Ο Κάρλος Σάινθ και ο Σαρλ Λεκλέρ χωρίστηκαν από 46 χιλιοστά με τις δύο Ferrari F1-75 στην κορυφή της πρώτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών του GP Μεξικού, με διαφορά 0,120'' από τις δύο Red Bull των Πέρεζ και Φερστάπεν που σημείωσαν πανομοιότυπο χρόνο.
Ο Σαρλ Λεκλέρ είπε ότι η Scuderia σημειώνει πρόοδο σε όλους τους τομείς που της κόστισαν τα φετινά πρωταθλήματα της Formula 1 -αξιοπιστία, στρατηγική, διαχείριση ελαστικών στον αγώνα- ενόψει της νέας τους προσπάθειας για να γίνουν ξανά πρωταθλητές, την επόμενη σεζόν.
Αυτά είναι τα TOP 5 συμπεράσματα από το GP των ΗΠΑ, όπου ο Φερστάπεν πήρε ακόμη μια επιβλητική νίκη και η Red Bull εξασφάλισε το πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Ο Μαξ Φερστάπεν, ο οποίος έχει εξασφαλίσει ήδη το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, κατέκτησε τη νίκη στο GP των ΗΠΑ δίνοντας μάχη με τον Λούις Χάμιλτον στους τελευταίους γύρους του αγώνα. Η Red Bull κατέκτησε τον τίτλο των κατασκευαστών, έπειτα από οκτώ χρόνια.
Μετά την κυριαρχία της Ferrari την πρώτη μέρα ελεύθερων δοκιμών του GP ΗΠΑ στο Τέξας, ο Μαξ Φερστάπεν σήμερα ανέβηκε στην κορυφή στην τρίτη περίοδο – με χρόνο περίπου δύο δέκατα ταχύτερο του χθεσινού του Σαρλ Λεκλέρ.
Οι Σαρλ Λεκλέρ, Βάλτερι Μπότας και Ντάνιελ Ρικιάρντο σημείωσαν τους τρεις ταχύτερους γύρους στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP ΗΠΑ - ενώ όλοι οι άλλοι δοκίμαζαν τα πειραματικά ελαστικά της Pirelli για το 2023.
Οι Σαρλ Λεκλέρ, Βάλτερι Μπότας και Ντάνιελ Ρικιάρντο σημείωσαν τους τρεις ταχύτερους γύρους στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP ΗΠΑ - ενώ όλοι οι άλλοι δοκίμαζαν τα πειραματικά ελαστικά της Pirelli για το 2023.
Παρότι βρίσκεται υπό την αφόρητη πίεση να γίνει παγκόσμιος πρωταθλητής με τη Ferrari, ο Σαρλ Λεκλέρ έχει την ικανότητα για αυτό -ικανότητα αντίστοιχη του Μαξ Φερστάπεν-, αρκεί να του δοθεί το μονοθέσιο που πρέπει, υποστηρίζει ο Ρέιμοντ Βερμιούλεν.
Ο Φερνάντο Αλόνσο μίλησε για την πηγαία προαρμοστικότητα που ξεχωρίζει στο ταλέντο του Μαξ Φερστάπεν, και η οποία του εξασφάλισε κυριαρχικά το φετινό πρωταθλήμα της Formula 1 παρότι κλήθηκε να οδηγήσει ένα αντιδιαμετρικό μονοθέσιο σε σχέση με την περσινή Red Bull.
Αυτά είναι τα TOP-5 συμπεράσματα από το GP Ιαπωνίας, όπου ο Μαξ Φερστάπεν πήρε τη νίκη και ανακηρύχθηκε Παγκόσμιος Πρωταθλητής F1 για δεύτερη συνεχή χρονιά.
Αιχμές προς την FIA εξαπέλυσε ο διευθυντής της Ferrari, Ματία Μπινότο που αμφισβήτησε την απόφαση για ποινή του Λεκλέρ χαρακτηρίζοντάς τη "γελοία και απαράδεκτη".
Υπό βροχή και πάλι, ο Τζορτζ Ράσελ και ο Λιούις Χάμιλτον βρέθηκαν μπροστά από τις δύο Red Bull στην κορυφή της δεύτερης περιόδου ελεύθερων δοκιμών στη Σουζούκα. Μπελάδες ρυθμίσεων για Φερστάπεν και Ferrari.
