Ο Ιταλός Μάουρο Φοργκιέρι, μυθική μορφή από τα βάθη της ιστορίας της Scuderia και σχεδιαστής ορισμένων κορυφαίων αγωνιστικών Ferrari την περίοδο 1963-'87, απεβίωσε σε ηλικία 87 ετών.
Ο διευθυντής της Scuderia, Ματία Μπινότο, είπε ότι στο Μεξικό η Mercedes έκανε για δεύτερη φορά ένα στρατηγικό λάθος σαν αυτά της Ferrari νωρίτερα φέτος, αλλά δεν γνώρισε την κριτική -ή και το χλευασμό- που βιώνει κάθε φορά η ιταλική ομάδα.
Δείτε τα Top 5 Συμπεράσματα από το GP του Μεξικό, όπου ο Μαξ Φερστάπεν έκανε νέο ρεκόρ και η Mercedes έδειξε σημαντικά αναβαθμισμένη, αντίθετα με τη Ferrari που υπέστη μια βαριά ήττα.
Ο Ματία Μπινότο και οι δύο οδηγοί της Scuderia εξηγούν τι έφταιξε και η Ferrari δεν είχε την ταχύτητα να ακολουθήσει ούτε καν τη Mercedes στο GP Μεξικού, αφήνοντας τους Κάρλος Σάινθ και Σαρλ Λεκλέρ να κάνουν έναν μοναχικό αγώνα στην ουρά της εξάδας.
Ο Κάρλος Σάινθ και ο Σαρλ Λεκλέρ χωρίστηκαν από 46 χιλιοστά με τις δύο Ferrari F1-75 στην κορυφή της πρώτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών του GP Μεξικού, με διαφορά 0,120'' από τις δύο Red Bull των Πέρεζ και Φερστάπεν που σημείωσαν πανομοιότυπο χρόνο.
Ο Σαρλ Λεκλέρ είπε ότι η Scuderia σημειώνει πρόοδο σε όλους τους τομείς που της κόστισαν τα φετινά πρωταθλήματα της Formula 1 -αξιοπιστία, στρατηγική, διαχείριση ελαστικών στον αγώνα- ενόψει της νέας τους προσπάθειας για να γίνουν ξανά πρωταθλητές, την επόμενη σεζόν.
Αυτά είναι τα TOP 5 συμπεράσματα από το GP των ΗΠΑ, όπου ο Φερστάπεν πήρε ακόμη μια επιβλητική νίκη και η Red Bull εξασφάλισε το πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Ο αγώνας των ΗΠΑ έδωσε στην Red Bull τον τίτλο των κατασκευαστών, έναν αγώνα μετά το παγκόσμιο πρωτάθλημα του Μαξ Φερστάπεν. Δείτε πώς διαμορφώθηκε η βαθμολογία σε οδηγούς και κατασκευαστές.
Ο Μαξ Φερστάπεν, ο οποίος έχει εξασφαλίσει ήδη το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, κατέκτησε τη νίκη στο GP των ΗΠΑ δίνοντας μάχη με τον Λούις Χάμιλτον στους τελευταίους γύρους του αγώνα. Η Red Bull κατέκτησε τον τίτλο των κατασκευαστών, έπειτα από οκτώ χρόνια.
Ο Κάρλος Σάινθ έκανε τον ταχύτερο χρόνο και θα εκκινήσει πρώτος στο GP των Ηνωμένων Πολιτειών, σε ένα qualifying που επισκιάστηκε από τον θάνατο του ιδρυτή και συνιδιοκτήτη της Red Bull, Ντίντριχ Μάτεσιτς.
Μετά την κυριαρχία της Ferrari την πρώτη μέρα ελεύθερων δοκιμών του GP ΗΠΑ στο Τέξας, ο Μαξ Φερστάπεν σήμερα ανέβηκε στην κορυφή στην τρίτη περίοδο – με χρόνο περίπου δύο δέκατα ταχύτερο του χθεσινού του Σαρλ Λεκλέρ.
Οι Σαρλ Λεκλέρ, Βάλτερι Μπότας και Ντάνιελ Ρικιάρντο σημείωσαν τους τρεις ταχύτερους γύρους στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP ΗΠΑ - ενώ όλοι οι άλλοι δοκίμαζαν τα πειραματικά ελαστικά της Pirelli για το 2023.
