Την Πέμπτη (21/3) θα αποφασιστεί αν ο Κάρλος Σάινθ μπορεί να αγωνιστεί με τη Ferrari το προσεχές τριήμερο στο GP της Μελβούρνης, μετά την εγχείρηση σκωληκοειδίτιδας στην οποία υπεβλήθη στη Τζέντα. Αρκεί να περάσει τη δοκιμασία ασφαλείας της FIA.
Με τον Μαξ Φερστάπεν να παραμένει -προς το παρόν- ένα μακρινό ενδεχόμενο για τη Mercedes F1, η ομάδα του Μπράκλεϊ υποδέχθηκε τους εκπροσώπους του Κάρλος Σάινθ για τις πρώτες διερευνητικές επαφές για τη θέση του Λιούις Χάμιλτον το 2025.
Μετά τη χειρουργική επέμβαση σκωληκοειδεκτομής στην οποία υπεβλήθη στη Τζέντα το απόγευμα της Παρασκευής (8/03), δεν είναι βέβαιο ότι ο Κάρλος Σάινθ θα έχει ανακτήσει τις δυνάμεις του για να λάβει μέρος στο GP Αυστραλίας στις 22-24 Μαρτίου.
Ο Κάρλος Σάινθ θα απουσιάσει από το GP Σαουδικής Αραβίας του προσεχούς διημέρου καθώς διεγνώσθη ότι πάσχει από σκωληκοειδίτιδα, όπως ανακοίνωσε η Ferrari, και τη θέση του στο κόκπιτ του cavallino θα πάρει ο νεαρός οδηγός της Ακαδημίας της Ferrari, Όλιβερ Μπέρμαν.
Ο Κάρλος Σάινθ κέρδισε την 3η θέση στο GP του Μπαχρέιν, αλλά στα τηλεοπτικά πλάνα φάνηκε να μην τον περιμένει κανένα από τα μέλη της Scuderia στο παρκ φερμέ για να πανηγυρίσει μαζί του. Όμως, στην προκειμένη περίπτωση, τα φαινόμενα απατούν.
Ο Κάρλος Σάινθ της Ferrari εξέφρασε μεν την ικανοποίησή του για το γεγονός ότι μπορούσε να μένει κοντά στη Red Bull του Σέρτζιο Πέρεζ στο GP του Μπαχρέιν, όμως αποκάλυψε μια πολύ άβολη αλήθεια σχετικά με την αληθινή δυναμική της RB20.
Πέραν της Audi, ο Κάρλος Σάινθ βρίσκεται σε επαφές και με τις Mercedes και Red Bull για τον επόμενο σταθμό της καριέρας του στη Formula 1 μετά την αντικατάστασή του από τον Λιούις Χάμιλτον στη Ferrari το 2025.
Η Scuderia ανακοίνωσε την 1η Φεβρουαρίου 2024 τη συμφωνία της με τον Λιούις Χάμιλτον για το 2025, μια ολόκληρη σεζόν πριν την έλευση του Βρετανού στο Μαρανέλο, και ο διευθυντής της ομάδας Φρεντ Βασέρ εξήγησε γιατί το έκανε τόσο νωρίς. Τι λέει ο Γάλλος για την “πολύ δύσκολη” στιγμή που είπε τα νέα στον Κάρλος Σάινθ.
Οι δύο οδηγοί της Scuderia Ferrari, Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ, απέκτησαν την πρώτη οδηγική εμπειρία από το νέο μονοθέσιο SF-24 της Formula 1 του 2024 μετά τη σημερινή του αποκάλυψη, και μίλησαν για όσα θα ήθελαν από αυτό σε σχέση με την περσινή SF-23.
Το κίτρινο και το λευκό χρώμα θα πρωταγωνιστούν -ανάμεσα στο κόκκινο, φυσικά- στο νέο μονοθέσιο SF-24 της Scuderia, όπως φάνηκε από τις νέες φόρμες των Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ που παρουσίασε η ιταλική ομάδα μέσω Twitter/Χ.
