Τρεις οδηγοί από την ίδια ομάδα, οι Τάνακ, Λάτβαλα και Μικ βρίσκονται στις τρεις πρώτες θέσεις μετά το φινάλε της πρώτης μέρας στο ράλι της Πορτογαλίας.
Δεύτερη φετινή νίκη του Οττ Τάνακ της Toyota, με απόλυτη κυριαρχία στη Χιλή. Κερδισμένος και ο Οζιέ, που φεύγει με προβάδισμα 10 βαθμών στο πρωτάθλημα. Πρώτο βάθρο του Λεμπ με τη Hyundai.
Η δεύτερη μέρα του 6ου ράλι της χρονιάς στη Χιλή, σημαδεύτηκε από το σφοδρό ατύχημα του Τιερί Νεβίλ, ο οποίος στην επιστροφή του στο σέρβις παρκ χρησιμοποίησε πατερίτσες για να μην επιβαρύνει το πόδι του. (VIDEO)
Ο Τιερί Νεβίλ μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο της Κονσεπσιόν, όπου διαπιστώθηκε ότι δεν έχει υποστεί τραυματισμό. Ο Τάνακ αύξησε στα 34,6 δευτ. από τον δεύτερο Οζιέ.
Ο Οττ Τάνακ της Toyota έβαλε τις βάσεις για τη δεύτερη φετινή του νίκη στο λασπώδες τερέν της πρώτης μέρας του WRC στη Χιλή. Ο Οζιέ στα 22 δευτ. και οι Λάτβαλα, Νέβιλ στο μισό λεπτό.
Ο Τιερί Νεβίλ και η Hyundai δεν ήταν ο ταχύτερος συνδυασμός αλλά ήταν ο αρτιότερος στην Αργεντινή, κερδίζοντας ξανά μετά την Κορσική, και αυξάνοντας το βαθμολογικό τους προβάδισμα.
Ο Τιερί Νεβίλ ηγείται στη Βίλα Κάρλος Παζ μετά την πρώτη μέρα, καθώς ένα σπασμένο ημιαξόνιο κόστισε στον Οττ Τάνακ την πρωτοπορία στην τελευταία Ειδική.
Ο Τιερί Νεβίλ κέρδισε το Γύρο Κορσικής, εκμεταλλευόμενος ένα κλατάρισμα του Έλφυν Έβανς 6 χιλιόμετρα πριν τον τερματισμό, κι έτσι ο Βέλγος ανέβηκε πρώτος στη βαθμολογία του WRC.
Στο δεύτερο πρωί της οριακής μάχης του Οττ Τάνακ με τον Έλφυν Έβανς, ο Εσθονός ήταν και στις τρεις πρωινές Ειδικές ταχύτερος του Άγγλου και ηγείται με διαφορά 2,3 δευτερόλεπτα.
Ο Έλφυν Έβανς έκανε ένα φαινομενικό απόγευμα και, παρότι είχε ένα περίεργο συμβάν με τον Κρις Μικ, κράτησε πίσω τους δύο εν δυνάμει πρωταθλητές Τάνακ και Νεβίλ.
Ο Οττ Τάνακ της Toyota τελείωσε το πρώτο πρωί του γαλλικού αγώνα με ισχνό προβάδισμα από τους Έβανς, Νεβίλ και Σόρδο, ενώ ο Σεμπαστιάν Οζιέ έμεινε 24 δευτερόλεπτα μακριά.
Ο Σεμπαστιάν Οζιέ ηγείται στο Μεξικό μετά την πρώτη μέρα με σημαντική διαφορά 37 δευτ. και ενός λεπτού από τους Τάνακ και Νεβίλ. Τέσσερα από τα δέκα WRC εγκατέλειψαν.
Ο Οττ Τάνακ της Toyota απέκτησε προβάδισμα ενός λεπτού μετά τη δεύτερη μέρα του Ράλι Σουηδίας, μετά από λάθος του Σούνινεν. Μίκελσεν-Λάπι-Νεβίλ σε οριακή μάχη για τη δεύτερη θέση.
