Η εντελώς αναπάντεχη κίνηση του Φερνάντο Αλόνσο να υπογράψει πολυετές συμβόλαιο με την Aston Martin από το 2023 προκάλεσε πλήθος διαφορετικών αντιδράσεων από πρώην οδηγούς της Formula 1 - και ορισμένα καυστικά σχόλια από την άναυδη Alpine.
Ο Φερνάντο Αλόνσο θα καλύψει το κενό του Σεμπάστιαν Φέτελ στην Aston Martin, υπογράφοντας ένα πολυετές συμβόλαιο με τους Βρετανούς. Ο 41χρονος πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής εξέφρασε τη χαρά του για το νέο κεφάλαιο της καριέρας του.
Ο Κάρλος Σάινθ και ο Σαρλ Λεκλέρ σημείωσαν το 1-2 στις τελευταίες ελεύθερες δοκιμές του Αυστριακού GP, λίγο πριν από τον αγώνα Sprint το απόγευμα του Σαββάτου, με διαφορά περίπου δύο δεκάτων από τον Μαξ Φερστάπεν και τις δύο Alpine των Αλόνσο και Οκόν.
Ο πρώην οδηγός της Ferrari και της McLaren, Γκέρχαρντ Μπέργκερ, εξέφρασε τον θαυμασμό του για όσα πετυχαίνει ο Φερνάντο Αλόνσο με την Alpine φέτος, και είπε ότι ο Ισπανός "με το ταλέντο του θα έπρεπε να είχε πέντε πρωταθλήματα".
Ο Φερνάντο Αλόνσο ήταν εμφανώς εκνευρισμένος μετά το τέλος του GP Καναδά, καθώς τερμάτισε στην 7η θέση, αν και εκκίνησε δεύτερος. Δέχθηκε ποινή πέντε δευτερολέπτων και υποχώρησε 9ος ώρα έπειτα από τον αγώνα.
Ο Φερνάντο Αλόνσο έσπασε το ρεκόρ του Μίκαελ Σουμάχερ και έγινε ο οδηγός με τη μεγαλύτερη χρονική διαφορά ανάμεσα στον πρώτο και τον τελευταίο του αγώνα στη Formula 1.
Ενάμισι μήνα μετά το GP Αυστραλίας, ο Φερνάντο Αλόνσο αποκάλυψε ότι το ατύχημά του στις δοκιμές κατάταξης της Μελβούρνης του προκάλεσε τραυματισμούς στα χέρια και ότι θα χρειαστεί ως και τρεις μήνες για να επανέλθει πλήρως.
Ο Σέρχιο Πέρεζ βγήκε νικητής της άτυπης «μονομαχίας» του με τον Σαρλ Λεκλέρ στην 3η περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP του Μονακό, με διαφορά μόλις 41 χιλιοστών από το Μονεγάσκο. Με άλυτο το γρίφο των ρυθμίσεων της RB18, ο Μαξ Φερστάπεν έμεινε 4 δέκατα μακριά.
Ο Μαρκ Πρίστλεϊ, πρώην επικεφαλής μηχανικός της McLaren, ρίχνει φως στο επεισοδιακό 2007 της McLaren, λέγοντας ότι ο Φερνάντο Αλόνσο ήταν ο μαγνήτης για όλους στην ομάδα του Ουόκινγκ, σε αντίθεση με τον πρωτοεμφανιζόμενο τότε Λιούις Χάμιλτον.
Ο Φερνάντο Αλόνσο έχει την επιθυμία, αλλά και την ταχύτητα, να μείνει για 2-3 χρόνια ακόμα στη F1, και η Alpine σκοπεύει να ξεκινήσει στο Βρετανικό GP τις συζητήσεις με τον Ισπανό για την ανανέωση του συμβολαίου του. Τι σκοπεύει να κάνει η ομάδα με το υπερ-ταλέντο Όσκαρ Πιάστρι.
Πώς προέκυψε η τρίτη φετινή νίκη του Μαξ Φερστάπεν, στο Μαϊάμι, η προφανής πια ανωτερότητα της Red Bull RB18 απέναντι στη Ferrari F1-75 κατά 1-2 δέκατα στο γύρο, και πώς σκοπεύει να απαντήσει η Scuderia στην Ισπανία σε δύο εβδομάδες.
