Ο πρόεδρος της Ferrari Τζον Έλκαν ξεκαθάρισε στο πλαίσιο του Ιταλικού GP ότι η διoίκηση της ιταλικής εταιρείας «έχει απόλυτη εμπιστοσύνη» στον Ματία Μπινότο, καταρρίπτοντς τις φήμες περί σκέψεων αντικατάστασής του.
Η Scuderia βελτιώθηκε κατακόρυφα σε σχέση με τους τρεις τελευταίους αγώνες, κατάλαβε αρκετά καλύτερα τη F1-75, έπαιξε καλά κάθε στρατηγικό χαρτί της - αλλά τίποτα δεν ήταν αρκετό για απειλήσει με ρεαλιστικές ελπίδες τη Red Bull RB18 του Μαξ Φερστάπεν στο GP Ιταλίας.
Ο Σαρλ Λεκλέρ αναγνώρισε ότι η Ferrari ανέκτησε τη χαμένη της ταχύτητα στο GP Ιταλίας, αλλα και παραδέχθηκε ότι η μοίρα του αγώνα για τη νίκη είχε καθοριστεί υπέρ του Μαξ Φερστάπεν πολύ πριν το όχημα ασφαλείας που βγήκε στον 58ο γύρο.
Δείτε πώς διαμορφώθηκε η βαθμολογία της Formula 1 σε οδηγούς και κατασκευαστές μετά τον αγώνα στο Grand Prix της Ιταλίας, με τον Φερστάπεν να βλέπει πρώτος την καρό σημαία.
Ο Μαξ Φερστάπεν είδε πρώτος την καρό σημαία στο ιταλικό GP, το οποίο τελείωσε πίσω από αυτοκίνητο ασφαλείας και πήρε ακόμη μία νίκη. Δεύτερος ο Λεκλέρ, τρίτος ο Ράσελ.
Ο Μαξ Φερστάπεν θα παραταχθεί στην 7η θέση της σειράς εκκίνησης της Μόντσα στο σημερινό GP Ιταλίας (11/9, 16:00). Δείτε πως διαμορφώνεται το grid μετά από τις ποινές σε εννέα οδηγούς για τις αλλαγές τμημάτων της μονάδας ισχύος των μονοθεσίων τους.
Ο Σαρλ Λεκλέρ με χρόνο 1:20.161 πήρε την pole position στο GP της Ιταλίας, στην έδρα της Ferrari. Δεύτερος ταχύτερος ο Μαξ Φερστάπεν, ο οποίος έχει ποινή πέντε θέσεων.
Με διαφορά 0,35 δευτ. από τον Σαρλ Λεκλέρ, ο Μαξ Φερστάπεν αποκάλυψε στη σημερινή τρίτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Ιταλίας τη ταχύτητα που δεν εμφάνισε χθες η RBR, ενόψει των απογευματινών (17:00) δοκιμών κατάταξης.
Με έναν υπέροχο γύρο ο Κάρλος Σάινθ άφησε πίσω του ενάμισι δέκατο τον Μαξ Φερστάπεν και δύο δέκατα τον Σαρλ Λεκλέρ στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών του GP Ιταλίας.
Ο Σαρλ Λεκλέρ και ο Κάρλος Σάινθ σημείωσαν τους πρώτους δύο χρόνους στις εναρκτήριες ελεύθερες δοκιμές του GP Ιταλίας, αλλά ο γρήγορος γύρος του Μαξ Φερστάπεν χάλασε όταν ο Ολλανδός εμποδίστηκε στην Παραμπόλικα από τον Λάντο Νόρις της McLaren.
Η Ferrari θα αγωνιστεί στο Ιταλικό GP αυτού του τριημέρου, στη Μόντσα της πατρίδας της, με το παραδοσιακό της κίτρινο χρώμα σε μεγάλες επιφάνειες του μονοθεσίου F1-75 - στο πλαίσιο των εορτασμών των 100 ετών της μιλανέζικης πίστας.
Κερδίζοντας ακόμα και σε μια πίστα που ταίριαζε σαν γάντι στις Ferrari F1-75 και Mercedes W13, στο Ζάντβουρτ του GP Ολλανδίας, ο Μαξ Φερστάπεν και η RBR έδειξαν με άλλο ένα -άψογα εκτελεσμένο από τον Ολλανδό- στρατηγικό ρεσιτάλ ότι το 2022 τούς ανήκει ολοκληρωτικά.
