Τέλος στα σενάρια McLaren-Toyota για το 2026 έφερε η σημερινή ανακοίνωση της αγγλικής ομάδας ότι θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί τις μονάδες ισχύος της Mercedes και μετά το πέρασμα στους νέους τεχνικούς κανονισμούς του 2026 - και μέχρι το τέλος της δεκαετίας.
Σε δημόσια αντιπαράθεση εξελίσσεται η ιστορία που ξεκίνησε ο Κρίστιαν Χόρνερ δηλώνοντας πως η ομάδα των ατζέντηδων του Χάμιλτον προσέγγισε τη Red Bull για μια θέση στη Red Bull, νωρίτερα φέτος. "Κανείς από την ομάδα μου δεν τους μίλησε", απάντησε τώρα ο οδηγός της Mercedes.
Η FIA έκρινε πως η διαγωγή των Τότο Βολφ και Φρεντ Βασέρ στη συνέντευξη Τύπου της προηγούμενης Παρασκευής στο Λας Βέγκας δεν ήταν κοσμιοτάτη, και κάλεσε τους διευθυντές της Mercedes F1 και της Scuderia Ferrari για απολογία ενώπιον των Αγωνοδικών στο Άμπου Ντάμπι.
Το Grand Prix του Abu Dhabi θα σημάνει την ολοκλήρωση της συνεργασίας μεταξύ της Alfa Romeo και της Sauber Motorsport στην F1, μετά από έξι σεζόν ταύτισης της μάρκας με την κορυφαία τεχνολογία σε όλα τα επίπεδα.
Μετά από 21 αγώνες, η αυλαία του φετινού πρωταθλήματος της Formula 1 κλείνει αυτό το τριήμερο (24-26 Νοεμβρίου) με τον 22ο, το GP του Άμπου Ντάμπι. Και παρότι οι τίτλοι έχουν κριθεί από καιρό, παραμένει ανοιχτή η μεγάλη μάχη μεταξύ της Mercedes και της Ferrari για τη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών.
Ο διευθυντής της πρωταθλήτριας Red Bull Racing, Κρίστιαν Χόρνερ, αποκάλυψε ότι οι εκπρόσωποι του Λιούις Χάμιλτον διερεύνησαν αν υφίσταται ενδιαφέρον από την ομάδα του Μίλτον Κινς στις αρχές της φετινής σεζόν, καθώς και ότι ο επτάκις πρωταθλητής είχε "σοβαρές συζητήσεις" με τον πρόεδρο της Ferrari Τζον Έλκαν.
Την επιθυμία της Formula 1 να προσθέσει ένα ακόμη αγώνα των ΗΠΑ στο πρόγραμμα του σπορ στο εγγύς μέλλον, αυτή τη φορά στη μητρόπολη της Νέας Υόρκης, εξέφρασε ο πρόεδρος του Formula One Group Τσέις Κάρεϊ.
Οι Alfa Romeo και Alpha Tauri είναι έτοιμες να ανακοινώσουν τις νέες τους ονομασίες για το επόμενο πρωτάθλημα της Formula 1, που προκύπτουν από τις μεγάλες διοικητικές τους αλλαγές. Ποια μπορεί να είναι τα νέα τους ονόματα.
Μετά τον Μαξ Φερστάπεν, και ο Φερνάντο Αλόνσο δήλωσε πως προτιμά πιο παραδοσιακές πίστες, λέγοντας πως τα μονοθέσια της Formula 1 "είναι φτιαγμένα για τη Σουζούκα, τη Βαρκελώνη ή το Σίλβερστοουν".
Το πάρκινγκ του Σίζαρς Πάλας και το σιρκουί στο περιβόητο Strip του Λας Βέγκας είναι μόνο δύο από τα συνολικά 12 σημεία των Ηνωμένων Πολιτειών που έχουν φιλοξενήσει τη Formula 1 στα 74 χρόνια της ιστορίας της - Δείτε ποια είναι τα υπόλοιπα δέκα.
Αν το GP Σιγκαπούρης ήταν μία παρένθεση, και στη Βραζιλία η McLaren έφτασε πιο κοντά από ποτέ έως τότε στη Red Bull, στο Λας Βέγκας -στο προτελευταίο GP της F1 2023- η RBR για πρώτη φορά φέτος κινδύνευσε να χάσει επί ίσοις όροις - από τη Ferrari που τα έκανε όλα τέλεια, αλλά είχε παροιμιώδη ατυχία.
Ο Μαξ Φερστάπεν αποκάλυψε ότι η σφοδρότητα του ατυχήματος του Κάρλος Σάινθ στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές του Λας Βέγκας ήταν πολύ σοβαρότερη από όσο πιστεύεται - και θα μπορούσε να είχε ακόμα χειρότερες συνέπειες.
Ο Σαρλ Λεκλέρ δήλωσε πεποισμένος ότι θα είχε κερδίσει το GP του Λας Βέγκας, εκμεταλλευόμενος της στρατηγική ενός πιτ-στοπ (έναντι των δύο του Μαξ Φερστάπεν) που είχε επιλέξει, αν δεν έβγαινε το όχημα ασφαλείας στον 25ο γύρο.
