Στον όγδοο χρόνο της ύπαρξής της η Lynk & Co ήρθε και στη χώρα μας, και το πρώτο της αυτοκίνητο είναι ένα Plug-in υβριδικό SUV με μηχανικά μέρη της Volvo και υπερπλήρη εξοπλισμό στη μία και μοναδική του έκδοση. Πόσο καλό είναι το Lynk & Co 01;
Με το λανσάρισμα της νέας full hybrid έκδοσης, που όπως όλοι βλέπουν είναι άλλο αυτοκίνητο σε σχέση με το γνωστό Mazda 2, τα χαρτιά στο τραπέζι ανοίγουν και όλοι βλέπουν καθαρά ποιοι είναι οι σημαντικότεροι παίκτες σε μια δύσκολη για την ελληνική αγορά κατηγορία.
Η πλέον ώριμη στιγμή του Tiguan που αισίως βρίσκεται στην τρίτη γενιά του, είναι και εκείνη που μάλλον θα “κλείσει” τον κύκλο του SUV μοντέλου, μια και όπως φαίνεται δεν αφήνει και πολλά περιθώρια στη VW για εκπροσώπηση σε μεγαλύτερες και πολυτελέστερες κατηγορίες.
Ο προπάτορας των SUV δεν μένει ποτέ στάσιμος: τώρα φρεσκαρίστηκε η τρίτη του γενιά με σημαντικές σχεδιαστικές αλλαγές, ψηφιακές προθήκες και καλύτερο εξοπλισμό από τη βασική του έκδοση. Δοκιμάζουμε την ήπια υβριδική με τον κινητήρα 1.33 λίτρου των 140 PS.
Η δεύτερη γενιά ενός μοντέλου που έμελλε να είναι κομβικό για την ιστορία της Toyota, έρχεται ως εύλογα πιο “ώριμη”, να συνεχίσει αβίαστα την παράδοση που θέλει την τόλμη της Ιαπωνικής εταιρείας να μην έρχεται σε “κόντρα” με την τεχνολογική της πληρότητα.
Η Volkswagen έχει πιάσει από νωρίς το νόημα και έχει κατακλύσει την αγορά με μια σειρά από budget SUV’s που καλύπτουν ένα μεγάλο εύρος αγοραστών. Εδώ, οδηγούμε τη μικρότερη πρόταση του είδους, που είναι “μικρή μόνο στο μάτι”.
Κάτω από το Coupe-SUV πλέον -και τόσο εκλεπτυσμένο- αμάξωμά του, το νέο Peugeot 3008 κρύβει μια θεμελιώδη αλλαγή, που του ανοίγει τους τεχνολογικούς του ορίζοντες πέραν της βασικής, υβριδικής του έκδοσης με τον τρικύλινδρο κινητήρα 1.2 PureTech που δοκιμάζουμε εδώ.
Η MG Motor συνεχίζει τις εκπλήξεις και φέρνει το νέο της μικρό μοντέλο, σε μια υβριδική έκδοση που έχει όλο το πακέτο προδιαγραφών και εξοπλισμού για να διεκδικήσει την κορυφή αλλά και την τιμή που δυνητικά θα το φέρει στην πρώτη θέση των πωλήσεων.
O συνδυασμός του εξαιρετικού χαρακτήρα συνολικά από το Γαλλικό μοντέλο, έρχεται στο συνδυασμό με το ικανό PHEV σύνολο να συνθέσει ένα σύνολο που δύσκολα μπορείς να αγνοήσεις αν “ψάχνεις” για το επόμενό σου αυτοκινήτου- και ιδιαίτερα για B-SUV.
Συμπαγές, ευέλικτο, ηλεκτρικό και Crossover, το Ecocar Yudo μπαίνει αναμφίβολα μέσα στην πρώτη πεντάδα των EV και μαζί και των B-SUV με την καλύτερη σχέση αξίας-τιμής, καθώς με την επιδότηση του προγράμματος “Κινούμαι Ηλεκτρικά 3” η τιμή του πέφτει στα 20.390 ευρώ. Ας το δούμε πιο αναλυτικά.
Με αφορμή το νέο κύκλο του προγράμματος "Κινούμαι Ηλεκτρικά" για την επιδότηση έως και 11.000 ευρώ για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου, παρουσιάζουμε πέντε αμιγώς ηλεκτρικά SUV που οδηγήσαμε τους τελευταίους μήνες και μας έκαναν εντύπωση.
Με κόστος που ξεκινά από τα 39.990 ευρώ μετά και την νέα περίοδο εφαρμογής του προγράμματος “Κινούμαι Ηλεκτρικά 3”, το BYD Seal μας… προτρέπει να ψάξουμε για τη δεύτερη καλύτερη επιλογή σε αυτή την κατηγορία και όχι μόνο.
