανούς -τους Λιούις Χάμιλτον και Λάντο Νόρις- που άφησαν εκτός τριάδας τους δύο διεκδικητές του τίτλου Φερστάπεν και Λεκλέρ
Ο "πόλεμος εξέλιξης" των δύο κορυφαίων φετινών μονοθεσίων της Formula 1 συνεχίζεται με πλήρη ισχύ για τη μάχη των φετινών τίτλων, και οι Red Bull RB18 και Ferrari F1-75 θα έχουν σημαντικές αναβαθμίσεις στο Βρετανικό GP το προσεχές τριήμερο.
Πώς η Red Bull έφτιαξε το ταχύτερο μονοθέσιο και το έφερε στα μέτρα του Μαξ Φερστάπεν, χαρίζοντάς του το αβαντάζ για τον τίτλο στη Formula 1 μετά το grand prix του Καναδά.
Δείτε πώς διαμορφώθηκε η βαθμολογία της Formula 1 σε οδηγούς και κατασκευαστές μετά το Grand Prix του Καναδά, με τον Φερστάπεν να βλέπει πρώτος την καρό σημαία.
Ο Μαξ Φερστάπεν πήρε τη δεύτερή του σερί νίκη και έκτη συνολικά τη φετινή σεζόν. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής είδε πρώτος την καρό σημαία μπροστά από Σάινθ και Χάμιλτον που επέστρεψε στο podium σε έναν αγώνα για γερά νεύρα, με τη μάχη να επικεντρώνεται στην στρατηγική.
Η Ferrari αναγκάστηκε να προχωρήσει και σε άλλες αλλαγές στο μονοθέσιο του Σαρλ Λεκλέρ με τον Μονεγάσκο να εκκινεί από την τελευταία θέση του GP Καναδά.
Κατεβάζοντας διαδοχικά τον ταχύτερο χρόνο στο σιρκουί Ζιλ Βιλνέβ του Μόντρεαλ, ο Μαξ Φερστάπεν παρέμεινε στην κορυφή και στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών του GP Καναδά, αλλά αυτή τη φορά ο Σαρλ Λεκλέρ τον πλησίασε στα 0,081 δευτερόλεπτα.
Η Ferrari επέλεξε να αντικαταστήσει την κεντρική ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου του κινητήρα του Σαρλ Λεκλέρ ενόψει του GP Καναδά, κι έτσι ο Μονεγάσκος θα εκκινήσει δέκα θέσεις πιο πίσω από τη θέση που θα καταλάβει στις κατατακτήριες δοκιμές.
Ο σπασμένος κινητήρας στο Αζερμπαϊτζάν έφερε τον Σαρλ Λεκλέρ πριν καν το μέσον του πρωταθλήματος στο όριο του αριθμού εξαρτημάτων της υβριδικής του μονάδας ισχύος, αλλά οι αλλαγές έκανε η Scuderia δεν προβλέπουν ποινή για τον αγώνα αυτού του τριημέρου.
Στο αρκετά ευνοϊκό για τη Red Bull RB18 σιρκουί "Ζιλ Βιλνέβ" ο Μαξ Φερστάπεν ξεκίνησε τον 9ο φετινό γύρο της F1, το GP Καναδά, με τον ταχύτερο χρόνο στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών - με δυόμισι δέκατα διαφορά από τον Κάρλος Σάινθ και 0,37'' από τον Φερνάντο Αλόνσο.
Η Ferrari ενημέρωσε πως η μονάδα ισχύος του Λεκλέρ δεν επιδιορθώνεται και πλέον συζητά με την ομάδα του για το ενδεχόμενο να προχωρήσει σε αλλαγή που θα του κοστίσει δέκα θέσεις στο grid.
H FIA παρενέβη με μια σειρά από τεχνικές ντιρεκτίβες για να λύσει το πρόβλημα των αναπηδήσεων (porpoising) των μονοθεσίων, για "λόγους ασφάλειας". Πώς επηρεάζει αυτή η απόφαση τη Mercedes και τη Ferrari, και γιατί δεν είναι απαραίτητα καλό για εκείνες.
Οι τρεις σερί αποκαρδιωτικοί αγώνες της Ferrari δεν έχουν στερήσει από τον Σαρλ Λεκλέρ τις ελπίδες του για την κατάκτηση του φετινού τίτλου της Formula 1. "Θα ορθοποδήσουν", λέει ο διευθυντής της RBR Κρίστιαν Χόρνερ.
Μπορεί μετά το GP του Αζερμπαϊτζάν να φαίνεται σαν οι καμπάνες του Μαρανέλο να ετοιμάζονται να χτυπήσουν πένθιμα, σε μια λιτανεία περιφοράς νεκρών ονείρων, αλλά η Scuderia δεν έχει χάσει ακόμα τα πάντα για το φετινό τίτλο - αρκεί να λύσει τα προβλήματα αξιοπιστίας της σύντομα.
Μετά τη διπλή εγκατάλειψη με μηχανικά προβλήματα στο GP του Αζερμπαϊτζάν, ο Σαρλ Λεκλέρ και ο Ματία Μπινότο φάνηκαν ανήμποροι να εξηγήσουν τι έχει πάει στραβά και η μέχρι πριν ένα μήνα υπερ-αξιόπιστη F1-75 τους στέρησε δύο πιθανές νίκες στους τρεις τελευταίους αγώνες.
Δείτε πώς διαμορφώθηκε η βαθμολογία της Formula 1 σε οδηγούς και κατασκευαστές μετά το Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν, με τον Φερστάπεν να βλέπει πρώτος την καρό σημαία.
