"Δεν θα μπορούσα να ευχηθώ κάποιον καλύτερο οδηγό-ηγέτη της ομάδας μετά την αποχώρηση του Λιούις" είπε ο διευθυντής της Mercedes F1, Τότο Βολφ, για τον Τζορτζ Ράσελ που καλείται να πάρει τα ηνία από το 2025 που ο Χάμιλτον θα οδηγεί για τη Ferrari. Τι λέει ο Βολφ για τον οδηγό που θα επιλέξει για αντικαταστάτη του Βρετανού.
Η αμερικανική ομάδα της Formula 1 αποκάλυψε το χρωματισμό που θα έχει το νέο της μονοθέσιο VF-24, για το πρωτάθλημα του 2024, όταν αυτό κάνει την πρώτη του εμφάνιση στο Σίλβερστοουν στις 11 Φεβρουαρίου.
Ο Τότο Βολφ είπε ότι θα είναι “συναρπαστική” η διαδικασία της επιλογής του οδηγού που θα πάρει τη θέση του Λιούις Χάμιλτον στη Mercedes F1 το 2025, και ήδη πέντε ονόματα φαίνεται να συγκεντρώνουν τις περισσότερες πιθανότητες.
Η Scuderia τίναξε τη μπάνκα στον αέρα για το 2025 με τα συμβόλαια του Λιούις Χάμιλτον και του Σαρλ Λεκλέρ. Διαβάστε τις λεπτομέρειες της συμφωνίας του Βρετανού με την ομάδα του Μαρανέλο, όπως έρχονται στο φως μία μέρα μετά τη μεταγραφική “βόμβα” της δεκαετίας.
Στον τεράστιο μύθο της ιστορίας της Ferrari, από το 2025 θα αναφέρεται και ένα νέο κεφάλαιο, με το όνομα ενός εκ των σπουδαιότερων οδηγών της ιστορίας της Formula 1: του Λιούις Χάμιλτον. Ειδικά αν κερδίσει το 8ο πρωτάθλημά του με το Cavallino. Κι αυτή είναι από μόνη της μια αιτία αρκετή, για τη μεγαλύτερη μεταγραφή της δεκαετίας.
Στην πρώτη του τοποθέτηση μετά την ανακοίνωση της μεταγραφής του Λιούις Χάμιλτον στη Ferrari το 2025, ο διευθυντής της Mercedes F1 Τότο Βολφ είπε ότι αποδέχεται την ανάγκη του Χάμιλτον για μια φρέσκια πρόκληση, αλλά και ότι “θα είναι συναρπαστικό να σκεφτούμε τις επιλογές μας εφεξής”.
Ολοκληρώθηκε η μεγαλύτερη μεταγραφική "βόμβα" της τελευταίας δεκαετίας στη Formula 1, με τη Ferrari να ανακοινώνει την Πέμπτη (1/2) την απόκτηση του Λιούις Χάμιλτον από το 2025.
Στις πρώτες του δηλώσεις μετά την ανακοίνωση από τη Mercedes για τη λήξη της συνεργασίας τους στο τέλος του 2024, ο Λιούις Χάμιλτον δήλωσε την ευγνωμοσύνη του “στην ομάδα όπου μεγάλωσα” και δήλωσε αποφασισμένος να λήξει την κοινή τους πορεία με επιτυχία τη φετινή χρονιά.
Ο Λιούις Χάμιλτον θα γράψει από το 2025 και το δικό του όνομα στη μυθική ιστορία του Cavallino. Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 θα αγωνίζεται από του χρόνου με τη Scuderia Ferrari, δίπλα στον Σαρλ Λεκλέρ, καθώς ανακοινώθηκε η αποχώρησή του από τη Mercedes και ολοκληρώνεται η μεγαλύτερη μεταγραφική “βόμβα” της τελευταίας δεκαετίας στο σπορ.
Η είδηση της επικείμενης μεταγραφής του Λιούις Χάμιλτον στο Μαρανέλο αύξησε μεμιάς την τιμή της μετοχής της Ferrari από τα 346,78 στα 384 δολάρια στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, εκτινάσσοντας την αξία της ιταλικής εταιρείας στην κεφαλαιαγορά από τα 62,4 στα 69,12 δισεκατομμύρια δολάρια.