Το Honda CR-V e:HEV με το δίλιτρο υβριδικό μηχανικό σύνολο, την τετρακίνηση και τους 184 ίππους, είναι το SUV που όλοι όσοι έχουν οικογενειακά βάρη, ονειρεύονται να έχουν στο γκαράζ τους.
Σε κερδίζει από την πρώτη ματιά. Με τα χαρίσματά του το Mitsubishi Colt με αυτόν τον εξαιρετικό turbo κινητήρα του 1,0 λίτρου, γίνεται πραγματικά κορυφαία επιλογή στην κατηγορία.
Με νέο σχεδιασμό, νέο υβριδικό τρικύλινδρο κινητήρα κατανάλωσης που κρατιέται ρεαλιστικά στα 5,5 lt/100km και νέες τεχνολογίες ασφάλειας και άνεσης, το Suzuki Swift έρχεται με την 4η γενιά του -που μόλις έφτασε στην Ελλάδα- στις ράγες της εποχής, διατηρώντας τις κλασσικές αξίες της ευχρηστίας και της εξαίρετης σχέσης αξίας-τιμής.
Η Honda με το e:Ny1 μας καλεί να δούμε τη νέα εποχή των αξιών που την έκαναν τόσο διάσημη και αγαπητή στο κοινό, δημιουργώντας ένα πιστό “πάρκο” από followers, που θα μπορέσουν να εκτιμήσουν τις αρετές του πρώτου της αμιγώς ηλεκτρικού SUV.
To C3 Aircross με τον turbo τρικύλινδρο των 1,2 λίτρων, ρετουσάρεται αποτελεσματικά και γίνεται ένα εξαιρετικό μικρό SUV από κάθε άποψη και κυρίως, λόγω τιμής.
Ως γνήσιο Mazda και αυτό, το CX-60 είναι εναλλακτικό: ένα μεγάλο, πολυτελές SUV που ακολουθεί τη δική του σχεδιαστική φιλοσοφία ανάμεσα στα κλασσικά γερμανικά, κι ένα εναλλακτικό που προσεγγίζει από άλλο δρόμο -με μεγάλους κινητήρες- το σύγχρονο συνδυασμό απόδοσης/μειωμένης κατανάλωσης-ρύπων. Και δίνει πάνω από 50 ηλεκτρικά χιλιόμετρα με κάθε φόρτιση.
Οι προτάσεις του είδους όσο περνάει ο καιρός, αυξάνονται και πληθύνονται αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις, προσφέρουν λιγότερα από όσα έχει κατά νου όποιος αναζητά ένα μέσο εναλλακτικό του δίκυκλου και το Yoyo είναι η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα.
Το Crossover της BYD έκανε την επίσημη πρεμιέρα του στην ελληνική αγορά, και τσεκάρει όλα τα κουτάκια των οικογενειακών αναγκών και της ηλεκτροκίνησης -με αυτονομία 420 χιλιομέτρων και 204 ίππους- σε σημείο που να καταρρίπτει παλιά στερεότυπα των κινεζικών αυτοκινήτων.
Ο τρόπος με τον οποίο συστήνεται κανείς με κάποιον άγνωστο, είναι καίριας σημασίας και στην προκειμένη περίπτωση, το SUV μοντέλο με το οποίο η Seres κάνει την είσοδό της στην Ελληνική αγορά, είναι πραγματικά εντυπωσιακό.
Η Hyundai ισορρόπησε το Kona Electric στην αιχμή της τεχνολογίας των πιο "προσιτών" ηλεκτρικών SUV του καιρού μας, πετυχαίνοντας απόδοση έως και 218 ίππων και αυτονομία που μπορεί στην πράξη να φτάνει εύκολα τα 450 χιλιόμετρα - στην κορυφαία του έκδοση Long Range της δοκιμής αυτής.
Το αντίδοτο στον οδηγικό αλτσχάημερ, λέγεται Mercedes-AMG A35, είναι γκρι ματ και έχει όλα τα χαρακτηριστικά που σε κάνουν να θυμάσαι πως είναι να ζεις οδηγώντας- και πως ήταν τότε που ζούσες για να οδηγείς.
Πιστό σε αυτό που ήταν με τη γέννησή του πριν από δυόμισι δεκαετίες, ο ορισμός του οδηγοκεντρικου hatchback, το Ford Focus έρχεται στα μέτρα και σταθμά της υβριδικής και ψηφιακής εποχής. Δοκιμάζουμε τη βασική του έκδοση, με τους 125 ίππους και το νοσταλγικό μηχανικό 6άρι κιβώτιο.
