Ο Σαρλ Λεκλέρ επανέλαβε ότι η ακραία αναβάθμιση “EVO” της φετινής Ferrari SF-24 στο GP της Εμίλια Ρομάνια, στο μέσον του Μαΐου, θα κλείσει ακόμα περαιτέρω το χάσμα της Scuderia από την κυρίαρχη Red Bull RB20 του Μαξ Φερστάπεν.
Ο Σαρλ Λεκλέρ ανέκαμψε εντυπωσιακά από την όγδοη θέση της εκκίνησης στην τέταρτη στην καρό σημαία του GP Ιαπωνίας, αλλά είπε παρόλα αυτά ότι δεν μπορεί να είναι ικανοποιημένος από τον τερματισμό του εκτός βάθρου - που οφείλεται στα συνεχιζόμενα προβλήματά του στις δοκιμές κατάταξης.
Ο Σαρλ Λεκλέρ περιορίστηκε στην 8η θέση της εκκίνησης του GP Ιαπωνίας, σε μια περίοδο δοκιμών κατάταξης που έτσι κι αλλιώς η Ferrari δεν είναι την ταχύτητα να ανταγωνιστεί τη Red Bull, αλλά και τη McLaren. Τι είπε ο Μονεγάσκος, καθώς και ο Κάρλος Σάινθ, μιλώντας για τα σημερινά τους προβλήματα, και για όσα περιμένουν στο αυριανό GP.
Το κράνος του Σαρλ Λεκλέρ στο GP Ιαπωνίας αυτού του τριημέρου έχει τα χρώματα του κράνους του Ζιλ Μπιανκί, του Γάλλου οδηγού που έχασε τη ζωή του πριν από 10 χρόνια μετά από το σφοδρό του ατύχημα στην πίστα της Σουζούκα.
Την ώρα που ο Κάρλος Σάινθ δήλωνε ότι του φαίνεται “απίστευτη” η 2η θέση της εκκίνησης του GP Αυστραλίας που κατέκτησε στις σημερινές δοκιμές κατάταξης στο Άλμπερτ Παρκ, ο Σαρλ Λεκλέρ εξηγούσε ότι πήρε ένα ρίσκο στο τέλος του Q3 με τις ρυθμίσεις της Ferrari SF-24 που “αποδείχθηκε πως ήταν στη λάθος κατεύθυνση”.
Η "ακραία" αεροδυναμική εξέλιξη της SF-24 που βρίσκεται ήδη στην αεροσήραγγα, η εξαιρετική βάση του αρχικού φετινού μονοθεσίου των Ιταλών και η ραγδαία βελτίωση της διαχείρισης των ελαστικών στις συστοιχίες γύρων του, κάνουν το Μονεγάσκο αισιόδοξο ότι η Scuderia θα μπορέσει να απειλήσει φέτος την παντοδυναμία της RBR.
Ελλείψει ιδιαίτερου ενδιαφέροντος για τον ίδιο στο GP Σαουδικής Αραβίας, αφού η Red Bull ήταν πολύ μπροστά και οι McLaren, Aston Martin και Mercedes πολύ πίσω του, ο Σαρλ Λεκλέρ μίλησε μετά τον αγώνα της Τζέντα για το εκπληκτικό ντεμπούτο του Όλι Μπέρμαν στη Formula 1 με την έτερη Ferrari.
Ο Σαρλ Λεκλέρ εξήγησε το πρόβλημα στα φρένα της Ferrari SF-24 που τον έκανε εύκολο στόχο για τον Κάρλος Σάινθ και τον Τζορτζ Ράσελ στο πρώτο φετινό GP της Formula 1, και τον άφησε εκτός βάθρου.
Ο Σαρλ Λεκλέρ πιστεύει ότι η Ferrari SF-24 είχε την ταχύτητα να διεκδικήσει την σημερινή pole position για το GP του Μπαχρέιν από τον Μαξ Φερστάπεν, αλλά έχασε λίγο από το ρυθμό της με την επιλογή πολλών φρέσκων ελαστικών νωρίς. Τι είπε για τις ελπίδες του στον αυριανό αγώνα.
