Η Formula 1 κάνει διακοπές και ο Σαρλ Λεκλέρ με τον Πιέρ Γκασλί παρακολούθησαν από κοντά τον τελικό του Monte Carlo Masters ανάμεσα σε Ρούνε και Ρούμπλεφ.
Ο Φρεντ Βασέρ ξεκαθάρισε ότι δεν επείκειται ριζικός ανασχεδιασμός του φετινού Cavallino, παρά μόνο ένα δραστικό πλάνο αναβαθμίσεών της - το οποίο θα περιλαμβάνει σημαντικά νέα εξαρτήματα στα τρία από τα πέντε προσεχή GP της Formula 1.
Ο Πάνος Διαμάντης κοιτάει πίσω από την έκβαση του αυστραλιανού grand prix και εξηγεί αν μαζεύεται η απόσταση που χωρίζει τη Red Bull από τον ανταγωνισμό και τον Μαξ Φερστάπεν από τους υπόλοιπους πιλότους.
Ο Μαξ Φερστάπεν σημείωσε τον ταχύτερο γύρο της τρίτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών του GP Αυστραλίας, ενάμισι δέκατο εμπρός από τον Φερνάντο Αλόνσο. Και οι δύο Alpine στην πεντάδα, μαζί με τη Mercedes του Τζορτζ Ράσελ.
Η Ferrari δεν βρίσκεται σε κρίση και "είναι απόλυτα ξεκάθαρο σε εμάς τι πρέπει να βελτιώσουμε, πώς πρέπει να το κάνουμε, και ποιοί είναι οι στόχοι μας", ισχυρίζεται ο Κάρλος Σάινθ. Η ιταλική ομάδα δεν φαίνεται να ενδιαφέρεται για τον απελθόντα από τη McLaren Τζέιμς Κι.
Η φτωχή απόδοση της W14 και η καθυστέρηση ανανέωσης του συμβολαίου του με τη Mercedes, ανάβουν τη φημολογία περί ανταλλαγής Χάμιλτον-Λεκλέρ στο Μαρανέλο και το Μπράκλεϊ - αλλά ο Βρετανός λέει ότι "δεν βλέπω τον εαυτό μου να τα παρατάει και δεν θα πάω πουθενά".
Καθώς η Ferrari τοποθετεί την υστέρηση της SF-23 από τη Red Bull RB19 στο 1,2 δευτ. ανά γύρο και η Mercedes της W14 στο 1,5'', σε συνθήκες αγώνα, προσπαθούμε να εντοπίσουμε τι είναι αυτό που κάνει το μονοθέσιο του Μίλτον Κινς τόσο κυρίαρχο στη φετινή Formula 1.
Αυτά είναι τα TOP 5 συμπεράσματα από το GP Σαουδικής Αραβίας, όπου ο Πέρεζ δεν έκανε τη χάρη στον Φερστάπεν, ο Λεκλέρ κόλλησε πίσω από τον μετριότατο Σάινθ και ο Αλόνσο που κέρδισε, στη συνέχεια έχασε και τελικά ξαναπήρε πίσω την τρίτη θέση μετά από παλινωδίες της FIA.
Ο Σαρλ Λεκλέρ έφερε τη Ferrari SF-23 στο ενάμισι δέκατο από την πολ ποζίσιον του Σέρτζιο Πέρεζ -μετά την εγκατάλειψη του Φερστάπεν στο Q2- στο GP Σαουδικής Αραβίας, αλλά υποστήριξε ότι η RB19 παραμένει εκτός συναγωνισμού στην κορυφή της Formula 1.
Στις τελευταίες ελεύθερες δοκιμές πριν τις κατατακτήριες του GP Σαουδικής Αραβίας, ο Μαξ Φερστάπεν και η RBR έφτασαν στα όρια του ολοκληρωτισμού, με χρόνο ένα δευτερόλεπτο μπροστά από κάθε άλλη ομάδα - Μάχη στα χιλιοστά πίσω τους μεταξύ Aston Martin, Mercedes και Ferrari.
