Ο Φερνάντο Αλόνσο είπε ότι δεν μετανιώνει για τίποτα στην εικοσαετή του καριέρα στη Formula 1, εκτός από ένα: το γεγονός ότι δεν αποχώρησε το 2015 ή το 2016, για να διεκδικήσει με μεγαλύτερες αξιώσεις μια δεύτερη καριέρα στους αγώνες αντοχής (WEC) και στο Ράλι Ντακάρ.
Καθώς ο όμιλος Volkswagen σκέφτεται σοβαρά το ενδεχόμενο εισόδου στη Formula 1 το 2026, και μάλιστα με δύο εταιρείες της -Porsche και Audi-, φημολογείται ότι εκτός από τη Red Bull υπάρχει και το ενδεχόμενο σύνδεσης και με τις McLaren και Williams.
Ο Λιούις Χάμιλτον είπε πως "για μια στιγμή στην πρώτη στροφή σκέφτηκα ότι θα μπορούσαμε να κερδίσουμε", αλλά στο τέλος του GP των ΗΠΑ παραδέχθηκε ότι η RBR και ο Μαξ Φερστάπεν είχαν το πάνω χέρι του αγώνα. Ο Τότο Βολφ εξήγησε πού χάθηκε η νίκη για τη Mercedes.
Ο Μαξ Φερστάπεν μίλησε για "επιθετική στρατηγική" και ο Λιούις Χάμιλτον για "ανωτερότητα όλο το τριήμερο" της Red Bull Racing, μετά την οριακή πρώτη νίκη του Ολλανδού στο Όστιν του Τέξας - σε μια πίστα που ανέκαθεν ταίριαζε στη Mercedes.
Απίθανο show από τον Σακίλ Ο' Νιλ, που πήγε το τρόπαιο του νικητή του αμερικανικού Grand Prix στο Μαξ Φερστάπεν και... ξεχάστηκε στο πόντιουμ χαρίζοντας μια ξεκαρδιστική σκηνή σε όσους παρακολουθούσαν την διαδικασία.
Πέντε στροφές πριν το φινάλε της σεζόν στη Formula 1 η μάχη ανάμεσα σε Φερστάπεν και Χάμιλτον καλά κρατεί. Δείτε τη βαθμολογία σε οδηγούς, κατασκευαστές, αλλά και το πρόγραμμα μέχρι το τέλος.
Σπουδαίος στην εκκίνηση ο Λούις Χάμιλτον, είχε την εσωτερική στην πρώτη στροφή και προσπέρασε αμέσως τον Μαξ Φερστάπεν στην θρυλική μάχη για τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή Formula 1 για το 2021.
Μετά από έξι πολ ποζίσιονς της Mercedes, ο Μαξ Φερστάπεν βρέθηκε στην πρώτη θέση της εκκίνησης για το αυριανό Grand Prix του Όστιν που αναμένεται συγκλονιστικό.
Ο Μαξ Φερστάπεν εξέφρασε την απορία του για τους λόγους της "αψιμαχίας" του με τον Λιούις Χάμιλτον στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών του GP των ΗΠΑ - ενώ παράλληλα είπε ότι η σχέση του με Άγγλο μετά τη σύγκρουση της Μόντσα δεν είναι κακή, διότι "προχωράμε και συγχωρούμε".
Η μεγαλύτερη έρευνα της ιστορίας της Formula 1, σε συνολικά 187 χώρες, ανέδειξε ποια ομάδα και ποιον οδηγό προτιμούν οι φίλοι του σπορ σε όλο τον πλανήτη - και τα αποτελέσματα θα σας εκπλήξουν.
Με τον πρώτο χρόνο του Σέρχιο Πέρεθ στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών η RB-Honda έδωσε νέο ενδιαφέρον στη μάχη με τη Mercedes στο Όστιν του Τέξας, ακόμα και δεδομένου ότι ο Λιούις Χάμιλτον θα βρισκόταν στην κορυφή των χρόνων αν δεν σβηνόταν ο ταχύτερος γύρος του.
Η Mercedes επιβεβαίωσε με ηχηρό τρόπο τον τίτλο του φαβορί στο Όστιν του Τέξας, καθώς οι Βάλτερι Μπότας και Λιούις Χάμιλτον ήταν σχεδόν ένα δευτερόλεπτο ταχύτεροι από την RBR και τον Μαξ Φερστάπεν στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές του GP ΗΠΑ.
