Η Formula 1 επιστρέφει για το 2ο φετινό GP της χρονιάς στους δρόμους της Τζέντα, και μπορείτε να παρακολουθήσετε όλες τις δοκιμές, τις κατατακτήριες και τον αγώνα ζωντανά και αποκλειστικά στον ΑΝΤ1+.
Ο πρωταθλητής της F1 Μαξ Φερστάπεν πήρε θέση σχετικά με τον εσωτερικό “πόλεμο” που διεξάγεται στη Red Bull Racing, και με τη ρήξη του πατέρα του Γιός Φερστάπεν με τον Κρίστιαν Χόρνερ, λέγοντας πως “όσο αποδίδουμε δεν υπάρχει και λόγος να φύγω”. Όμως, δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο μιας μεταγραφής του στη Mercedes F1, στο μέλλον.
Για τέταρτη σεζόν της Formula 1 η Aston Martin μοιράζεται με τη Mercedes το Όχημα Ασφαλείας και το Ιατρικό Όχημα στα GP, και για φέτος η εταιρεία του Γκέιντον έχει ετοιμάsει την κορυφαία Vantage της ιστορίας, ισχύος 656 ίππων - δίπλα στην Aston DBX707 που θα μεταφέρει την ιατρική ομάδα.
Πέντε εβδομάδες μετά τη “βόμβα” της μεταγραφής του Λιούις Χάμιλτον από τη Mercedes στη Ferrari το 2025, ο διευθυντής της Scuderia μίλησε πιο διεξοδικά για τα κίνητρα του Βρετανού να πάει στο Μαρανέλο και για τον τρόπο που έγιναν οι εν κρυπτώ διαπραγματεύσεις του με τον επτάκις πρωταθλητή της Formula 1.
Ένας δεύτερος ισχυρισμός -μετά από τη φερόμενη εμπλοκή του στο αποτέλεσμα του GP Σαουδικής Αραβίας 2023- από πληροφοριοδότες βαραίνει τον πρόεδρο της FIA Μοχάμεντ Μπεν Σουλαγέμ: αυτή τη φορά για τη φερόμενη πίεση να μην δοθεί έγκριση στο σιρκουί του Λας Βέγκας.
Η μεγάλη πολιτική "θύελλα" που έχει ξεσπάσει στη Red Bull για τον έλεγχο και την ιδιοκτησία της RBR προδιαγράφει για το 2026 -αν όχι και νωρίτερα- την αρχή του τέλους της κυριαρχίας της στη F1.
Ο Κάρλος Σάινθ κέρδισε την 3η θέση στο GP του Μπαχρέιν, αλλά στα τηλεοπτικά πλάνα φάνηκε να μην τον περιμένει κανένα από τα μέλη της Scuderia στο παρκ φερμέ για να πανηγυρίσει μαζί του. Όμως, στην προκειμένη περίπτωση, τα φαινόμενα απατούν.
Η πολιτική κρίση στη Red Bull Racing κλιμακώνεται μέρα με τη μέρα, και μετά τη ρήξη του διευθυντή της ομάδας Κρίστιαν Χόρνερ με τον Γιός Φερστάπεν, τώρα ο Βρετανός διευθυντής της ομάδας είχε έκτακτη συνάντηση με τον μάνατζερ του Μαξ, Ρέιμοντ Βερμιούλεν.
Ο Μοχάμεντ Μπεν Σουλαγέμ, πρόεδρος της FIA, βρίσκεται -σύμφωνα με πληροφορίες του BBC- υπό διερεύνηση από τη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου για τη φερόμενη παρέμβασή του στο τελικό αποτέλεσμα του GP Σαουδικής Αραβίας 2023.
Ο σχεδιασμός και η διαφορετική άσφαλτος του σιρκουί της Τζέντα -στο 2ο GP της φετινής Formula 1 (7-9/03)- θα δώσουν περισσότερες πιθανότητες στη Ferrari να πλησιάσει τη Red Bull, όπως άφησε να εννοηθεί ο Φρεντ Βασέρ, έπειτα από το GP του Μπαχρέιν σε μια πίστα που ταίριαζε ιδιαίτερα στη RB20 του Μαξ Φερστάπεν.
Ο πρόεδρος της FIA Μοχάμεντ Μπεν Σουλαγέμ είχε συνάντηση με τον Τούρκο Πρόεδρο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν στο θέρετρο της Μαρμαρίδας για το ενδεχόμενο επιστροφής της γειτονικής μας χώρας στο πρόγραμμα τόσο της Formula 1 όσο και του WRC, μετά το 2021 και 2020 αντίστοιχα.
Ο διευθυντής της Mercedes F1 Τότο Βολφ φέρεται να είχε δείπνο με τον Γιος Φερστάπεν το βράδυ της Παρασκευής, αλλά -εν μέσω της “θύελλας” που εξελίσσεται στη Red Bull Racing- επισήμως υποστηρίζει ότι δεν θα βιαστεί να λάβει την απόφασή του για την αντικατάσταση του Λιούις Χάμιλτον το 2025.