Πλήρης επιβεβαίωση και από τους Βρετανούς για τη συμφωνία Χάμιλτον-Ferrari: το δίκτυο Sky Sports γράφει με απόλυτη βεβαιότητα ότι ο Βρετανός θα είναι οδηγός της Scuderia του χρόνου, ενώ το BBC αναφέρει ότι ο διευθυντής της Mercedes F1 Τότο Βολφ θα ενημερώσει το απόγευμα τους εργαζόμενους της ομάδας για τις εξελίξεις.
Η ισπανική εφημερίδα AS αναφέρει με βεβαιότητα τη διαφαινόμενη συμφωνία του Λιούις Χάμιλτον με τη Ferrari για το 2025, γράφοντας παράλληλα ότι ο Κάρλος Σάινθ έχει την πολυτέλεια της επιλογής ανάμεσα σε πέντε διαφορετικές ομάδες της Formula 1 για το 2025.
Μέσα σε λίγες ώρες άρχισε να διαφαίνεται πιο καθαρά η πιθανή “βόμβα” της μεταγραφής του Λιούις Χάμιλτον στη Ferrari το 2025, καθώς από πολλές και αξιόπιστες πηγές επιβεβαιώνεται ότι βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο διαπραγματεύσεων με τη Scuderia - αν και δεν είναι γνωστό αν έχει υπογράψει ακόμη συμβόλαιο ή κάποιου είδους προσύμφωνο.
Παρότι η αίτηση της ομάδας της Andretti να μπει στη Formula 1 το 2025 είχε πάρει το “πράσινο φως” από τη FIA, και παρότι είχε την υποστήριξη της General Motors (Cadillac), η Formula 1 (Liberty Media) την απέρριψε, κι έτσι δεν θα υπάρξει 11η ομάδα στο σπορ - τουλάχιστον όχι πριν το 2028.
Η Mercedes F1 δημοσίευσε στο twitter μια φωτογραφία με τον Λιούις Χάμιλτον καθισμένο στο κόκπιτ της νέας W15 στο εργοστάσιο του Μπράκλεϊ. Ποιο είναι το πρόβλημα με τη θέση οδήγησης που είχε πέρσι ο Βρετανός και ελπίζει η ομάδα να το έλυσε φέτος.
Μετά την ανακοίνωση της Scuderia ότι το φετινό της μονοθέσιο -που θα αποκαλυφθεί στις 13 Φεβρουαρίου- θα ονομάζεται SF-24, κάνουμε μια αναδρομή στη διαφορετική φιλοσοφία με την οποία η ιταλική ομάδα βάφτιζε τα μονοθέσιά της στην ιστορία της στη Formula 1. Δείτε όλες τις ονομασίες από το 1950.
Γιατί ο Τζέιμς Βάουλς υποστήριξε ότι ο Λιούις Χάμιλτον διαθέτει περισσότερο πηγαίο ταλέντο από τον Μίκαελ Σουμάχερ και ο Γκέρχαρντ Μπέργκερ πως ο Μαξ Φερστάπεν είναι καλύτερος του Άιρτον Σένα, ο “καλύτερος οδηγός που έχουμε δει ποτέ στη F1”. Τι λένε οι αριθμοί για τα επιτεύγματα των μεγάλων πρωταθλητών στα 26 χρόνια της ηλικίας τους.
Η Μαδρίτη υπέγραψε δεκαετές συμβόλαιο με τη Formula 1 με παράβολο 48 εκατομμυρίων ευρώ το χρόνο, σύμφωνα με ισπανικά δημοσιεύματα. Ποια είναι τα αστρονομικά ποσά των ετήσιων παραβόλων που καταβάλλουν οι οργανωτές των υπόλοιπων GP.
Η Scuderia δεν ανακοίνωσε την ακριβή χρονική διάρκεια της νέας της συμφωνίας με τον Σαρλ Λεκλέρ, διότι -όπως αποκαλύπτει ο ιταλικός Τύπος- αυτή περιλαμβάνει έναν σκληρό όρο που επιτρέπει στον Μονεγάσκο να φύγει από το Μαρανέλο στο τέλος του 2026.