Έξι αγώνες πριν το τέλος της θαυμαστής του καριέρας στη Formula 1, ο Κίμι Ράικονεν είπε ότι δεν θα του λείψει η αδρεναλίνη διότι "δεν είναι και τόσο διαφορετικό από το να οδηγώ ένα απλό αυτοκίνητο" και ότι πολλές από τις δραστηριότητες που ήδη κάνει είναι "πολύ πιο τρομακτικές".
Ο Σαρλ Λεκλέρκ της Ferrari βρέθηκε στο Fiserv Forum για να παρακολουθήσει από κοντά τον αγώνα των Μπακς με τους Νετς (02:30, Cosmote Sport 4, LIVE από το SPORT24 και LIVE SHOW με έκτακτη Game Night).
Ο εμβληματικός ηγέτης των Benetton και Renault F1 στα χρόνια των τίτλων του Μίκαελ Σουμάχερ και του Φερνάντο Αλόνσο, και πρώην μάνατζερ του Ισπανού, Φλάβιο Μπριατόρε, ετοιμάζεται να επιστρέψει στη Formula 1 - σε κάποιο διοικητικό πόστο του σπορ.
Σε μια από τις σπάνιες δηλώσεις του για τα χρόνια του στη Ferrari και τις αιτίες της αποτυχίας τους να γίνουν πρωταθλητές, ο Φερνάντο Αλόνσο είπε ότι η Scuderia δεν είχε τις προϋποθέσεις για να διεκδικήσει τα πρωταθλήματα της F1, αλλά και πως "τώρα σχεδιάζει τα πράγματα με διαφορετικό τρόπο".
Ο Σέρχιο Πέρεθ δήλωσε ότι ο Μαξ Φερστάπεν είναι πλέον ένας απολύτως ολοκληρωμένος οδηγός που αποδίδει σταθερά στο υψηλότερο επίπεδο, και μίλησε για τη δυσκολία να βρίσκεται δίπλα του στην ίδια ομάδα.
Ο Χάμιλτον είναι το "απόλυτο ταλέντο της φύσης, με φαινομενικό ένστικτο" είπε ο Νίκο Ρόσμπεργκ, προσφέροντας μια σπάνια σύγκριση των δύο πιο επιτυχημένων οδηγών της ιστορίας της F1 - του Βρετανού και του Μίκαελ Σουμάχερ.
Η μεγαλύτερη σεζόν της ιστορίας της Formula 1 θα είναι αυτή του 2022, καθώς η FIA ανακοίνωσε ότι θα περιλαμβάνει 23 αγώνες. Προστέθηκε το Μαϊάμι των ΗΠΑ, η Κίνα μένει για άλλη μια φορά εκτός, λόγω κορονοϊού, και τη θέση της θα πάρει η Ίμολα της Ιταλίας.
Λέγοντας πως «πρέπει κάποια στιγμή οι άνθρωποι που έχουν τον έλεγχο να ρωτήσουν τους εαυτούς τους αν διαθέτουν ηθική», ο Σεμπάστιαν Φέτελ κατηγόρησε τη F1 ότι βάζει τα κέρδη σε πρώτη προτεραιότητα διοργανώνοντας GP σε χώρες που καταπατούν τα ανθρώπινα δικαιώματα και θεσπίζουν με Νόμους το ρατσισμό και την ομοφοβία.
Ο Ματία Μπινότο της Ferrari είπε ότι η ομάδα του Μαρανέλο αποκόμισε πολύ σημαντικά οφέλη από τη νέα μονάδα ισχύος που εισήγαγε στην SF21 στο Σότσι και στην Κωνσταντινούπολη, και ότι άξιζε το ρίσκο ώστε να προετοιμαστεί καλύτερα για το 2022.
Ο Σεμπάστιαν Φέτελ εξέφρασε την άποψη πως η Formula 1 κινδυνεύει με αφανισμό αν δεν πάρει στα σοβαρά τις τεχνολογίες βιωσιμότητας και προστασίας του περιβάλλοντος - σε μια παγκόσμια σκηνή που πλέον όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες ετοιμάζουν την πλήρη μετάβασή τους στην ηλεκτροκίνηση.
Η τελική ταχύτητα της Mercedes στην Κωνσταντινούπολη ανάγκασε τον Κρίστιαν Χόρνερ της Red Bull να πει ότι η ισορροπία ισχύος στην κορυφή της F1 άλλαξε και πάλι υπέρ της πρώτης - ενώ πριν το GP Τουρκίας είχε δηλώσει πως η RBR υποπτεύεται ότι "κάτι είναι περίεργο" με το νέο κινητήρα της πρωταθλήτριας.
