Αυτά είναι τα TOP 5 συμπεράσματα από το Γκραν Πρι του Μαϊάμι, πέμπτο αγώνα του φετινού πρωταθλήματος F1, όπου ο Φερστάπεν πήρε μια άνετη και επιβλητική νίκη.
Ο Σέρτζιο Πέρεζ αποκάλυψε πως δεν περίμενε ούτε ο ίδιος την pole position στο GP του Μαϊάμι, δεδομένων των προβλημάτων του με τις ρυθμίσεις της Red Bull RB19 μέχρι τις αποψινές δοκιμές κατάταξης.
Ο Σέρτζιο Πέρεζ δεν υπήρξε ποτέ το σπάνιο φαινόμενο που ανέκαθεν ήταν ο Μαξ Φερστάπεν, αλλά με αγώνες σαν αυτόν που έκανε στο Μπακού πείθει όλο και περισσότερο ότι είναι ικανός για αυτό που θα φάνταζε αδιανόητο: να απειλήσει τον Ολλανδό για το φετινό πρωτάθλημα της F1.
Τα TOP 5 συμπεράσματα από το Γκραν Πρι του Αζερμπαϊτζάν όπου ο Σέρτζιο Πέρεζ πήρε τη νίκη με τον Μαξ Φερστάπεν να ολοκληρώνει ένα ακόμη 1-2 για τη Red Bull.
Ο Πάνος Διαμάντης κοιτάει πίσω από την έκβαση του αυστραλιανού grand prix και εξηγεί αν μαζεύεται η απόσταση που χωρίζει τη Red Bull από τον ανταγωνισμό και τον Μαξ Φερστάπεν από τους υπόλοιπους πιλότους.
Σε άλλη μια αστάθεια της φήμης της ως παγκόσμιας πρωταθλήτριας της F1, η Red Bull Racing ενεπλάκη σε μια δημόσια διχογνωμία με τον Σέρτζιο Πέρεζ μετά την έξοδο του Μεξικανού στο Q1 των δοκιμών κατάταξης της Μελβούρνης.
Ο Μαξ Φερστάπεν κατέκτησε την pole position και θα εκκινήσει πρώτος στο GP Αυστραλίας. Πέφτοντας για πρώτη φορά στο διήμερο κάτω από το 1:17, με τον εξαιρετικό του γύρο ο Ολλανδός πιλότος της Red Bull άφησε τις Mercedes και Aston Martin στα δυόμισι και τέσσερα δέκατα πίσω του. Δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Χάμιλτον, τελευταίος εκκινεί ο Πέρεζ.
Πολύ άσχημη κατάληξη είχαν οι κατατακτήριες δοκιμές του GP Αυστραλίας για τον Σέρτζιο Πέρεζ, ο οποίος είχε έξοδο, κόλλησε στην αμμοπαγίδα και εγκατέλειψε. Θα εκκινήσει τελευταίος στον αγώνα της Κυριακής (2/4).
Ο Μαξ Φερστάπεν σημείωσε τον ταχύτερο γύρο της τρίτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών του GP Αυστραλίας, ενάμισι δέκατο εμπρός από τον Φερνάντο Αλόνσο. Και οι δύο Alpine στην πεντάδα, μαζί με τη Mercedes του Τζορτζ Ράσελ.
Καθώς η Ferrari τοποθετεί την υστέρηση της SF-23 από τη Red Bull RB19 στο 1,2 δευτ. ανά γύρο και η Mercedes της W14 στο 1,5'', σε συνθήκες αγώνα, προσπαθούμε να εντοπίσουμε τι είναι αυτό που κάνει το μονοθέσιο του Μίλτον Κινς τόσο κυρίαρχο στη φετινή Formula 1.
Αυτά είναι τα TOP 5 συμπεράσματα από το GP Σαουδικής Αραβίας, όπου ο Πέρεζ δεν έκανε τη χάρη στον Φερστάπεν, ο Λεκλέρ κόλλησε πίσω από τον μετριότατο Σάινθ και ο Αλόνσο που κέρδισε, στη συνέχεια έχασε και τελικά ξαναπήρε πίσω την τρίτη θέση μετά από παλινωδίες της FIA.
