Ο Οττ Τάνακ ήταν «σε δικό του ρυθμό» τη δεύτερη μέρα και απέκτησε διαφορά ασφαλείας στην κορυφή από τον Μαντς Όστμπεργκ, ο οποίος τώρα δέχεται και την επίθεση του Λάτβαλα.
Ο Εσθονός της Toyota πήρε βραχύ προβάδισμα στη συγκλονιστική του μάχη με τον Μαντς Όστμπεργκ της Citroen στο πρώτο σκέλος. Ο Οζιέ επικρατεί του Νεβίλ, για τη μάχη του τίτλου.
Οττ Τάνακ (Toyota) και Μαντς Όστμπεργκ (Citroen) στο δευτερόλεπτο στην κορυφή. - Ένα λάθος του Τιερί Νεβίλ τον έχει αφήσει 40 δευτ. πίσω από τον Σεμπαστιάν Οζιέ.
Με την υπερειδική διαδρομή στο κέντρο της πόλης Jyvaskyla, στη Φινλανδία, άνοιξε ο πιο θεαματικός αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι. Σήμερα (27/7) αρχίζει το κυρίως πιάτο του αγώνα, με 10 ειδικές διαδρομές στα δάση.
Ο Τιερί Νεβίλ βγήκε νικητής της συγκλονιστικής τριήμερης μονομαχίας του με τον Σεμπαστιάν Οζιέ στο Ράλλυ Σαρδηνίας και διεύρυνε τη διαφορά του από τον Γάλλο στους 27 βαθμούς, στην κορυφή του πρωταθλήματος.
Σε υπόθεση για δύο οδηγούς, και μάλιστα για τους δύο διεκδικητές του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι, έχει μετατραπεί η μάχη της νίκης στο Ράλι Σαρδηνίας: οι Σεμπαστιάν Οζιέ και Τιερί Νεβίλ χωρίζονται από μόλις 3,9 δευτερόλεπτα μετά από 16 Ειδικές Διαδρομές, και ενόψει της τελευταίας μέρας του αγώνα στο ιταλικό νησί.
Ελέγχοντας τέλεια τις εντελώς ασυνήθιστες για νησί της Μεσογείου τον Ιούνιο βροχερές και λασπωμένες Ειδικές, ο Σεμπαστιάν Οζιέ έκανε μια εντυπωσιακή αντεπίθεση το απόγευμα του πρώτου σκέλους του Ράλι Ιταλίας-Σαρδηνίας για να πάρει την πρωτοπορία μετά το πρώτο πλήρες σκέλος του 7ου αγώνα του φετινού WRC.
Η εργοστασιακή Citroen επιβεβαίωσε ότι θα παραμείνει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι για τουλάχιστον δύο χρόνια ακόμα και δεν αρνήθηκε το ενδιαφέρον της να υπογράψει ξανά τον Σεμπαστιάν Οζιέ.
Το σημαντικό ατύχημα που είχε στην Πορτογαλία το δίδυμο Kris Meeke και Paul Nagle, ανάγκασε τη γαλλική εταιρεία Citroen, να λάβει μια πολύ σημαντική απόφαση.
Διαφορά ασφαλείας έχτισε ο Τιερί Νεβίλ της Hyundai από τον Έβανς της M-Sport Ford, τη δεύτερη μέρα του Ράλι Πορτογαλίας. Ο Μικ στο νοσοκομείο για προληπτικούς λόγους, μετά από ατύχημα.
Με τον Τάνακ να έχει μικρό προβάδισμα μετά τη νίκη του στην Αργεντινή, ξεκίνησε το βράδυ της Πέμπτης (17/5) το ράλι Πορτογαλίας με την υπερειδική διαδρομή στην Λουσάντα.
Μετά το τετ-α-κε της πρώτης μέρας, ο Τάνακ κατέστρεψε τον συναγωνισμό στην Αργεντινή και κέρδισε για πρώτη φορά, όπως και η Toyota, στο φετινό WRC. Στους 10 βαθμούς η διαφορά Οζιέ-Νεβίλ.
Σε διαφορά ασφαλείας (42 δευτ.) το προβάδισμα του Τάνακ από τον Νεβίλ στην κορυφή του Ράλι Αργεντινής. Πολλά ατυχήματα και ομίχλη στα βουνά της Κόρδοβα.
Ο Εσθονός της Toyota, Οτ Τάνακ κέρδισε πέντε από τις επτά ειδικές διαδρομές της πρώτης ημέρας και ηγείται με 22,7 δευτερόλεπτα του Μικ. Ο Οζιέ 36 δευτ. πίσω, εγκατέλειψε ο Λάτβαλα.
Πρώτος χρόνος του Τιερί Νεβίλ στην υπερειδική της Βίλα Κάρλος Παζ, εμπρός από τον Οττ Τάνακ και τον Σεμπαστιάν Οζιέ. Πέντε οδηγοί στο ίδιο δευτερόλεπτο.
Η δράση ξεκίνησε για τον 5ο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι. Σήμερα στην Αργεντινή, ολοκληρώθηκε το καθιερωμένο shakedown πριν από τον αγώνα που ξεκινά τις πρώτες πρωινές ώρες (Ελλάδας) της Παρασκευής και ολοκληρώνεται το βράδυ αργά την Κυριακή.