Το πρόβλημα στην μονάδα ισχύος της Ferrari SF-23 στο Μπαχρέιν αναγκάζει τη Scuderia να αλλάξει για τρίτη φορά την κεντρική ηλεκτρονική μονάδα του μονοθεσιου του Σαρλ Λεκλέρ - κάτι που επισείει ποινή 10 θέσεων στην εκκίνηση του GP Σαουδικής Αραβίας την Κυριακή (19/3).
Μετά τη συνάντησή του με τον πρόεδρο της Ferrari, Τζον Έλκαν, ο Σαρλ Λεκλέρ φέρεται -σύμφωνα με αξιόπιστες πηγές του ιταλικού Τύπου- να έχει αποφασίσει να δεσμεύσει μακροχρόνια το μέλλον του στη Scuderia, και να υπογράψει την επέκταση του συμβολαίου του.
Η έναρξη της νέας σεζόν ήταν ένας εφιάλτης για τους περισσότερους, καθώς από το GP του Μπαχρέιν μόνοι ευχαριστημένοι έφυγαν η Red Bull, η Aston Martin και η Williams. Αυτά είναι τα 5 HOT συμπεράσματα από τον πρώτο αγώνα της χρονιάς.
Ο Σαρλ Λεκλέρ δεν έκρυψε τη σκληρή πραγματικότητα για τη Ferrari μετά το GP του Μπαχρέιν, λέγοντας πως στις συστοιχίες γύρων του αγώνα η SF-23 ήταν ένα δευτερόλεπτο πιο αργή στο γύρο από τη Red Bull - «που βρήκε κάτι μεγάλο» για τη βελτίωση του ρυθμού της στον αγώνα, φέτος.
Ο Σαρλ Λεκλέρ παραδέχθηκε μετά τις ελεύθερες δοκιμές του GP του Μπαχρέιν ότι η SF-23 δεν διαθέτει την απόδοση που χρειάζεται για να διεκδικήσει το Σάββατο (4/3) την πολ ποζίσιον του πρώτου αγώνα της F1 2023.
Η αυλαία της σεζόν του 2023 της Formula 1 άνοιξε στο Μπαχρέιν, με τις πρώτες ελεύθερες δοκιμές στο Σακίρ. Ταχύτερος ο Σέρτζιο Πέρεζ της Red Bull, με διαφορά 0,44'' από τον Φερνάντο Αλόνσο (Aston Martin) και 0,62'' από τον Μαξ Φερστάπεν. Μπελάδες για τη Ferrari, τετ-α-κε ο Σάινθ.
Ο Σαρλ Λεκλέρ εκτιμά από μια σειρά από αναβαθμίσεις της νέας Ferrari SF-23 στους επόμενους αγώνες δείχνουν θετικές, και θα βοηθήσουν τη Scuderia να κλείσει το διαφαινόμενο χάσμα της από τη Red Bull RB19 στο ξεκίνημα της F1 2023 αυτό το τριήμερο στο Μπαχρέιν.
Όλο το στόρι της υπόθεσης που ιντριγκάρει τη Formula 1 και αφορά το μέλλον του Σαρλ Λεκλέρ. Θα μείνει στη Ferrari ή έχει ήδη συμφωνήσει με τη Mercedes;
Ο Σαρλ Λεκλέρ έκανε τους πρώτους δύο γύρους του νέου μονοθεσίου της Scuderia στην πίστα του Φιοράνο, και ακολούθησε ο Κάρλος Σάινθ για άλλους τρεις. Τι δήλωσαν, ο Μονεγάσκος και ο Ισπανός, για το νέο cavallino και τον έναν και μοναδικό στόχο της ομάδας στη F1 2023.
Ο Σαρλ Λεκλέρ οδήγησε στην πίστα του Άμπου Ντάμπι το μονοθέσιο F2003-GA με το οποίο ο Μίκαελ Σουμάχερ κατέκτησε το έκτο του παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1, το 2003, και μίλησε για μια "εκπληκτική ημέρα".
