Ο Μαξ Φερστάπεν, ο οποίος εκκίνησε 10ος τον αγώνα, πήρε σπουδαία νίκη στο GP Ουγγαρίας. Εκπληκτική η Mercedes που έκανε ξανά το 2-3. Δεύτερος ο Χάμιλτον, τρίτος ο Ράσελ.
Οι δύο οδηγοί της Ferrari υποστήριξαν ότι, παρά την απώλεια της pole position από τον Τζορτζ Ράσελ και τη Mercedes στη Βουδαπέστη, η Ferrari F1-75 έχει την ταχύτητα για να κερδίσει το GP Ουγγαρίας.
Ο Σαρλ Λεκλέρ επιβεβαίωσε και στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Ουγγαρίας την ταχύτητα της Ferrari F1-75, καθώς ήταν δύο δέκατα ταχύτερος από τον Λάντο Νόρις της McLaren και δυόμισι από τους Κάρλος Σάινθ και Μαξ Φερστάπεν.
Ο Σαρλ Λεκλέρ είπε ότι έκανε μια ανακάλυψη -κυρίως στο οδηγικό του στιλ- το Σάββατο του GP Αυστρίας που ήταν "ένα μεγάλο βήμα" για εκείνον, και δήλωσε αισιόδοξος ότι μπορεί ακόμα να κερδίσει το φετινό πρωτάθλημα της Formula 1.
Ο Κάρλος Σάινθ με τη Ferrari F1-75 ήταν 0,13'' ταχύτερος του Μαξ Φερστάπεν στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές στο Χανγκαρόρινγκ, ενόψει του 13ου φετινού αγώνα της Formula 1, και ο Σαρλ Λεκλέρ τους ακολούθησε στα περίπου τρία δέκατα.
Οι πρωταγωνιστές της F1, από τους Μαξ Φερστάπεν και Κρίστιαν Χόρνερ της RBR μέχρι τους Κάρλος Σάινθ και Ματία Μπινότο της Ferrari, εξέφρασαν την υποστήριξή τους στον Σαρλ Λεκλέρ μετά το καταστροφικό του οδηγικό λάθος που τον οδήγησε στην εγκατάλειψη στο GP Γαλλίας.
Τι προκάλεσε το μικρό αλλά καταστροφικό λάθος του Σαρλ Λεκλέρ που τον έστειλε στη μπαριέρα της στροφής 11 του Πολ Ρικάρ, και ποιος θα κέρδιζε το GP Γαλλίας αν ο 24χρονος δεν είχε χάσει την ουρά της Ferrari F1-75 στον 18ο γύρο.
Ο Σαρλ Λεκλέρ παραδέχθηκε ότι το ατύχημά του στο GP Γαλλίας, με το οποίο εγκατέλειψε ενώ ήταν πρώτος και του κόστισε 25 βαθμούς στη μάχη του τίτλου, προήλθε από δικό του οδηγικό λάθος και όχι από πρόβλημα στο γκάζι, όπως είπε στη ραδιοεπικοινωνία.
Δείτε πώς διαμορφώθηκε η βαθμολογία της Formula 1 σε οδηγούς και κατασκευαστές μετά τον αγώνα στο Grand Prix της Γαλλίας, με τον Φερστάπεν να βλέπει πρώτος την καρό σημαία.
Ο Μαξ Φερστάπεν, μετά από δύο αγώνες, επέστρεψε στις νίκες βλέποντας πρώτος την καρό σημαία στο GP Γαλλίας. Εκπληκτικός ο Χάμιλτον που τερμάτισε δεύτερος, καταστροφή για τον Λεκλέρ που εγκατέλειψε. Η Mercedes είχε δεύτερο οδηγό στο βάθρο, χάρη στον 3ο Ράσελ.
Μετά την έβδομή του φετινή πολ ποζίσιον, στο Πολ Ρικάρ, ο Σαρλ Λεκλέρ είπε ότι δεν περίμενε πως η Ferrari F1-75 θα ήταν τόσο γρήγορη στις δοκιμές κατάταξης του GP Γαλλίας - και αντίστοιχα ο Μαξ Φερστάπεν ότι τα πράγματα θα ήταν τόσο περίπλοκα για εκείνον και την RBR.
Ο Σαρλ Λεκλέρ, με τη βοήθεια του Σάινθ, πήρε την pole position στο GP Γαλλίας και θα εκκινήσει στον αγώνα της Κυριακής ψηλότερα από Φερστάπεν και Πέρεζ.
