Ο Μαξ Φερστάπεν εξέφρασε την απορία του για τους λόγους της "αψιμαχίας" του με τον Λιούις Χάμιλτον στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών του GP των ΗΠΑ - ενώ παράλληλα είπε ότι η σχέση του με Άγγλο μετά τη σύγκρουση της Μόντσα δεν είναι κακή, διότι "προχωράμε και συγχωρούμε".
Η μεγαλύτερη έρευνα της ιστορίας της Formula 1, σε συνολικά 187 χώρες, ανέδειξε ποια ομάδα και ποιον οδηγό προτιμούν οι φίλοι του σπορ σε όλο τον πλανήτη - και τα αποτελέσματα θα σας εκπλήξουν.
Η Mercedes επιβεβαίωσε με ηχηρό τρόπο τον τίτλο του φαβορί στο Όστιν του Τέξας, καθώς οι Βάλτερι Μπότας και Λιούις Χάμιλτον ήταν σχεδόν ένα δευτερόλεπτο ταχύτεροι από την RBR και τον Μαξ Φερστάπεν στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές του GP ΗΠΑ.
Ο Σέρχιο Πέρεθ δήλωσε ότι ο Μαξ Φερστάπεν είναι πλέον ένας απολύτως ολοκληρωμένος οδηγός που αποδίδει σταθερά στο υψηλότερο επίπεδο, και μίλησε για τη δυσκολία να βρίσκεται δίπλα του στην ίδια ομάδα.
Ο Μαξ Φερστάπεν είπε ότι το μεγαλύτερό του πρόβλημα στο GP Τουρκίας ήταν "να μην αποκοιμηθώ", καθότι δεν είχε την ταχύτητα να απειλήσει τη Mercedes W12 του Βάλτερι Μπότας, και έπρεπε να ακολουθεί διαρκώς ρυθμό προστασίας των ενδιάμεσων ελαστικών του.
Έξι στροφές πριν το φινάλε της σεζόν στη Formula 1 η μάχη ανάμεσα σε Φερστάπεν και Χάμιλτον καλά κρατεί. Δείτε τη βαθμολογία σε οδηγούς, κατασκευαστές, αλλά και το πρόγραμμα μέχρι το τέλος.
Ο Βάλτερι Μπότας κέρδισε απροβλημάτιστα το GP Τουρκίας σε βροχερές συνθήκες εμπρός από τον Μαξ Φερσταπεν, καθώς ο Λιούις Χάμιλτον τερμάτισε στην 5η θέση - παρότι ο ίδιος πίστευε ότι θα μπορούσε να είχε ανέβει στο βάθρο αν ολοκλήρωνε τον αγώνα με ένα σετ ελαστικών.
Ο Λιούις Χάμιλτον και η Merceces κυριάρχησαν στις δοκιμές κατάταξης της Πόλης, και μετά τη ποινή 10 θέσεων για αλλαγή κινητήρα ο Βρετανός θα παραταχθεί στην 11η στον αυριανό αγώνα. Ο Βάλτερι Μπότας κέρδισε τον Φερστάπεν και έτσι θα είναι ο επικεφαλής της εκκίνησης.
Ο Λιούις Χάμιλτον ήταν τέσσερα δέκατα ταχύτερος από τους Μαξ Φερστάπεν και Σαρλ Λεκλέρ στις εναρκτήριες ελεύθερες δοκιμές του GP της Κωνσταντινούπολης - όμως η αλλαγή του κινητήρα της Mercedes W12 θα του κοστίσει 10 θέσεις στην εκκίνηση της Κυριακής.
Οι Χάμιλτον και Φερστάπεν, οι δύο διεκδικητές του φετινού τίτλου της Formula 1 επιρρίπτουν ο ένας στον άλλον την ευθύνη για τη σύγκρουσή τους στο Ιταλικό GP της F1. Ο Τότο Βολφ στάθηκε στις σοβαρές συνέπειες που θα μπορούσε να είχε το ατύχημα, ενώ ο Κρίστιαν Χόρνερ μίλησε για "αγωνιστικό συμβάν".
Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο επέστρεψε μετά από 3 χρόνια και η McLaren μετά από 9 στις νίκες στη Formula 1, με το θρίαμβό τους στο GP Ιταλίας - καθώς νωρίτερα μια δεύτερη φετινή σύγκρουση των Χάμιλτον και Φερστάπεν τους άφησε στους αμμοπαγίδα και εκτός αγώνα.