Στις τελευταίες ελεύθερες δοκιμές πριν τις κατατακτήριες του GP Σαουδικής Αραβίας, ο Μαξ Φερστάπεν και η RBR έφτασαν στα όρια του ολοκληρωτισμού, με χρόνο ένα δευτερόλεπτο μπροστά από κάθε άλλη ομάδα - Μάχη στα χιλιοστά πίσω τους μεταξύ Aston Martin, Mercedes και Ferrari.
Ο επικεφαλής της ομάδας της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ, προέτρεψε τον Πέρεζ να ξεκλειδώσει τον καλύτερο εαυτό του, αν θέλει να ανταγωνιστεί τον Μαξ Φερστάπεν αυτή τη σεζόν. Τι εννοούσε όμως στην πραγματικότητα;
Η αυλαία της σεζόν του 2023 της Formula 1 άνοιξε στο Μπαχρέιν, με τις πρώτες ελεύθερες δοκιμές στο Σακίρ. Ταχύτερος ο Σέρτζιο Πέρεζ της Red Bull, με διαφορά 0,44'' από τον Φερνάντο Αλόνσο (Aston Martin) και 0,62'' από τον Μαξ Φερστάπεν. Μπελάδες για τη Ferrari, τετ-α-κε ο Σάινθ.
Ο Μαξ Φερστάπεν κατάφερε για έβδομη φορά μέσα στην χρονιά να είναι ο πιο γρήγορος στις κατατακτήριες και έτσι θα εκκινήσει από την pole position στο Άμπου Ντάμπι. Δεύτερος ο Πέρεζ και τρίτος ο Λεκλέρ.
Δραματική τροπή παίρνει η κόντρα μεταξύ των οδηγών της Red Bull μετά το GP Βραζιλίας, με την μητέρα του Φερστάπεν να κατηγορεί τον Πέρεζ ότι απατά τη γυναίκα του.
Στο Ιντερλάγκος είχαμε πολύ ωραίες μάχες αλλά και πολλές συγκρούσεις, εντός κι εκτός πίστας… Αυτά είναι τα σημαντικότερα συμπεράσματα από το Βραζιλιάνικο Γκραν Πρι.
Άνοιξε εμφύλιο ο Μαξ Φερστάπεν με τον Σέρτζιο Πέρεζ στη Red Bull. O Ολλανδός αγνόησε παντελώς την παράκληση της ομάδας να αφήσει τον Μεξικανό να περάσει στην 6η θέση στο τέλος του GP Βραζιλίας, για να βοηθήσει τον "Τσέκο" στη μάχη της δεύτερης θέσης του πρωταθλήματος.
Τέσσερα χιλιοστά χώρισαν τον Σέρτζιο Πέρεζ από τον Σαρλ Λεκλέρ κι άλλα τόσα από τον Μαξ Φερστάπεν στην κορυφή της πρώτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών του GP Βραζιλίας. Στα δύο δέκατα και οι Κάρλος Σάινθ και Λιούις Χάμιλτον, με ένα χιλιοστό διαφορά μεταξύ τους.
Το θλιβερό φαινόμενο των αποδοκιμασιών κατά του Λιούις Χάμιλτον επανεμφανίστηκε από το κοινό των Μεξικανών στις κερκίδες της πίστας Χερμάνος Ροντίργκεζ. Ο Χάμιλτον το αντιμετώπισε με ανωτερότητα, ο Πέρεζ προσπάθησε -και κατάφερε- να το σταματήσει.
Ο Φερνάντο Αλόνσο μίλησε για την πηγαία προαρμοστικότητα που ξεχωρίζει στο ταλέντο του Μαξ Φερστάπεν, και η οποία του εξασφάλισε κυριαρχικά το φετινό πρωταθλήμα της Formula 1 παρότι κλήθηκε να οδηγήσει ένα αντιδιαμετρικό μονοθέσιο σε σχέση με την περσινή Red Bull.