Ο Κάρλος Σάινθ πέτυχε τον πρώτο χρόνο στην εναρκτήρια περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP ΗΠΑ, αφήνοντας πίσω του στα 0,224'' τον Μαξ Φερστάπεν και στα 0,475'' τον Λιούις Χάμιλτον. Ντεμπούτο για τέσσερις πρωτοεμφανιζόμενους, ο Σβάρτζμαν στο κόκπιτ του Λεκλέρ.
Εκφράζοντας τη δική του άποψη για τη διαμάχη που έχει ξεσπάσει σχετικά με την υπέρβαση του ορίου δαπανών από την Red Bull Racing το 2021, ο Φερνάντο Αλόνσο είπε ότι "πάντοτε τα πρωταθλήματα κερδίζονταν με την εξερεύνηση γκρίζων περιοχών των κανονισμών".
Ο Σαρλ Λεκλέρ θα χάσει, σύμφωνα με ιταλικά δημοσιεύματα, πέντε θέσεις στην εκκίνηση του GP ΗΠΑ, στο Όστιν του Τέξας το προσεχές τριήμερο, λόγω επιλογής ενός φρέσκου θερμικού κινητήρα V6 Turbo.
Ο επικεφαλής της Audi F1, Άνταμ Μπέικερ, δεν αρνήθηκε ότι ο Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ θα ήταν μια ελκυστική προοπτική για τη γερμανική ομάδα το 2026. Τι είπε για τον Μικ Σουμάχερ, και ποιο χρονικό ορίζοντα έθεσε για την επίτευξη των πρώτων νικών της Audi στη Formula 1.
Εκτός από τεράστιο ταλέντο και πληθώρα διακρίσεων, ανάμεσά τους πλέον και η Χρυσή Μπάλα, ο Καρίμ Μπενζεμά έχει επίσης ένα πολύ ενδιαφέρον γκαράζ. Ξεχωρίσαμε τα πιο ενδιαφέροντα αυτοκίνητα από τη συλλογή του.
Παρότι βρίσκεται υπό την αφόρητη πίεση να γίνει παγκόσμιος πρωταθλητής με τη Ferrari, ο Σαρλ Λεκλέρ έχει την ικανότητα για αυτό -ικανότητα αντίστοιχη του Μαξ Φερστάπεν-, αρκεί να του δοθεί το μονοθέσιο που πρέπει, υποστηρίζει ο Ρέιμοντ Βερμιούλεν.
Η τεχνική ντιρεκτίβα της FIA για τον περιορισμό των αναπηδήσεων (porpoising) των φετινών μονοθεσίων της Formula 1, που επεβλήθη στο GP στο τέλος του Αυγούστου, αρχίζει να διαφαίνεται ως η κύρια αιτία για τα μεγάλα προβλήματα της Ferrari F1-75 έκτοτε.
Εντείνεται η φημολογία ότι η Mercedes σκοπεύει να ξεπεράσει το φετινό όριο δαπανών των ομάδων της F1 αν η FIA δεν επιβάλλει σοβαρές κυρώσεις στη RBR για το ίδιο της παράπτωμα το 2021. Μπινότο: "Περιορίστε τη δυνατότητα να εξελίσσουν το αυτοκίνητό τους".
Ο Κάρλος Σάινθ πέρασε στην αντεπίθεση για την κριτική που δέχθηκε φέτος, κυρίως από τον Τύπο, χαρακτηρίζοντάς την "πολύ εκνευριστική". Ποια πλεονεκτήματα της Red Bull κέρδισαν τα φετινά πρωταθλήματα της F1 από τη Ferrari, κατά τον Ισπανό.
Ο Φερνάντο Αλόνσο μίλησε για την πηγαία προαρμοστικότητα που ξεχωρίζει στο ταλέντο του Μαξ Φερστάπεν, και η οποία του εξασφάλισε κυριαρχικά το φετινό πρωταθλήμα της Formula 1 παρότι κλήθηκε να οδηγήσει ένα αντιδιαμετρικό μονοθέσιο σε σχέση με την περσινή Red Bull.
Η Scuderia έφερε την τελευταία αναβάθμιση της F1-75 στο GP Ιαπωνίας και η Mercedes θα έχει τη δική της τελευταία στο Τέξας (21-23/10), καθώς στρέφουν πλέον την προσοχή -και τις περιορισμένες τους δαπάνες- αποκλειστικά στα μονοθέσια του 2023.