Ο Τότο Βολφ είπε ότι θα είναι “συναρπαστική” η διαδικασία της επιλογής του οδηγού που θα πάρει τη θέση του Λιούις Χάμιλτον στη Mercedes F1 το 2025, και ήδη πέντε ονόματα φαίνεται να συγκεντρώνουν τις περισσότερες πιθανότητες.
Μετά την ανακοίνωση του μυθικού και πολυετούς νέου συμβολαίου του Σαρλ Λεκλέρ με τη Ferrari, που έκανε σαφές ότι ο Μονεγάσκος θα είναι ο ηγέτης της Scuderia τα επόμενα χρόνια, το Μαρανέλο τηρεί σιγή ασυρμάτου για την ανανέωση της συμφωνίας με τον Κάρλος Σάινθ πέραν του 2024.
Λίγες μέρες μετά τον ιστορικό πρώτο θρίαμβο της Audi στο Ράλι Ντακάρ, που πέτυχε ο Κάρλος Σάινθ την Παρασκευή (19/1) στη Σαουδική Αραβία, ο Ισπανός πρώην πρωταθλητής του WRC επανέφερε στο προσκήνιο τα σενάρια για τον γιο του, Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ, και την Audi.
Ο Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ, οδηγός της Scuderia Ferrari στη Formula 1, ταξίδεψε στη Γιανμπού της Σαουδικής Αραβίας για να γιορτάσει την τέταρτη νίκη του πατέρα του στο Ράλι Ντακάρ, αυτή τη φορά με την Audi. Δείτε τις συγκινητικές στιγμές του τερματισμού, τι είπε ο πρεσβύτερος Σάινθ για τη Ferrari.
H επιθυμία του Κάρλος Σάινθ και της Scuderia είναι να ανανεώσουν το συμβόλαιό τους και πέραν του 2024, όμως τον τελευταίο καιρό φαίνεται να μην συμφωνούν στους όρους και στη διάρκεια της επέκτασης. Και ήδη ένας οδηγός ξεχωρίζει για το ενδεχόμενο να διαδεχθεί τον Ισπανό το 2025.
Ήταν αναμενόμενο ότι ο Μαξ Φερστάπεν θα κέρδιζε τις ψήφους των διευθυντών των ομάδων της Formula 1 για τους καλύτερους οδηγούς του 2023, όμως πιο πίσω υπάρχουν αρκετές εκπλήξεις. Δεύτερος στην προτίμησή τους ήταν ο Φερνάντο Αλόνσο, στην 7η θέση ο rookie Όσκαρ Πιάστρι.
Ο Κάρλος Σάινθ -σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο- να αρνείται το συμβόλαιο 1+1 ετών που φέρεται να του προσέφερε η Scuderia, καθώς λέει ότι στόχος του είναι να παραμείνει στο Μαρανέλο για πολλά χρόνια ακόμα - και να γίνει πρωταθλητής με την ιταλική ομάδα.
Ο διευθυντής της Scuderia Φρεντ Βασέρ διαβεβαίωσε τους Ιταλούς δημοσιογράφους ότι οι νέες συμφωνίες με τους Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ θα υπογραφούν πριν το ξεκίνημα της επόμενης σεζόν (αρχές Μαρτίου 2024). Νέες πληροφορίες για τριετές συμβόλαιο με τον Μονεγάσκο και διετές με τον Ισπανό.
Το Project 676, όπως είναι η κωδική ονομασία του μονοθεσίου της Ferrari για τη σεζόν του 2024 της Formula 1, δίνει πολύ διαφορετική αίσθηση στον προσομοιωτή σε σχέση με τη φετινή SF-23, σύμφωνα με τον Κάρλος Σάινθ. Τι χρειάζεται να αλλάξει η Scuderia, κατά τον Ισπανό.
Ποιες είναι οι πρώτες πληροφορίες που λαμβάνει ο ιταλικός Τύπος από τις διαπραγματεύσεις της Scuderia για την ανανέωση των συμβολαίων των Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ, και πώς ο Λάντο Νόρις παραμένει μια εναλλακτική επιλογή στο Μαρανέλο.
