Ο Μαξ Φερστάπεν, ο οποίος εκκίνησε 14ος, κατάφερε να πάρει τη νίκη στο GP του Βελγίου κάνοντας επίδειξη ισχύος. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Πέρεζ και τρίτος ο Σάινθ. Έκτος ο Λεκλέρ, εγκατάλειψη για τον Χάμιλτον.
Η Ferrari φέρεται να έχει αποφασίσει την αντικατάσταση της μονάδας ισχύος της F1-75 του Σαρλ Λεκλέρ αυτό το τριήμερο, κάτι που -αν επιβεβαιωθεί- θα αναγκάσει τον Μονεγάσκο να εκκινήσει από την τελευταία θέση του GP Βελγίου την Κυριακή.
Μετά το καταστροφικό GP Ουγγαρίας, φαίνεται ότι το καλοκαιρινό διάλειμμα λειτούργησε ευεργετικά για τη Scuderia, σύμφωνα με τον αγωνιστικό της διευθυντή Λορέν Μεκίς. Τι λέει ο Γάλλος για την προσαρμογή του Κάρλος Σάινθ στη Ferrari F1-75 και τα λάθη του Σαρλ Λεκλέρ.
O Λεκλέρ δεν αρκεί να κερδίσει όλους τους αγώνες που απομένουν για να πάρει το Πρωτάθλημα Οδηγών, θα πρέπει και να χάσει βαθμούς ο Φερστάπεν. Πιστεύετε ότι μπορεί ακόμη ο οδηγός της Ferrari να πάρει το τίτλο; Πείτε μας στο poll του SPORT24.
Μετά το GP Ουγγαρίας η διοίκηση της Scuderia Ferrari και ειδικά ο διευθυντής της Ματία Μπινότο έχουν βρεθεί "στο μάτι του κυκλώνα" για τις στρατηγικές επιλογές που στοίχισαν τη νίκη στη Βουδαπέστη, αλλά δεν υπάρχει καμία πληροφορία ότι γίνει η όποια αλλαγή στο Μαρανέλο μέσα στον Αύγουστο.
Μην καταφέρνοντας να ανταποκριθεί στις αλλαγές των συνθηκών απο την Παρασκευή ως την Κυριακή στο GP Ουγγαρίας, και με μια σειρά από στρατηγικά λάθη στον αγώνα της Βουδαπέστης που ήταν απόρροια αυτού, η Scuderia αποχαιρετά τους τίτλους παρότι έχει ίσως το ταχύτερο μονοθέσιο της Formula 1.
Οι δύο οδηγοί της Ferrari υποστήριξαν ότι, παρά την απώλεια της pole position από τον Τζορτζ Ράσελ και τη Mercedes στη Βουδαπέστη, η Ferrari F1-75 έχει την ταχύτητα για να κερδίσει το GP Ουγγαρίας.
Ο Σαρλ Λεκλέρ επιβεβαίωσε και στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Ουγγαρίας την ταχύτητα της Ferrari F1-75, καθώς ήταν δύο δέκατα ταχύτερος από τον Λάντο Νόρις της McLaren και δυόμισι από τους Κάρλος Σάινθ και Μαξ Φερστάπεν.
Ο Σαρλ Λεκλέρ είπε ότι έκανε μια ανακάλυψη -κυρίως στο οδηγικό του στιλ- το Σάββατο του GP Αυστρίας που ήταν "ένα μεγάλο βήμα" για εκείνον, και δήλωσε αισιόδοξος ότι μπορεί ακόμα να κερδίσει το φετινό πρωτάθλημα της Formula 1.
Οι πρωταγωνιστές της F1, από τους Μαξ Φερστάπεν και Κρίστιαν Χόρνερ της RBR μέχρι τους Κάρλος Σάινθ και Ματία Μπινότο της Ferrari, εξέφρασαν την υποστήριξή τους στον Σαρλ Λεκλέρ μετά το καταστροφικό του οδηγικό λάθος που τον οδήγησε στην εγκατάλειψη στο GP Γαλλίας.
Τι προκάλεσε το μικρό αλλά καταστροφικό λάθος του Σαρλ Λεκλέρ που τον έστειλε στη μπαριέρα της στροφής 11 του Πολ Ρικάρ, και ποιος θα κέρδιζε το GP Γαλλίας αν ο 24χρονος δεν είχε χάσει την ουρά της Ferrari F1-75 στον 18ο γύρο.
Αυτά είναι τα TOP-5 συμπεράσματα από το GP Γαλλίας για την Formula 1, όπου Μαξ Φερστάπεν πήρε την 7η φετινή του νίκη και έκανε ένα ακόμη βήμα προς την κατάκτηση του τίτλου.
Ο Σαρλ Λεκλέρ παραδέχθηκε ότι το ατύχημά του στο GP Γαλλίας, με το οποίο εγκατέλειψε ενώ ήταν πρώτος και του κόστισε 25 βαθμούς στη μάχη του τίτλου, προήλθε από δικό του οδηγικό λάθος και όχι από πρόβλημα στο γκάζι, όπως είπε στη ραδιοεπικοινωνία.
Ο Σαρλ Λεκλέρ ανέφερε ότι είχε πρόβλημα με το πεντάλ του γκαζιού ξανά και ούρλιαξε απεγνωσμένα στην επικοινωνία που είχε με τους μηχανικούς της Ferrari.