Ο διευθυντής της RBR Κρίστιαν Χόρνερ αρνήθηκε κατηγορηματικά ότι ο Φερνάντο Αλόνσο βρίσκεται στο στόχαστρο της ομάδας για τη θέση του Σέρχιο Πέρεζ το 2023 - ενώ άλλες φήμες συνδέοουν τον Ισπανό και με τη θέση του Σεμπάστιαν Φέτελ στην Aston Martin.
Ενόψει των συζητήσεων με την Alpine -το καλοκαίρι- για την ανανέωση του συμβολαίου του και πέραν του 2022, ο Φερνάντο Αλόνσο δήλωσε ότι νιώθει καλύτερα από κάθε άλλον οδηγό και ότι θα σκεφτεί να αποχωρήσει μόνο όταν αποδείξει κάποιος ότι είναι καλύτερός του.
Ο Φερνάντο Αλόνσο αναγκάστηκε να εγκαταλείψει, καθώς αποκολλήθηκε κομμάτι από το σασί του μονοθεσίου της Alpine. Είχε προηγηθεί επαφή με τον Μικ Σουμάχερ.
Η ιστορία της Ίμολα είναι γεμάτη με τραγωδίες, διενέξεις, συγκλονιστικές μονομαχίες, και φυσικά γεμάτη με το κόκκινο της Ferrari. Διαβάστε δέκα πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε για την πίστα της Εμίλια Ρομάνια.
Η Alpine έχει ένα ευχάριστο πρόβλημα: να χτίσει την καριέρα του εκθαμβωτικά ταλαντούχου Όσκαρ Πιάστρι, αλλά χωρίς να χάσει τον Φερνάντο Αλόνσο που αποδίδει ακριβώς όπως και στα νιάτα του.
Ο Φερνάντο Αλόνσο φάνηκε να μην έχει καμία αμφιβολία ότι η Alpine A522 και ο ίδιος είχαν σήμερα την ταχύτητα να διεκδικήσουν την πολ ποζίσιον του GP Αυστραλίας - λέγοντας πως "είναι απίστευτο πόσο άτυχοι είμαστε'.
Ο Φερνάντο Αλόνσο θέλει να μείνει για τουλάχιστον δύο ή τρία ακόμα χρόνια στη Formula 1 και ωθεί την Alpine να κάνει μεγαλεπίβολα όνειρα, όπως ανέφερε σε πρόσφατη συνέντευξη Τύπου.
Το χρονόμετρο μετράει αντίστροφα για τον πρώτο φετινό αγώνα της Formula 1. Πριν σβήσουν τα κόκκινα φώτα, τα λάστιχα στριγγλίσουν και η σεζόν κάνει πρεμιέρα στο Μπαχρέιν, οι ομόσταυλοι του SPORT24 AUTO, Γιάννης Λημναίος και Πάνος Διαμάντης, πιάνουν το τιμόνι και προσφέρουν εκείνα που οφείλει να γνωρίζει κάθε φαν της F1 μέσα από ένα εντυπωσιακό αφιέρωμα με πληρέστατο περιεχόμενο και λαμπερές φωτογραφίες. Νέα μονοθέσια και κανονισμοί, ομάδες με αλλαγές στις συνθέσεις τους, πιλότοι που ξεκινούν τη χρονιά από το μηδέν με στόχο τη νίκη ή μια εντυπωσιακή εμφάνιση. Ποιοι θα πρωταγωνιστήσουν; Θα διατηρήσει τα σκήπτρα ο Μαξ Φερστάπεν ή μήπως ο Λιούις Χάμιλτον θα κάνει το μεγάλο comeback; Θα κάνει την έκπληξη η Ferrari των Λεκλέρ - Σάινθ; Ένα είναι σίγουρο: αυτή η χρονιά αναμένεται ακόμη πιο συναρπαστική!
Σε μια σειρά από γρήγορους γύρους με τις μαλακές γόμες από την πλειοψηφία των ομάδων στο τέλος, ο Μαξ Φερστάπεν με τη Red Bull RB18 πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο του τριήμερου στο Μπαχρέιν, στην αυλαία των χειμερινών δοκιμών του 2022.
Ο δις πρωταθλητής της Formula 1, Φερνάντο Αλόνσο, δήλωσε ότι ο κύριος λόγος για τον οποίο επέστρεψε στο σπορ πέρσι ήταν οι ελπίδες ότι ο ριζικός φετινός ανασχεδιασμός των μονοθεσίων με τους νέους κανονισμούς θα του δώσει την ευκαιρία να πρωταγωνιστεί ξανά στα GP.
