Τα πρώτα συμπεράσματα της έρευνας της Mercedes F1 για τις αιτίες του αποκλεισμού του Τζορτζ Ράσελ από τον αγώνα του Σπα, και για την απώλεια της νίκης του Βρετανού, εξήγησε ο αγωνιστικός διευθυντής μηχανολογίας της ομάδας Άντριου Σόβλιν.
Η Alpine F1 συνεχίζει την πλήρη της αναδιάρθρωση: μετά την πρόσληψη του Νταβίντ Σάντσεζ στην ηγεσία του τεχνικού τμήματος, και του Φλάβιο Μπριατόρε για την υψηλή διοίκηση, τώρα ανακοίνωσε ότι ο μόλις 36χρονος Όλιβερ Όουκς είναι ο νέος διευθυντής της ομάδας.
Καθώς η McLaren MCL38 δείχνει πλέον να είναι σταθερά ταχύτερη της Red Bull RB20 σε κάθε σιρκουί της Formula 1, η αγγλική ομάδα θα εξετάσει μέσα στο καλοκαίρι αν πρέπει να δώσει την προτεραιότητα στον Λάντο Νόρις για τη -μακρινή, όπως φαντάζει προς το παρόν- πιθανότητα της διεκδίκησης του φετινού τίτλου από τον Μαξ Φερστάπεν.
Με τις πρόσφατες ανακοινώσεις της συμφωνίας του Κάρλος Σάινθ με τη Williams και του Εστεμπάν Οκόν με τη Haas συμπληρώνεται σταδιακά το ρόστερ της Formula 1 για τη νέα σεζόν, καθώς απομένει ελεύθερη πλέον από μία θέση στις Mercedes, Alpine, RB και Sauber.
Η πρωταθλήτρια της Formula 1 αποφάσισε στην κρίσιμη σύσκεψη της Δευτέρας (29/7) να κρατήσει τον Σέρτζιο Πέρεζ στο γκαράζ δίπλα στον Μαξ Φερστάπεν και μετά τις διακοπές του καλοκαιριού - αντί να τον αντικαταστήσει με έναν εκ των Ντάνιελ Ρικιάρντο ή Λίαμ Λόσον.
Η Williams έκανε το “κόλπο γκρόσο” και εξασφάλισε τις υπηρεσίες του Κάρλος Σάινθ από τις Audi και Alpine, ανακοινώνοντας ότι υπέγραψε διετές συμβόλαιο με τον Ισπανό - που θα πάρει τη θέση του Λόγκαν Σάρτζεαντ στη νέα σεζόν της Formula 1.
Η πρωταθλήτρια της Formula 1 θα έχει εκτενή σύσκεψη σήμερα (29/07) για να αποφασίσει αν θα κρατήσει τον Σέρτζιο Πέρεζ στο γκαράζ δίπλα στον Μαξ Φερστάπεν μετά τις διακοπές του Αυγούστου, έπειτα από μια σειρά απογοητευτικών εμφανίσεων του Μεξικανού, ή αν θα τον αντικαταστήσει με έναν εκ των Ντάνιελ Ρικιάρντο ή Λίαμ Λόσον.
Μετά το τέλος του GP Βελγίου, και πριν οι αγωνοδίκες αποφασίσουν τον αποκλεισμό του Τζορτζ Ράσελ και την απόδοση της νίκης του αγώνα στον Λιούις Χάμιλτον, ο επτάκις πρωταθλητής είχε κάνει σαφή την ενόχλησή του για το γεγονός ότι η Mercedes δεν τον είχε ενημερώσει ότι ο νεαρός Άγγλος με την έτερη W15 επέλεξε στρατηγική μόνο ενός πιτ-στοπ.
Η απώλεια 18 βαθμών μετά τον αποκλεισμό του Τζορτζ Ράσελ από το GP του Σπα ήταν ένα πλήγμα για τη Mercedes στη μάχη του πρωταθλήματος κατασκευαστών, αλλά κατά τα άλλα δεν άλλαξαν πολλά στην κορυφή της βαθμολογίας των οδηγών της Formula 1.
Η ομάδα της Mercedes F1 και ο διευθυντής της, Τότο Βολφ, ανέφεραν σε ανακοίνωσή τους μετά τον αποκλεισμό του Τζορτζ Ράσελ από το GP Βελγίου ότι αποδέχονται πλήρως την απόφαση των αγωνοδικών.