Λίγες μέρες πριν τη μεταγραφική “βόμβα” της Ferrari με τον Λιούις Χάμιλτον, ο Σαρλ Λεκλέρ υπέγραψε την πολυετή επέκταση του δικού του συμβολαίου, λέγοντας ότι η δική του συμφωνία δεν σχετιζόταν με του Λιούις και ότι η Scuderia “επέλεξε να έχει διαφάνεια ώστε να μην το μάθω κι εγώ εκ των υστέρων”.
Οι δύο οδηγοί της Scuderia Ferrari, Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ, απέκτησαν την πρώτη οδηγική εμπειρία από το νέο μονοθέσιο SF-24 της Formula 1 του 2024 μετά τη σημερινή του αποκάλυψη, και μίλησαν για όσα θα ήθελαν από αυτό σε σχέση με την περσινή SF-23.
Ο Σαρλ Λεκλέρ δεν κατονόμασε τον Λιούις Χάμιλτον στις πρώτες του δηλώσεις μετά την είδηση της μεταγραφής του Βρετανού στο Μαρανέλο το 2025, αλλά είπε ότι “μοναδικός μου στόχος είναι η κατάκτηση του πρωταθλήματος και όχι η δεύτερη θέση”.
Το κίτρινο και το λευκό χρώμα θα πρωταγωνιστούν -ανάμεσα στο κόκκινο, φυσικά- στο νέο μονοθέσιο SF-24 της Scuderia, όπως φάνηκε από τις νέες φόρμες των Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ που παρουσίασε η ιταλική ομάδα μέσω Twitter/Χ.
Η Scuderia δεν ανακοίνωσε την ακριβή χρονική διάρκεια της νέας της συμφωνίας με τον Σαρλ Λεκλέρ, διότι -όπως αποκαλύπτει ο ιταλικός Τύπος- αυτή περιλαμβάνει έναν σκληρό όρο που επιτρέπει στον Μονεγάσκο να φύγει από το Μαρανέλο στο τέλος του 2026.
Ο Σαρλ Λεκλέρ θα συνεχίσει το ταξίδι του στη Formula 1 με τη Ferrari -που ξεκίνησε το 2019- και πέραν του 2024, όπως ανακοινώθηκε χθες από τη Scuderia, όμως η διάρκεια του νέου συμβολαίου του Μονεγάσκου δεν προσδιορίστηκε. Τι μπορεί να κρύβεται πίσω από αυτό;
Η Scuderia Ferrari ανακοίνωσε τη νέα της συμφωνία με τον Σαρλ Λεκλέρ, που θα κρατήσει τον Μονεγάσκο στο Μαρανέλο πέραν του 2024 και για “αρκετά ακόμη χρόνια” σύμφωνα με την ιταλική ομάδα.
Οι μάχες των συνομήλικων Μαξ Φερστάπεν και Σαρλ Λεκλέρ στη Formula 1 έχουν τις ρίζες τους στα παιδικά τους χρόνια και στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Karting, και τώρα ο Ολλανδός και ο Μονεγάσκος θυμήθηκαν πώς ήταν να αντιμετωπίζουν ο ένας τον άλλον μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας.
Ήταν αναμενόμενο ότι ο Μαξ Φερστάπεν θα κέρδιζε τις ψήφους των διευθυντών των ομάδων της Formula 1 για τους καλύτερους οδηγούς του 2023, όμως πιο πίσω υπάρχουν αρκετές εκπλήξεις. Δεύτερος στην προτίμησή τους ήταν ο Φερνάντο Αλόνσο, στην 7η θέση ο rookie Όσκαρ Πιάστρι.
Ο διευθυντής της Scuderia Φρεντ Βασέρ διαβεβαίωσε τους Ιταλούς δημοσιογράφους ότι οι νέες συμφωνίες με τους Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ θα υπογραφούν πριν το ξεκίνημα της επόμενης σεζόν (αρχές Μαρτίου 2024). Νέες πληροφορίες για τριετές συμβόλαιο με τον Μονεγάσκο και διετές με τον Ισπανό.