Δείτε πώς διαμορφώθηκε η βαθμολογία της Formula 1 σε οδηγούς και κατασκευαστές μετά τον αγώνα στο Grand Prix της Ολλανδίας, με τον Φερστάπεν να βλέπει πρώτος την καρό σημαία.
Σε έναν αγώνα που κυριάρχησαν οι κινήσεις στρατηγικής ο Μαξ Φερστάπεν είδε πρώτος την καρό σημαία στο GP Ολλανδίας και έφτασε στην 4η σερί του νίκη. Δεύτερος ο Ράσελ και τρίτος ο Λεκλέρ.
Στον 15ο γύρο ο Σάινθ έχασε κάθε ελπίδα για το βάθρο, καθώς το πιτ στοπ του διήρκησε 18". Ο λόγος; Οι μηχανικοί της Ferrari ξέχασαν να φέρουν το τέταρτο ελαστικό.
Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν ο νικητής των κατατακτηρίων δοκιμών και με χρόνο 1:10.342 θα εκκινήσει από την πρώτη σχάρα στον αγώνα της Κυριακής στο GP της Ολλανδίας. Δεύτερος ο Λεκλέρ, τρίτος ο Σάινθ.
Ο Σαρλ Λεκλέρ συνέχισε τη χθεσινή φόρμα της Ferrari σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο για τη Ferrari, όπως και ο Τζορτζ Ράσελ αντίστοιχα της Mercedes πλησιάζοντας τον Μονεγάσκο στα 66 χιλιοστά. Τρίτος, 016'' πιο πίσω, ο Μαξ Φερστάπεν.
Ο Ματία Μπινότο είπε ότι η διαφορά της Red Bull RB18 στη Βουδαπέστη και μετά στο Σπα, σε τόσο αντιδιαμετρικές πίστες, δείχνει ότι είναι πλέον ταχύτερη της Ferrari F1-75 – αλλά, όπως και ο Κάρλος Σάινθ, πιστεύει ότι αυτή η διαφορά μεγεθύνθηκε στην βελγική πίστα.
Μετά το διαφαινόμενο ναυάγιο της συνεργασίας του Μικ Σουμάχερ με τη Scuderia, που φέρεται ότι θα τον αφήσει εκτός της Ακαδημίας της Ferrari στο τέλος του 2022, ο νεαρός Γερμανός αναζητεί τη νέα του ομάδα για το 2023 - και ο Σεμπάστιαν Φέτελ πρότεινε τη McLaren.
Ο Σαρλ Λεκλέρ παραδέχθηκε το λάθος του, που τον έριξε από την 5η στην 6η θέση στο τέλος του GP Βελγίου, αλλά συμπλήρωσε πως «δεν ήμασταν αρκετά γρήγοροι αυτό το τριήμερο και αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα, περισσότερο από ό,τι άλλο».
Δείτε πώς διαμορφώθηκε η βαθμολογία της Formula 1 σε οδηγούς και κατασκευαστές μετά τον αγώνα στο Grand Prix του Βελγίου, με τον Φερστάπεν να βλέπει πρώτος την καρό σημαία.
Ο Μαξ Φερστάπεν, ο οποίος εκκίνησε 14ος, κατάφερε να πάρει τη νίκη στο GP του Βελγίου κάνοντας επίδειξη ισχύος. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Πέρεζ και τρίτος ο Σάινθ. Έκτος ο Λεκλέρ, εγκατάλειψη για τον Χάμιλτον.
Με τη "διαστημική" ταχύτητα που έχει στο Σπα ο Μαξ Φερστάπεν με τη Red Bull RB18, ο Ολλανδός είπε ότι "θα είναι κρίμα" να μην ανέβει στο βάθρο στο αυριανό GP Βελγίου - αλλά ο Κάρλος Σάινθ άφησε να εννοηθεί ότι ανησυχεί μήπως ο Ολλανδός φτάσει ως το πρώτο σκαλί.