Μετά την προηγούμενη φετινή νίκη του Σέρτζιο Πέρεζ, στο Μονακό, η RBR κατηύθυνε την τροχιά εξέλιξης της RB18 στα οδηγικά μέτρα και σταθμά του Μαξ Φερστάπεν. Αλλά με την εκθαμβωτική του απόδοση στη νύχτα της Σιγκαπούρης, ο "Τσέκο" έδωσε την ηχηρή του απάντηση στην ομάδα του Μίλτον Κινς.
Ο Σαρλ Λεκλέρ πήρε την pole position στο GP της Σιγκαπούρης, με τον Φερστάπεν να μην ολοκληρώνει τον τελευταίο του γύρο και να ξεκινάει την Κυριακή 8ος. Δεύτερος ο Πέρεζ, τρίτος ο Χάμιλτον.
Σε υγρή άσφαλτο, λόγω της καταρρακτώδους βροχής που προηγήθηκε της τρίτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών στη Μαρίνα Μπέι, ο Σαρλ Λεκλέρ σημείωσε με τη Ferrari F1-75 τον πρώτο χρόνο με διαφορά μισού δευτερολέπτου από τον Μαξ Φερστάπεν.
Ο Λιούις Χάμιλτον επιβεβαίωσε ότι το σιρκουί της Μαρίνα Μπέι ταιριάζει στη Mercedes W13, σημειώνοντας τον πρώτο χρόνο στις εναρκτήριες ελεύθερες δοκιμές του GP Σιγκαπούρης - με διαφορά 84 χιλιοστών από τον Μαξ Φερστάπεν.
Ο πρώην αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari είπε ότι από τον Σαρλ Λεκλέρ "κάτι λείπει", που δεν θέλησε να αποκαλύψει, και συμπλήρωσε ότι η Scuderia δεν πρέπει να επαναλάβει τα φετινά λάθη αν θέλει να γίνει ξανά πρωταθλήτρια της Formula 1.
"Ορισμένες από τις προσπεράσεις του Μαξ πέρσι ήταν εκθαμβωτικές και αισθανόσουν ότι αυτό άρχισε να εκνευρίζει τον Λιούις", είπε ο διευθυντής της RBR, μιλώντας για τα "εκρηκτική" μονομαχία του Λιούις Χάμιλτον με τον Μαξ Φερστάπεν για το πρωτάθλημα της F1 του 2021.
Με την παρθενική του νίκη στη Formula 1 στο βρετανικό GP, ο Κάρλος Σάινθ έγινε ο 39ος πιλότος που έχει κερδίσει με Ferrari στη Formula 1. Γνωρίστε ή θυμηθείτε τους υπόλοιπους 38.
Η Scuderia βελτιώθηκε κατακόρυφα σε σχέση με τους τρεις τελευταίους αγώνες, κατάλαβε αρκετά καλύτερα τη F1-75, έπαιξε καλά κάθε στρατηγικό χαρτί της - αλλά τίποτα δεν ήταν αρκετό για απειλήσει με ρεαλιστικές ελπίδες τη Red Bull RB18 του Μαξ Φερστάπεν στο GP Ιταλίας.
Ο Σαρλ Λεκλέρ αναγνώρισε ότι η Ferrari ανέκτησε τη χαμένη της ταχύτητα στο GP Ιταλίας, αλλα και παραδέχθηκε ότι η μοίρα του αγώνα για τη νίκη είχε καθοριστεί υπέρ του Μαξ Φερστάπεν πολύ πριν το όχημα ασφαλείας που βγήκε στον 58ο γύρο.
Δείτε πώς διαμορφώθηκε η βαθμολογία της Formula 1 σε οδηγούς και κατασκευαστές μετά τον αγώνα στο Grand Prix της Ιταλίας, με τον Φερστάπεν να βλέπει πρώτος την καρό σημαία.
Ο Μαξ Φερστάπεν είδε πρώτος την καρό σημαία στο ιταλικό GP, το οποίο τελείωσε πίσω από αυτοκίνητο ασφαλείας και πήρε ακόμη μία νίκη. Δεύτερος ο Λεκλέρ, τρίτος ο Ράσελ.