Ο Λάντο Νόρις πήρε το πράσινο φως από το νοσοκομείο στο οποίο πήγε για προληπτικές εξετάσεις μετά το σφοδρό του ατύχημα στον 4ο γύρο του GP του Λας Βέγκας. Η McLaren εντόπισε την πιθανή αιτία του συμβάντος.
Μια από τις κορυφαίες νομικές εταιρείες της Νεβάδα με την ονομασία Dimopoulos ξεκίνησε τις νομικές διαδικασίες για να διεκδικήσει αποζημιώσεις για τους θεατές που απομακρύνθηκαν από τις κερκίδες του GP του Λας Βέγκας στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών.
Ο Μαξ Φερστάπεν πήρε τη νίκη στο Grand Prix του Λας Βέγκας, με τον Σαρλ Λεκλέρ να παίρνει την δεύτερη θέση με εντυπωσιακή προσπέραση στον τελευταίο γύρο.
Ο Μαξ Φερστάπεν κυριάρχησε στο GP του Λας Βέγκας, περνώντας με άνεση πρώτα τον Σέρτζιο Πέρεζ και έπειτα τον Σαρλ Λεκλέρ σε έναν αγώνα όπου τρία οχήματα ασφαλείας άλλαξαν τις στρατηγικές. Στις τελευταίες στροφές ο Λεκλέρ "έκλεψε" τη δεύτερη θέση από τον Πέρεζ.
Ο Μαξ Φερστάπεν έκανε εκ νέου γνωστή την αντιπάθειά του για αγώνες-σόου σαν το GP του Λας Βέγκας, λέγοντας πως στερούνται του πάθους που συναντά στη Μόντσα ή στο Σπα - Τι είπε ο Ολλανδός για την απώλεια της πολ ποζίσιον στις δοκιμές κατάταξης.
Παρότι ο Σαρλ Λεκλέρ κέρδισε την πολ ποζίσιον του Λας Βέγκας με διαφορά 4 δεκάτων του δευτερολέπτου από τον Μαξ Φερστάπεν, που είναι τεράστια για τα δεδομένα -ειδικά τα φετινά- της F1, είπε ότι είναι απογοητευμένος με τους γύρους του στο Q3 - Σάινθ: “Είμαι πολύ δυσαρεστημένος από την ποινή αλλά προσπαθώ να μην το δείχνω”.
Ο Σαρλ Λεκλέρ κέρδισε επιβλητικά την πολ ποζίσιον για το GP του Λας Βέγκας, στο κυριαρχικό 1-2 της Ferrari με τον Κάρλος Σάινθ, 4 δέκατα του δευτερολέπτου μπροστά από τον Μαξ Φερστάπεν - που θα εκκινήσει αύριο (19/11, 08:00) από την πρώτη σειρά λόγω της ποινής 10 θέσεων του Ισπανού.
Ο Τζορτζ Ράσελ, ο Όσκαρ Πιάστρι και ο Λόγκαν Σάρτζεαντ μοιράστηκαν τις τρεις πρώτες θέσεις στην τελευταία περίοδο ελεύθερων δοκιμών στο Λας Βέγκας, η οποία έληξε πέντε λεπτά πριν την καρό σημαία λόγω ατυχήματος του Άλεξ Άλμπον.
Η Ferrari βρίσκεται εμπρός σε μια μεγάλη ευκαιρία να σκοράρει τη δεύτερη φετινή της νίκη, δεδομένης της συμβατότητας της SF-23 με το σιρκουί του Λας Βέγκας, συνεπώς η ποινή 10 θέσεων που επεβλήθη στον Κάρλος Σάινθ -χωρίς κανένα φταίξιμο της Scuderia- είναι ένα μεγάλο πλήγμα για την ομάδα.
Ο Σαρλ Λεκλέρ ήταν μισό δευτερόλεπτο ταχύτερος από τους Κάρλος Σάινθ και Φερνάντο Αλόνσο και 9 δέκατα από τον Μαξ Φερστάπεν στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του Λας Βέγκας, αποδεικνύοντας την ταχύτητα της Ferrari - που ελπίζει πλέον μόνο στο Μονεγάσκο, μετά την ποινή 10 θέσεων που επεβλήθη στον Σάινθ.
Οι αγωνοδίκες του GP του Λας Βέγκας κάλεσαν τη Ferrari σε απολογία για την αλλαγή πλειάδας μηχανικών μερών της SF-23 του Κάρλος Σάινθ, παρότι η Scuderia αναγκάστηκε να τα αλλάξει λόγω της ζημιάς που προκλήθηκε από κακοτεχνία της πίστας. Όμως, οι κανονισμοί της F1 δεν έχουν κανέναν όρο που να εξαιρεί την ποινή για την υπέρβαση του ορίου μηχανικών μερών.
Η FIA και η F1 προσπαθούν να επιδιορθώσουν το πρόβλημα των καλυμμάτων των υπονόμων στην επιφάνεια του σιρκουί του Λας Βέγκας και να εξασφαλίσουν τη διεξαγωγή της δεύτερης περιόδου ελεύθερων δοκιμών στις 12:00 ώρα Ελλάδος - δηλαδή 2:00 τη νύχτα στην πόλη της Νεβάδας.