Δυόμισι ώρες μετά τη νίκη του Τζορτζ Ράσελ στον αγώνα του Σπα, στον 14ο φετινό αγώνα της Formula 1, οι αγωνοδίκες ανακοίνωσαν τον αποκλεισμό του Άγγλου διότι η Mercedes W15 βρέθηκε 1,5 κιλό ελαφρύτερη από το κατώτατο όριο βάρους των 798 κιλών, δίνοντας τη νίκη στον Λιούις Χάμιλτον. Διαβάστε την αναλυτική έκθεση των αγωνοδικών.
Οι αγωνοδίκες του GP Βελγίου επιβεβαίωσαν τον αποκλεισμό του Τζορτζ Ράσελ από τα τελικά αποτελέσματα του νικητή Τζορτζ Ράσελ, διότι η Mercedes W15 του νεαρού Άγγλου βρέθηκε στον τεχνικό έλεγχο να είναι κάτω από το κατώτερο επιτρεπτό όριο βάρους κατά 1,5 κιλό.
Λίγες ώρες μετά το θρίαμβό του στο GP Βελγίου, ο Τζορτζ Ράσελ απειλείται με αποκλεισμό από τον αγώνα και με την απώλεια της τρίτης νίκης της καριέρας του στη Formula 1 - διαβάστε γιατί.
Παρά την απώλεια μίας ακόμα νίκης, ο Μαξ Φερστάπεν αύξησε -έστω και λίγο- τη διαφορά του στην κορυφή του πρωταθλήματος από τον Λάντο Νόρις, εκμεταλλευόμενος την αγωνιστική άνοδο της Mercedes και τη νέα νίκη του Τζορτζ Ράσελ στο Βέλγιο. Αντίθετα, η Red Bull είδε τη McLaren να την πλησιάζει κι άλλο στους κατασκευαστές, στους 43 βαθμούς.
Ο Τζορτζ Ράσελ έκανε μια εμφάνιση που αρμόζει σε πολύ μεγάλους οδηγούς της Formula 1, κατορθώνοντας να κερδίσει το GP Βελγίου με στρατηγική ενός πιτ-στοπ που έμοιαζε παρανοϊκή πριν τον αγώνα, αντέχοντας μέχρι τέλους στην πίεση του Λιούις Χάμιλτον στο απρόσμενο 1-2 της Mercedes στο Σπα. Τρίτος στο βάθρο ο Πιάστρι, εμπρός από τους Λεκλέρ και Φερστάπεν.
Η McLaren επέλεξε να ρυθμίσει τις MCL38 των Λάντο Νόρις και Όσκαρ Πιάστρι με χαμηλή άντωση, θυσιάζοντας ένα καλύτερο αποτέλεσμα στις χθεσινές βροχερές κατάταξης του GP Βελγίου προκειμένου να καρπωθεί σημαντικά οφέλη στον σημερινό αγώνα του Σπα (28/07, 16:00) - αρκεί αυτός να μείνει στεγνός.
Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος στις βροχερές δοκιμές κατάταξης του GP Βελγίου, όμως ο Ολλανδός θα πέσει στην 11η θέση της αυριανής εκκίνησης λόγω της ποινής 10 θέσεων για την αλλαγή κινητήρα. Έτσι, την πολ ποζίσιον καρπώθηκε ο Σαρλ Λεκλέρ, που έβγαλε έναν εντελώς απρόσμενο "λαγό από το καπέλο" μόλις στον τελευταίο του γύρο στο Q3!
Το ατύχημα του Λανς Στρολ με την Aston Martin AMR24 και έπειτα η έντονη βροχόπτωση διέκοψαν δύο φορές την τρίτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών του GP Βελγίου, 14ου φετινού γύρου της Formula 1, με αποτέλεσμα να μείνουν μέχρι τέλους οι χρόνοι της αρχής με τα ενδιάμεσα βρόχινα ελαστικά.
Ο Λάντο Νόρις ηγήθηκε του 1-2 της McLaren στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Βελγίου, καθώς ήταν δύο δέκατα του δευτερολέπτου ταχύτερος από τον Όσκαρ Πιάστρι - ενώ ο Μαξ Φερστάπεν με τη Red Bull RB20 ακολούθησε στα 2 χιλιοστά τον Αυστραλό.
Η Formula 1 ανακοίνωσε και επίσημα ότι η Red Bull Racing άλλαξε τον θερμικό κινητήρα της RB20 του Μαξ Φερστάπεν στο Σπα, και δεδομένου ότι τοποθέτησε τον πέμπτο του Ολλανδού για φέτος αυτομάτως του επεβλήθη ποινή 10 θέσεων στην εκκίνηση της Κυριακής.
