Μια απάντηση σε όσους θέλουν επιδόσεις και ηλεκτρική πολυτέλεια, σε ένα πακέτο που δεν μπορεί να αφήσει κανέναν αδιάφορο από τη Volvo που αν μη τι άλλο, έχει ορισμένες από τις καλύτερες προτάσεις του είδους.
Κάτω από το ακριβοθώρητο plug-in υβριδικό Captur, η Renault προσφέρει το δημοφιλές B-SUV της με το ήπιο υβριδικό σύστημα (mild-hybrid) MHEV, με κινητήρα 1.33 βενζίνης 140 ίππων χωρίς το μεγάλο έξτρα βάρος του PHEV, για βελτιωμένες επιδόσεις και μειωμένη κατανάλωση.
Η έλευση του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου στην ιστορία της Jeep, “απειλεί” να αλλάξει το τοπίο της αγοράς μια και όπως φαίνεται από τις πρώτες μας εντυπώσεις, το Avenger έχει όσα χρειάζεται για να γίνει η “μεταγραφή αεροδρομίου” της εταιρείας.
Το νέο Toyota Aygo X άφησε στη λήθη την προηγούμενη γενιά του και κινήθηκε προς τα χωρικά ύδατα του Yaris Cross, από άποψη καθημερινής ευκολίας, crossover χρηστικότητας, οδικής συμπεριφοράς.
Το Jazz είναι από τις περιπτώσεις των αυτοκινήτων που αν ήταν αθλητής, θα είχε διακρίσεις στο πένταθλο, όντας εξαιρετικό σε μια σειρά από τομείς σημαντικούς, χωρίς όμως πουθενά να είναι “κραυγαλέο”.
Η νέα γενιά του Nissan X-Trail είναι εδώ και προσεγγίζει το ηλεκτρικό μέλλον των αυτοκινήτων με ένα ιδιαίτερο, αρκετά πρακτικό για τα δεδομένα της χώρας μας, τρόπο.
Το σύστημα e-Power είναι η σπουδή της Nissan στη νέα σελίδα των υβριδικών αυτοκινήτων: κινείται από ηλεκτροκινητήρα και φορτίζει από τον κινητήρα βενζίνης. Πώς λειτουργεί, πόσο καταναλώνει και πόσο αποδοτικό είναι το πλέον προηγμένο όλων των Qashqai;
Μετά τις πιο “ταπεινές” εκδόσεις της νέας ηλεκτρικής εποχής της Mustang, ήρθε η ώρα της εκρηκτικής Mach-E GT που με τους 487 ίππους της, συναρπάζει ακόμα και σταματημένη.
Καιρό είχε η Renault να υπογραμμίσει τη διάθεσή της για παρουσία σε πιο premium κατηγορίες, όπως είναι αυτή των coupe-crossover που είναι εξ ορισμού για συγκεκριμένο κοινό.
Η ηλεκτρική εκδοχή της GLA, είναι εδώ για να προσφέρει τα πλεονεκτήματα της compact σχεδίασης, με την αυξημένη αυτονομία που προσφέρει η νέα μεγαλύτερη μπαταρία στο βασικό μοντέλο της γκάμας EQ της Mercedes-Benz.
Διαχρονικό και καθιερωμένο, το Opel Corsa δεν χρειάστηκε να αλλάξει τίποτα από την προσωπικότητα του κάνοντας το πέρασμα στον ηλεκτρισμό, διακριτικά και αθόρυβα, με το γνωστό σύστημα 136 ίππων και αυτονομίας 330 χιλιομέτρων της Stellantis.
Η δεύτερη γενιά της GLA για τη Mercedes-Benz είναι μια λαμπερή στιγμή, μια και μιλάμε για ένα πλήρες πακέτο που γίνεται ακόμα πιο γοητευτικό από το γεγονός πως είναι ετοιμοπαράδοτο.