Ο Κάρλος Σάινθ κράτησε τη Scuderia στην κορυφή όλων των ελεύθερων δοκιμών σημειώνοντας τον ταχύτερο γύρο και στην τρίτη περίοδο, με διαφορά 69 χιλιοστών από τον Τζορτζ Ράσελ της Mercedes. Τέταρτος ο Μαξ Φερστάπεν, τρία δέκατα μακριά από τον Ισπανό.
Η Scuderia έκανε το 1-2 και στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Σιγκαπούρης, αυτή τη φορά με τον Κάρλος Σάινθ οριακά εμπρός από τον Σαρλ Λεκλέρ. Στα επτά δέκατα μακριά οι δύο Red Bull, με προβλήματα στις ρυθμίσεις της RB19.
Ο δις παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι Κάρλος Σάινθ ήταν δημοσίως επικριτικός για την επιλογή της Scuderia να αφήσει τον Σαρλ Λεκλέρ να μονομαχήσει με τον Κάρλος Τζούνιορ στο GP Ιταλίας, ενώ νωρίτερα φέτος στον Καναδά και την Αυστρία είχε δώσει την εντολή στον Ισπανό να μην κάνει το ίδιο.
Ο Κάρλος Σάινθ κατέκτησε την πολ ποζίσιον στο GP Ιταλίας στη Μόντσα αλλά στις δηλώσεις του φάνηκε αρκετά επιφυλακτικός για εξέλιξη του αγώνα την Κυριακή (3/9).
Ο Κάρλος Σάινθ με Ferrari θα βρίσκεται στην pole position του GP Ιταλίας. Αυτή είναι η 4η φορά στην καριέρα του στη Formula 1 που θα εκκινήσει πρώτος και τα κατάφερε στο "σπίτι" της σκουντερία. Ήταν 13 χιλιοστά πιο γρήγορος από τον Μαξ Φερστάπεν και 67 χιλιοστά από τον Σαρλ Λεκλέρ.
Ο Κάρλος Σάινθ και ο Όσκαρ Πιάστρι εγκατέλειψαν το GP Βελγίου μετά από τη σύγκρουσή τους στην πρώτη στροφή του αγώνα, που άφησε τις Ferrari SF-23 και McLaren MCL60 με εκτεταμένες ζημιές. Και τώρα ο ένας ρίχνει το φταίξιμο στον άλλον.
Ο Μαξ Φερστάπεν σημείωσε τον ταχύτερο γύρο με 0,8'' (!) διαφορά από τον Σαρλ Λεκλέρ στις δοκιμές κατάταξης του GP Βελγίου, αλλά με την ποινή 5 θέσεων του Ολλανδού από την πολ ποζίσιον την Κυριακή θα εκκινήσει ο Μονεγάσκος της Ferrari.
Η πρόβλεψη για βροχή όλο το τριήμερο του GP Βελγίου επιβεβαιώθηκε από τις πρώτες ελεύθερες δοκιμές, μην επιτρέποντας στους οδηγούς να κάνουν ουσιώδεις γύρους. Με τα πλήρως βρόχινα ελαστικά ο Κάρλος Σάινθ της Ferrari ήταν ταχύτερος με διαφορά 0,5'' από τον Όσκαρ Πιάστρι της McLaren.
Ο ιταλικός Τύπος απαντά στα βρετανικά δημοσιεύματα περί ενδιαφέροντος της Ferrari για τους Λάντο Νόρις και Άλεξ Άλμπον, αναφέροντας ότι η επιθυμία της Scuderia είναι να ανανενώσει τα συμβόλαια των Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ και πέραν του 2024.
Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν 0,022'' ταχύτερος από τον Κάρλος Σάινθ της Ferrari στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών στο Σίλβερστοουν. Τρίτος χρόνος του Άλεξ Άλμπον της Williams στα δύο δέκατα πίσω, ένα ηλεκτρικό πρόβλημα της SF-23 άφησε τον Σαρλ Λεκλέρ καθηλωμένο στα πιτς.
Με μια σειρά από λανθασμένες επιλογές στις βροχερές δοκιμές κατάταξης του Σαββάτου η Ferrari έχασε μια σπάνια ευκαιρία όχι μόνο για το βάθρο, αλλά και ίσως ακόμα και για να απειλήσει τη Red Bull για τη νίκη στο GP Καναδά.
Ο Μαξ Φερστάπεν κινήθηκε μία ταχύτητα πάνω από οποιονδήποτε άλλον στις εναρκτήριες ελεύθερες δοκιμές του GP Ισπανίας, καθώς ήταν σχεδόν οκτώ δέκατα ταχύτερος από τον Σέρτζιο Πέρεζ με την έτερη Red Bull RB19.
