Ο Λιούις Χάμιλτον έπλεξε το εγκώμιο του θρύλου της Formula 1 Μίκαελ Σουμάχερ σε ένα νέο βιβλίο που κυκλοφόρησε για τον Γερμανό, λέγοντας μεταξύ άλλων ότι “τον έβλεπα πάντοτε ως πρότυπο” και ότι “περισσότερο από τον πρωταθλητή με εντυπωσιάζει ο άνθρωπος που είναι”.
Παρά τις προσπάθειες της Scuderia, πλέον αποκλείστηκε το ενδεχόμενο συμμετοχής του Λιούις Χάμιλτον με το cavallino στις δοκιμές της Formula 1 το Δεκέμβριο, αμέσως μετά από το τελευταίο GP στο Άμπου Ντάμπι. Ποιο είναι το σενάριο στο οποίο κλίνει πλέον η ιταλική ομάδα.
Ο διευθυντής της Scuderia Ferrari, Φρεντ Βασέρ, επιβεβαίωσε το παλαιότερο δημοσίευμα του βρετανικού “Guardian” ότι ο Λιούις Χάμιλτον και η ιταλική ομάδα υπέγραψαν στις αρχές του φετινού χρόνου το πολυετές συμβόλαιό τους, που ξεκινά το 2025, σε χρόνο-ρεκόρ.
Τρία χρόνια μετά το σκανδαλώδες φινάλε της σεζόν του 2021, όταν οι παράτυπες αποφάσεις του αγωνιστικού διευθυντή των GP Μάικλ Μάσι στέρησαν τον όγδοο τίτλο του Λιούις Χάμιλτον, ο διευθυντής της Mercedes F1 Τότο Βολφ μίλησε ξανά για το θέμα και για τον Μάσι, συμπληρώνοντας ότι “ο Λιούις άξιζε να είναι ο μόνος με οκτώ τίτλους”.
Ο Τότο Βολφ αποκάλυψε ποιος ήταν ο πρώτος άνθρωπος που του έδωσε στα ξεκινήματα του 2024 την πληροφορία ότι ο Λιούις Χάμιλτον είχε συμφωνήσει με τη Ferrari για το ‘25, και επίσης ότι ο τρόπος που εξελίχθηκαν τα πράγματα δεν του έδωσε την ευκαιρία να διεκδικήσει τους Σαρλ Λεκλέρ και Λάντο Νόρις για λογαριασμό της Mercedes.
Ο διευθυντής της Red Bull Racing, Κρίστιαν Χόρνερ, θεωρεί πολύ πιθανό να αναβιώσει η μονομαχία του Μαξ Φερστάπεν με τον Λιούις Χάμιλτον του χρόνου στη Formula 1, καθώς πιστεύει ότι "η Ferrari είναι μια ομάδα που κερδίζει έδαφος και δυναμώνει".
Παντελώς αποκαρδιωμένος μετά το GP Βραζιλίας, ο Λιούις Χάμιλτον είπε ότι δεν μπορεί πλέον να περιμένει να τελειώσει η πολύ κακή αγωνιστική περίοδος που διανύει με τη Mercedes από το τέλος Αυγούστου - ενόψει της μετάβασής του στην Ιταλία, για τη Scuderia Ferrari, στις αρχές του Ιανουαρίου.
Μέσα σε όλα όσα χαοτικά συνέβησαν το περασμένο τριήμερο στο Ιντερλάγκος, στο πλαίσιο του GP Βραζιλίας, ο Λιούις Χάμιλτον εντέλει κατάφερε να κάνει λίγους γύρους επίδειξης με τη McLaren MP4/5Β του Άιρτον Σένα - και εμφανίστηκε ιδιαίτερα συγκινημένος για αυτό.
Η ραγδαία βελτίωση της απόδοσης της Ferrari SF-24 από το Σεπτέμβριο και μετά στη Formula 1 αφήνει εντυπωσιασμένο -και πιθανότατα και πολύ αισιόδοξο- τον Λιούις Χάμιλτον ενόψει της μετάβασής του στο Μαρανέλο σε δύο μήνες.
Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων φόρου τιμής στον Άιρτον Σένα για τα 30 χρόνια, φέτος, από την απώλεια του μεγάλου Παουλίστα, ο Λιούις Χάμιλτον θα οδηγήσει τη McLaren MP4/5B με την οποία αγωνιζόταν στη F1 ο Βραζιλιάνος το 1990. Τι έγραψε πριν από 10 χρόνια ο Βρετανός για το μεγάλο του, παιδικό ίνδαλμα.