Ο Κάρλος Σάινθ ήταν μισό δευτερόλεπτο και ο Σαρλ Λεκλέρ 4 δέκατα ταχύτεροι από τον Μαξ Φερστάπεν και τη RBR, καθώς η Ferrari κυριάρχησε στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών στο Πολ Ρικάρ.
Η Ferrari άλλαξε για τρίτη φορά φέτος κεντρική ηλεκτρονική μονάδα στον Κάρλος Σάινθ ενόψει του GP Γαλλίας, με συνέπεια να του επιβληθεί ποινή δέκα θέσεων.
Παρότι οι φωνές στα ενδότερα της Formula 1 εντείνονται προς τη Ferrari να δώσει προτεραιότητα στον Σαρλ Λεκλέρ για τη μάχη του φετινού πρωταθλήματος με τον Μαξ Φερστάπεν, ο Ματία Μπινότο επιμένει ότι αυτό δεν πρόκειται να συμβεί - τουλάχιστον προς το παρόν.
Η Scuderia κατάφερε να καλύψει το μειονέκτημα τελικής ταχύτητας που είχε νωρίτερα φέτος από τη RB18 και, σε συνδυασμό με το πλεονέκτημα πρόσφυσής της στις αργές στροφές, να πάρει ξανά το πάνω χέρι από την αντίπαλό της για τους φετινούς τίτλους της F1. Ο Ματία Μπινότο εξηγεί πώς το πέτυχε.
Ο Μαξ Φερστάπεν λέει ότι δεν περίμενε πως η Ferrari F1-75 θα ήταν τόσο γρήγορη στο GP του Σπίλμπεργκ, και είπε -όπως και ο Χέλμουτ Μάρκο- ότι τα προβλήματα φθοράς των ελαστικών που αντιμετώπισε παραμένουν ακόμα ανεξήγητα για την RBR.
Όλοι περίμεναν έναν εύκολο περίπατο του Μαξ Φερστάπεν στο GP Αυστρίας, ακριβώς στο μέσον του φετινού πρωταθλήματος της Formula 1, αλλά όταν ο Σαρλ Λεκλέρ έλεγε μετά τον αγώνα Sprint του Σαββάτου ότι "μπορούμε να τους πιάσουμε αύριο" είχε κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό του.
Ο Σαρλ Λεκλέρ είπε μετά το τέλος του GP Αυστρίας πως τρόμαξε ότι θα έχανε τη νίκη διότι το γκάζι της Ferrari F1-75 κολλούσε στο ένα τρίτο της διαδρομής του στους τελευταίους 12 γύρους.
Δείτε πώς διαμορφώθηκε η βαθμολογία της Formula 1 σε οδηγούς και κατασκευαστές μετά τον αγλώνα στο Grand Prix της Αυστρίας, με τον Λεκλέρ να βλέπει πρώτος την καρό σημαία.
Ο Σαρλ Λεκλέρ πήρε τη νίκη στο GP της Αυστρίας, την πρώτη του μετά τον 3ο αγώνα της σεζόν στην Αυστραλία. Δεύτερος ο Φερστάπεν, ενώ ακόμη ένα βάθρο για τον Λίουις Χάμιλτον.
Νέα αποτυχία για τον κινητήρα της Ferrari, με το μονοθέσιο του Κάρλος Σάινθ να εγκαταλείπει τη στιγμή που το 1-2 στο Αυστριακό Grand Prix έμοιαζε πολύ πιθανό, πριν πάρει φωτιά στο Red Bull Ring.
Δείτε πώς διαμορφώθηκε η βαθμολογία της Formula 1 σε οδηγούς και κατασκευαστές μετά τον Sprint Race στο Grand Prix της Αυστρίας, με τον Φερστάπεν να βλέπει πρώτος την καρό σημαία.
Ο Μαξ Φερστάπεν μετά την pole positition πήρε και την νίκη στο Sprint Race του GP της Αυστρίας και θα εκκινήσει πρώτος στον αγώνα της Κυριακής. Δεύτερος ο Λεκλέρ, τρίτος ο Σάινθ, οι οποίοι έδωσαν ωραία μάχη στην εκκίνηση.
