Άλλο ένα κορυφαίο στέλεχος της Scuderia αφήνει το Μαρανέλο: ο αγωνιστικός της διευθυντής φέρεται να έχει συμφωνήσει για τη μετακίνησή του στην Alpha Tauri, η οποία αναδιοργανώνεται μετά την απόφαση της Red Bull να μην πουλήσει την ομάδα της Φαέντσα.
Η Mercedes F1 θα μείνει πιστή στο πλάνο εξέλιξης του φετινού της μονοθεσίου, καθώς η επίδραση του Τζέιμς Άλισον -που επέτρεψε σε ενεργό ρόλο και στη θέση του τεχικού διευθυντή- θα φανεί κυρίως στην εν λευκώ σχεδιασμένη φιλοσοφίας W15 την επόμενης χρονιάς της Formula 1.
Ο Τζορτζ Ράσελ μίλησε στους Times του Λονδίνου για τα δύσκολα παιδιά του χρόνια, αποκαλύπτοντας τη δύσκολή του παιδική και εφηβική ηλικία στερήσεων και θυσιών -ειδικά από τον πατέρα του- για να εκπληρώσει το όνειρο της Formula 1.
Ο Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari είναι, σύμφωνα με τελευταία ιταλικά δημοσιεύματα, σε επαφές με τον Τότο Βολφ της Mercedes - ο οποίος τον προορίζει για διάδοχο του Λιούις Χάμιλτον όταν ο Βρετανός αποχωρήσει. Διαψεύδει τα σενάρια περί ενδιαφέροντος της Audi ο Κάρλος Σάινθ.
Κεντρικό πρόσωπο στα διαδοχικά πρωταθλήματα της Mercedes F1 την προηγούμενη δεκαετία, ο Βρετανός Τζέιμς Άλισον έγινε και πάλι τεχνικός διευθυντής της ομάδας - αφήνοντας τη θέση του διευθύνοντος τεχνικού συμβούλου στον μέχρι πρώτινος τεχνικό διευθυντή Μάικ Έλιοτ.
Η πλευρά του Γερμανού θρύλου της Formula 1 θα προσφύγει στη δικαιοσύνη για το επαίσχυντο δημοσίευμα της δήθεν "συνέντευξής" του από το γερμανικό περιοδικό Die Aktuelle, όπως έκανε γωνστό ένας εκπρόσωπος της οικογένειας Σουμάχερ.
Η Honda, σύμφωνα με ισπανικά δημοσιεύματα, καταστάλαξε στην απόφαση ότι η μόνη ομάδα που την ενδιαφέρει να παρέχει τους κινητήρες της από το 2026 στη Formula 1 είναι η Aston Martin F1. Ποιά είναι τα οφέλη και οι δυσκολίες αυτού του -λίγο τραβηγμένου- σεναρίου.
Την ώρα που ο πρόεδρος της Ferrari Τζον Ελκάν προανήγγειλε ριζικές αλλαγές στη Scuderia, ο αδερφός του Λάπο έγραφε στο twitter "αρκετά με την πολιτική και τα παιχνίδια, με αυτόν τον τρόπο ποτέ δεν θα κερδίσουμε".
Ο Κάρλος Σάινθ είναι φαβορί για ένα από τα δύο κόκπιτ της Audi στη Formula 1 το 2026, όπως αναφέρει ο ισπανικός Τύπος. Φέτος η ανάφλεξη του πρώτου πρωτοτύπου του κινητήρα της γερμανικής εταιρείας, δυόμισι χρόνια πριν την είσοδό της στο σπορ.
Το αίτημα της Ferrari να επανεξεταστεί από τη FIA η ποινή 5 δευτερολέπτων που επιβλήθηκε στον Κάρλος Σάινθ στο GP Αυστραλίας, που τον έριξ από την 4η στη 12η θέση της τελικής κατάταξης, απορρίφθηκε - όπως ανακοίνωσε η Διεθνής Ομοσπονδία.
Για μία ακόμη φορά, ο Λιούις Χάμιλτον δήλωσε πως η επιθυμία του για όσα αγωνιστικά χρόνια του απομένουν στη Formula 1 είναι να παραμείνει στη Mercedes - όπως ο θρυλικός Σερ Στέρλινγκ Μος.
Η ιδέα της κοινής διεξαγωγής ενός αγώνα της Formula 1 και του MotoGP την ίδια μέρα και στην ίδια πίστα συζητείται σε επίσημο επίπεδο το τελευταίο διάστημα, αλλά η επίτευξή της έχει πολλές δυσκολίες, σύμφωνα με τον Καρμέλο Εθπελέτα.