"Δεν έχω βγει από την πίστα σε αγώνα με τετ-α-κε, τουλάχιστον από όσο θυμάμαι, κι αν έχει συμβεί ίσως έγινε μόνο μία φορά" είπε ο Λιούις Χάμιλτον μετά την εγκατάλειψή του στην αμμοπαγίδα της στροφής 19 στην πίστα του Όστιν, στο 2ο γύρο του GP των ΗΠΑ. Όμως, όντως δεν έχει βγει ποτέ σε αγώνα με δικό του οδηγικό σφάλμα;
Η ανενόχλητη έξοδος και εγκατάλειψη του Λιούις Χάμιλτον στο δεύτερο γύρο του GP των ΗΠΑ δεν ήρθε από λάθος του ίδιου του επτάκις πρωταθλητή, τόνισαν κατηγορηματικά οι Τζορτζ Ράσελ και Τότο Βολφ, καθώς ο νεαρός Βρετανός είπε ότι “δείχνει τι είδους τέρας έχουμε να αντιμετωπίσουμε” σχετικά με την απόδοση της Mercedes W15.
Το παρελθόν της Formula 1 είναι γεμάτο με ιστορίες στις οποίες οδηγοί στύλωσαν τα πόδια και άσκησαν βέτο για άλλους οδηγούς στην ομάδα τους, αλλά αυτό δεν συνέβη στην περίπτωση του Σαρλ Λεκλέρ με τη Ferrari πριν τη συμφωνία της Scuderia με τον Λιούις Χάμιλτον. Αντίθετα, ο Μονεγάσκος το είδε περισσότερο ως ευκαιρία και λιγότερο ως απειλή.
Η κατάκτηση του όγδοου τίτλου με τη Ferrari είναι “ο στόχος που δίνει τρομερό κίνητρο” στον Λιούις Χάμιλτον, και αυτό προϋποθέτει από τον Βρετανό επτάκις πρωταθλητή να κάνει “μαγικά” στη Scuderia την προσεχή τριετία, είπε ο πρώην διευθυντής της Haas F1 Γκούντερ Στάινερ.
Στις καθιερωμένες δοκιμές της Formula 1 μετά το τέλος της αγωνιστικής χρονιάς, είθισται όσοι οδηγοί αλλάζουν ομάδα να κάθονται για πρώτη φορά τις μέρες μετά το GP του Άμπου Ντάμπι στα καινούρια τους μονοθέσια - και για το σκοπό η Ferrari προσπαθεί να πείσει τη Mercedes να επιτρέψει την πρόωρη αποδέσμευση του Λιούις Χάμιλτον.
Δύο μεγάλοι Βρετανοί πρωταθλητές του παρελθόντος της Formula 1, ο Σερ Τζάκι Στιούαρτ και ο Νάιτζελ Μάνσελ, σχολίασαν την απόφαση του Λιούις Χάμιλτον να ανοίξει το 2025 το νέο κεφάλαιο της Ferrari στη θαυμαστή του καριέρα - και προέβλεψαν πώς θα μπορούσε να εξελιχθεί η συνεργασία του με τη Scuderia.
Ο Λιούις Χάμιλτον έβγαλε την στολή του και μπήκε σε ρόλο σχεδιαστή και συγκεκριμένα του οίκου, Dior. Ο πολυτελής οίκος ετοιμάζει νέα συλλογή από αειφόρα υλικά και χωρίς δέρμα ζώων κατόπιν αιτήματος του θρύλου της Formula 1.
Εκείνο το πρωί -στο τέλος του περασμένου Ιανουαρίου- που ο Λιούις Χάμιλτον επισκέφτηκε τον Τότο Βολφ στο σπίτι του στην Οξφόρδη, για να πάρουν μαζί το πρωινό τους και να του ανακοινώσει ότι το 2025 θα φύγει για τη Ferrari, ακόμα και ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής ένιωσε φόβο.
Πριν γίνει ο πιο επιτυχημένος οδηγός της ιστορίας της Formula 1, ο Λιούις Χάμιλτον πάσχιζε από την εφηβική του ηλικία από προβλήματα ψυχικής υγείας, λόγω των αγωνιστικών πιέσεων και του bullying που δεχόταν στο σχολείο του - όπως αποκάλυψε σε συνέντευξή του στους Times του Λονδίνου.
Ο Λιούις Χάμιλτον ήταν ο μόνος από τους πρωταγωνιστές της Formula 1 που εκκίνησε με τη μαλακή γόμα στο GP Σιγκαπούρης (σε σχέση με τη μέση γόμα όλων των υπόλοιπων) και, όπως αποδείχθηκε στον αγώνα της Μαρίνα Μπέι με τη φτωχή του 6η θέση, ήταν μια λανθασμένη απόφαση.