Μέρα απολογιών ήταν για τη Scuderia η επόμενη του GP του Μονακό, καθώς η ιταλική ομάδα ζήτησε συγγνώμη στον Σαρλ Λεκλέρ για το λάθος επικινοιωνίας τους στις δοκιμές κατάταξης, και ο Κάρλος Σάινθ στη Ferrari για την «έκρηξή» του σχετικά με τη στρατηγική στον αγώνα.
Ο Κάρλος Σάινθ έδειξε δυσαρεστημένος από την απόφαση της Ferrari για το πρόωρο πρώτο πιτ-στοπ του, ενώ ο Σαρλ Λεκλέρ την υπερασπίστηκε για το γεγονός ότι άργησε πολύ να τοποθετήσει στις δύο SF-23 τα ενδιάμεσα ελαστικά βροχής.
Ο Κάρλος Σάινθ σημείωσε τον πρώτο χρόνο στις εναρκτήριες ελεύθερες δοκιμές του GP του Μονακό, με διαφορά 0,3'' από τον Φερνάντο Αλόνσο της Aston Martin. Δύο διακοπές λόγω ατυχημάτων, στην 6η θέση με προβλήματα ρυθμίσεων της Red Bull RB19 ο Μαξ Φερστάπεν.
Ο δις παγκόσμιος πρωταθλητής, Μαξ Φερστάπεν, είναι ο οδηγός με τη υψηλότερη αμοιβή για το 2023 και με το πλέον μακροχρόνιο συμβόλαιο με την ομάδα του, ενώ έξι οδηγοί μένουν ελεύθεροι στο τέλος του 2023.
Αυτά είναι τα TOP 5 συμπεράσματα από το Γκραν Πρι του Μαϊάμι, πέμπτο αγώνα του φετινού πρωταθλήματος F1, όπου ο Φερστάπεν πήρε μια άνετη και επιβλητική νίκη.
Ο Μαξ Φερστάπεν επέστρεψε στην κορυφή στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP του Μαϊάμι, με διαφορά 4 δεκάτων από τις δύο Ferrari των Κάρλος Σάινθ και Σαρλ Λεκλέρ - πριν ο Μονεγάσκος καταλήξει στις μπαριέρες της στροφής 7.
Το αίτημα της Ferrari να επανεξεταστεί από τη FIA η ποινή 5 δευτερολέπτων που επιβλήθηκε στον Κάρλος Σάινθ στο GP Αυστραλίας, που τον έριξ από την 4η στη 12η θέση της τελικής κατάταξης, απορρίφθηκε - όπως ανακοίνωσε η Διεθνής Ομοσπονδία.
Ο Φρεντ Βασέρ ξεκαθάρισε ότι δεν επείκειται ριζικός ανασχεδιασμός του φετινού Cavallino, παρά μόνο ένα δραστικό πλάνο αναβαθμίσεών της - το οποίο θα περιλαμβάνει σημαντικά νέα εξαρτήματα στα τρία από τα πέντε προσεχή GP της Formula 1.
Η Scuderia κατέθεσε αίτημα στη FIA να ανοίξει ξανά το φάκελο της υπόθεσης για την ποινή που επεβλήθηκε στον Κάρλος Σάινθ στο τελείωμα του GP Αυστραλίας, ελπίζοντας να ανακτήσει ο Ισπανός την 4η θέση της κατάταξης του αγώνα.
Ο Πάνος Διαμάντης κοιτάει πίσω από την έκβαση του αυστραλιανού grand prix και εξηγεί αν μαζεύεται η απόσταση που χωρίζει τη Red Bull από τον ανταγωνισμό και τον Μαξ Φερστάπεν από τους υπόλοιπους πιλότους.
Αυτά είναι τα TOP 5 συμπεράσματα από το GP Αυστραλίας, όπου ο Φερστάπεν πήρε τη δεύτερη νίκη του, οι Mercedes έδειξαν αναβαθμισμένες και οι Ferrari ήταν για μια ακόμη φορά στην αφάνεια.
Έβγαζε καπνούς ο Κάρλος Σάινθ για την ποινή 5 δευτερολέπτων που του επιβλήθηκε για τη σύγκρουσή του με τον Φερνάντο Αλόνσο στην τρίτη εκκίνηση του GP Αυστραλίας, η οποία τον έριξε από την 4η στην 12η θέση της τελικής κατάταξης.