Το συνεχιζόμενο σήριαλ της υπόθεσης Κρίστιαν Χόρνερ στη Red Bull Racing αρχίζει να επιβεβαιώνει ότι δεν αφορά μόνο τον ίδιο και τη γυναίκα υπάλληλο που τον κατήγγειλε, αλλά είναι η “κορυφή του παγόβουνου” μιας διαμάχης ισχύος στη Red Bull, που θα μπορούσε να καρπωθεί ο Τότο Βολφ για να αποκτήσει τις υπηρεσίες του Μαξ Φερστάπεν.
Ο Κάρλος Σάινθ της Ferrari εξέφρασε μεν την ικανοποίησή του για το γεγονός ότι μπορούσε να μένει κοντά στη Red Bull του Σέρτζιο Πέρεζ στο GP του Μπαχρέιν, όμως αποκάλυψε μια πολύ άβολη αλήθεια σχετικά με την αληθινή δυναμική της RB20.
Ο Γιος Φερστάπεν, πατέρας του παγκόσμιου πρωταθλητή Μαξ, πήρε θέση με οξύ τρόπο για το συνεχιζόμενο σήριαλ του Κρίστιαν Χόρνερ, ζητώντας εμμέσως πλην σαφώς την απομάκρυνση του Βρετανού από τη διεύθυνση της Red Bull Racing.
Ο Σαρλ Λεκλέρ εξήγησε το πρόβλημα στα φρένα της Ferrari SF-24 που τον έκανε εύκολο στόχο για τον Κάρλος Σάινθ και τον Τζορτζ Ράσελ στο πρώτο φετινό GP της Formula 1, και τον άφησε εκτός βάθρου.
Όχι μόνο σε “άλλη κατηγορία” αλλά σε “άλλο γαλαξία” βρίσκεται ο Μαξ Φερστάπεν, σύμφωνα με τον διευθυντή της Mercedes F1 Τότο Βολφ, έπειτα από τον τρόπο με τον οποίο ο Ολλανδός της Red Bull Racing κυριάρχησε στο πρώτο GP του 2024 στο Μπαχρέιν.
Η κυριαρχία της Red Bull RB20 στο πρώτο GP του 2024, στο Μπαχρέιν, ήταν ακόμα μεγαλύτερη από όσο περίμενε και ο ίδιος ο Μαξ Φερστάπεν, όπως είπε ο Ολλανδός μετά τον αγωνιστικό του “περίπατο” στο Σακίρ που του χάρισε την 18η νίκη του στους τελευταίους 19 αγώνες της Formula 1.
Ο Μαξ Φερστάπεν συνεχίζει ακάθεκτος και επιβλητικός την περσινή του κυριαρχία και στο φετινό πρωτάθλημα της Formula 1. "Περίπατος" του Ολλανδού στο εναρκτήριο φετινό GP στο Μπαχρέιν, 1-2 για την διαστημική Red Bull RB20 με τον Σέρτζιο Πέρεζ, εντυπωσιακός ο Κάρλος Σάινθ κέρδισε τη μάχη του βάθρου.
Ο Λιούις Χάμιλτον δήλωσε ενθουσιασμένος για το γεγονός ότι μια μεγάλη αλλαγή κατεύθυνσης που έκανε στις ρυθμίσεις της Mercedes W15 θα του δώσει ελπίδες για κάτι καλό στο αυριανό GP του Μπαχρέιν, παρότι αυτή ακριβώς η αλλαγή τον άφησε σήμερα στην 9η θέση των δοκιμών κατάταξης.
Ο Σαρλ Λεκλέρ πιστεύει ότι η Ferrari SF-24 είχε την ταχύτητα να διεκδικήσει την σημερινή pole position για το GP του Μπαχρέιν από τον Μαξ Φερστάπεν, αλλά έχασε λίγο από το ρυθμό της με την επιλογή πολλών φρέσκων ελαστικών νωρίς. Τι είπε για τις ελπίδες του στον αυριανό αγώνα.
Ο Μαξ Φερστάπεν δήλωσε μετά το τέλος των κατατακτήριων δοκιμών του GP Μπαχρέιν, και μετά την πρώτη pole position του 2024, ότι του ήταν “λίγο απρόσμενη” η πρώτη θέση, και παραδέχθηκε ότι η RB20 είναι πιο ισχυρή σε συνθήκες αγώνα.
Ο Μαξ Φερστάπεν και η Red Bull ξεκίνησαν το 2024 από εκεί που είχαν τελειώσει το 2023, από την πρώτη θέση, κερδίζοντας με επιβλητικό τρόπο την πολ ποζίσιον του εναρκτήριου φετινού GP στο Μπαχρέιν με δυόμισι δέκατα διαφορά από τη Ferrari του Σαρλ Λεκλέρ και τρία δέκατα από τους Τζορτζ Ράσελ και Κάρλος Σάινθ. Έχασε τη χθεσινή του ταχύτητα ο Χάμιλτον, έμεινε στην 9η θέση.