Ο Τότο Βολφ αποκάλυψε ότι οι δύο οδηγοί της Mercedes, Λιούις Χάμιλτον και Τζορτζ Ράσελ, διαγνώστηκαν μετά τον αγώνα της Formula 1 στη Μαρίνα Μπέι με θερμοπληξία - όχι βαριάς μορφής, αλλά αρκετή για να τους κρατήσει μακριά από τις υποχρεώσεις τους προς τον Τύπο.
Ο Σαρλ Λεκλέρ και ο Λιούις Χάμιλτον, που θα διαμορφώσουν το 2025 το οδηγικό δίδυμο της Ferrari, εξέφρασαν την πίστη τους στη Scuderia όταν κλήθηκαν -στο πλαίσιο του GP του Αζερμπαϊτζάν- να σχολιάσουν το γεγονός ότι εντέλει δεν θα συνεργάζονται από τον Μάρτιο με τον Άντριαν Νιούι.
Ο διευθυντής της Mercedes F1 Τότο Βολφ ξεκαθάρισε σε συνέντευξή του στο BBC ότι δεν υπάρχει κανένα αρνητικό συναίσθημα στις σχέσεις της ομάδας με τον Λιούις Χάμιλτον, και ότι μετά από 12 χρόνια η μεταγραφή του Βρετανού στη Scuderia το 2025 θα βοηθήσει και τις δύο πλευρές να αναγεννηθούν.
Ο περιβόητος μηχανικός του Μαξ Φερστάπεν, Τζιανπιέρο Λαμπιάσε, φέρεται να αρνήθηκε την πρόταση της Scuderia να μεταβεί το 2025 στο Μαρανέλο, για να συνεργαστεί με τον Λιούις Χάμιλτον, και αντ’ αυτού επέλεξε να μείνει πιστός στη Red Bull Racing και στον Ολλανδό.
Τέσσερις μήνες πριν γίνει και επίσημα οδηγός της Scuderia Ferrari, ο Λιούις Χάμιλτον δήλωσε ενθουσιασμένος για τη νίκη της ιταλικής ομάδας μέσα στην πατρίδα της, και συμπλήρωσε ότι "ήδη οι τιφόζι με κοιτάζουν διαφορετικά και ένιωσα να συνδέονται μαζί μου".
Μετά από αμέτρητες κυριαρχικές νίκες του Μαξ Φερστάπεν, τώρα του Λάντο Νόρις στο Ζάντβορτ αλλά και του ίδιου του Λιούις Χάμιλτον την περασμένη δεκαετία με τη Mercedes F1, ο Βρετανός είπε ότι προτιμά να κατακτά τις νίκες στη Formula 1 με ισχυρό ανταγωνισμό.
Σαν να μην του έφτανε η 12η θέση στην οποία περιορίστηκε στις δοκιμές κατάταξης του Ζάντβορτ, ο ο Λιούις Χάμιλτον δέχθηκε και ποινή ακόμα 3 θέσεων διότι εμπόδισε τον Σέρτζιο Πέρεζ της Red Bull. Αποκλεισμός του Άλεν Άλμπον της Williams, που έχασε την 8η θέση λόγω τεχνικής παρατυπίας.
Μετά από τον απρόσμενο αποκλεισμό του στο Q2 των δοκιμών κατάταξης του Ολλανδικού GP, και ειδικά με την απειλή μιας ενδεχόμενης ποινής επειδή φάνηκε να μπλόκαρε τον γρήγορο γύρο του Σέρτζιο Πέρεζ, ο Λιούις Χάμιλτον είπε ότι δεν έχει ελπίδες για τον αυριανό αγώνα - και εξήγησε τι πήγε στραβά στις κατατακτήριες του Ζάντβορτ.
Λίγους μήνες πριν ξεκινήσει το νέο το συμβόλαιο με τη Ferrari, που πιστεύεται ότι είναι διάρκειας 2+1 ετών (μέχρι το τέλος του 2027), ο Λιούις Χάμιλτον παραδέχθηκε ότι παραμένει “ερωτευμένος” με τη Formula 1 αλλά είναι πολλές οι φορές που πλέον σκέφτεται αν μπορεί να αντέξει τις απαιτήσεις της.