Η Scuderia, σύμφωνα με πληροφορίες του ιταλικού Τύπου, φέρεται να βασίζει το σχεδιασμό και την εξέλιξη του ριζικά αναθεωρημένου μονοθεσίου του 2024 -που είναι γνωστό στο Μαρανέλο ως “project 676”- πάνω στον τρόπο οδήγησης του Σαρλ Λεκλέρ, και εις βάρος του Κάρλος Σάινθ.
Ο ισχυρός άνδρας της Ferrari Τζον Έλκαν ανέφερε πως οι Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ "σίγουρα θα μείνουν μαζί μας" και μετά τη λήξη των συμβολαίου τους με τη Scuderia, στο τέλος του 2024, όπως αναφέρει το πρακτορείο Agenzia Italpress.
Μετά τον αποκλεισμό του στην πρώτη περίοδο (Q1) των δοκιμών κατάταξης του Άμπου Ντάμπι, ο Κάρλος Σάινθ είπε ότι όλοι οι οδηγοί της Formula 1 προκαλούν εσκεμμένα το μειονέκτημα του 'βρώμικου' αέρα (που απορρέει από το μονοθέσιό τους) και κοστίζουν στον οδηγό που ακολουθεί ένα με δύο δέκατα σε κάθε στροφή.
Ένα σφοδρό ατύχημα του Κάρλος Σάινθ με τη Ferrari κι έπειτα ένα ελαφρύτερο του Νίκο Χούλκενμπεργκ με τη Haas διέκοψαν για 35 λεπτά τη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών στο Άμπου Ντάμπι - όπου ταχύτερος στο τέλος με τη μαλακή γόμα ήταν ο Σαρλ Λεκλέρ με 43 χιλιοστά διαφορά από τον Λάντο Νόρις.
Αν το GP Σιγκαπούρης ήταν μία παρένθεση, και στη Βραζιλία η McLaren έφτασε πιο κοντά από ποτέ έως τότε στη Red Bull, στο Λας Βέγκας -στο προτελευταίο GP της F1 2023- η RBR για πρώτη φορά φέτος κινδύνευσε να χάσει επί ίσοις όροις - από τη Ferrari που τα έκανε όλα τέλεια, αλλά είχε παροιμιώδη ατυχία.
Ο Μαξ Φερστάπεν αποκάλυψε ότι η σφοδρότητα του ατυχήματος του Κάρλος Σάινθ στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές του Λας Βέγκας ήταν πολύ σοβαρότερη από όσο πιστεύεται - και θα μπορούσε να είχε ακόμα χειρότερες συνέπειες.
Παρότι ο Σαρλ Λεκλέρ κέρδισε την πολ ποζίσιον του Λας Βέγκας με διαφορά 4 δεκάτων του δευτερολέπτου από τον Μαξ Φερστάπεν, που είναι τεράστια για τα δεδομένα -ειδικά τα φετινά- της F1, είπε ότι είναι απογοητευμένος με τους γύρους του στο Q3 - Σάινθ: “Είμαι πολύ δυσαρεστημένος από την ποινή αλλά προσπαθώ να μην το δείχνω”.
Η Ferrari βρίσκεται εμπρός σε μια μεγάλη ευκαιρία να σκοράρει τη δεύτερη φετινή της νίκη, δεδομένης της συμβατότητας της SF-23 με το σιρκουί του Λας Βέγκας, συνεπώς η ποινή 10 θέσεων που επεβλήθη στον Κάρλος Σάινθ -χωρίς κανένα φταίξιμο της Scuderia- είναι ένα μεγάλο πλήγμα για την ομάδα.
Οι αγωνοδίκες του GP του Λας Βέγκας κάλεσαν τη Ferrari σε απολογία για την αλλαγή πλειάδας μηχανικών μερών της SF-23 του Κάρλος Σάινθ, παρότι η Scuderia αναγκάστηκε να τα αλλάξει λόγω της ζημιάς που προκλήθηκε από κακοτεχνία της πίστας. Όμως, οι κανονισμοί της F1 δεν έχουν κανέναν όρο που να εξαιρεί την ποινή για την υπέρβαση του ορίου μηχανικών μερών.