Ποιες είναι οι πρώτες πληροφορίες που λαμβάνει ο ιταλικός Τύπος από τις διαπραγματεύσεις της Scuderia για την ανανέωση των συμβολαίων των Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ, και πώς ο Λάντο Νόρις παραμένει μια εναλλακτική επιλογή στο Μαρανέλο.
Η Scuderia, σύμφωνα με πληροφορίες του ιταλικού Τύπου, φέρεται να βασίζει το σχεδιασμό και την εξέλιξη του ριζικά αναθεωρημένου μονοθεσίου του 2024 -που είναι γνωστό στο Μαρανέλο ως “project 676”- πάνω στον τρόπο οδήγησης του Σαρλ Λεκλέρ, και εις βάρος του Κάρλος Σάινθ.
Ο ισχυρός άνδρας της Ferrari Τζον Έλκαν ανέφερε πως οι Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ "σίγουρα θα μείνουν μαζί μας" και μετά τη λήξη των συμβολαίου τους με τη Scuderia, στο τέλος του 2024, όπως αναφέρει το πρακτορείο Agenzia Italpress.
Ο Τότο Βολφ, διευθυντής της Mercedes F1, είπε ότι ο Σαρλ Λεκλέρ "οδήγησε με αληθινό αθλητικό πνεύμα" στο τέλος του GP της Γιάς Μαρίνα διότι δεν επιβράδυνε για να καθυστερήσει τον Τζορτζ Ράσελ, ώστε ο Άγγλος να μείνει σε απόσταση άνω των 5’’ από τον Σέρτζιο Πέρεζ.
Ο Σαρλ Λεκλέρ σχολίασε μετά το τέλος του GP του Άμπου Ντάμπι την απόφασή του να αφήσει, λίγους γύρους πριν την καρό σημαία, τον Σέρτζιο Πέρεζ να περάσει στη δεύτερη θέση - γνωρίζοντας, φυσικά, ότι ο Μεξικανός να επιβαρύνονταν στο τέλος με ποινή 5 δευτερολέπτων.
Ο Σαρλ Λεκλέρ εξήγησε ότι η Ferrari SF-23 ήταν υπερβολικά αργή με τη χρησιμοποιημένη μαλακή γόμα στον πρώτο του γύρο στο Q3 των δοκιμών κατάταξης του GP Άμπου Ντάμπι, και ότι ελπίζει αυτό να μην είναι πρόβλημα για τις συστοιχίες γύρων του σημερινού αγώνα (26/11, 15:00).
Ένα σφοδρό ατύχημα του Κάρλος Σάινθ με τη Ferrari κι έπειτα ένα ελαφρύτερο του Νίκο Χούλκενμπεργκ με τη Haas διέκοψαν για 35 λεπτά τη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών στο Άμπου Ντάμπι - όπου ταχύτερος στο τέλος με τη μαλακή γόμα ήταν ο Σαρλ Λεκλέρ με 43 χιλιοστά διαφορά από τον Λάντο Νόρις.
Αν το GP Σιγκαπούρης ήταν μία παρένθεση, και στη Βραζιλία η McLaren έφτασε πιο κοντά από ποτέ έως τότε στη Red Bull, στο Λας Βέγκας -στο προτελευταίο GP της F1 2023- η RBR για πρώτη φορά φέτος κινδύνευσε να χάσει επί ίσοις όροις - από τη Ferrari που τα έκανε όλα τέλεια, αλλά είχε παροιμιώδη ατυχία.
Ο Σαρλ Λεκλέρ δήλωσε πεποισμένος ότι θα είχε κερδίσει το GP του Λας Βέγκας, εκμεταλλευόμενος της στρατηγική ενός πιτ-στοπ (έναντι των δύο του Μαξ Φερστάπεν) που είχε επιλέξει, αν δεν έβγαινε το όχημα ασφαλείας στον 25ο γύρο.
Παρότι ο Σαρλ Λεκλέρ κέρδισε την πολ ποζίσιον του Λας Βέγκας με διαφορά 4 δεκάτων του δευτερολέπτου από τον Μαξ Φερστάπεν, που είναι τεράστια για τα δεδομένα -ειδικά τα φετινά- της F1, είπε ότι είναι απογοητευμένος με τους γύρους του στο Q3 - Σάινθ: “Είμαι πολύ δυσαρεστημένος από την ποινή αλλά προσπαθώ να μην το δείχνω”.