Η Scuderia προχώρησε σε ριζικές αλλαγές σχεδιαστικής φιλοσοφίας στο φετινό της μονοθέσιο σε σχέση με εκείνα των δύο προηγούμενων ετών, και τώρα ο Μαρκ Ζενέ λέει ότι το “Project 676” του 2024 αφήνει πολύ καλύτερες εντυπώσεις στον προσομοιωτή του Μαρανέλο από την SF-23 πριν από ένα χρόνο.
Μετά την ανακοίνωση του μυθικού και πολυετούς νέου συμβολαίου του Σαρλ Λεκλέρ με τη Ferrari, που έκανε σαφές ότι ο Μονεγάσκος θα είναι ο ηγέτης της Scuderia τα επόμενα χρόνια, το Μαρανέλο τηρεί σιγή ασυρμάτου για την ανανέωση της συμφωνίας με τον Κάρλος Σάινθ πέραν του 2024.
Σε ένα αναλυτικό και άκρως διαφωτιστικό Video που δημοσίευσε η Aston Martin F1, ο Φερνάντο Αλόνσο εξηγεί με λεπτομέρεια την προετοιμασία του για τη νέα σεζόν της Formula 1 του 2024 και για τον τρόπο που εξελίσσεται η νέα AMR24 στον προσομοιωτή του Σίλβερστοουν.
Το ενδιαφέρον του Μίλτον Κινς και του Μαρανέλο για τον Λάντο Νόρις ήταν δεδομένο, όμως ο Βρετανός πήρε μια “εύκολη απόφαση”, όπως τη χαρακτήρισε, να αφιερώσει το αγωνιστικό μέλλον του στη McLaren. Και εξήγησε τους λόγους που τον οδήγησαν στην απόφαση αυτή.
H McLaren έσπευσε να εξασφαλίσει τις υπηρεσίες του Λάντο Νόρις μακροχρόνια, και να τον κρατήσει μακριά από τις Red Bull, Ferrari και Audi. Με το νέο του συμβόλαιο ο Βρετανός θα παραμείνει στην ομάδα του Ουόκινγκ πέραν της σεζόν του 2025.
Η αμερικανική ομάδα της Formula 1 ανακοίνωσε ότι θα παρουσιάσει με ψηφιακές φωτογραφίες τα χρώματά της για το 2024 σε μία εβδομάδα (2/02), εννέα μέρες πριν εμφανίσει το νέο της μονοθέσιο στο πρώτο του shakedown στο Σίλβερστοουν στις 11/02. Δείτε αναλυτικά τις ημερομηνίες των παρουσιάσεων των 10 ομάδων της F1.
Δύο χρόνια μετά την τόσο αμφιλεγόμενη και έντονη μάχη του με τον Μαξ Φερστάπεν για το πρωτάθλημα του 2021, ο Λιούις Χάμιλτον λέει στον Ολλανδό “συνέχισε να κάνεις ό,τι κάνεις” και υποστηρίζει ότι “τα καταφέρνει περίφημα”. Τι σκέφτεται ο Βρετανός για το μέλλον του στη F1 και το ενδεχόμενο να κάνει ένα “διάλειμμα”.
Ο Σαρλ Λεκλέρ θα συνεχίσει το ταξίδι του στη Formula 1 με τη Ferrari -που ξεκίνησε το 2019- και πέραν του 2024, όπως ανακοινώθηκε χθες από τη Scuderia, όμως η διάρκεια του νέου συμβολαίου του Μονεγάσκου δεν προσδιορίστηκε. Τι μπορεί να κρύβεται πίσω από αυτό;
Η Scuderia Ferrari ανακοίνωσε τη νέα της συμφωνία με τον Σαρλ Λεκλέρ, που θα κρατήσει τον Μονεγάσκο στο Μαρανέλο πέραν του 2024 και για “αρκετά ακόμη χρόνια” σύμφωνα με την ιταλική ομάδα.