Ο Λιούις Χάμιλτον έπειτα απ' την έξοδό του απ' τα pits συγκρούστηκε με τον Μαξ Φερστάπεν στο πρώτο σικέιν της Μόντσα για το ιταλικό Grand Prix, με το μονοθέσιο του Ολλανδού να ανεβαίνει πάνω σ' αυτό του Παγκόσμιου Πρωταθλητή.
Ο Μαξ Φερστάπεν θριάμβευσε στο Ζάντβουρτ, μπροστά στο ολλανδικό κοινό που τον αποθέωσε, με αποτέλεσμα να προσπεράσει τον Λούις Χάμιλτον στην κατάταξη του πρωταθλήματος της Formula 1.
Ο Μαξ Φερστάπεν κέρδισε, τυπικά, το GP Βελγίου χωρίς ποτέ να γίνει ο αγώνας του Σπα, λόγω της ασταμάτητης βροχής που έπεφτε στην πίστα των Αρδενών. Η κατάταξη παρέμεινε όπως ήταν στη σειρά εκκίνησης, κι έτσι ο Ολλανδός μείωσε τη διαφορά από τον Χάμιλτον στους 3 βαθμούς
Η επιλογή του Μαξ Φερστάπεν και της RBR να εκκινήσει το GP Ουγγαρίας με τα μαλακά ελαστικά, σε αντίθεση με τη μέση γόμα των Χάμιλτον-Μπότας, διαμορφώνει μια ενδιαφέρουσα στρατηγική μάχη μεταξύ τους στον αγώνα της Κυριακής (01/08) - αλλά ο Φερστάπεν λέει ότι για εκείνον ήταν απλώς μια επιλογή ασφαλείας.
Ο Λιούις Χάμιλτον είναι μία ακόμη χρονιά ο πιο ακριβοπληρωμένος οδηγός της Formula 1, με αμοιβές που μαζί με το bonus ενδεχόμενης κατάκτησης του τίτλου μπορεί να φτάσουν μέχρι και τα 56 εκατομμύρια Ευρώ.
Ο Λιούις Χάμιλτον είπε, μετά τη νίκη του στο GP Βρετανίας και τη σύγκρουσή του με τον Μαξ Φερστάπεν που οδήγησε στο σφοδρό ατύχημα του Ολλανδού, ότι δεν θέλει ούτε να κερδίζει ούτε να αγωνίζεται έτσι, αλλά και ότι ο Μαξ δεν του άφησε χώρο ενώ είχε καταφέρει να βρεθεί δίπλα του.
Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν ο μεγάλος άτυχος του GP της Μ. Βρετανίας που βρήκε νικητή τον Λιούς Χάμιλτον, καθώς τέθηκε λίγο μετά την εκκίνηση εκτός μετά από σφοδρή σύγκρουση με τον Βρετανό. Ο οδηγός της Red Bull Racing με ανάρτησή του στα social media έκανε λόγο για "ασέβεια" και "αντιαθλητική συμπεριφορά" από τον Χάμιλτον.
Το ατύχημα που είχε ο Μαξ Φερστάπεν ύστερα από επαφή με τον Λιούις Χάμιλτον οδήγησε τον Ολλανδό στο νοσοκομείο, χωρίς να εγκυμονεί κάποιον κίνδυνο η κατάσταση της υγείας του. "Είναι βρώμικη οδήγηση", δήλωσε για τον Άγγλο πιλότο ο διευθυντής της RBR, Κρίστιαν Χόρνερ.
Επεισοδιακά άρχισε το grand prix της Μεγάλης Βρετανίας, αφού η μονομαχία για την πρωτιά του Μαξ Φερστάπεν με τον Λιούις Χάμιλτον στην εκκίνηση κατέληξε σε επαφή τους και άσχημη έξοδο του Ολλανδού πιλότου.
Ο Μαξ Φερστάπεν είδε πρώτος την καρό σημαία στον πρώτο αγώνα σπριντ της Formula 1 και θα εκκινήσει πρώτος την Κυριακή (18/7). Δεύτερος ο Χάμιλτον, τρίτος ο Μπότας.
Ο Μαξ Φερστάπεν είπε ότι καμία από τις δύο προσπάθειές του στο Q3 των κατατακτήριων δοκιμών του GP Αυστρίας δεν του πήγε καλά, παρότι κέρδισε την τρίτη διαδοχική του πολ ποζίσιον, και με διαφορά 3 δεκάτων από τις Mercedes.
Πέντε μέρες μετά το GP της Στυρίας στην πίστα του Σπίλμπεργκ, το Αυστριακό GP, 9ος φετινός γύρος της F1 ξεκίνησε με τον ίδιο κυρίαρχο - τον Μαξ Φερστάπεν της RBR-Honda, που σημείωσε τον ταχύτερο γύρο στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές δυόμισι δέκατα μπροστά από τις Ferrari SF21 των Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ.
