Η μάχη της Formula 1 συνεχίζεται με το Grand Prix της Ισπανίας με τους κορυφαίους οδηγούς να μονομαχούν στην πίστα της Βαρκελώνης. Το SPORT24 σας μεταφέρει την εξέλιξη του αγώνα.
Ο Λεκλέρ πήρε την pole position, αφήνοντας τον Φερστάπεν δεύτερο και τον Σάινθ στην τρίτη θέση εκκίνησης. Εσείς ποιος πιστεύετε ότι θα νικήσει στο Γκραν Πρι της Καταλονίας; Ψηφίστε στο poll του SPORT24.
Ο Σαρλ Λεκλέρ πήρε την pole position στο GP της Ισπανίας την τέταρτή του του για τη φετινή σεζόν. Από τη δεύτερη θέση θα ξεκινήσει ο Μαξ Φερστάπεν, τρίτος ο Σάινθ.
Οι δύο διεκδικητές του τίτλου Σαρλ Λεκλέρ και Μαξ Φερστάπεν χωρίστηκαν από 72 χιλιοστά του δευτερολέπτου στην 3η περίοδο δοκιμών του GP Ισπανίας, ενώ η Mercedes έδειξε ξανά τη δυναμική ότι αρχίζει να πλησιάζει τις Ferrari και RBR.
Ο Σαρλ Λεκλέρ και η Ferrari παρέμειναν στην κορυφή των χρόνων και στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών της Βαρκελώνης, αλλά αυτή τη φορά οι Τζορτζ Ράσελ και Λιούις Χάμιλτον με τις δύο Mercedes W13 τον χώρισαν από τον Κάρλος Σάινθ. Πέμπτος, τρία δέκατα μακριά ο Μαξ Φερστάπεν.
Η Red Bull Racing εξέφρασε την ανησυχία της για τη μεταφορά πνευματικής ιδιοκτησίας της στην Aston Martin, όταν η τελευταία παρουσίασε στις πρώτες δοκιμές της Βαρκελώνης την βαρέως ανασχεδιασμένη AMR22. Μετά από έρευνα, ωστόσο, η FIA δεν διαπίστωσε τίποτα παράνομο.
Το αγωνιστικό τριήμερο με τις περισσότερες αναβαθμίσεις των μονοθεσίων της Formula 1 μέχρι στιγμής φέτος, το GP Ισπανίας στη Βαρκελώνη, ξεκίνησε με τον Σαρλ Λεκλέρ ταχύτερο κατά 79 χιλιοστά από τον Κάρλος Σάινθ και κατά 3 δέκατα από τον Μαξ Φερστάπεν.
Ο τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 επισκέφτηκε το αναμορφωτήριο νεαρών παραβατών Feltham Young Offenders Institution στα προάστια της αγγλικής πρωτεύουσας, και μίλησε στους ανερχόμενους μηχανικούς στο νεότευκτο συνεργείο τους.
Ο Μαρκ Πρίστλεϊ, πρώην επικεφαλής μηχανικός της McLaren, ρίχνει φως στο επεισοδιακό 2007 της McLaren, λέγοντας ότι ο Φερνάντο Αλόνσο ήταν ο μαγνήτης για όλους στην ομάδα του Ουόκινγκ, σε αντίθεση με τον πρωτοεμφανιζόμενο τότε Λιούις Χάμιλτον.
Η Honda έχει αποχωρήσει από το τέλος του 2021, και παρότι η Red Bull Racing ακόμη χρησιμοποιεί τους κινητήρες της, το όνομά της απουσιάζει από το σπορ. Όμως αυτό θα αλλάξει στο φετινό GP Ιαπωνίας.
Ο Κρίστιαν Χόρνερ παραδέχθηκε ότι οι αναβαθμίσεις της Ferrari F1-75 στο GP Ισπανίας το προσεχές τριήμερο θα κλιμακώσουν ξανά τη μάχη της Red Bull Racing με τη Scuderia, ενώ ο Χέλμουτ Μάρκο λέει ότι και η RB18 θα έχει επίσης νέες αναβαθμίσεις στον αγώνα της Καταλονίας.
Η «πέτρα του σκανδάλου» του δραματικού φινάλε του πρωταθλήματος του 2021 στο GP του Άμπου Ντάμπι, ο αγωνιστικός διευθυντής της FIA Μάικλ Μάσι, «είναι εδώ και μπορεί να τον χρησιμοποιήσουμε» είπε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Μοχάμεντ μπεν Σουλαγέμ.
