Τη δεύτερη νίκη του στο Ακρόπολις -μετά το 2021- εξασφάλισε ο Κάλε Ροβάνπερα της Toyota, εμπρός από τον Έλφυν Έβανς και τον Ντάνι Σόρδο, και μαζί με τον πρώτο χρόνο στην Power Stage "Γραμμένη" έκανε ένα αποφασιστικό βήμα για την υπεράσπιση του τίτλου του WRC.
Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις συνεχίζεται με το δεύτερο σκέλος του το Σάββατο 9/9, σε τρεις από τις πλέον εμβληματικές Ειδικές Διαδρομές της ιστορίας του -Παύλιανη, Καρούτες, Ελευθεροχώρι- στη Στερεά Ελλάδα, που θα διεξαχθούν από δύο φορές σε ένα loop το πρωί και ένα το απόγευμα με Σέρβις ενδιάμεσα στη Λαμία.
Οι Τιερί Νεβίλ της Hyundai και Σεμπαστιάν Οζιέ της Toyota χωρίζονται από 2,8'' στην κορυφή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις μετά την πρώτη μέρα του αγώνα, ενώ ο Κάλε Ροβάνπερα με τη δυσμενή του πρώτη θέση εκκίνησης έχασε πάνω από από 20'' το απόγευμα στη Λιβαδειά και την Ελάτεια.
Ο Τιερί Νεβίλ της Hyundai διατηρεί προβάδισμα 2,4 και 5,8 δευτερολέπτων από τους Σεμπαστιάν Οζιέ και Κάλε Ροβάνπερα της Toyota μετά τις τρεις πρώτες πρωινές Ειδικές της Παρασκευής (8/9) της περιοχής του Λουτρακίου. Μπελάδες για τον Οτ Τάνακ, εγκατέλειψε ο Πιέρ-Λουί Λουμπέ.
Οι κάμερες των αγωνιστικών κατέγραψαν παρουσία θεατών σε «απαγορευμένες περιοχές» με αποτέλεσμα την οριστική διακοπή της ειδικής διαδρομής “Λουτράκι 2”.
Ένα από τα εμβληματικά εργοστάσια του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι των δεκαετιών του 1990 και 2000, η Subaru, βρίσκεται σε συζητήσεις με τη FIA να να γυρίσει στο WRC - 15 χρόνια μετά την αποχώρησή της.
ΤΟ ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023 ξεκίνησε με την Υπερειδική Διαδρομή στο φαληρικό Δέλτα, στην πλατεία Νερού, στην οποία τον ταχύτερο χρόνο σημείωσε ο πρωταθλητής Κάλε Ροβάνπερα της Toyota με την τριάδα Λάπι-Νεβίλ-Σόρδο της Hyundai μέσα σε μισό δευτερόλεπτο πίσω του.
Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023 είναι προ των πυλών και όσοι δε βρεθoύν στην υπερειδική διαδρομή στην Πλατεία Νερού ή στα ελληνικά βουνά, θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν όλη τη δράση από την τηλεόραση και το ραδιόφωνο.
Με την καλύτερή του εμφάνιση στην εποχή των Rally1 ο Έλφυν Έβανς κυριάρχησε στο Ράλι Φινλανδίας, 9ο φετινό γύρο του WRC, και με την απόλυτη συγκομιδή των 30 βαθμών μείωσε τη διαφορά του στην κορυφή του πρωταθλήματος από τον Κάλε Ροβάνπερα στους 25 βαθμούς.
Ο Κάλε Ροβάνπερα ήταν πρωτοπόρος της πρώτης πλήρους ημέρας του Ράλι Φινλανδίας μέχρι την 8η ειδική του αγώνα μέχρι που ανετράπη με το Toyota Yaris Rally1 και τέθηκε εκτός αγώνα. Εκτός αγώνα και οι Τάνακ, Λάπι και Λουμπέ.
Το Ράλι Φινλανδίας -9ος φετινός αγώνας του WRC- ξεκινά σήμερα με ένα μεγάλο όνομα στη λίστα συμμετοχών: του Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα, αγωνιστικού διευθυντή της ομάδας της Toyota, ο οποίος θα βρίσκεται αυτό το τριήμερο στα πηδάλια του τέταρτου Yaris Rally1 στις ειδικές της πατρίδας του.
Η Hyundai Ελλάς στηρίζει και φέτος στο ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις, για 3η συνεχόμενη χρονιά, τη συμμετοχή του ελληνικού πληρώματος των Λάμπρου Αθανασούλα – Νίκου Ζακχαίου με το Hyundai i20 Ν Rally2.
Ο Κάλε Ροβάνπερα ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος στο Ράλι Εσθονίας -εμπρός από τους Τιερί Νεβίλ και Εσαπέκα Λάπι- και με τη δεύτερή του νίκη στους τέσσερις τελευταίους αγώνες του WRC αύξησε στους 55 βαθμούς τη διαφορά του στην κορυφή της βαθμολογίας.
Ο Σεμπαστιάν Οζιέ κέρδισε στην Κένυα το σκληρότερο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, αντιμετωπίζοντας μέχρι τέλους τον Κάλε Ροβάνπερα που προέλαυνε από τη δεύτερη θέση. Στους 38 βαθμούς το προβάδισμα του Φινλανδού στην κορυφή μετά από ατυχίες των Νεβίλ, Τάνακ.
Ο Τιερί Νεβίλ κέρδισε το Ράλι Σαρδηνίας στο 1-2 της Hyundai με τον Εσαπέκα Λάπι, και επέστρεψε στη μάχη του τίτλου μειώνοντας τη διαφορά του από τον πρωτοπόρο Κάλε Ροβάνπερα της Toyota στους 25 βαθμούς.
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι Κάλε Ροβάνπερα κατέκτησε στην Πορτογαλία -στον 5ο φετινό γύρο του WRC- την πρώτη του νίκη για το 2023 και άνοιξε διαφορά 17 βαθμών από τον Οττ Τάνακ της M-Sport Ford στην κορυφή της βαθμολογίας.
Η οργάνωση ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις δημοσίευσε το πρόγραμμα και τις Ειδικές Διαδρομές του φετινού αγώνα, πολλές εκ των οποίων έχουν τις ρίζες τους στα βάθη των επτά δεκαετιών της ιστορίας του.
Ο Έλφυν Έβανς κέρδισε μια συναισθηματικά φορτισμένη νίκη στο Ράλι Κροατίας, 4ο φετινό γύρο του WRC, που περνά σε δεύτερη μοίρα καθώς η σκέψη όλων στο σπορ παραμένει στον Κρεγκ Μπριν - δέκα μέρες μετά το δυστύχημα που κόστισε τη ζωή στον Ιρλανδό οδηγό.