Τέσσερις μέρες πριν το GP της Formula 1 στο Λας Βέγκας, ο Σαρλ Λεκλέρ έκανε μια στάση στο Λος Άντζελες και παρακολούθησε το χθεσινό αγώνα των Λος Άντζελες Λέικερς με τους Πόρτλαντ Τρέιλ Μπλέιζερς.
Πρόσφατο ιταλικό δημοσίευμα αναφέρει ότι ο Σαρλ Λεκλέρ βρίσκεται στο στόχαστρο άλλων ομάδων της Formula 1, και ότι η Scuderia θα πρέπει να του παρουσιάσει σαφείς ενδείξεις ότι μπορεί να τον κάνει παγκόσμιο πρωταθλητή στο εγγύς μέλλον για να τον κρατήσει στο Μαρανέλο.
Ο Σαρλ Λεκλέρ εξήγησε ότι το παράξενο και εντελώς απρόσμενο ατύχημά του στο γύρο σχηματισμού του GP Βραζιλίας, που τον έστειλε στις μπαριέρες και τον ανάγκασε να εγκαταλείψει, προκλήθηκε από πρόβλημα του κινητήρα που μπλόκαρε τους πίσω τροχούς του.
Ο Σαρλ Λεκλέρ γνώρισε -αδίκως- τις αποδοκιμασίες από τους Μεξικανούς στην αρένα του σταδίου Foro Sol στο τέλος του GP Μεξικού, λόγω της σύγκρουσής του με τον Σέρτζιο Πέρεζ στην πρώτη στροφή που επέφερε την εγκατάλειψη του οδηγού της Red Bull - και θέλησε να δικαιολογηθεί στο κοινό.
Ούτε και οι ίδιοι οι οδηγοί της Scuderia δεν ήταν σε θέση να εξηγήσουν μετά το τέλος των δοκιμών κατάταξης του GP Μεξικού πώς κατάφεραν να εξασφαλίσουν την πρώτη σειρά της εκκίνησης με τις δύο Ferrari SF-23, εμπρός από τον Μαξ Φερστάπεν.
Η Ferrari έβγαλε εντελώς απρόσμενα έναν "λαγό από το καπέλο" στο τέλος των δοκιμών κατάταξης του GP Μεξικού και κλείδωσε την πρώτη σειρά της εκκίνησης με τους Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ, αφήνοντας για λίγα χιλιοστά του δευτερολέπτου πίσω τον Μαξ Φερστάπεν. Στην τέταρτη θέση ένας Ντάνιελ Ρικιάρντο από τα παλιά, με την Alpha Tauri.
Ο Σαρλ Λεκλέρ θα εκκινήσει από την πολ ποζίσιον το σημερινό (22/10, 22:00) GP των ΗΠΑ, στο Όστιν του Τέξας, αλλά με τη χθεσινή απόδοση του Μαξ Φερστάπεν και της Red Bull RB19 ξέρει ότι θα χρειαστεί πολλά περισσότερα από έναν αλάνθαστο δικό του αγώνα.
Ο Σαρλ Λεκλέρ κατέκτησε την πολ ποζίσιον του GP των ΗΠΑ στο Τέξας με την αναγεννημένη Ferrari SF-23, καθώς ο πρώτος χρόνος του Μαξ Φερστάπεν -με διαφορά μόλις 5 χιλιοστών από τον Μονεγάσκο- σβήστηκε λόγω υπέρβασης των ορίων της πίστας, ρίχνοντας τον Ολλανδό στην 6η θέση της εκκίνησης της Κυριακής.
Τα συμβόλαια των Κάρλος Σάινθ και Σαρλ Λεκλέρ με τη Scuderia λήγουν στο τέλος του 2024, αλλά ο διευθυντής της ομάδας Φρεντ Βασέρ άφησε να εννοηθεί ότι είναι ειλημμένη η απόφαση της Ferrari να τους κρατήσει στο Μαρανέλο.