Η συνδρομητική πλατφόρμα Netflix ανακοίνωσε την ημερομηνία προβολής της 6ης σεζόν του δημοφιλούς ντοκιμαντέρ “Formula 1: Drive To Survive” που θα μας ταξιδέψει στα παρασκήνια των ομάδων στην προετοιμασία τους για την αγωνιστική χρονιά του 2023.
Το ξεκίνημα του Φεβρουαρίου βάζει τις ομάδες της Formula 1 στην τελική ευθεία για τις παρουσιάσεις των νέων τους μονοθεσίων (ή απλά των νέων τους χρωμάτων), πριν από τις χειμερινές δοκιμές και το πρώτο GP του 2024, στο Μπαχρέιν. Δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα.
Στις επτάμισι δεκαετίες της επαγγελματικής Formula 1, και ειδικά από τη δεκαετία του 1960 που οι χορηγοί άρχισαν να παίρνουν τα ηνία, οι ομάδες του σπορ έχουν αναγκαστεί να επιλέξουν ορισμένα πολύ παράξενα ονόματα.
Μετά τις περιόδους που ονομαζόταν Minardi και Toro Rosso και μετά την τετραετία που την έλεγαν Alpha Tauri, τώρα η ομάδα της Φαέντσα απέκτησε τη νέα της ονομασία: Visa Cash App RB. Επίσημη παρουσίαση της νέας της ταυτότητας στις 8 Φεβρουαρίου στο Λας Βέγκας.
Η Scuderia Ferrari θα αποφύγει φέτος μια φιέστα ανάλογη της περσινής του Φιοράνο, στην παρουσίαση του μονοθεσίου της για το 2024 στις 13 Φεβρουαρίου. Για ποιο λόγο οι Ιταλοί αποφάσισαν να κρατήσουν χαμηλούς τόνους, και ποια είναι τα δύο επικρατέστερα ονόματα του νέου cavallino.
Η γιγάντωση της Formula 1, η εισβολή της στην αμερικανική αγορά και η επιστροφή της στην κινεζική με τον αγώνα της Σαγκάης φέτος, έχουν εκτοξεύσει τα ποσά των χορηγιών στα μονοθέσια. Διαβάστε ποιοι σπόνσορες των ομάδων καταβάλλουν το 5 πιο μεγάλα ετήσια συμβόλαια.
Η Formula 1 ανακοίνωσε τη συμφωνία της με τη Μαδρίτη, διάρκειας 10 ετών, για τη διεξαγωγή του Ισπανικού GP σε σιρκουί δρόμου στην πρωτεύουσα από το 2026. Ορατό το σενάριο, πλέον, να χαθεί από το πρόγραμμα η πίστα του Μονμελό στη Βαρκελώνη μετά από 35 χρόνια.
Ο Μαξ Φερστάπεν, όπως και ο Σεμπάστιαν Φέτελ πριν από αυτόν, οδηγούσε στη Formula 1 πριν ενηλικιωθεί, και συνεπώς πριν μπορέσει να οδηγήσει στους δημοσιους δρόμους. Και τώρα ο Ολλανδός μοιράστηκε μια ανέκδοτη, και λίγο άβολη, ιστορία από την ημέρα της εξέτασής του.
Λίγες μέρες μετά τον ιστορικό πρώτο θρίαμβο της Audi στο Ράλι Ντακάρ, που πέτυχε ο Κάρλος Σάινθ την Παρασκευή (19/1) στη Σαουδική Αραβία, ο Ισπανός πρώην πρωταθλητής του WRC επανέφερε στο προσκήνιο τα σενάρια για τον γιο του, Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ, και την Audi.
Ο Μαξ Φερστάπεν λέει ότι “αφαιρούν λίγη από τη μαγεία της οδήγησης”, ο Φερνάντο Αλόνσο ότι είναι “δύσκολα να τα καταλάβεις και να τα ρυθμίσεις” και ο Τζέιμς Άλισον της Mercedes εξηγεί γιατί είναι πρόβλημα η ελάχιστη απόστασή τους από το έδαφος. Διαβάστε αναλυτικά τις απόψεις τους για τα μονοθέσια της νέας εποχής του ground effect.