Το MG4 είναι το μοντέλο με το οποίο η MG προκάλεσε το πρώτο “WOW effect” σε όλες τις αγορές όπου διατίθεται και τώρα, με την έκδοση Xpower που είναι η δυνατότερη μέχρι στιγμής, έρχεται να μας δειγματίσει πως θα είναι το (ηλεκτρικό) μέλλον των δυναμικών μοντέλων.
Τα αυτοκίνητα όπως είναι το ακραίο SUV, BMW XM, αποτελούν τεχνολογική βιτρίνα και ως τέτοια, έχουν το δικό τους ξεχωριστό ενδιαφέρον, μια και μας δίνουν την ευκαιρία να έρθουμε σε επαφή με ένα “παράλληλο σύμπαν”.
Παραδοσιακό diesel με κλασσική τετρακίνηση, η GLC 220d είναι ο ορισμός όχι μόνο των Premium SUV αλλά και της ποιότητας κύλισης και της ταξιδιωτικής εμπειρίας μιας Mercedes-Benz. Όμως τώρα, με την υβριδική της υποβοήθηση, μπορεί να ρίξει την κατανάλωση στο ταξίδι ακόμα και κάτω από 5,5 lt/100 km.
Ανάμεσα στις έξυπνα τοποθετημένες εμπορικά προτάσεις της MG για την ελληνική αγορά, βρίσκουμε και αυτό εδώ το σκούρο station wagon που χωρίς να πει πολλά με την πρώτη ματιά, κατάφερε να μας κερδίσει με τη συνολική του αξία.
Με μικρές στιλιστικές αλλαγές και μεγαλύτερες τεχνολογικές εμπλούτισε πρόσφατα η εταιρεία της Χιροσίμα το μεσαίου μεγέθους της SUV, το Mazda CX-5, και το δοκιμάζουμε εδώ στην κορυφαία του και τετρακίνητη έκδοση e-Skyactiv G 2.5 των 194 ίππων με ήπια υβριδική υποβοήθηση.
Το Ioniq 5 είναι ο,τι κοντινότερο σε Tesla Cybertruck υπάρχει στην Ελληνική αγορά, καθώς με τις επιβλητικές του διαστάσεις και τη σχεδίασή του, δεν περνάει πουθενά απαρατήρητο και γίνεται πρώτο θέμα στη συζήτηση, ακόμα και τώρα, τρία χρόνια από την πρώτη του κυκλοφορία.
Η νέα γενιά του Opel Astra μπαίνει για πρώτη φορά στην πρίζα για να προσφέρει έως και 60 «ηλεκτρικά» χιλιόμετρα με κάθε φόρτιση, όμως η κορυφαία του PHEV έκδοση επαναφέρει τα ένδοξα αρχικά GSe για να του προσδώσει και σπορ χαρακτήρα.
Ο συνδυασμός κινητήρα diesel και ηλεκτρικού, προσφέρει ένα θαυμάσιο αποτέλεσμα μια και συνολικά έχουμε να κάνουμε με την “αφρόκρεμα” από τα πλεονεκτήματα των δύο κόσμων σε ένα πολυτελές SUV, έτσι όπως μόνο η Mercedes-Benz μπορεί να προσφέρει στην αγορά.
Πέντε από τα πιο αξιόλογα παλιά, καλά supermini, τα hatchback της κατηγορίας Β όπως τα αναφέρουμε σήμερα, που πέρασαν από τα χέρια μας τον τελευταίο καιρό: πώς αποδίδουν, πόσο πρακτικά είναι, πόσο καταναλώνουν και πόσο κοστίζουν.
Πόσο καταναλώνει, πόσο κοστίζει, πώς αποδίδει με το εξαιρετικό μοτέρ βενζίνης 1.0 T-GDI και πώς στέκεται απέναντι στον ανταγωνισμό ένα από τα πιο αξιόλογα αυτοκίνητα πόλης του καιρού μας, μετά και από την πρόσφατη ανανέωση της εμφάνισης και του εξοπλισμού του; Έχουμε τις απαντήσεις.
Η προϊοντική επίθεση της MG είναι καθολική, “σημαδεύοντας” τις επιμέρους κατηγορίες των SUV με προτάσεις που δεν μπορούν να αφήσουν αδιάφορο κάθε ενδιαφερόμενο, οπότε και η αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του δημοφιλούς ZS έρχεται να αναζητήσει το δικό της κοινό.
Το πιο προσιτό premium SUV της Mercedes-Benz, στη βασική του έκδοση GLA 200 με τον κινητήρα 1,33 λίτρων και 163 ίππων, ανανεώθηκε σημαντικά αποκτώντας ήπια υβριδική τεχνολογία και μια σειρά από αναβαθμίσεις του ψηφιακού εσωτερικού του.