Ο Φερνάντο Αλόνσο εφ' όλης της ύλης: τι λέει για το γεγονός ότι "ξέμεινε" με τα μόνο δύο πρωταθλήματα του 2005-'06, πώς συγκρίνει τη Ferrari με τη McLaren, για τις μόλις τρεις στις 18 χρονιές του που πιστεύει ότι οδηγούσε ανταγωνιστικό μονοθέσιο, για την αποχώρηση και έπειτα την επιστροφή του στη F1.
Το θαύμα του Γιας Μαρίνα Σιρκουί, το μάθημα που έδωσε το Grand Prix στο Άμπου Ντάμπι, η χρυσή φουρνιά των νεαρών οδηγών, ο ρόλος του Netflix και η ποδοσφαιροποίηση της Formula 1. Ο Χάρης Σταύρου γράφει για το άθλημα που αξίζει να συμπληρώνει τις Κυριακές μας.
Έκπληκτος έμεινε ο Φερνάντο Αλόνσο όταν αντίκρισε τον Μαξ Φερστάπεν να έχει επαφή και να αποφεύγει την τελευταία στιγμή τον τοίχο, με την αντίδρασή του στον φακό ν' αποτυπώνει τα συναισθήματα της στιγμής.
Μετά το πρώτο του βάθρο στη Formula 1 μετά από 7 χρόνια, στο GP του Κατάρ, ο Φερνάντο Αλόνσο είπε ότι δεν έχει καμία σημασία η ηλικία και ότι είναι αποφασισμένος να κάνει "ό,τι είναι στο χέρι μου κι ακόμα περισσότερα" για να γίνει ξανά πρωταθλητής μετά το 2006.
Μετά την επιστροφή του Φερνάντο Αλόνσο στο βάθρο της F1, στο GP του Κατάρ μετά από επτά χρόνια, ο θρύλος και τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής Αλέν Προστ είπε ότι ο Ισπανός είναι ο καλύτερος οδηγός που υφίσταται αυτή τη στιγμή στη Formula 1.
Ο Φερνάντο Αλόνσο, φανατικός οπαδός της Ρεάλ, σε συζήτηση που είχε με τον team-mate του στην Alpine, Εστεμπάν Οκόν, εμφανίστηκε σίγουρος για τη μεταγραφή του Κιλιάν Εμπαπέ στον σύλλογο της Μαδρίτης.
Στη σκιά της παρασκηνιακής αναμονής για τις αποφάσεις των αγωνοδικών, ο Φερνάντο Αλόνσο σημείωσε τον πρώτο χρόνο στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Βραζιλίας, και ενόψει του αποψινού Sprint Qualifying.
Ο διευθυντής της Mercedes F1 Τότο Βολφ χαρακτήρισε «απογοητευτικό» το γεγονός ότι ο Φερνάντο Αλόνσο έχει κατακτήσει μόνο δύο πρωταθλήματα της Formula 1, και εξήγησε γιατί στον αντίποδα ο Λιούις Χάμιλτον έχει επτά τίτλους και τριψήφιο αριθμό νικών.
Ο Φερνάντο Αλόνσο είπε ότι δεν μετανιώνει για τίποτα στην εικοσαετή του καριέρα στη Formula 1, εκτός από ένα: το γεγονός ότι δεν αποχώρησε το 2015 ή το 2016, για να διεκδικήσει με μεγαλύτερες αξιώσεις μια δεύτερη καριέρα στους αγώνες αντοχής (WEC) και στο Ράλι Ντακάρ.
Σε μια από τις σπάνιες δηλώσεις του για τα χρόνια του στη Ferrari και τις αιτίες της αποτυχίας τους να γίνουν πρωταθλητές, ο Φερνάντο Αλόνσο είπε ότι η Scuderia δεν είχε τις προϋποθέσεις για να διεκδικήσει τα πρωταθλήματα της F1, αλλά και πως "τώρα σχεδιάζει τα πράγματα με διαφορετικό τρόπο".
Ο Φερνάντο Αλόνσο είπε ότι δεν χρειάστηκε πάνω από ένα λεπτό για να συμφωνήσει με την Alpine την ανανέωση του συμβολαίου του στη F1 για το 2022, εξέφρασε εμμέσως το στόχο να ξαναγίνει πρωταγωνιστής του σπορ του χρόνου, και διευκρίνισε ότι δεν ξεχνά το όνειρο του «Triple Crown» με τη νίκη στα 500 Μίλια της Ινδιανάπολης.