Χωρίς να απειληθεί σε κανέναν από τους 71 γύρους του GP Στυρίας, ο Μαξ Φερστάπεν πέτυχε την τέταρτη φετινή του νίκη και αύξησε στους 18 βαθμούς το προβάδισμά του από τον Λιούις Χάμιλτον στο πρωτάθλημα.
Ο Μαξ Φερστάπεν κατέκτησε τη δεύτερη διαδοχική του πολ ποζίσιον, μετά το Πολ Ρικάρ και στην Αυστρία, κυριαρχώντας στις δοκιμές κατάταξης του Σπίλμπεργκ - την ώρα που ένα λάθος του Λιούις Χάμιλτον στον τελευταίο του γρήγορο γύρο τον άφησε με τον τρίτο χρόνο.
Ο Μαξ Φερστάπεν ξεκίνησε το πρώτο από τα δύο GP της Αυστρίας επιβεβαιώνοντας στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών την ταχύτητα της RΒ16Β, ενώ ο Πιέρ Γκασλί με το δεύτερο χρόνο πιθανώς επιβεβαίωσε και την πρόοδο του κινητήρα της Honda στις μεγάλες ευθείες της πίστας του Σπίλμπεργκ.
Με οδηγική αρτιότητα ο Μαξ Φερστάπεν αξιοποίησε στο έπακρο την τολμηρή στρατηγική των δύο πιτ-στοπς της RBR και κέρδισε στο Πολ Ρικάρ, προσπερνώντας τον Λιούις Χάμιλτον στον προτελευταίο γύρο του αγώνα.
Ο Μαξ Φερστάπεν και η Red Bull κυριάρχησαν στις κατατακτήριες δοκιμές του Πολ Ρικάρ, σημειώνοντας τον πρώτο χρόνο με διαφορά δυόμισι δεκάτων από τον Λιούις Χάμιλτον και τη Mercedes. Στη δεύτερη σειρά οι Πέρεθ και Μπότας, εντυπωσιακός πέμπτος χρόνος του Σάινθ και της Ferrari.
Ο Ολλανδός είπε ότι έχασε μια μεγάλη ευκαιρία να αυξήσει τη διαφορά του από τον Χάμιλτον στην κορυφή της βαθμολογίας, πριν "επιστρέψουν οι φυσιολογικές πίστες, όπου η Mercedes είναι πολύ δυνατή". Το κλατάρισμα προκάλεσε θραύσμα στην πίστα, σύμφωνα με την Pirelli.
Ο Μαξ Φερστάπεν πήρε την πρώτη του νίκη στο Grand Prix του Μονακό καθώς τερμάτισε μπροστά απ' τον Κάρλος Σάινθ και τον Λάντο Νόρις. Πέρασε μπροστά απ' τον Χάμιλτον στη βαθμολογία.
Ο Μαξ Φερστάπεν παραδέχθηκε ότι στο GP Πορτογαλίας η RB-Honda υστερούσε σε ταχύτητα από τη Mercedes, κυρίως λόγω του τρόπου που οι δύο ομάδες αντιμετώπισαν την ελλιπή πρόσφυση της πίστας του Πορτιμάο.
Ο Λιούις Χάμιλτον είδε πρώτος την καρό σημαία στην Πορτογαλία στον τρίτο αγώνα της σεζόν. Τερμάτισε μπροστά από Φερστάπεν και Μπότας για την 97η νίκη της καριέρας του.
Τον ταχύτερο χρόνο στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών στο GP Πορτογαλίας σημείωσε ο Βαλτέρι Μπότας με τον Φερστάπεν να είναι πίσω του μόλις κατά 25 χιλιοστά. Προβλήματα για τον Χάμιλτον.
Ο Μαξ Φερστάπεν πήρε την πρώτη του νίκη στον δεύτερο αγώνα της Formula 1 βλέποντας πρώτος την καρό σημαία στο Grand Prix της Ίμολα. Στη δεύτερη θέση ο Χάμιλτον, τρίτος ο Νόρις.
Ο Λιούις Χάμιλτον κατέκτησε την πολ ποζίσιον του GP της Εμίλια Ρομάνια, και ο Σέρχιο Πέρεθ τη δεύτερη θέση της εκκίνησης εμπρός από τον Μαξ Φερστάπεν - καθώς η Mercedes μέσα σε μόλις τρεις εβδομάδες έκλεισε τη μεγάλη της υστέρηση από Red Bull-Honda.