Η έλευση του Λιούις Χάμιλτον στο Μαρανέλο απέχει λιγότερο από πέντε μήνες πλέον, και πληροφορίες από την Ιταλία αναφέρουν ότι ήδη η Scuderia λαμβάνει τις αποφάσεις της για το σχεδιασμό του cavallino του 2025 με βάση τις επιρροές από το οδηγικό στιλ του Βρετανού.
Η απόφαση του Λιούις Χάμιλτον να μεταβεί στη Ferrari το 2025 θα στερήσει από τη Mercedes F1 την πολύπλευρη εμπειρία -και φυσικά την ταχύτητα- του επτάκις παγκόσμιου πρωταθλητή. Ο επιχειρησιακός διευθυντής μηχανολογίας της ομάδας, Άντριου Σόβλιν, εξηγεί περισσότερα.
Πώς ο Λιούις Χάμιλτον έβρισκε, στην αρχή της φετινής σεζόν της Formula 1, δυσεπίλυτο το πρόβλημα της θερμικής διαχείρισης των ελαστικών βάσει του ιδιαίτερού του οδηγικού στιλ - και πώς εντέλει κατάφερε να το λύσει για να επιστρέψει στο πρώτο σκαλί του βάθρου στο Σίλβερστοουν.
Μετά το τέλος του GP Βελγίου, και πριν οι αγωνοδίκες αποφασίσουν τον αποκλεισμό του Τζορτζ Ράσελ και την απόδοση της νίκης του αγώνα στον Λιούις Χάμιλτον, ο επτάκις πρωταθλητής είχε κάνει σαφή την ενόχλησή του για το γεγονός ότι η Mercedes δεν τον είχε ενημερώσει ότι ο νεαρός Άγγλος με την έτερη W15 επέλεξε στρατηγική μόνο ενός πιτ-στοπ.
Ιδιαίτερα εκνευρισμένος με την έκβαση που είχε για εκείνον το GP Ουγγαρίας, ο Μαξ Φερστάπεν είπε ότι “μπορούνε να πάνε να γ***” όσοι του ασκούν κριτική για το ατύχημα του με τον Λιούις Χάμιλτον και για τη συμπεριφορά του απέναντι στην ομάδα του στη ραδιοεπικοινωνία.
Διαχρονικά υπέρμαχος της εξάλειψης των διακρίσεων, ο Λιούις Χάμιλτον είπε ότι η απόφαση του Ραλφ Σουμάχερ να αποκαλύψει ότι είναι ομοφυλόφιλος “απελευθερώνει και άλλους για να κάνουν το ίδιο” - και με αυτή την αφορμή μίλησε εκ νέου για την πρόοδο της F1 σε αυτόν τον τομέα.
Η Mercedes ετοιμάζει μια σειρά από αναβαθμίσεις του φετινού της μονοθεσίου W15 για τα δύο τελευταία GP του Ιουλίου, και ο Λιούις Χάμιλτον πιστεύει ότι με αυτές η ομάδα του Μπράκλεϊ θα μπορεί να διεκδικεί επί ίσοις όροις τις νίκες στα GP της Formula 1.
Εμμέσως πλην σαφώς ο διευθυντής της Scuderia Ferrari Φρεντ Βασέρ επιβεβαίωσε τις πληροφορίες ότι ο Λιούις Χάμιλτον έχει υπογράψει με την ιταλική ομάδα συμβόλαιο 2 ετών με την οψιόν για ένα ακόμη, λέγοντας ότι η επιλογή του Άγγλου να πάει στο Μαρανέλο “στέλνει ένα μήνυμα” στη F1.
Μετά από 56 αγώνες και 945 ημέρες -από το GP της Τζέντα το Νοέμβριο του 2021- ο Λιούις Χάμιλτον επέστρεψε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου με την 104η νίκη της καριέρας του στη Formula 1, στο χθεσινό GP Βρετανίας, και με τη νίκη αυτή έσπασε ή επέκτεινε μια σειρά από ρεκόρ.
Ο Λιούις Χάμιλτον παραδέχθηκε ότι υπήρξαν στιγμές στις 945 ημέρες που μεσολάβησαν από την τελευταία του νίκη στη Formula 1 (στο Άμπου Ντάμπι το 2021) που πίστεψε ότι δεν θα κέρδιζε ποτέ ξανά στο σπορ, που “δεν ένιωθα ότι ήμουν πια αρκετά καλός”.
Η Gresini Racing, "δορυφορική" ομάδα της Ducati στο MotoGP, είναι σε προχωρημένες συζητήσεις με τον Λιούις Χάμιλτον για το ενδεχόμενο αγοράς της από τον Βρετανό επτάκις παγκόσμιο πρωταθλητή της Formula 1.