Η Formula 1 κάνει διακοπές και ο Σαρλ Λεκλέρ με τον Πιέρ Γκασλί παρακολούθησαν από κοντά τον τελικό του Monte Carlo Masters ανάμεσα σε Ρούνε και Ρούμπλεφ.
Το ρίσκο της McLaren με τον rookie Όσκαρ Πιάστρι στη φετινή F1 ήδη αρχίζει να αποδίδει καθώς ο 21χρονος Αυστραλός δικαιολογεί τη φήμη του, όπως είπε ο αγωνιστικός διευθυντής Αντρέα Στέλλα και -κυρίως- ο έτερος οδηγός της ομάδας του Ουόκινγκ, Λάντο Νόρις.
Η κινηματογραφική ταινία του Χόλιγουντ στην οποία ο Μπραντ Πιτ θα έχει τον πρωταγωνιστικό ρόλο ενός βετεράνου οδηγού θα κάνει γυρίσματα ακόμα και στη διάρκεια των φετινών GP, ενώ η βάση της παραγωγής της θα είναι το Σίλβερστοουν της Βρετανίας.
Ο κορυφαίος σχεδιαστής της F1 βρίσκεται συχνά στο επίκεντρο της φημολογίας για διάφορες ομάδες του σπορ -και τώρα και της Ferrari-, αλλά ο Ντέιβιντ Κούλθαρντ θεωρεί ότι ο 64χρονος Βρετανός δύσκολα θα άφηνε τη Red Bull Racing.
Η Red Bull RB19 εξολόθρευσε τον ανταγωνισμό στα πρώτα της τρία GP στη Formula 1, στο ξεκίνημα της σεζόν του 2023, όμως στο παρελθόν υπήρξαν αρκετά εξίσου κυρίαρχα μονοθέσια. Διαλέξαμε δέκα από αυτά.
Ο Φερνάντο Αλόνσο δεν αρνήθηκε ότι θα ήθελε να παραμείνει στη Formula 1 και φυσικά στην Aston Martin και μετά το τέλος του τρέχοντος συμβολαίου του με την αγγλική ομάδα, στο τέλος του 2024 - και ο φυσιοθεραπευτής του Φαμπρίτσιο Μπόρα το επιβεβαιώνει.
Η FIA ανακοίνωσε ότι το αίτημα της Ferrari για την επανεξέταση της ποινής 5 '' που επεβλήθη στον Κάρλος Σάινθ στο GP Αυστραλίας θα επανεξεταστεί μετά από ακροαματική διαδικασία που θα διεξαχθεί την προσεχή Τρίτη (18 Απριλίου).
Λίγες μέρες μετά τη γνωστοποίηση του Φελίπε Μάσα ότι θα κινηθεί νομικά για το πρωτάθλημα του 2008, λόγω των αποκαλύψεων για το "crashgate" του GP Σιγκαπούρης 2008, ο πρωταγωνιστής της ιστορίας Νέλσον Πικέ Τζούνιορ έδωσε τη δική του εκδοχή των πραγμάτων.
Ο Χάμιλτον δεν είναι μόνο ένας από τους κορυφαίους πιλότους F1 με 7 παγκόσμιους τίτλους, αλλά και ένας σοβαρός επιχειρηματίας που χτίζει μια επιτυχημένη αυτοκρατορία.
Ο πρώην οδηγός της Ferrari στη Formula 1, Γκέρχαρντ Μπέργκερ, έριξε περισσότερο νερό στο μύλο της φημολογίας που θέλει τον Λιούις Χάμιλτον στα κόκκινα της Ferrari ίσως και το 2024.
Ο διευθυντής της Red Bull Racing αρνήθηκε στις εικασίες του Τζορτζ Ράσελ ότι η ομάδα του Μίλτον Κινς κρύβει την πραγματική ταχύτητα της φετινής RB19 με σκοπό να αποτρέψει πιθανές αλλαγές των τεχνικών κανονισμών που θα έδιναν ενδιαφέρον στο φετινό πρωτάθλημα της F1.
Ο Πατ Σίμοντς, τεχνικός διευθυντής της Formula 1, είχε συνεργαστεί πριν από 40 χρόνια με τον Άιρτον Σένα στην Toleman, την πρώτη ομάδα του Βραζιλιάνου στο σπορ - και λέει ότι ποτέ δεν έχει δει άλλο οδηγό με την αυτοπεποίθηση που είχε ο Βραζιλιάνος.
Ο Φερνάντο Αλόνσο δεν έκρυψε την ελπίδα του να εξελιχθεί αρκετά η Aston Martin F1 ώστε την επόμενη σεζόν να διεκδικήσει με αξιώσεις το τρίτο του παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1.