Η τρίτη εκκίνηση στο GP Αυστραλίας έφερε το χάος στην πίστα της Μελβούρνης με τους Σάινθ και Αλόνσο να έχουν επαφή και τέσσερα μονοθέσια να καταλήγουν εκτός αγώνα.
Ο Μαξ Φερστάπεν σημείωσε τον ταχύτερο γύρο της τρίτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών του GP Αυστραλίας, ενάμισι δέκατο εμπρός από τον Φερνάντο Αλόνσο. Και οι δύο Alpine στην πεντάδα, μαζί με τη Mercedes του Τζορτζ Ράσελ.
Η Ferrari δεν βρίσκεται σε κρίση και "είναι απόλυτα ξεκάθαρο σε εμάς τι πρέπει να βελτιώσουμε, πώς πρέπει να το κάνουμε, και ποιοί είναι οι στόχοι μας", ισχυρίζεται ο Κάρλος Σάινθ. Η ιταλική ομάδα δεν φαίνεται να ενδιαφέρεται για τον απελθόντα από τη McLaren Τζέιμς Κι.
Αυτά είναι τα TOP 5 συμπεράσματα από το GP Σαουδικής Αραβίας, όπου ο Πέρεζ δεν έκανε τη χάρη στον Φερστάπεν, ο Λεκλέρ κόλλησε πίσω από τον μετριότατο Σάινθ και ο Αλόνσο που κέρδισε, στη συνέχεια έχασε και τελικά ξαναπήρε πίσω την τρίτη θέση μετά από παλινωδίες της FIA.
Ο Σαρλ Λεκλέρ έκανε τους πρώτους δύο γύρους του νέου μονοθεσίου της Scuderia στην πίστα του Φιοράνο, και ακολούθησε ο Κάρλος Σάινθ για άλλους τρεις. Τι δήλωσαν, ο Μονεγάσκος και ο Ισπανός, για το νέο cavallino και τον έναν και μοναδικό στόχο της ομάδας στη F1 2023.
Ο νέος διευθυντής της Scuderia εξέφρασε για πρώτη φορά τις απόψεις τους για το φλέγον περσινό ζήτημα της προτεραιότητας του Σαρλ Λεκλέρ στη Ferrari, ξεκαθαρίζοντας ότι η ομάδα θα ξεκινήσει το 2023 χωρίς να δώσει το χρίσμα στον Μονεγάσκο ή τον Κάρλος Σάινθ.
Στο Ιντερλάγκος είχαμε πολύ ωραίες μάχες αλλά και πολλές συγκρούσεις, εντός κι εκτός πίστας… Αυτά είναι τα σημαντικότερα συμπεράσματα από το Βραζιλιάνικο Γκραν Πρι.
Ο Κάρλος Σάινθ και ο Σαρλ Λεκλέρ χωρίστηκαν από 46 χιλιοστά με τις δύο Ferrari F1-75 στην κορυφή της πρώτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών του GP Μεξικού, με διαφορά 0,120'' από τις δύο Red Bull των Πέρεζ και Φερστάπεν που σημείωσαν πανομοιότυπο χρόνο.
Αυτά είναι τα TOP 5 συμπεράσματα από το GP των ΗΠΑ, όπου ο Φερστάπεν πήρε ακόμη μια επιβλητική νίκη και η Red Bull εξασφάλισε το πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Ο Κάρλος Σάινθ πέτυχε τον πρώτο χρόνο στην εναρκτήρια περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP ΗΠΑ, αφήνοντας πίσω του στα 0,224'' τον Μαξ Φερστάπεν και στα 0,475'' τον Λιούις Χάμιλτον. Ντεμπούτο για τέσσερις πρωτοεμφανιζόμενους, ο Σβάρτζμαν στο κόκπιτ του Λεκλέρ.
Ο επικεφαλής της Audi F1, Άνταμ Μπέικερ, δεν αρνήθηκε ότι ο Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ θα ήταν μια ελκυστική προοπτική για τη γερμανική ομάδα το 2026. Τι είπε για τον Μικ Σουμάχερ, και ποιο χρονικό ορίζοντα έθεσε για την επίτευξη των πρώτων νικών της Audi στη Formula 1.
Ο Κάρλος Σάινθ πέρασε στην αντεπίθεση για την κριτική που δέχθηκε φέτος, κυρίως από τον Τύπο, χαρακτηρίζοντάς την "πολύ εκνευριστική". Ποια πλεονεκτήματα της Red Bull κέρδισαν τα φετινά πρωταθλήματα της F1 από τη Ferrari, κατά τον Ισπανό.