Η κάθε ημέρα του Σεμπάστιαν Λεμπ, με τα δικά του λόγια, από τον WRC και την Κορσική μέχρι τη Βαρκελώνη και τον πρώτο φετινό αγώνα του Παγκόσμιου Rallycross.
Μετά το επιβλητικό ξεκίνημα του Σεμπαστιάν Οζιέ το 2018, με τρεις νίκες σε Μόντε Κάρλο, Μεξικό, και Κορσική στους τέσσερις πρώτους αγώνες της χρονιάς, ο Γάλλος σύντομα θα έχει στο Ford Fiesta WRC της M-Sport και μια σειρά σημαντικών αναβαθμίσεων - οι οποίες, σύμφωνα με τον Μάλκολμ Ουίλσον, «θα το κάνουν ακόμα ταχύτερο».
O Κρις Μικ με το Citroen C3 WRC πέτυχε το ταχύτερο πέρασμα στο Shakedown που άνοιξε τον τέταρτο αγώνα του φετινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι 2018, στην Κορσική, ενώ ο Σεμπαστιάν Λεμπ ήταν έβδομος στην κατάταξη των χρόνων.
Ο Σεμπαστιάν Λεμπ έβαλε τέλος στις συζητήσεις για ενδεχόμενη πλήρη εμπλοκή του ξανά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, λέγοντας ότι θα τηρήσει το συμβόλαιό του με την Peugeot στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rallycross.
Το προβάδισμα που απέκτησε κερδίζοντας το Ράλι Μεξικού ο Σεμπαστιάν Οζιέ στην κορυφή της βαθμολογίας του WRC μειώθηκε από τους 9 στους 4 βαθμούς, καθώς ο Γάλλος δέχθηκε ποινή 10 δευτερολέπτων για την τελευταία Ειδική Διαδρομή (Power Stage).
Ο Σεμπαστιάν Οζιέ κέρδισε τη δεύτερη φετινή του νίκη σε τρεις αγώνες στο Ράλι Μεξικού και αναρριχήθηκε ξανά την κορυφή της βαθμολογίας του WRC, με διαφορά 9 βαθμών από τον Τιερί Νεβίλ.
O Ντάνι Σόρδο κυριάρχησε την πρώτη μέρα στο Ράλι Μεξικού, όμως ο Σεμπαστιάν Λεμπ τον ακολουθεί με διαφορά μόλις 7,2 δευτερόλεπτα στον πρώτο του αγώνα στο WRC μετά από τρία χρόνια.
Έπειτα από έξι χρόνια θα αναμετρηθούν ξανά σε ειδικές διαδρομές ο Σεμπαστιάν Οζιέ και ο Σεμπαστιάν Λεμπ, στον τρίτο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος.
Δύο εβδομάδες πριν την επιστροφή του στο WRC, στο Ράλι Μεξικού στις 9-11 Μαρτίου, ο Σεμπαστιάν Λεμπ οδήγησε για πρώτη φορά μετά τον περασμένο Σεπτέμβριο το Citroen C3 WRC στο χώμα, στους δρόμους της Αλμερία.
Ο Τιερί Νεβίλ της Hyundai έριξε ένα παραδοσιακό "κάστρο" των Σκανδιναβών και τέθηκε επικεφαλής της βαθμολογίας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, εξασφαλίζοντας τη νίκη στο Ράλι Σουηδίας.
Ο Τιερί Νεβίλ της Hyundai άνοιξε διαφορά 22 δευτ. στην κορυφή του Ράλι Σουηδίας, στο 2ο σκέλος του 2ου φετινού αγώνα του WRC και του απομένουν σχεδόν 50 αγωνιστικά χιλιόμετρα για να εξασφαλίσει τη νίκη.
Ο Πέτερ Σόλμπεργκ ήταν ένας από τους τρεις παγκόσμιους πρωταθλητές ράλι που συμμετείχαν στο τετραήμερο τεστ εξέλιξης του αγωνιστικού Volkswagen Polo GTI R5 στη Σουηδία - και το διασκέδασε τόσο που μπήκε σε σκέψεις να γυρίσει για έναν αγώνα στο WRC, μετά από πέντε χρόνια που αγωνίζεται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rallycross.
Ο Ιορδάνης Σερδερίδης θα αγωνιστεί στα Ράλι Γερμανίας και Αυστραλίας του WRC 2018 με ένα τελευταίων προδιαγραφών Ford Fiesta WRC και με στόχο - όπως τον έθεσε ο ίδιος - να βάλει στο δεύτερο εξ' αυτών την ελληνική σημαία στην πρώτη δεκάδα της γενικής κατάταξης.
Η Peugeot, παρουσίασε την εξέλιξη του αγωνιστικού 308 Racing Cup που βασίζεται στο 308 GTi και που προορίζεται για την συναρπαστική κατηγορία του Πρωταθλήματος Αυτοκινήτων Τουρισμού (TCR) και το πιο πρόσφατο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα WTCR.