Ο Μαξ Φερστάπεν θα παραταχθεί στην 7η θέση της σειράς εκκίνησης της Μόντσα στο σημερινό GP Ιταλίας (11/9, 16:00). Δείτε πως διαμορφώνεται το grid μετά από τις ποινές σε εννέα οδηγούς για τις αλλαγές τμημάτων της μονάδας ισχύος των μονοθεσίων τους.
Ο Σαρλ Λεκλέρ με χρόνο 1:20.161 πήρε την pole position στο GP της Ιταλίας, στην έδρα της Ferrari. Δεύτερος ταχύτερος ο Μαξ Φερστάπεν, ο οποίος έχει ποινή πέντε θέσεων.
Με διαφορά 0,35 δευτ. από τον Σαρλ Λεκλέρ, ο Μαξ Φερστάπεν αποκάλυψε στη σημερινή τρίτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Ιταλίας τη ταχύτητα που δεν εμφάνισε χθες η RBR, ενόψει των απογευματινών (17:00) δοκιμών κατάταξης.
Η Scuderia Ferrari προσπαθεί στο GP της πατρίδας της αυτό το τριήμερο να βγάλει ξανά στην επιφάνεια την ταχύτητα της F1-75 στους αγώνες, αλλά για να το κάνει πρέπει πρώτα να καταλάβει τι προκάλεσε τη ραγδαία πτώση της στα τρία τελευταία GP. Ο Κάρλος Σάινθ έδωσε τρεις πιθανές αιτίες.
Με έναν υπέροχο γύρο ο Κάρλος Σάινθ άφησε πίσω του ενάμισι δέκατο τον Μαξ Φερστάπεν και δύο δέκατα τον Σαρλ Λεκλέρ στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών του GP Ιταλίας.
Ο Σαρλ Λεκλέρ και ο Κάρλος Σάινθ σημείωσαν τους πρώτους δύο χρόνους στις εναρκτήριες ελεύθερες δοκιμές του GP Ιταλίας, αλλά ο γρήγορος γύρος του Μαξ Φερστάπεν χάλασε όταν ο Ολλανδός εμποδίστηκε στην Παραμπόλικα από τον Λάντο Νόρις της McLaren.
Κερδίζοντας ακόμα και σε μια πίστα που ταίριαζε σαν γάντι στις Ferrari F1-75 και Mercedes W13, στο Ζάντβουρτ του GP Ολλανδίας, ο Μαξ Φερστάπεν και η RBR έδειξαν με άλλο ένα -άψογα εκτελεσμένο από τον Ολλανδό- στρατηγικό ρεσιτάλ ότι το 2022 τούς ανήκει ολοκληρωτικά.
Σε έναν αγώνα που κυριάρχησαν οι κινήσεις στρατηγικής ο Μαξ Φερστάπεν είδε πρώτος την καρό σημαία στο GP Ολλανδίας και έφτασε στην 4η σερί του νίκη. Δεύτερος ο Ράσελ και τρίτος ο Λεκλέρ.
Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν ο νικητής των κατατακτηρίων δοκιμών και με χρόνο 1:10.342 θα εκκινήσει από την πρώτη σχάρα στον αγώνα της Κυριακής στο GP της Ολλανδίας. Δεύτερος ο Λεκλέρ, τρίτος ο Σάινθ.
Ο Σαρλ Λεκλέρ συνέχισε τη χθεσινή φόρμα της Ferrari σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο για τη Ferrari, όπως και ο Τζορτζ Ράσελ αντίστοιχα της Mercedes πλησιάζοντας τον Μονεγάσκο στα 66 χιλιοστά. Τρίτος, 016'' πιο πίσω, ο Μαξ Φερστάπεν.
Ο Σαρλ Λεκλέρ παραδέχθηκε το λάθος του, που τον έριξε από την 5η στην 6η θέση στο τέλος του GP Βελγίου, αλλά συμπλήρωσε πως «δεν ήμασταν αρκετά γρήγοροι αυτό το τριήμερο και αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα, περισσότερο από ό,τι άλλο».