Ο Μαξ Φερστάπεν με τη Red Bull RB20 κυριάρχησε στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές του GP Βελγίου, εμπρός από τον Όσκαρ Πιάστρι της McLaren και τον Άλεξ Άλμπον της Williams με τη μαλακή γόμα - ενώ νωρίτερα ήταν επικεφαλής ακόμα και με τα σκληρά ελαστικά.
Μετά το πολύ αργό σιρκουί της Βουδαπέστης, η Formula 1 βρίσκεται αυτό το τριήμερο (26-28 Ιουλίου) σε μια εντελώς αντιδιαμετρική πίστα - στο πολύ γρήγορο Σπα, σε εκείνη που προκαλεί το μεγαλύτερο δέος όλων, για τον 14ο γύρο του φετινού πρωταθλήματος. Διαβάστε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τον ανταγωνισμό, τη στρατηγική του αγώνα και το πρόγραμμα του τριημέρου.
Ένα ακόμα ατύχημα του Σέρτζιο Πέρεζ, στις δοκιμές κατάταξης του GP της Βουδαπέστης, πρόσθεσε σχεδόν 1 εκατομμύριο ευρώ στο φετινό του λογαριασμό. Δείτε πόσο έχουν κοστίσει φέτος στη RBR τα ατυχήματα του Μεξικανού.
Μετά τη συμφωνία της με τον Όλιβερ Μπέρμαν, η Haas F1 έκλεισε το δίδυμο οδηγών της για το 2025 ανακοινώνοντας και επίσημα την (πολυετή) συμφωνία της με τον Εστεμπάν Οκόν.
Η Red Bull Racing φέρεται να έχει καταλήξει στην απόφαση να αλλάξει τον κινητήρα V6 της RB20 του Μαξ Φερστάπεν στον αγώνα του Σπα το προσεχές τριήμερο (26-28/07), που σημαίνει ότι ο Ολλανδός θα παραταχθεί στην εκκίνηση της Κυριακής δέκα θέσεις πιο πίσω από αυτή που θα κερδίσει στις δοκιμές κατάταξης.
Το 14ο Grand Prix του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος της Formula 1, που διεξάγεται στην ιστορική πίστα του Σπα Φρανκοσάμπ του Βελγίου, θα μεταδοθεί ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή, 28 Ιουλίου, στις 16:00 στον ΑΝΤ1 και στο ΑΝΤ1+ (https://www.antennaplus.gr).
Ο νέος νικητής της Formula 1, με το θρίαμβό του στο GP Ουγγαρίας, είναι ένα φαινομενικό ταλέντο που κατακτούσε το πρωτάθλημα των μικρότερων κατηγοριών στην πρώτη σεζόν σε καθεμία από αυτές, και εντέλει έγινε νικητής της F1 μόλις στο 35ο του GP. Και, όπως δηλώνει ο ίδιος, μπορεί να γίνει ακόμα καλύτερος.
Μετά το σάλο που προκάλεσαν τα σχόλια του τηλε-σχολιαστή Νίκο Ρόσμπεργκ ότι ο Μαξ Φερστάπεν συμμετείχε σε διαδικτυακούς αγώνες αυτοκινήτου μέχρι τις 3 τα ξημερώματα της Κυριακής, ξενυχτώτας πριν το GP Ουγγαρίας, ο Ολλανδός συμφώνησε με τη Red Bull Racing να μην επαναλάβει μια ανάλογη αγρυπνία.
Ο νέος εκτελεστικός διευθυντής της Alpine F1, Φλάβιο Μπριατόρε, φέρεται να επιμένει για τις μονάδες ισχύος της Mercedes HPP, από τη στιγμή που η Renault κλίνει προς την απόφαση -αν δεν την έχει λάβει ήδη- να πάψει να είναι κατασκευαστής κινητήρων στη Formula 1.
Ο πρώην διευθυντής της Scuderia Ferrari, Ματία Μπινότο, θα αναλάβει από την 1η Αυγούστου 2024 το πρόγραμμα της εισόδου της Audi στη Formula 1 - όπως ανακοίνωσε η εταιρεία του Ίνγκολσταντ. Παρελθόν από την ομάδα ο Αντρέας Σιντλ.
Μετά τον “εφιάλτη” των οδηγών στο περσινό GP του Κατάρ, η FIA ετοιμάζεται να δοκιμάσει στο Ζάντβοορτ μετά τις καλοκαιρινές διακοπές το πρώτο σύστημα κλιματισμού για τους οδηγούς της Formula 1.