Ο Μαξ Φερστάπεν ανέβηκε στην κορυφή του βάθρου, μπροστά από τον Σέρτζιο Πέρεζ και τον Τζορτζ Ράσελ. Φιάσκο για την Ferrari, καθώς ο Σαρλ Λεκλέρ και ο Κάρλος Σάινθ αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν με μηχανικό πρόβλημα.
Ο Σαρλ Λεκλέρ ήταν αλάνθαστος στις κατατακτήριες του GP του Αζερμπαϊτζάν και πήρε την 4η συνεχόμενη pole position της σεζόν (1:41.359). Δεύτερος ο Πέρεζ, τρίτος ο Φερστάπεν.
Παρότι επανεμφανίστηκε το πρόβλημα της απώλειας ισχύος της Ferrari F1-75 του Σαρλ Λεκλέρ στο τέλος της δεύτερης περιόδου των ελεύθερων δοκιμών του GP του Αζερμπαϊτζάν, ο Μονεγάσκος και η Scuderia πέτυχαν τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας.
Ο Σέρτζιο Πέρεζ της RBR συνέχισε την εξαιρετική του φόρμα και μετά τη νίκη στο Μονακό σημείωσε τον ταχύτερο γύρο στις εναρκτήριες ελεύθερες δοκιμές του GP του Αζερμπαϊτζάν, με 1 δέκατο από τον Σαρλ Λεκλέρ και 3 δέκατα από τον Μαξ Φερστάπεν. Προβλήματα για τις ομάδες με τον άνεμο και τις αναπηδήσεις.
Σε μια αποκαλυπτική συνέντευξή του στο BBC, ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari Ματία Μπινότο είπε ότι η κατάκτηση των πρωταθλημάτων της Formula 1 είναι ένας "στόχος άλλου επιπέδου" και ότι το πλάνο που είχε θέσει η Scuderia ήταν να γίνει ξανά ανταγωνιστική φέτος.
Για ποιους λόγους η Scuderia έδειχνε -και ήταν- πανίσχυρη στο Μονακό και ποια ήταν τα δύο κρίσιμα λάθη στον αγώνα που της στέρησαν μια νίκη που της ήταν απολύτως απαραίτητη για τη φετινή μάχη των τίτλων.
Μετά το τέλος του GP του Μονακό η Ferrari βάζει «φωτιά» στο αποτέλεσμα του αγώνα, καθώς κατέθεσε ένταση στους αγωνοδίκες υποστηρίζοντας ότι οι Σέρχιο Πέρεζ και Μαξ Φερστάπεν πάτησαν τη γραμμή της εξόδου των πιτς μετά τη δεύτερη αλλαγή ελαστικών τους.
Δείτε πώς διαμορφώθηκε η βαθμολογία της Formula 1 σε οδηγούς και κατασκευαστές μετά το Grand Prix του Μονακό, με τον Πέρεζ να βλέπει πρώτος την καρό σημαία.
Ο Σέρχιο Πέρεζ είδε πρώτος την καρό σημαία στο GP του Μονακό για την τρίτη νίκη στην καριέρα του. Στη δεύτερη θέση ο Σάινθ, τρίτος ο Φερστάπεν, καταστροφική στρατηγική για τον poleman Λεκλέρ, που τερμάτισε τέταρτος.
Οι δύο οδηγοί αναγκάστηκαν να αλλάξουν και το κιβώτιο, στο πλαίσιο των επισκευών που έκαναν στα μονοθέσιά τους μετά τη σύγκρουση που είχαν στις κατατακτήριες δοκιμές του Σαββάτου.
Ο Λεκλέρ πήρε στο Μονακό άλλη μια pole position, αφήνοντας πίσω του τους Σάινθ και Πέρεζ, αλλά και τον Φερστάπεν που στο Πριγκιπάτο δείχνει έξω από τα νερά του. Ποιος πιστεύετε ότι θα κερδίσει τον αγώνα; Ψηφίστε στο poll του SPORT24.
Ο Σαρλ Λεκλέρ θα εκκινήσει πρώτος στον αγώνα της Κυριακής, καθώς με χρόνο 1:11.376 πήρε την pole position στο GP της Μονακό. Στη δεύτερη θέση ο Σάινθ, τρίτος ο Πέρεζ.
Ο Σέρχιο Πέρεζ βγήκε νικητής της άτυπης «μονομαχίας» του με τον Σαρλ Λεκλέρ στην 3η περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP του Μονακό, με διαφορά μόλις 41 χιλιοστών από το Μονεγάσκο. Με άλυτο το γρίφο των ρυθμίσεων της RB18, ο Μαξ Φερστάπεν έμεινε 4 δέκατα μακριά.
Ο Σαρλ Λεκλέρ με τη Ferrari F1-75 ανέβηκε στην κορυφή των χρόνων στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP του Μονακό, δύο δέκατα μπροστά από τον Μαξ Φερστάπεν. Επέστρεψε ο "εφιάλτης" των αναπηδήσεων για τη Mercedes.
Ο Μονεγάσκος δεν έχει τερματίσει σε κανένα από τα τρία GP που έχει αγωνιστεί στην πατρίδα του, και παρότι χρειάζεται τη νίκη το προσεχές τριήμερο (27-29/5) για να επιστρέψει στην κορυφή του πρωταθλήματος, λέει ότι δεν πρόκειται να ρισκάρει όπως πέρσι για να την πετύχει.