Το ράλι στο Μεξικό ολοκληρώθηκε πρόωρα αφού η τρίτη ημέρα δεν διεξήχθη ποτέ αφού οι οργανωτές του αγώνα αποφάσισαν να τον μικρύνουν λόγω της ραγδαίας εξάπλωσης του κορονοϊού.
Ο Σεμπαστιάν Οζιέ έχοντας κερδίσει 3 από τις 9 ειδικές διαδρομές, οδήγησε γρήγορα το Toyota Yaris, τερματίζοντας στο φινάλε της δεύτερης μέρας του ράλι Μεξικού στην πρώτη θέση.
Από την άσφαλτο και τα λίγα χιόνια του Μόντε Κάρλο και έπειτα στα λιωμένα χιόνια της Σουηδίας, τώρα το σκηνικό του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι μεταφέρθηκε στο Μεξικό, το οποίο, ως φαίνεται, μένει αλώβητο από τον κορονοϊό.
Τη δεύτερη νίκη καριέρας στη μεγάλη κατηγορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, κατάφερε να πετύχει ο Ελφιν Εβανς στη Σουηδία και την πρώτη με την Toyota, στην οποία μετακόμισε φέτος.
Στο Ράλι Σουηδίας ακυρώθηκαν ειδικές διαδρομές εξαιτίας του... καλού καιρού. Στα περίπου 22 αγωνιστικά χιλιόμετρα που απομένουν, ο Ελφιν Εβανς, ο 31 ετών οδηγός της Toyota, βρίσκεται αντιμέτωπος με τη δεύτερη νίκη καριέρας στο WRC.
Ο Τζον Αρμστρονγκ, με τον συνοδηγό του Νόελ Σάλιβαν, βγήκαν αλώβητοι από το κατεστραμμένο Ford Fiesta, ύστερα από το ατύχημα που είχαν στην πρώτη μέρα του ράλι Σουηδίας. (VIDEO)
Με ένα φοβερό φίνις, όπως θα λέγαμε και στον στίβο, ο Τιερί Νεβίλ κατάφερε να κερδίσει τον πρώτο αγώνα του φετινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι και να σημειώσει την 13η του νίκη με την κορεατική ομάδα.
Πρωτοφανείς και ανεξέλεγκτες δασικές πυρκαγιές έθεσαν σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης τη Νέα Νότια Ουαλία και φυσικά το Ράλι Αυστραλίας δεν θα διεξαχθεί. Παγκόσμια πρωταθλήτρια κατασκευαστών η Hyundai.
Από χθες (27/10), έναν αγώνα πριν το φινάλε του φετινού πρωταθλήματος WRC, ο Οτ Τάνακ είναι ο νέος παγκόσμιος πρωταθλητής. Δείτε πώς πανηγύρισε η Toyota τον τίτλο του Εσθονού οδηγού.
Το ράλι Καταλονίας "μύριζε" ότι μπορεί να αναδείξει παγκόσμιο πρωταθλητή τον Οτ Τάνακ. Στον προτελευταίο αγώνα της χρονιάς, ο Εσθονός έχοντας 28 βαθμούς διαφορά από τον Σεμπαστιάν Οζιέ και 41 βαθμούς από τον Τιερί Νεβίλ, ήταν το μεγάλο φαβορί για τον φετινό τίτλο και το επιβεβαίωσε στην Ισπανία.
Το Ράλλυ Ακρόπολις δεν εξασφάλισε τη συμμετοχή του στο WRC ούτε για φέτος, αλλά ούτε και για του χρόνου, ύστερα από την απόφαση του Παγκοσμίου Συμβουλίου.
Στο 3οe-Mobility Festival η Fiat Chrysler Automobiles είχε πρωταγωνιστικό ρόλο παρουσιάζοντας στο κοινό πρωτότυποFiatCentoventi,τοplug-inυβριδικόJeepCompassκαι το αμιγώς ηλεκτρικόFiatProfessionalDucatoElectric, ενώ παράλληλα ανέλυσε την ολιστική της προσέγγιση για τη νέα εποχή της αυτοκίνησης
Τεράστια μάχη στον 12ο αγώνα της χρονιάς ανάμεσα στους Κρις Μικ και Οτ Τάνακ με τον δεύτερο να βγαίνει τελικά κερδισμένος και να βρίσκεται στην πρώτη θέση.