Μετά την έβδομή του φετινή πολ ποζίσιον, στο Πολ Ρικάρ, ο Σαρλ Λεκλέρ είπε ότι δεν περίμενε πως η Ferrari F1-75 θα ήταν τόσο γρήγορη στις δοκιμές κατάταξης του GP Γαλλίας - και αντίστοιχα ο Μαξ Φερστάπεν ότι τα πράγματα θα ήταν τόσο περίπλοκα για εκείνον και την RBR.
Ο Σαρλ Λεκλέρ, με τη βοήθεια του Σάινθ, πήρε την pole position στο GP Γαλλίας και θα εκκινήσει στον αγώνα της Κυριακής ψηλότερα από Φερστάπεν και Πέρεζ.
Παρότι οι φωνές στα ενδότερα της Formula 1 εντείνονται προς τη Ferrari να δώσει προτεραιότητα στον Σαρλ Λεκλέρ για τη μάχη του φετινού πρωταθλήματος με τον Μαξ Φερστάπεν, ο Ματία Μπινότο επιμένει ότι αυτό δεν πρόκειται να συμβεί - τουλάχιστον προς το παρόν.
Η Scuderia κατάφερε να καλύψει το μειονέκτημα τελικής ταχύτητας που είχε νωρίτερα φέτος από τη RB18 και, σε συνδυασμό με το πλεονέκτημα πρόσφυσής της στις αργές στροφές, να πάρει ξανά το πάνω χέρι από την αντίπαλό της για τους φετινούς τίτλους της F1. Ο Ματία Μπινότο εξηγεί πώς το πέτυχε.
Όλοι περίμεναν έναν εύκολο περίπατο του Μαξ Φερστάπεν στο GP Αυστρίας, ακριβώς στο μέσον του φετινού πρωταθλήματος της Formula 1, αλλά όταν ο Σαρλ Λεκλέρ έλεγε μετά τον αγώνα Sprint του Σαββάτου ότι "μπορούμε να τους πιάσουμε αύριο" είχε κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό του.
Ο Σαρλ Λεκλέρ είπε μετά το τέλος του GP Αυστρίας πως τρόμαξε ότι θα έχανε τη νίκη διότι το γκάζι της Ferrari F1-75 κολλούσε στο ένα τρίτο της διαδρομής του στους τελευταίους 12 γύρους.
Ο Σαρλ Λεκλέρ πήρε τη νίκη στο GP της Αυστρίας, την πρώτη του μετά τον 3ο αγώνα της σεζόν στην Αυστραλία. Δεύτερος ο Φερστάπεν, ενώ ακόμη ένα βάθρο για τον Λίουις Χάμιλτον.
Ο Κάρλος Σάινθ και ο Σαρλ Λεκλέρ σημείωσαν το 1-2 στις τελευταίες ελεύθερες δοκιμές του Αυστριακού GP, λίγο πριν από τον αγώνα Sprint το απόγευμα του Σαββάτου, με διαφορά περίπου δύο δεκάτων από τον Μαξ Φερστάπεν και τις δύο Alpine των Αλόνσο και Οκόν.
Με τον ταχύτερο γύρο στις εναρκτήριες ελεύθερες δοκιμές του GP Αυστρίας στο κόκπιτ της Red Bull RB18, ο Μαξ Φερστάπεν έδωσε το στίγμα του ενόψει των δοκιμών κατάταξης στο Σπίλμπεργκ σήμερα το απόγευμα. Δεύτερος στα δυόμισι δέκατα ο Σαρλ Λεκλέρ, τρίτος ο Τζορτζ Ράσελ.
Πώς έφτασε η Scuderia στην αμφιλεγόμενη απόφαση του πιτ-στοπ του Κάρλος Σάινθ και όχι του Σαρλ Λεκλέρ υπό το όχημα ασφαλείας, και πώς ο Ισπανός βρήκε το σθένος να παρακάμψει τις εντολές στην επανεκκίνηση για να κερδίσει την πρώτη νίκη της καριέρας του στη Formula 1.
Ο Ματία Μπινότο εξήγησε το σκεπτικό πίσω από την απόφαση της Ferrari να μην καλέσει τον Σαρλ Λεκλέρ -σε αντίθεση με τον Κάρλος Σάινθ- στα πιτς 14 γύρους πριν το τέλος του GP Βρετανίας, που κόστισε στον Μονεγάσκο τη νίκη στο Σίλβερστοουν.
Ο Σαρλ Λεκλέρ έριξε την σπόντα του για την στρατηγική της Ferrari στο GP της Μεγάλης Βρετανίας τονίζοντας πως στο φινάλε δεν μπορούσε να κάνει πολλά με φθαρμένα ελαστικά.
Δείτε πώς διαμορφώθηκε η βαθμολογία της Formula 1 σε οδηγούς και κατασκευαστές μετά το Grand Prix του Σίλβερστοουν, με τον Σάινθ να βλέπει πρώτος την καρό σημαία.
Ο Κάρλος Σάινθ κατάφερε να πάρει την πρώτη νίκη της καριέρας του βλέποντας την καρό σημαία στο GP της Μεγάλης Βρετανίας. Δεύτερος ο Πέρεζ με εκπληκτική οδήγηση και τρίτος ο Χάμιλτον που άφησε εκτός βάθρου τον Λεκλέρ.
Η RBR και ο Μαξ Φερστάπεν φαίνεται πως βρήκαν λύσεις μετά τις χθεσινές τους προβληματικές δοκιμές για το GP Βρετανίας, και πέτυχαν τον ταχύτερο χρόνο με απρόσμενη διαφορά μισού δευτερολέπτου από τη Ferrari του Σαρλ Λεκλέρ.