Αιχμές προς την FIA εξαπέλυσε ο διευθυντής της Ferrari, Ματία Μπινότο που αμφισβήτησε την απόφαση για ποινή του Λεκλέρ χαρακτηρίζοντάς τη "γελοία και απαράδεκτη".
Υπό βροχή και πάλι, ο Τζορτζ Ράσελ και ο Λιούις Χάμιλτον βρέθηκαν μπροστά από τις δύο Red Bull στην κορυφή της δεύτερης περιόδου ελεύθερων δοκιμών στη Σουζούκα. Μπελάδες ρυθμίσεων για Φερστάπεν και Ferrari.
Μετά την προηγούμενη φετινή νίκη του Σέρτζιο Πέρεζ, στο Μονακό, η RBR κατηύθυνε την τροχιά εξέλιξης της RB18 στα οδηγικά μέτρα και σταθμά του Μαξ Φερστάπεν. Αλλά με την εκθαμβωτική του απόδοση στη νύχτα της Σιγκαπούρης, ο "Τσέκο" έδωσε την ηχηρή του απάντηση στην ομάδα του Μίλτον Κινς.
Ο Σαρλ Λεκλέρ πήρε την pole position στο GP της Σιγκαπούρης, με τον Φερστάπεν να μην ολοκληρώνει τον τελευταίο του γύρο και να ξεκινάει την Κυριακή 8ος. Δεύτερος ο Πέρεζ, τρίτος ο Χάμιλτον.
Σε υγρή άσφαλτο, λόγω της καταρρακτώδους βροχής που προηγήθηκε της τρίτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών στη Μαρίνα Μπέι, ο Σαρλ Λεκλέρ σημείωσε με τη Ferrari F1-75 τον πρώτο χρόνο με διαφορά μισού δευτερολέπτου από τον Μαξ Φερστάπεν.
Με δύο δέκατα διαφορά μεταξύ τους οι Κάρλος Σάινθ και Σαρλ Λεκλέρ ηγήθηκαν για τη Scuderia στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών του GP Σιγκαπούρης - αλλά ο Λεκλέρ αντιμετώπισε προβλήματα, όπως και ο Μαξ Φερστάπεν που έμεινε τριάμισι δέκατα μακριά στην 4η θέση.
Ο Λιούις Χάμιλτον επιβεβαίωσε ότι το σιρκουί της Μαρίνα Μπέι ταιριάζει στη Mercedes W13, σημειώνοντας τον πρώτο χρόνο στις εναρκτήριες ελεύθερες δοκιμές του GP Σιγκαπούρης - με διαφορά 84 χιλιοστών από τον Μαξ Φερστάπεν.
Ο πρώην αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari είπε ότι από τον Σαρλ Λεκλέρ "κάτι λείπει", που δεν θέλησε να αποκαλύψει, και συμπλήρωσε ότι η Scuderia δεν πρέπει να επαναλάβει τα φετινά λάθη αν θέλει να γίνει ξανά πρωταθλήτρια της Formula 1.
"Ορισμένες από τις προσπεράσεις του Μαξ πέρσι ήταν εκθαμβωτικές και αισθανόσουν ότι αυτό άρχισε να εκνευρίζει τον Λιούις", είπε ο διευθυντής της RBR, μιλώντας για τα "εκρηκτική" μονομαχία του Λιούις Χάμιλτον με τον Μαξ Φερστάπεν για το πρωτάθλημα της F1 του 2021.
Ενόψει της διαφαινόμενης απώλειας των φετινών τίτλων της F1 από τον Μαξ Φερστάπεν και τη RBR, και μετά από μήνες σκληρής κριτικής στη Ferrari, ο Κάρλος Σάινθ είπε το προφανές: ότι η Scuderia τώρα χτίζεται για να καταφέρει να ανέβει -ίσως και το 2023- σε επίπεδο πρωταθλητισμού.
Με την παρθενική του νίκη στη Formula 1 στο βρετανικό GP, ο Κάρλος Σάινθ έγινε ο 39ος πιλότος που έχει κερδίσει με Ferrari στη Formula 1. Γνωρίστε ή θυμηθείτε τους υπόλοιπους 38.
Ο διευθυντής της Ferrari F1, Ματία Μπινότο, μιλά για τα προβλήματα που κράτησαν την ιταλική ομάδα πίσω από την RBR στην εξέλιξη των φετινών μονοθεσίων, και παραδέχεται ότι πλέον η Scuderia έχει στρέψει το βλέμμα της στη νέα σεζόν της Formula 1.