Ο Σαρλ Λεκλέρ οδήγησε στο "Monaco Historique" την ιστορική Ferrari 312 που οδηγούσε ο Λάουντα την δεκαετία 70', αλλά τα πράγματα δεν πήγαν καλά για αυτόν, αφού την έστειλε στις μπαριέρες.
Ο Φερνάντο Αλόνσο έχει την επιθυμία, αλλά και την ταχύτητα, να μείνει για 2-3 χρόνια ακόμα στη F1, και η Alpine σκοπεύει να ξεκινήσει στο Βρετανικό GP τις συζητήσεις με τον Ισπανό για την ανανέωση του συμβολαίου του. Τι σκοπεύει να κάνει η ομάδα με το υπερ-ταλέντο Όσκαρ Πιάστρι.
Η Scuderia χρησιμοποίησε τη δεύτερη και τελευταία φετινή της ημέρα βιντοσκόπησης χθες στον ιταλικό "ναό της ταχύτητας", γράφοντας στο Twitter πως "η προσοχή μας τώρα εστιάζεται στη Βαρκελώνη την επόμενη εβδομάδα".
Μέσα σε τρεις μήνες ο Λιούις Χάμιλτον μεταμορφώθηκε από τον απόλυτο superstar πρωταγωνιστή της Formula 1 σε σχεδόν κομπάρσο της μάχης Λεκλέρ - Φερστάπεν για τον τίτλο, και λέει ότι "ακόμα είναι ένας αγώνας, αλλά από διαφορετική οπτική γωνία".
Ο τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής παραδέχθηκε ότι είναι υποκριτικό να αγωνίζεσαι στη F1 και να μιλάς για εξοικονόμηση ενέργειας. Και συνεχίζοντας τη δράση του για την προστασία του περιβάλλοντος και των πόρων, αμφισβητεί ακόμα και αν πρέπει να συνεχίσει την καριέρα του στο σπορ.
Σαρλ Λεκλέρ και Μαξ Φερστάπεν μάχονται φέτος για τον τίτλο της Formula 1, μεταφέροντας μια κόντρα από το παρελθόν, στην οποία κυριαρχούσε το μίσος. Τι συμβαίνει τώρα;
Μετά από δύο διαδοχικά GP που το μονοθέσιο της Scuderia δεν ήταν σε θέση να απειλήσει τη Red Bull RB18 του Μαξ Φερστάπεν, ο Σαρλ Λεκλέρ είπε ότι η ιταλική ομάδα πρέπει να εστιάσει την προσοχή της στη διαχείριση των ελαστικών στον αγώνα.
Για πρώτη φορά ο διευθυντής της πρωταθλήτριας, Τότο Βολφ, παραδέχθηκε ότι η Mercedes F1 ενδέχεται να εγκαταλείψει τις προσπάθειές της να κάνει το φετινό της μονοθέσιο να δουλέψει - παρά την ενθαρρυντική του απόδοση στις ελεύθερες δοκιμές του Μαϊάμι.
Πώς προέκυψε η τρίτη φετινή νίκη του Μαξ Φερστάπεν, στο Μαϊάμι, η προφανής πια ανωτερότητα της Red Bull RB18 απέναντι στη Ferrari F1-75 κατά 1-2 δέκατα στο γύρο, και πώς σκοπεύει να απαντήσει η Scuderia στην Ισπανία σε δύο εβδομάδες.
Ο Μαξ Φερστάπεν είδε πρώτος την καρό σημαία στο Μαϊάμι και πανηγύρισε την δεύτερη του σερί νίκη και τρίτη συνολικά στο πρωτάθλημα της Formula 1. Στη δεύτερη θέση ο Λεκλέρ και στην τρίτη ο Σάινθ.
Ο δημοσιογράφος του Sky Sports που βρίσκεται στο Grand Prix του Μαϊάμι τα έκανε μαντάρα εις διπλού, φέρνοντας σε δύσκολη θέση τόσο τη Βίνους Γουίλιαμς όσο και τον Πάολο Μπανκέρο.
Ο αγώνας της Formula 1 στο Μαϊάμι προκάλεσε το ενδιαφέρον πολλών αστέρων του αθλητισμού και του θεάματος που βρέθηκαν στην πίστα για να δουν τον αγώνα.
Οι δυο Ferrari ξεκινούν τον αγώνα πρώτες, με τον Λεκλέρ να βάζει υποψηφιότητα για την τρίτη του φετινή νίκη. Ο Φερστάπεν ωστόσο θα τα δώσει όλα για να κερδίσει, ενώ και ο Σάινθ διψά για την πρώτη του νίκη. Εσείς ποιος πιστεύετε ότι θα νικήσει στο Γκραν Πρι του Μαϊάμι; Ψηφίστε στο poll του SPORT24.