Τα -έξι συνολικά φέτος- αγωνιστικά τριήμερα της Formula 1 με αγώνα Sprint θα αποκτήσουν και δεύτερες δοκιμές κατάταξης - μία για το κυρίως GP της Κυριακής και μία για το Sprint, αρχής γενομένης από τον αγώνα του Αζερμπαϊτζάν στο τέλος Απριλίου.
Μια συνέντευξη του Κίμι Ράικονεν από το τελευταίο του GP στη Formula 1 ήρθε πρόσφατα στο φως, στην οποία ο Φινλανδός δεν έκρυψε τη χαρά του που έφευγε από ένα σπορ στο οποίο "πολλά πράγματα είναι στραβά και δεν θα έπρεπε καν να υπήρχαν".
Η ιαπωνική εταιρεία θα συνεχίσει μέχρι το τέλος του 2025 την έμμεση συνεργασία της με τη Red Bull για την κατασκευή των κινητήρων της αυστριακής ομάδας, αλλά παραμένει άγνωστο αν θα βρίσκεται στη Formula 1 -με επίσημη εργοστασιακή συμμετοχή- και το 2026.
Ο Φρεντ Βασέρ ξεκαθάρισε ότι δεν επείκειται ριζικός ανασχεδιασμός του φετινού Cavallino, παρά μόνο ένα δραστικό πλάνο αναβαθμίσεών της - το οποίο θα περιλαμβάνει σημαντικά νέα εξαρτήματα στα τρία από τα πέντε προσεχή GP της Formula 1.
Ο πατέρας του δις παγκόσμιου πρωταθλητή της F1 Μαξ Φερστάπεν μίλησε για τα δημοσιεύματα του τελευταίου έτους σχετικά με ορισμένες από τις μεθόδους με τις οποίες μεγάλωσε το γιό του, αρνούμενος ότι η τυφλή του φιλοδοξία τον έκανε βίαιο απέναντί του.
Ο τεχνικός διευθυντής της Mercedes, Τζέιμς Άλισον, αποκάλυψε όσα σχεδιάζει να κάνει η ομάδα του κατά τη διάρκεια των πασχαλινών διακοπών ενόψει του GP Αζερμπαϊτζάν.
Το σίριαλ για το μέλλον του Λιούις Χάμιλτον στη Formula 1 και στη Mercedes μετά το 2023 καλά κρατεί, αλλά ο διευθυντής της ομάδας Τότο Βολφ λέει πως δεν σκέφτεται -ούτε μιλά με- κάποιον πιθανό αντικαταστάτη του Βρετανού.
Η Scuderia κατέθεσε αίτημα στη FIA να ανοίξει ξανά το φάκελο της υπόθεσης για την ποινή που επεβλήθηκε στον Κάρλος Σάινθ στο τελείωμα του GP Αυστραλίας, ελπίζοντας να ανακτήσει ο Ισπανός την 4η θέση της κατάταξης του αγώνα.
Γιατί η FIA δεν προχώρησε άμεσα το 2008 στην έρευνα που θα ακύρωνε το αποτέλεσμα του GP Σιγκαπούρης και θα άλλαζε την έκβαση του πρωταθλήματος; Ο Πάνος Διαμάντης καταγράφει τα γεγονότα.
Τα σιρκουί του Μπακού και του Μαϊάμι που ακολουθούν στο πρόγραμμα της Formula 1 ταιριάζουν σαν γάντι στη Red Bull RB19, αλλά το ίδιο ισχύει για την Aston Martin AMR23 στους στενούς δρόμους του Μονακό.
Οι δηλώσεις του Μπέρνι Έκλεστοουν για το πρωτάθλημα του 2008 προκάλεσε αντίδραση από τον Φελίπε Μάσα, ο οποίος ενδέχεται να διεκδικήσει νομικά τον τίτλο που έχασε από τον Λιούις Χάμιλτον.
Ο Πάνος Διαμάντης κοιτάει πίσω από την έκβαση του αυστραλιανού grand prix και εξηγεί αν μαζεύεται η απόσταση που χωρίζει τη Red Bull από τον ανταγωνισμό και τον Μαξ Φερστάπεν από τους υπόλοιπους πιλότους.
Ο Μαξ Φερστάπεν είχε οικοδομήσει διαφορά 11,5 δευτερολέπτων στην κορυφή του GP Αυστραλίας πριν τα γεγονότα των τριών τελευταίων γύρων στη Μελβούρνη, αλλά ο Τζορτζ Ράσελ πιστεύει ότι αυτή η διαφορά ήταν πολύ μικρή για να είναι η αληθινή.
Video δείχνουν θεατές να βρίσκονται λίγο πριν την πρώτη στροφή μέσα από τους προστατευτικούς φράκτες στην πίστα της Μελβούρνης την ώρα που τα μονοθέσια της Formula 1 τερμάτιζαν.