Ο Άλαν βαν ντερ Μέρβε, οδηγός του ιατρικού οχήματος στα GP της Formula 1, ενδέχεται να χάσει τη θέση του καθώς η επιλογή του να μην δεχθεί το εμβόλιο του κορονοϊού δυσκολεύει τις μετακινήσεις του. Και μαζί με αυτό, αναγκάζεται να αντιμετωπίζει και μηνύματα μίσους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Στο τελείωμα του GP Τουρκίας ο Λιούις Χάμιλτον ακούστηκε εκνευρισμένος για την απόφαση της Mercedes να τον καλέσει στα πιτς 8 γύρους πριν την καρό σημαία - αλλά παραδέχθηκε ότι ήταν μια δύσκολη απόφαση να τελειώσει τον αγώνα με ένα σετ ελαστικών.
Ο Μαξ Φερστάπεν είπε ότι το μεγαλύτερό του πρόβλημα στο GP Τουρκίας ήταν "να μην αποκοιμηθώ", καθότι δεν είχε την ταχύτητα να απειλήσει τη Mercedes W12 του Βάλτερι Μπότας, και έπρεπε να ακολουθεί διαρκώς ρυθμό προστασίας των ενδιάμεσων ελαστικών του.
Έξι στροφές πριν το φινάλε της σεζόν στη Formula 1 η μάχη ανάμεσα σε Φερστάπεν και Χάμιλτον καλά κρατεί. Δείτε τη βαθμολογία σε οδηγούς, κατασκευαστές, αλλά και το πρόγραμμα μέχρι το τέλος.
Ο Βάλτερι Μπότας κέρδισε απροβλημάτιστα το GP Τουρκίας σε βροχερές συνθήκες εμπρός από τον Μαξ Φερσταπεν, καθώς ο Λιούις Χάμιλτον τερμάτισε στην 5η θέση - παρότι ο ίδιος πίστευε ότι θα μπορούσε να είχε ανέβει στο βάθρο αν ολοκλήρωνε τον αγώνα με ένα σετ ελαστικών.
Ο Μαξ Φερστάπεν είπε ότι δεν είχε την ταχύτητα να διεκδικήσει την πολ ποζίσιον του GP Τουρκίας, αλλά ο διευθυντής της RBR Κρίστιαν Χόρνερ ακούστηκε αισιόδοξος ότι ο Ολλανδός θα είναι σε θέση να διεκδικήσει τη νίκη από τον Βάλτερι Μπότας στον αυριανό αγώνα – και, κυρίως, να μείνει εμπρός από τον Λιούις Χάμιλτον.
Ο Λιούις Χάμιλτον υποστηρίζει ότι η δυσκολία στις προσπεράσεις των φετινών μονοθεσίων και η διαφαινόμενη κοινή στρατηγική με όσους είναι εμπρός του, θα κάνει πολύ δύσκολο το έργο του να ανέβει από την 11η θέση στο βάθρο του τουρκικού GP.
Ο Λιούις Χάμιλτον και η Merceces κυριάρχησαν στις δοκιμές κατάταξης της Πόλης, και μετά τη ποινή 10 θέσεων για αλλαγή κινητήρα ο Βρετανός θα παραταχθεί στην 11η στον αυριανό αγώνα. Ο Βάλτερι Μπότας κέρδισε τον Φερστάπεν και έτσι θα είναι ο επικεφαλής της εκκίνησης.
Ο Λιούις Χάμιλτον ήταν τέσσερα δέκατα ταχύτερος από τους Μαξ Φερστάπεν και Σαρλ Λεκλέρ στις εναρκτήριες ελεύθερες δοκιμές του GP της Κωνσταντινούπολης - όμως η αλλαγή του κινητήρα της Mercedes W12 θα του κοστίσει 10 θέσεις στην εκκίνηση της Κυριακής.
H Honda θα αποχωρήσει από τη Formula 1 στο τέλος αυτής της σεζόν, στο πλαίσιο του οράματός της να γίνει εταιρεία μηδενικών ρύπων στο εγγύς μέλλον, ωστόσο η ιαπωνική εταιρεία θα συνεχίσει να συνεργάζεται με τη Red Bull Racing και τη νέα χρονιά.
Ο πρώην αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari, Στέφανο Ντομενικάλι, αποκάλυψε ότι η Scuderia είχε συζητήσεις με τον Λιούις Χάμιλτον για μια ενδεχόμενη μετακίνηση του πρωταθλητή στο Μαρανέλο, αλλά "ποτέ δεν ήταν σωστός ο χρονισμός" για να ντυθεί ο Βρετανός στα κόκκινα.