Επαφή είχαν Γκασλί και Χάμιλστον στην εκκίνηση του Sprint Race. Ο Φερστάπεν έφυγε καλύτερA, με τον Σάινθ να κάνει κίνηση και να περνάει προσωρινά τον Λεκλέρ.
Ο Κάρλος Σάινθ και ο Σαρλ Λεκλέρ σημείωσαν το 1-2 στις τελευταίες ελεύθερες δοκιμές του Αυστριακού GP, λίγο πριν από τον αγώνα Sprint το απόγευμα του Σαββάτου, με διαφορά περίπου δύο δεκάτων από τον Μαξ Φερστάπεν και τις δύο Alpine των Αλόνσο και Οκόν.
Με τον ταχύτερο γύρο στις εναρκτήριες ελεύθερες δοκιμές του GP Αυστρίας στο κόκπιτ της Red Bull RB18, ο Μαξ Φερστάπεν έδωσε το στίγμα του ενόψει των δοκιμών κατάταξης στο Σπίλμπεργκ σήμερα το απόγευμα. Δεύτερος στα δυόμισι δέκατα ο Σαρλ Λεκλέρ, τρίτος ο Τζορτζ Ράσελ.
Μετά τις στρατηγικές αποφάσεις της Scuderia που στέρησαν τη νίκη από τον Σαρλ Λεκλέρ στο GP Βρετανίας, ο οδηγός και ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari Ματία Μπινότο συναντήθηκαν στο Μονακό για να λύσουν τις παρεξηγήσεις - και ο 24χρονος είναι και πάλι αισιόδοξος όχι μόνο για το GP Αυστρίας, αλλά και για την κατάκτηση του τίτλου.
Ο πρώην οδηγός της Ferrari και της McLaren, Γκέρχαρντ Μπέργκερ, εξέφρασε τον θαυμασμό του για όσα πετυχαίνει ο Φερνάντο Αλόνσο με την Alpine φέτος, και είπε ότι ο Ισπανός "με το ταλέντο του θα έπρεπε να είχε πέντε πρωταθλήματα".
Πώς έφτασε η Scuderia στην αμφιλεγόμενη απόφαση του πιτ-στοπ του Κάρλος Σάινθ και όχι του Σαρλ Λεκλέρ υπό το όχημα ασφαλείας, και πώς ο Ισπανός βρήκε το σθένος να παρακάμψει τις εντολές στην επανεκκίνηση για να κερδίσει την πρώτη νίκη της καριέρας του στη Formula 1.
Ο Ματία Μπινότο εξήγησε το σκεπτικό πίσω από την απόφαση της Ferrari να μην καλέσει τον Σαρλ Λεκλέρ -σε αντίθεση με τον Κάρλος Σάινθ- στα πιτς 14 γύρους πριν το τέλος του GP Βρετανίας, που κόστισε στον Μονεγάσκο τη νίκη στο Σίλβερστοουν.
Ο Σαρλ Λεκλέρ έριξε την σπόντα του για την στρατηγική της Ferrari στο GP της Μεγάλης Βρετανίας τονίζοντας πως στο φινάλε δεν μπορούσε να κάνει πολλά με φθαρμένα ελαστικά.
Δείτε πώς διαμορφώθηκε η βαθμολογία της Formula 1 σε οδηγούς και κατασκευαστές μετά το Grand Prix του Σίλβερστοουν, με τον Σάινθ να βλέπει πρώτος την καρό σημαία.
Ο Κάρλος Σάινθ κατάφερε να πάρει την πρώτη νίκη της καριέρας του βλέποντας την καρό σημαία στο GP της Μεγάλης Βρετανίας. Δεύτερος ο Πέρεζ με εκπληκτική οδήγηση και τρίτος ο Χάμιλτον που άφησε εκτός βάθρου τον Λεκλέρ.
Ο Κάρλος Σάινθ παραδέχθηκε ότι ο τελευταίος γύρος στη βροχή του Σίλβερστοουν που του χάρισε την πρώτη pole position της καριέρας του "δεν ήταν τίποτα ιδιαίτερο" και δήλωσε αισιόδοξος για την απόδοση της Ferrari στο GP Βρετανίας της Κυριακής (3/7).
Ο Κάρλος Σάινθ ήταν ο μεγάλος νικητής της μάχης των βροχερών κατατακτηρίων δοκιμών στο Σίλβερστοουν και με χρόνο 1:40.983 πήρε την pole μπροστά από τους Φερστάπεν και Λεκλέρ.