Ο Τέμου Σούνινεν πήρε την πρωτοπορία στη Σουηδία μετά το απογευματινό loop της πρώτης μέρας. Βγήκαν από το δρόμο και έχασαν κάθε ελπίδα για το βάθρο οι Οζιέ και Λάτβαλα.
Ο Σεμπαστιάν Οζιέ κέρδισε τον Τιερί Νεβίλ με 2,2 δευτ. στο συγκλονιστικό φινάλε του πρώτου αγώνα της χρονιάς - Ο Τάνακ κέρδισε τους Λεμπ-Λάτβαλα στη μάχη για το βάθρο.
Στο απόλυτο όριο Σεμπαστιάν Οζιέ και Τιερί Νεβίλ, χωρίζονται από 4,3 δευτ. στο τέλος της δεύτερης μέρας - Ολομέτωπη επίθεση Τάνακ για την τρίτη θέση του βάθρου.
Ένα λάθος στέρησε από τον Τιερί Νεβίλ την πρωτοπορία μετά την πρώτη πλήρη ημέρα του Ράλι Μόντε Κάρλο. Καταστροφή για τον Τάνακ, που έμεινε εκτός μάχης μετά από κλατάρισμα.
Με τη σωστή επιλογή ελαστικών ο Βέλγος, Τιερί Νεβίλ, της Hyundai ηγείται μετά το πρωινό loop. Σε απόσταση αναπνοής ο Οζιέ, ο Τάνακ έμεινε 17 δευτ. μακριά.
Ο Φερνάντο Αλόνσο θα δοκιμάσει το Toyota Hilux 4WD του Ντακάρ και το Yaris WRC του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, καθώς σκέφτεται να επεκταθεί και στους εκτός δρόμου αγώνες.
Τρίτη σερί νίκη του Εσθονού της Toyota, μετά τα χθεσινά προβλήματα των Νεβίλ και Οζιέ - που, όμως, επέστρεψαν για να πάρουν τους μέγιστους βαθμούς της Power Stage.
Η "μάχη των τιτάνων" δεν έγινε ποτέ στην Τουρκία, καθώς πρώτα ο Τιερί Νεβίλ και μετά ο Σεμπαστιάν Οζιέ εγκατέλειψαν, αφήνοντας τον Τάνακ να κάνει ένα μεγάλο βήμα τίτλου.
Ο Τιερί Νεβίλ απάντησε στην εκπληκτική αντεπίθεση του Σεμπαστιάν Οζιέ και τώρα η νίκη στην Τουρκία είναι μεταξύ των δύο! Εκτός μάχης οι Μπριν-Όστμπεργκ με τα δύο Citroen.
Ο Αντρέας Μίκελσεν ηγείται κατά 6 και 8 δευτερόλεπτα από το δίδυμο της Citroen, Μπριν και Όστμπεργκ αντίστοιχα. Εκτός εξάδας, με προβλήματα ορατότητας στη σκόνη, οι Οζιέ και Τάνακ.
Το 10 ράλι της χρονιάς ξεκίνησε χθες βράδυ με την υπερειδική διαδρομή στην περιοχή του Μαρμαρά, που αποτελεί και το κέντρο του αγώνα της Τουρκίας, που άλλαξε θέση και επέστρεψε στο καλεντάρι του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι έπειτα από 8 χρόνια.
Μετά τα δάση της Φινλανδίας ο Οττ Τάνακ κέρδισε και στην γερμανική άσφαλτο, και πλησίασε στους 36 και 13 βαθμούς τους Νεβίλ και Οζιέ στην κορυφή του πρωταθλήματος!
Ο Τάνακ συνεχίζει να εντυπωσιάζει και στη Γερμανία κερδίζοντας τη μια ειδική μετά την άλλη και αν συνεχίσει έτσι θέτει υποψηφιότητα για το φετινό τίτλο.
O Οτ Τάνακ, με κεκτημένη ταχύτητα από τη νίκη του στη Φινλανδία με το Toyota Yaris, έκανε το καλύτερο χρόνο στην υπερειδική διαδρομή του Σεν Βέντελ, μήκους 2 χλμ., που άνοιξε την αυλαία του ράλι της Γερμανίας.