Ο Μαρκ Γουέμπερ μπορεί να είναι κοντά στην κατάκτηση του τίτλου, ωστόσο, δηλώνει ότι στην περίπτωση που δεν τα καταφέρει, θα έχει ακόμα μια ευκαιρία του χρόνου.
Η Virgin Racing αναμένεται να εδραιωθεί, για τα τουλάχιστον επόμενα τέσσερα χρόνια, στην Formula 1 μετά τη συμφωνία της με την ρωσική αυτοκινητοβιομηχανία Marrusia.
Τι και αν βρίσκεται στο 38ο έτος της ηλικίας του; Ο Ρούμπενς Μπαρικέλο περιμένει πώς και πώς το επόμενο πρωτάθλημα της Formula 1, τονίζοντας ότι δεν σκέφτεται το σενάριο να αποσυρθεί από το σπορ.
Το χρονόμετρο του φετινού πρωταθλήματος είναι έτοιμο να μηδενίσει στο Άμπου Ντάμπι. Το τελευταίο δευτερόλεπτο θα κρίνει τον φετινό παγκόσμιο πρωταθλητή. Αλόνσο, Γουέμπερ και Φέτελ είναι έτοιμοι για τα τελευταία τους γκάζια, ενώ ο Λιούις Χάμιλτον θα τρέξει με την ευχή να έχει τον Θεό με το μέρος του.
Χάμιλτον, Αλόνσο και Φέτελ δηλώνουν αισιόδοξοι για τον τίτλο, με τον Βρετανό να ζητά ένα θαύμα, τον Ισπανό να παίρνει... κομπιουτεράκι και να κάνει υπολογισμούς και το Γερμανό να λέει ότι δεν θα "χαλαστεί" αν δει να αποχωρεί κάποια Ferrari στο Άμπου Ντάμπι.
Η Red Bull έκανε το 1-2 στο Grand Prix της Βραζιλίας και "κλείδωσε" την πρώτη θέση στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών, έχοντας 469 βαθμούς. Στην 1η θέση ο Φέτελ, ακολούθησε ο Γουέμπερ, τρίτος ο Αλόνσο που παραμένει πρωτοπόρος στην κατάταξη των πιλότων.
Φτηνά τη γλίτωσε ο παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1, Τζένσον Μπάτον, καθώς έπεσε θύμα ένοπλης επίθεσης όταν επέστρεφε από τις κατατακτήριες δοκιμές της Βραζιλίας στο ξενοδοχείο του, μαζί με συγγενικά του πρόσωπα.
Ο Νίκο Χούλκενμπεργκ πραγματοποίησε εξαιρετική εμφάνιση στη Βραζιλία, έριξε τον χρόνο στο 1:14:470 και πήρε την pole position, αφήνοντας τους "μεγάλους" σύξυλους. Στη δεύτερη θέση ο Φέτελ, τρίτος ο Γουέμπερ.
Σεμπάστιαν Φέτελ και Μαρκ Γουέμπερ συνέχισαν να "σπάνε" τα χρονόμετρα, κάνοντας τους ταχύτερους γύρους στο Ιντερλάγκος και στο δεύτερο μέρος των ελεύθερων δοκιμών . Αισθητή βελτίωση της Ferrari με τους Αλόνσο και Μάσα να τερματίζουν στην 3η και 5η θέση αντίστοιχα.
Η επιτυχία της πρεμιέρας του ντοκιμαντέρ με τη ζωή του Άιτον Σένα, στην Ιαπωνία, ήδη ξεπέρασε κάθε προηγούμενο. Το 2011, η ζωή του θρύλου του μηχανοκίνητου αθλητισμού (και όχι μόνο), έρχεται στις οθόνες της Ευρώπης.
Η FIA ανακοίνωσε το καλεντάρι του 2011. Τα Grand Prix αυξάνονται από 19 σε 20 με την Ινδία να αποτελεί το νέο προορισμό της Formula 1. Στις 13/3 η πρεμιέρα στο Μπαχρέιν, ενώ στις 27/11 πέφτει η καρό σημαία στη Βραζιλία.
Ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα χαρακτήρισε τον καιρό στη Βραζιλία "λαχείο", ενώ υπογράμμισε πώς οι πιλότοι που θα έχουν την τέλεια ισορροπία με τα μονοθέσιά τους θα είναι πολύ τυχεροί.
Μπορεί ο Άντριαν Σούτιλ να έχει ποινή πέντε θέσεων στον αγώνα της Βραζιλίας, ωστόσο, ο ίδιος ευελπιστεί να νικήσει το Μίκαελ Σουμάχερ στους δύο τελευταίους αγώνες και να τον περάσει στην τελική κατάταξη των πιλότων.
Το μεγάλο αφεντικό της Formula 1, Μπέρνι Έκλεστοουν έγινε 80 χρονών. Το Sport24.gr σάς παρουσιάζει 24 πράγματα που θα θέλατε να γνωρίζατε για έναν από τους πλουσιότερους ανθρώπους του πλανήτη.
Οι αποχωρήσεις των Φέτελ-Γουέμπερ, έδωσαν στον Φερνάντο Αλόνσο την πρώτη θέση τόσο στην Κορέα, όσο και στην κατάταξη των πιλότων. Στον πιο ανατρεπτικό και επεισοδιακό αγώνα της χρονιάς των εννιά αποχωρήσεων ήρθε δεύτερος ο Χάμιλτον, τρίτος ο Μάσα και τέταρτος ο Μίκαελ Σουμάχερ.
Ένατη φετινή pole position για τον Σεμπάστιαν Φέτελ που ήταν ασυγκράτητος και στην Κορέα, στη δεύτερη θέση θα βρεθεί ο Μαρκ Γουέμπερ, με τον Φερνάντο Αλόνσο να συμπληρώνει την πρώτη τριάδα.
Οι πιθανότητες να συνεχίσει ο Νίκο Χούλκενμπεργκ με την Williams είναι ελάχιστες, με τον ίδιο ωστόσο να δηλώνει ότι ακόμα οι δυο πλευρές συζητούν το θέμα.
Επικαλούμενος το παράδειγμα του Κίμι Ράικονεν που πήρε τον τίτλο το 2007, χωρίς να είναι το φαβορί, ο Σεμπάστιαν Φέτελ τόνισε ότι είναι ακόμα σε θέση να φτάσει στην κορυφή.
Σε μια αποκαλυπτική του συνέντευξη ο Μίκαελ Σουμάχερ μίλησε για τους φόβους του, τα πάθη του, το έργο που τον έκανε να κλάψει και τα πράγματα που τον κάνουν να χαλαρώσει.
Ο ισχυρός άντρας της Formula 1, Μπέρνι Έκλεστοουν, άσκησε έντονη κριτική στους επικεφαλής των ομάδων, τονίζοντας ότι δεν πρέπει να προσπαθούν να βρίσκουν τρόπους ώστε να δημιουργούν ευνοϊκούς κανονισμούς.
Το αφεντικό της Mercedes GP, Ρος Μπρον μίλησε για την πίστα της Κορέας, δείχνοντας τον ενθουσιασμό του, ενώ υπογράμμισε ότι η ομάδα του έχει προετοιμαστεί κατάλληλα για το συγκεκριμένο αγώνα.
Ο πιλότος της HRT, Καρούν Τσάντχοκ, σίγουρα δεν πρόκειται να είναι ο νικητής στην πίστα της Κορέας. Ωστόσο, ο ίδιος δηλώνει ότι ούτε η McLaren θα είναι η ομάδα που θα πάρει την καρό σημαία.
Οι ομάδες της Formula 1 σκέφτονται τρόπους με τους οποίους θα αυξήσουν το θέαμα. Στο τραπέζι των συζητήσεων έπεσε η ιδέα να μειωθεί το Grand Prix από τρεις σε δύο ημέρες.
Στην Ferrari περιμένουν από τον Φελίπε Μάσα να βοηθήσει τον Φερνάντο Αλόνσο για τον την κορυφή, ενώ στην Renault υποστηρίζουν πως ο Κούμπιτσα με ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο μπορεί να χτυπήσει τίτλο