Δεν είναι τόσο το αποτέλεσμα -το θριαμβευτικό 1-2 των Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις- της McLaren αυτό που μένει από το GP της Βουδαπέστης, αλλά η επιβεβαίωση ότι πλέον η ομάδα του Ουόκινγκ έχει το ανώτερο μονοθέσιο της F1, για πρώτη φορά μετά από μιάμιση δεκαετία. Όμως, έπνιξε αυτόν τον τόσο σημαντικό θρίαμβό της μέσα σε ένα έντονο "μούδιασμα" για τον τρόπο που χειρίστηκε τις ισορροπίες των δύο οδηγών της.
Τηλεκριτικοί όπως ο Νίκο Ρόσμπεργκ αποδίδουν τα νεύρα του Μαξ Φερστάπεν στο GP Ουγγαρίας στο ξενύχτι του Ολλανδού στη motorhome του το βράδυ του Σαββάτου, όπου καθισμένος στον προσομοιωτή του συμμετείχε σε διαδικτυακούς αγώνες αυτοκινήτων μέχρι τις 3 το πρωί. Η Red Bull το επιβεβιώνει, αλλά δεν το θεωρεί πρόβλημα.
Ιδιαίτερα εκνευρισμένος με την έκβαση που είχε για εκείνον το GP Ουγγαρίας, ο Μαξ Φερστάπεν είπε ότι “μπορούνε να πάνε να γ***” όσοι του ασκούν κριτική για το ατύχημα του με τον Λιούις Χάμιλτον και για τη συμπεριφορά του απέναντι στην ομάδα του στη ραδιοεπικοινωνία.
Όσο εναλλάσσονται οι νικητές της Formula 1 ο Μαξ Φερστάπεν εξακολουθεί να απολαμβάνει ένα σημαντικό προβάδισμα στην κορυφή της βαθμολογίας της Formula 1 - όμως, με το 1-2 που πέτυχε σήμερα η McLaren έκανε άλλο ένα βήμα πιο κοντά στη Red Bull Racing στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Το φαινομενικό ταλέντο του Όσκαρ Πιάστρι τον έφτασε στην πρώτη του νίκη στην καριέρα του στη F1, στο GP Ουγγαρίας, αφού πρώτα η McLaren του στέρησε την πρωτοπορία στο δεύτερο πιτ-στοπ και έκτοτε ζητούσε επανειλλημένα από τον Λάντο Νόρις να την παραχωρήσει πίσω στον Αυστραλό. Τρίτος ο Λιούις Χάμιλτον, μετά από σύγκρουση με τον Μαξ Φερστάπεν που έμεινε στην 5η θέση.
Το παιδί-θαύμα της Formula 1, ο Αυστραλός Όσκαρ Πιάστρι, έφτασε στα 22 χιλιοστά από την πολ ποζίσιον του GP Ουγγαρίας, και παρότι είπε ότι θα πρέπει με τον Λάντο Νόρις να είναι “έξυπνοι” για να κρατήσουν το 1-2 για τη McLaren στον αγώνα, δήλωσε ότι θα δώσει τη μάχη του με τον Άγγλο για την πρώτη του νίκη στο σπορ.
Ο Μαξ Φερστάπεν χτύπησε με δύναμη το τιμόνι της Red Bull RB20 μετά την αποτυχία του να κερδίσει τις McLaren και τους Λάντο Νόρις και Όσκαρ Πιάστρι στη μάχη της πολ ποζίσιον του GP Ουγγαρίας - και έπειτα φάνηκε απογοητευμένος δηλώνοντας πως “πρέπει να μείνουμε ρεαλιστές” ενόψει του αυριανού αγώνα (21/07, 16:00).
Ο Λάντο Νόρις και ο Όσκαρ Πιάστρι με τις δύο McLaren MCL38 είχαν την πιο ηχηρή απάντηση για το ντόρο της μεγάλης αναβάθμισης της Red Bull RB20, καθώς με τους δύο πρώτους χρόνους στο Q3 των δοκιμών κατάταξης της Βουδαπέστης άφησαν στην τρίτη θέση τον Μαξ Φερστάπεν.
Ο Λάντο Νόρις παρέμεινε επικεφαλής στις ελεύθερες δοκιμές του Χανγκαρόρινγκ, καθώς σημείωσε και σήμερα (20/07) τον ταχύτερο γύρο με διαφορά 44 χιλιοστών του δευτερολέπτου από τον Όσκαρ Πιάστρι με την έτερη McLaren MCL38.