Υπό βροχή και πάλι, ο Τζορτζ Ράσελ και ο Λιούις Χάμιλτον βρέθηκαν μπροστά από τις δύο Red Bull στην κορυφή της δεύτερης περιόδου ελεύθερων δοκιμών στη Σουζούκα. Μπελάδες ρυθμίσεων για Φερστάπεν και Ferrari.
Μετά την προηγούμενη φετινή νίκη του Σέρτζιο Πέρεζ, στο Μονακό, η RBR κατηύθυνε την τροχιά εξέλιξης της RB18 στα οδηγικά μέτρα και σταθμά του Μαξ Φερστάπεν. Αλλά με την εκθαμβωτική του απόδοση στη νύχτα της Σιγκαπούρης, ο "Τσέκο" έδωσε την ηχηρή του απάντηση στην ομάδα του Μίλτον Κινς.
Ο Λιούις Χάμιλτον επιβεβαίωσε ότι το σιρκουί της Μαρίνα Μπέι ταιριάζει στη Mercedes W13, σημειώνοντας τον πρώτο χρόνο στις εναρκτήριες ελεύθερες δοκιμές του GP Σιγκαπούρης - με διαφορά 84 χιλιοστών από τον Μαξ Φερστάπεν.
Ο Μαξ Φερστάπεν θα παραταχθεί στην 7η θέση της σειράς εκκίνησης της Μόντσα στο σημερινό GP Ιταλίας (11/9, 16:00). Δείτε πως διαμορφώνεται το grid μετά από τις ποινές σε εννέα οδηγούς για τις αλλαγές τμημάτων της μονάδας ισχύος των μονοθεσίων τους.
Με διαφορά 0,35 δευτ. από τον Σαρλ Λεκλέρ, ο Μαξ Φερστάπεν αποκάλυψε στη σημερινή τρίτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Ιταλίας τη ταχύτητα που δεν εμφάνισε χθες η RBR, ενόψει των απογευματινών (17:00) δοκιμών κατάταξης.
Με έναν υπέροχο γύρο ο Κάρλος Σάινθ άφησε πίσω του ενάμισι δέκατο τον Μαξ Φερστάπεν και δύο δέκατα τον Σαρλ Λεκλέρ στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών του GP Ιταλίας.
Ο Σαρλ Λεκλέρ και ο Κάρλος Σάινθ σημείωσαν τους πρώτους δύο χρόνους στις εναρκτήριες ελεύθερες δοκιμές του GP Ιταλίας, αλλά ο γρήγορος γύρος του Μαξ Φερστάπεν χάλασε όταν ο Ολλανδός εμποδίστηκε στην Παραμπόλικα από τον Λάντο Νόρις της McLaren.
Η Red Bull Racing άλλαξε τον κινητήρα V6 Turbo της RB18 του Μαξ Φερστάπεν και αυτό θα του στοιχίσει 5 θέσεις στην εκκίνηση του GP Ιταλίας, ενώ η αλλαγή όλης της μονάδας ισχύος του Σέρτζιο Πέρεζ τον στέλνει στο τέλος του grid.
Κερδίζοντας ακόμα και σε μια πίστα που ταίριαζε σαν γάντι στις Ferrari F1-75 και Mercedes W13, στο Ζάντβουρτ του GP Ολλανδίας, ο Μαξ Φερστάπεν και η RBR έδειξαν με άλλο ένα -άψογα εκτελεσμένο από τον Ολλανδό- στρατηγικό ρεσιτάλ ότι το 2022 τούς ανήκει ολοκληρωτικά.
Ο Σαρλ Λεκλέρ συνέχισε τη χθεσινή φόρμα της Ferrari σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο για τη Ferrari, όπως και ο Τζορτζ Ράσελ αντίστοιχα της Mercedes πλησιάζοντας τον Μονεγάσκο στα 66 χιλιοστά. Τρίτος, 016'' πιο πίσω, ο Μαξ Φερστάπεν.