Ο αγώνας ξεκίνησε με δύσκολες συνθήκες. Ο Κρις Μικ με Toyota Yaris, έκανε τον καλύτερο χρόνο, έχοντας προηγουμένως κάνει επίσης τον καλύτερο χρόνο στις δοκιμές.
Ο Σεμπάστιαν Οζιέ νίκησε στην Τουρκία και αναπτέρωσε τις ελπίδες του για κατάκτηση του φετινού τίτλου αν και βρίσκεται ακόμα 17 βαθμούς πίσω από τον Τάνακ.
Το πιο σκληρό ράλι της χρονιάς, στην Τουρκία, άφησε ελάχιστους οδηγούς αλώβητους από τις κοφτερές πέτρες και τη λάσπη, όπου υπήρχε. Ο Οζιέ και ο Λάπι, οι δύο οδηγοί της Citroen, ήταν αυτοί που επηρεάστηκαν λιγότερο.
Στα μισά της δεύτερης ημέρας του WRC στην Τουρκία, ο Φινλανδός Εζαπέκα Λάπι με Citroen C3, έχοντας κερδίσει μια ειδική διαδρομή, έχει τεθεί επικεφαλής με διαφορά 9 δευτ. από τον Νορβηγό Αντρέας Μίκελσεν,
Η δεύτερη μέρα του 10 ράλι της χρονιάς στη Γερμανία, ήταν συγκλονιστική. Σε ασφάλτινο πεδίο, ο επικεφαλής της βαθμολογίας Οτ Τάνακ, ήταν ταχύτερος στις 4 από τις 6 ειδικές διαδρομές της ημέρας, με αποτέλεσμα να βρίσκεται οριακά μπροστά από τον τρίτο της βαθμολογίας, Τιερί Νεβίλ.
Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησε το ράλι Γερμανίας ο Οτ Τάνακ, ο οποίος οδήγησε γρήγορα το Toyota Yaris στη μικρή ειδική διαδρομή, αφήνοντας πίσω του τον Ντάνι Σόρντο με Hyundai i20, ενώ τρίτος ήταν ο Οζιέ.
Με τέσσερις νίκες σε εννέα ράλι φέτος, εκ των οποίων τα τρία στους τελευταίους τέσσερις αγώνες, ο Οτ Τάνακ κατάφερε να διευρύνει τη διαφορά από τους διώκτες του, στη βαθμολογία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος.
Ο Οτ Τάνακ με Toyota Yaris προηγείται στο ράλι της Φινλανδίας έπειτα από τρεις ημέρες μάχης. Έχει διαφορά 16,4 δευτ. επί του Φινλανδού Εζαπέκα Λάπι, με το Citroen C3.
Εκπληκτική ήταν η δεύτερη μέρα του 8ου ράλι της χρονιάς στη Φινλανδία. Ο τοπικός ήρωας, ο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα, οδηγώντας το Toyota Yaris ταχύτερα από όλους στις 6 από τις 10 ειδικές διαδρομές της ημέρας, βρίσκεται επικεφαλής ενός αγώνα που εξελίσσεται συναρπαστικά στα χώματα πέριξ της Γιβάσκιλα.
Το 9ο από τα 14 ράλι της χρονιάς, παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον, καθώς οι τρεις κυρίαρχοι οδηγοί που διεκδικούν τον φετινό τίτλο: Τάνακ, Οζιέ και Νεβίλ, απέχουν μόλις 7 βαθμούς διαφορά (150,146 και 143, αντίστοιχα).
Με κεκτημένη ταχύτητα από το ράλι της Χιλής, πριν 15 μέρες, ο Οτ Τάνακ πέτυχε τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του και τρίτη φετινή, σε ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα που εξελίσσεται με συναρπαστικό τρόπο, όπως και το περσινό που κρίθηκε στο τελευταίο ράλι στην Αυστραλία.
Παρά το πρόβλημα με την ανάρτηση, που αντιμετώπισε στην τελευταία ειδική διαδρομή της δεύτερης ημέρας του ράλι Πορτογαλίας, ο Οτ Τάνακ, κατάφερε να φέρει το Toyota Yaris 4,3 δευτ. μπροστά από τον Κρις Μικ.