Η ομοιότητα -από πλευράς αεροδυναμικών προδιαγραφών- του σιρκουί του Λας Βέγκας με τη Σιγκαπούρη και τη Μόντσα, σε συνδυασμό με τις χαμηλές θερμοκρασίες, κάνουν τον Ισπανό και τη Scuderia αισιόδοξους για το τριήμερο στην έρημο της Νεβάδα.
Ούτε και οι ίδιοι οι οδηγοί της Scuderia δεν ήταν σε θέση να εξηγήσουν μετά το τέλος των δοκιμών κατάταξης του GP Μεξικού πώς κατάφεραν να εξασφαλίσουν την πρώτη σειρά της εκκίνησης με τις δύο Ferrari SF-23, εμπρός από τον Μαξ Φερστάπεν.
Η Ferrari έβγαλε εντελώς απρόσμενα έναν "λαγό από το καπέλο" στο τέλος των δοκιμών κατάταξης του GP Μεξικού και κλείδωσε την πρώτη σειρά της εκκίνησης με τους Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ, αφήνοντας για λίγα χιλιοστά του δευτερολέπτου πίσω τον Μαξ Φερστάπεν. Στην τέταρτη θέση ένας Ντάνιελ Ρικιάρντο από τα παλιά, με την Alpha Tauri.
Τα συμβόλαια των Κάρλος Σάινθ και Σαρλ Λεκλέρ με τη Scuderia λήγουν στο τέλος του 2024, αλλά ο διευθυντής της ομάδας Φρεντ Βασέρ άφησε να εννοηθεί ότι είναι ειλημμένη η απόφαση της Ferrari να τους κρατήσει στο Μαρανέλο.
Η Ferrari έχει ξεκαθαρίσει πως η συζήτηση για την ανανέωση του συμβολαίου του Κάρλος Σάινθ πέραν του 2024 θα ξεκινήσει μετά το τέλος της φετινής σεζόν της Formula 1, όπως ο ισπανικός Τύπος γράφει πως οι McLaren και Alpine ενδιαφέρονται για τον 28χρονο.
Ο Κάρλος Σάινθ λόγω ενός προβλήματος στον κινητήρα της Ferrari δεν θα αγωνιστεί καθόλου στο GP του Κατάρ και η Ferrari θα έχει μόνο τον Λεκλέρ στο grid.
H γνωστή φετινή ισορροπία της κορυφής της Formula 1 επανήλθε στην Ιαπωνία, καθώς ο Μαξ Φερστάπεν με τη Red Bull RB19 ήταν με σημαντική διαφορά ταχύτερος του Κάρλος Σάινθ της Ferrari και του Λάντο Νόρις της McLaren στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών.
Η επέκταση των συμβολαίων της Scuderia με τους Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ είναι μια τυπική διαδικασία, σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο, η οποία θα ολοκληρωθεί μέσα στο επόμενο δίμηνο - καθώς έχουν αρχίσει να εξασθενούν τα σενάρια για τον Ισπανό και τη Sauber/Audi.
Ο Κάρλος Σάινθ είπε ότι η στρατηγική του ίδιου και της Ferrari δούλεψε στην εντέλεια και πως όλη η Ιταλία θα είναι υπερήφανη, μετά το θρίαμβό του στο GP Σιγκαπούρης που έβαλε τέλος στο φετινό αήττητο σερί της Red Bull μετά από 14 αγώνες.
Η Scuderia έχει στο σημερινό GP Σιγκαπούρης τη ρεαλιστικότερη φετινή ελπίδα της για μια νίκη και οι δύο οδηγοί της, Κάρλος Σάινθ και Σαρλ Λεκλέρ, επιβεβαίωσαν ότι δεν θα ρισκάρουν έναν τέτοιο πιθανό θρίαμβο με μια μεταξύ τους μονομαχία.