Ο Μαξ Φερστάπεν σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στις κατατακτήριες του GP Βελγίου, όμως από την pole position θα εκκινήσει ο Σάινθ λόγω της τιμωρίας του Ολλανδού.
Η Ferrari φέρεται να έχει αποφασίσει την αντικατάσταση της μονάδας ισχύος της F1-75 του Σαρλ Λεκλέρ αυτό το τριήμερο, κάτι που -αν επιβεβαιωθεί- θα αναγκάσει τον Μονεγάσκο να εκκινήσει από την τελευταία θέση του GP Βελγίου την Κυριακή.
Η νέα τεχνική οδηγία της FIA που θα εφαρμοστεί στο GP Βελγίου απειλεί να περιορίσει τη φετινή αγωνιστική ανωτερότητα της Red Bull Racing και της Ferrari, καθώς το σπορ επιστρέφει αυτό το τριήμερο (26-28/8) από το καλοκαιρινό διάλειμμα, για τον 14ο αγώνα της σεζόν.
Μετά το καταστροφικό GP Ουγγαρίας, φαίνεται ότι το καλοκαιρινό διάλειμμα λειτούργησε ευεργετικά για τη Scuderia, σύμφωνα με τον αγωνιστικό της διευθυντή Λορέν Μεκίς. Τι λέει ο Γάλλος για την προσαρμογή του Κάρλος Σάινθ στη Ferrari F1-75 και τα λάθη του Σαρλ Λεκλέρ.
Πέντε μεγάλα ταλέντα της Formula 1, συμπεριλαμβανομένου του Μίκαελ Σουμάχερ, που ενεπλάκησαν σε πρωτοφανείς εμπλοκές των συμβολαίων τους στα ξεκινήματά τους στο σπορ, αντίστοιχες με το πρόσφατο φιάσκο του Όσκαρ Πιάστρι με τις Alpine και McLaren.
Ο επικεφαλής στρατηγικής της Scuderia Ferrari Ινάκι Ρουέντα βρίσκεται από το GP Ουγγαρίας στο «μάτι του κυκλώνα» από πολλούς φίλους της ομάδας και σχολιαστές της F1, αλλά ο Ματία Μπινότο προσέφερε την πλήρη του στήριξη στον Ισπανό και στους συνεργάτες του.
Η Scuderia θα εισάγει μια σειρά από αναβαθμίσεις στη μονάδα ισχύος της F1-75 στον αγώνα του Σπά (26-18 Αυγούστου), προκειμένου να αντιμετωπίσει τα προβλήματα αξιοπιστίας που έφεραν τις πρόσφατες εγκαταλείψεις των Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ - Φιόριο: "Ο Μπινότο πρέπει να μείνει στη Ferrari, ο Ρουέντα όχι".
Μετά το GP Ουγγαρίας η διοίκηση της Scuderia Ferrari και ειδικά ο διευθυντής της Ματία Μπινότο έχουν βρεθεί "στο μάτι του κυκλώνα" για τις στρατηγικές επιλογές που στοίχισαν τη νίκη στη Βουδαπέστη, αλλά δεν υπάρχει καμία πληροφορία ότι γίνει η όποια αλλαγή στο Μαρανέλο μέσα στον Αύγουστο.
Μην καταφέρνοντας να ανταποκριθεί στις αλλαγές των συνθηκών απο την Παρασκευή ως την Κυριακή στο GP Ουγγαρίας, και με μια σειρά από στρατηγικά λάθη στον αγώνα της Βουδαπέστης που ήταν απόρροια αυτού, η Scuderia αποχαιρετά τους τίτλους παρότι έχει ίσως το ταχύτερο μονοθέσιο της Formula 1.
Δείτε πώς διαμορφώθηκε η βαθμολογία της Formula 1 σε οδηγούς και κατασκευαστές μετά τον αγώνα στο Grand Prix της Ουγγαρίας, με τον Φερστάπεν να βλέπει πρώτος την καρό σημαία.
Ο Μαξ Φερστάπεν, ο οποίος εκκίνησε 10ος τον αγώνα, πήρε σπουδαία νίκη στο GP Ουγγαρίας. Εκπληκτική η Mercedes που έκανε ξανά το 2-3. Δεύτερος ο Χάμιλτον, τρίτος ο Ράσελ.