Οι Φερνάντο Αλόνσο και Μαξ Φερστάπεν εναλλάσσονταν στην κορυφή των χρόνων της τρίτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών του GP του Μπαχρέιν, πρώτου φετινού αγώνα της Formula 1, όμως ο Κάρλος Σάινθ τοποθέτησε στο τέλος τη Ferrari SF-24 στην κορυφή των χρόνων.
Μία μέρα μετά την ανακοίνωση της Red Bull Αυστρίας ότι απαλλάσσει τον Κρίστιαν Χόρνερ από τις κατηγορίες περί “απρεπούς συμπεριφοράς” σε γυναίκα υπάλληλο της Red Bull Racing, το θέμα κλιμακώθηκε με τη διαρροή στοιχείων του φακέλου - προκαλώντας την επέμβαση της FIA.
Μια Lotus που δεν ήταν Lotus, ένα μονοθέσιο που δεν κέρδισε ούτε ένα βαθμό στη Formula 1 και μια ομάδα συμφερόντων Μαλαισίας -που άλλαξε όνομα σε δύο χρόνια- κρύβονται πίσω από το μονοθέσιο στο οποίο κάθισε για μια στιγμή ο Εργκίν Αταμάν το 2012.
Με δύο σβέλτες προσομοιώσεις δοκιμών κατάταξης ο Λιούις Χάμιλτον ανέβηκε στην κορυφή των χρόνων στη 2η περίοδο των ελεύθερων δοκιμών του πρώτου GP του 2024. Στα δύο δέκατα πίσω του ο Τζορτζ Ράσελ με την έτερη Mercedes W14, ο Μαξ Φερστάπεν μισό δευτερόλεπτο μακριά.
Ο Ιταλός πρώην πιλότος της F1 Ιβάν Καπέλι, οδηγός της Ferrari το 1992, άφησε να εννοηθεί ότι η Scuderia Ferrari και ο Λιούις Χάμιλτον ήθελαν να κρατήσουν τη συμφωνία τους για το 2025 μυστική -και να την ανακοινώσουν προς το τέλος της φετινής χρονιάς- αλλά τους πρόλαβε ο Τότο Βολφ.
Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο της “νέας” ομάδας RB πέτυχε τον ταχύτερο γύρο στις εναρκτήριες ελεύθερες δοκιμές του πρώτου GP της Formula 1 για το 2024 στο Μπαχρέιν. Προβλήματα για τη Red Bull, έμεινε στην 6η θέση ο Μαξ Φερστάπεν, ταχύτερος με τη μέση γόμα ο Φερνάντο Αλόνσο.
Ο Λιούις Χάμιλτον αποκάλυψε στη νέα σεζόν 6 του ‘Drive to Survive’ πως παρακάλεσε τη Mercedes F1 να κάνει συγκεκριμένες αλλαγές στο μονοθέσιό της για το 2023, αλλά έλαβε από την ομάδα μια άκρως υποτιμητική απάντηση.
Η κεντρική Red Bull GmbH της Αυστρίας ολοκλήρωσε την εσωτερική της έρευνα που αφορούσε στις κατηγορίες υπαλλήλου της Red Bull Racing κατά του διευθυντή της ομάδας Κρίστιαν Χόρνερ περί απρεπούς συμπεριφοράς, και ανακοίνωσε ότι απαλλάσσει τον Βρετανό.
Στην εβδομάδα που μεσολαβεί από τις δοκιμές εξέλιξης μέχρι το πρώτο αγωνιστικό τριήμερο στην πίστα του Σακίρ, οι δύο πρωταθλητές της F1 μαζί με άλλους οδηγούς επέλεξαν να περάσουν λίγο από τον ελεύθερο χρόνο τους στο κορτ του padel.
Το νέο, φετινό μονοθέσιο της Red Bull Racing ενσωματώνει δύο από τις ιδέες των Mercedes των τελευταίων ετών, αλλά ο Τότο Βολφ χαρακτηρίζει τη RB20 ως ένα “εξαιρετικά θαρραλέο βήμα”.
Τέσσερις εβδομάδες μετά τη μεταγραφική “βόμβα” της μετακίνησης του Λιούις Χάμιλτον στη Ferrari το 2025, ο Βρετανός εξήγησε πώς έλαβε την απόφαση να αφήσει τη Mercedes F1 μετά από 12 χρόνια και να δεχθεί τη μεγάλη πρόκληση της Scuderia. Τι είπε και για τη βελτίωση της "διαφορετικότητας" στο Μαρανέλο.
Πέραν της Audi, ο Κάρλος Σάινθ βρίσκεται σε επαφές και με τις Mercedes και Red Bull για τον επόμενο σταθμό της καριέρας του στη Formula 1 μετά την αντικατάστασή του από τον Λιούις Χάμιλτον στη Ferrari το 2025.