Ο νέος διευθυντής της Scuderia εξέφρασε για πρώτη φορά τις απόψεις τους για το φλέγον περσινό ζήτημα της προτεραιότητας του Σαρλ Λεκλέρ στη Ferrari, ξεκαθαρίζοντας ότι η ομάδα θα ξεκινήσει το 2023 χωρίς να δώσει το χρίσμα στον Μονεγάσκο ή τον Κάρλος Σάινθ.
Μία από τις προτεραιότητες του Φρεντ Βασέρ, από την 9η Ιανουαρίου που ανέλαβε τη διεύθυνση της Scuderia Ferrari, είναι η επέκταση του συμβολαίου του Σαρλ Λεκλέρ, που λήγει στο τέλος του 2024.
Οι τρεις γαλλόφωνοι οδηγοί της Formula 1, Λεκλέρ, Γκασλί και Οκόν παρακολούθησαν από κοντά τον αγώνα μπάσκετ του ΝΒΑ μεταξύ των Σικάγο Μπουλς και Ντιτρόιτ Πίστονς που διεξήχθη στη γαλλική πρωτεύουσα.
Στη διεκδίκηση των τίτλων του 2021 και του 2022, οι Λιούις Χάμιλτον και Σαρλ Λεκλέρ είχαν απέναντί τους έναν διαφορετικό Μαξ Φερστάπεν - και οι δύο εξήγησαν τους λόγους για τους οποίους πιστεύουν ότι συνέβη αυτό.
Ο Σαρλ Λεκλέρ παραδέχθηκε ότι είχε με τον Ματία Μπινότο "στιγμές που μας δοκίμασαν", αλλά είπε ότι δεν έχασε ποτέ την εκτίμησή του για τον απερχόμενο αγωνιστικό διευθυντή της Scuderia.
Ο Σαρλ Λεκλέρ και η Ferrari κέρδισαν με οδηγικό ρεσιτάλ και ευφυή στρατηγική τη μάχη της δεύτερης θέσης του πρωταθλήματος από την ταχύτερη Red Bull RB18 του Σέρτζιο Πέρεζ, καθώς ο Μονεγάσκος είπε ότι "δώσαμε το 110%" και ότι ελπίζει στη διεκδίκηση του τίτλου του χρόνου.
Η Ferrari δημοσίευσε τη φωτογραφία των Σαρλ Λεκλέρ και Ματία Μπινότο, να δίνουν τα χέρια χαμογελαστοί στο Άμπου Ντάμπι, μετά τα δημοσιεύματα ότι «έχουν μήνες να μιλήσουν μεταξύ τους».
Ο Σαρλ Λεκλέρ παραδέχθηκε την ανωτερότητα της Red Bull στις κατατακτήριες του Άμπου Ντάμπι, και μίλησε για συνεργασία με τον Σάινθ στον αυριανό αγώνα της Γιάς Μαρίνα. Ο Φερστάπεν αποκάλυψε ένα τεχνικό πρόβλημα που απείλησε τη συμμετοχή του στο Q3.
Ο Μαξ Φερστάπεν κατάφερε για έβδομη φορά μέσα στην χρονιά να είναι ο πιο γρήγορος στις κατατακτήριες και έτσι θα εκκινήσει από την pole position στο Άμπου Ντάμπι. Δεύτερος ο Πέρεζ και τρίτος ο Λεκλέρ.
Στο Ιντερλάγκος είχαμε πολύ ωραίες μάχες αλλά και πολλές συγκρούσεις, εντός κι εκτός πίστας… Αυτά είναι τα σημαντικότερα συμπεράσματα από το Βραζιλιάνικο Γκραν Πρι.
Τέσσερα χιλιοστά χώρισαν τον Σέρτζιο Πέρεζ από τον Σαρλ Λεκλέρ κι άλλα τόσα από τον Μαξ Φερστάπεν στην κορυφή της πρώτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών του GP Βραζιλίας. Στα δύο δέκατα και οι Κάρλος Σάινθ και Λιούις Χάμιλτον, με ένα χιλιοστό διαφορά μεταξύ τους.
Η κριτική και συχνά ο χλευασμός που γνώρισε το 2022 η Ferrari, κυρίως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δεν οδηγεί τη Scuderia πουθενά είπε ο Σαρλ Λεκλέρ.