H Formula 1 βρίσκεται για πρώτη φορά μετά από το 1982 στο Λας Βέγκας, για το GP στη έρημο της Νεβάδα που θα διεξαχθεί το Σαββατόβραδο στους δρόμους -και εμπρός από τα πιο εμβληματικά σημεία και κτήρια- της πόλης του τζόγου. Δείτε αναλυτικά το πρόγραμμα του τριημέρου.
Οι αγωνοδίκες διέκοψαν οριστικά την πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών στο Λας Βέγκας μετά από μόλις 8,5 λεπτά, καθώς τα καλύμματα των υπονόμων της πίστας διέλυσαν το δάπεδο της Ferrari του Κάρλος Σάινθ και ακόμη δύο μονοθεσίων.
Η ομοιότητα -από πλευράς αεροδυναμικών προδιαγραφών- του σιρκουί του Λας Βέγκας με τη Σιγκαπούρη και τη Μόντσα, σε συνδυασμό με τις χαμηλές θερμοκρασίες, κάνουν τον Ισπανό και τη Scuderia αισιόδοξους για το τριήμερο στην έρημο της Νεβάδα.
Οι εντυπώσεις του Μαξ Φερστάπεν για τη μεγάλη φιέστα της F1 αυτό το τριήμερο στο Λας Βέγκας επιδεινώνονται διαρκώς, με αποκορύφωμα το βράδυ της Τετάρτης με την τελετή έναρξης του αγώνα και τα άλλα σόου - στα οποία, όπως είπε, ένιωθε “σαν κλόουν”.
Μετά τη Ferrari, οι Red Bull, Williams και Alpine θα αγωνιστούν με ιδιαίτερους χρωματισμούς στα μονοθέσιά τους στη φιέστα του τριημέρου στην πόλη του τζόγου - στο πρώτο GP του Λας Βέγκας μετά το 1982.
Η 17χρονη Λία Μπλοκ, κόρη του εκλιπόντος θρύλου του παγκόσμιου μότορσπορ Κεν Μπλοκ, εντάχθηκε στην Ακαδημία Οδηγών της Williams και θα αγωνίζεται στην F1 Academy το 2024 με την κορυφαία ομάδα ART.
Ο αμερικανικός κολοσσός της General Motors, μέσω την θυγατρικής της Cadillac, κατέθεσε επίσημη αίτηση στη FIA να γίνει σε πέντε χρόνια το έβδομο εργοστάσιο κατασκευής κινητήρων στη Formula 1 - αλλά αποκλειστικά σε συνεργασία με τη νέα ομάδα της Andretti.
Ο μεγάλος αντίπαλος της Scuderia στη Formula 1 και πρωταθλητής με τη Red Bull Racing Μαξ Φερστάπεν, βρέθηκε στο μπάκετ μιας αγωνιστικής Ferrari 296 GTB μέσα στην Ιταλία, στην πίστα του Μουτζέλο.
Η Red Bull Racing εκτιμά ότι θα ήταν λάθος να μην κάνει ευρείες αλλαγές στην RB20 του 2024, καθώς βλέπει τον ανταγωνισμό -κυρίως από τη McLaren- να κλείνει σταθερά τη διαφορά απόδοσης από την απόλυτη φετινή κυρίαρχο RB19.
Τέσσερις μέρες πριν το GP της Formula 1 στο Λας Βέγκας, ο Σαρλ Λεκλέρ έκανε μια στάση στο Λος Άντζελες και παρακολούθησε το χθεσινό αγώνα των Λος Άντζελες Λέικερς με τους Πόρτλαντ Τρέιλ Μπλέιζερς.
Η επιστροφή της Formula 1 στο Λας Βέγκας αυτό το τριήμερο μοιάζει καταδικασμένη να πετύχει, με δεδομένη την επιθυμία της αμερικανικής Liberty Media να μετατρέψει το σπορ σε ένα παγκόσμιο σόου. Όμως, πριν από 41 χρόνια η επίσκεψη της F1 στην πόλη του τζόγου ήταν απλώς καταδικασμένη.
Η συνεχιζόμενη και απόλυτη κυριαρχία της Red Bull στη Formula 1 δεν θα αποδειχθεί καταστροφική για το σπορ, υποστηρίζει ο Μαξ Φερστάπεν, όπως δεν αποδείχθηκαν καταστροφικοί για το ΝΒΑ τη δεκαετία του 1990 κάποιοι άλλοι "ταύροι": οι Σικάγο Μπουλς.
Από τα λόγια των διευθυντών των κορυφαίων ομάδων της Formula 1 εκφράζεται η πεποίθησή τους ότι η McLaren είναι η ομάδα που θα πλησιάσει περισσότερο τη Red Bull Racing στο πρωτάθλημα του 2024 - την ώρα που ο Λάντο Νόρις λέει ότι η MCL60 έχει μεγάλα περιθώρια εξέλιξης.